-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Μου έχει σβήσει σε εκκινήσεις τα καλοκαίρια με το clima στο on άπειρες φορές! Ιδιαίτερα αν είναι φορτωμένο το αμάξι και έχει έστω και λίγη ανηφόρα, θέλει 3000+ στροφές για να ξεκινήσει.
Α, και κάτι άλλο ρε παιδιά.Μην ανησυχείς δεν είναι το μόνο αυτ/το που γίνεται αυτό,του πατέρα μου η Xsara 1.6 16v θέλει ακριβώς την ίδια συνταγή για να ξεκινήσει σε ανηφόρα με clima παρ'όλο που η ροπή της από τις χαμηλές στροφές είναι ικανοποιητικότατη
Αντικειμενικά πάντως έχοντας οδηγήσει και τα 2 αυτ/τα (147 120hp- Χsara 110hp) νομίζω πως υπερτερεί αυτός της citroen στα σημεία έχοντας πιο γεμάτη καμπύλη ροπής σχεδόν παντού μολονότι έχει πιο μακριές σχέσεις(νομίζω πως αποδίδει περισσότερους απο 110 ίππους που δηλώνει,την είχαν μετρήσει στους τροχούς 114+)
ας μην γράψω τι τελικές έχω δει με την xsara γιατί το είχα γράψει στο 'forum' των 307-206 και βάλανε τα κλάματα! -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι εννοείς Πέτρο;
Όντως ο καρμπιρατεράτος boxer 1.7 8V της 33QV έχει ΡΟΠΗ από 0 στροφές! Αν θες σου κάνω και ...demo!Καμία σχέση! Έβαλα τις συγκεκριμένες φατσούλες εννοώντας 'ωχ, αγρίεψε'!
Αλλά όποιος έχει τη μύγα της έλλειψης ροπής...
(Όπως λέει και ο predator, μην απαντήσεις χωρίς να δεις τις φατσούλες...)
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
'ωχ, αγρίεψε'!Ναι, ο ...σκύλος! (Ο νοών νοήτω ;))
Αλλά όποιος έχει τη μύγα της έλλειψης ροπής...
Αυτό ξαναπέστο!
-
Sorry που το ξαναστέλνω...
Καλημέρα σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και δυστυχώς δεν έχω δει όλες σας τις συζητήσεις.
Είμαι και εγώ ένας περήφανος κάτοχος μιας 147. Τα διάφορα μικρό-προβλήματα με τριγμούς που έχω και εγώ δεν τα αναφέρω καν, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο στους Ελληνικούς δρόμους που να μην έχει αποκτήσει τριγμούς....
Το πρόβλημα μου είναι ένας ήχος που ακούγεται σε χαμηλές στροφές (1200 με 1500) και είναι σαν χτυπά κάποια λαμαρίνα με κάποια άλλη. Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται και σε υψηλές στροφές (πάνω από 6000) όπου εκεί πλέων είναι και αρκετά έντονο. Σε λίγες μέρες θα πάω για service 20000 χλμ. και πριν μου πουν καμία στην αντιπροσωπεία θα ήθελα την γνώμη σας.
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα σε όλους !!
γειά σου Adim, και καλή και απροβλημάτιστη συμβίωση με την Alfa σου!
Ριξε μια ματια μήπως έχει ξεχαρβαλωθεί μια προστατευτική λαμαρίνα στη μηχανή (ξεκινάει από κάτω και φτάνει μέχρι την μέση του κινητήρα πίσω από το βεντυλατερ)
Αν είναι αυτό και είσαι εγγύηση No problem!Παιδιά την Κυριακή φορτωμένος 4 ατομα , καρεκλάκι με τον Junior, συν
Clima, η alfa μας , ζωρίστηκε πολύ σε κατι ανηφορικους δρόμους, 2ρα και 4000 στροφές και πάνω ήθελε !! Και είχε και V-power ! τι να σου κάνει όμως... -
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
Ριξε μια ματια μήπως έχει ξεχαρβαλωθεί μια προστατευτική λαμαρίνα στη μηχανή (ξεκινάει από κάτω και φτάνει μέχρι την μέση του κινητήρα πίσω από το βεντυλατερ)Μαλλον αυτο ειναι. Και μενα την πρωτη φορα που τους το πηγα την σφιξανε, στο service των 20000 επειδη ειχε ραγισει την αλλαξανε μεσα στην εγγυηση.
Παιδιά την Κυριακή φορτωμένος 4 ατομα , καρεκλάκι με τον Junior, συν
Clima, η alfa μας , ζωρίστηκε πολύ σε κατι ανηφορικους δρόμους, 2ρα και 4000 στροφές και πάνω ήθελε !! Και είχε και V-power ! τι να σου κάνει όμως...Ελα μωρε καλα ειναι. Σκεψου και τις εξωτερικες θερμοκρασιες . Μπορει να ζοριζεται λιγο χαμηλα αλλα αν καβαντζαρει τις 3000 δεν μασαει
-
Adim καλως ηρθες,μολις ειδα το ποστ του μανωλη,και γω το ιδιο 8α σου γραφα.εμενα με τρεχει 2χρονια αυτο το προβλημα αλλα σε μενα ηταν πιο βαρυ,ειχα σκασει σενα αναχωμα με τη κοιλια,και ειχε σπασει αυτη η ποδια.το 8εμα ειναι οτι εκτος απτη ποδια ειχε σπασει και κομματι μεταλλο που στηριζει τη πολλαπλη με ενα στα8ερο σημειο.δεν μου το πε κανενας,τρυπαω το χταποδι,η το διχαλο δεν θυμαμαι.μου ταλλαζουν και πριν απο λιγο καιρο ο θορυος ξαναεμφανιζεται.τους το παω μου λενε ελα μετα το πασχα γιατι δεν εχουμε το ανταλλακτικο,και μετα απο καμμια 100χλμ το αμαξι κανει σαν σκαραβαιος.πρεπει να εχει τρυπησει εντελως παλι και παω αυριο με αγριες διαθεσεις...
Ερωτηση,αφοτου αλλαξα τακακι η διαδρομη του πενταλ εχει μεγαλωσει,εκει που με το π[ου ακουμπαγες επιανε,τωρα εχει μια νεκρη διαδρομη.δεν νομιζω να ειναι θεμα στρωσιματος γιατι εχω κανει πανω απο 200χλμ με τα τακακια.Εχει παρατηρησει κανεις κατι τετοιο?
Οσον αφορα κοντρες,εγω εχω να σας πω μια με ενα ΜR2 το οποιο στην εκκινηση μου φυγε περιπου 2αμαξια αλλα στην αριστερη πριν το υγεια τον πλησιασα και οταν αρχισε να του φευγει ο κωλος και χεστηκε πανω του τον περασα.τι θελω να πω?οτι το θεμα δεν μονο οι ευθειες -
META THN EYTHIA ARXIZEI H EYTYXIA
-
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
META THN EYTHIA ARXIZEI H EYTYXIAΟι ευθείες υπάρχουν μόνο για να ενώνουν τις ΣΤΡΟΦΕΣ
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Οι ευθείες υπάρχουν μόνο για να ενώνουν τις ΣΤΡΟΦΕΣΟι ευθείες είναι απλά στροφές με πάρα πολύ μεγάλη ακτίνα καμπυλότητας!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Οι ευθείες είναι απλά στροφές με πάρα πολύ μεγάλη ακτίνα καμπυλότητας!
Όχι.
Οι στροφές είναι στην πραγματικότητα ευθείες, λιγώτερο ή περισσότερο στραβωμένες...
-
Οι ευθείες είναι απαραίτητο συστατικό για τη σύνδεση δύο σημείων Α και Β, οι οποίες εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ασφάλεια και οικονομία. Μάλιστα, κατά τη χάραξη ενός δρόμου όταν το μήκος των ευθειών είναι μικρότερο από 20% σε σχέση με το μήκος των στροφών, η αντίστοιχη χάραξη απορρίπτεται χωρίς δεύτερη συζήτηση. Παρ' όλα αυτά με την Alfa μου προτιμώ τις στροφές
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Οι ευθείες είναι απλά στροφές με πάρα πολύ μεγάλη ακτίνα καμπυλότητας!Μην το γελάς καθόλου! Αυτό δεν είπε και ο Αϊνστάιν στη Γενική Θεωρία Σχετικότητας;
Άρα και στην ευθεία ...στρίβεις, απλά δεν το ξέρεις! -
Παιδιά μόλις με πληροφόρησαν ότι τα λάδια που άλλαξα σήμερα (5000χλμ) κοστίζουν 67euro! Δεν ξέρω ούτε τι είδους λάδια έβαλαν ούτε τίποτα (βιαζόμουνα βλέπετε το πρωί), και μάλλον τώρα πρέπει να ρωτήσω. Πως σα φαίνεται σαν τιμή; Γιατί εμένα μου φάνηκε τσιμπημένη
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά μόλις με πληροφόρησαν ότι τα λάδια που άλλαξα σήμερα (5000χλμ) κοστίζουν 67euro! Δεν ξέρω ούτε τι είδους λάδια έβαλαν ούτε τίποτα (βιαζόμουνα βλέπετε το πρωί), και μάλλον τώρα πρέπει να ρωτήσω. Πως σα φαίνεται σαν τιμή; Γιατί εμένα μου φάνηκε τσιμπημένηΜονο τα λαδια? γιατι αλλαζουν και φιλτρο και εναν δακτυλιο (δεν θυμαμαι ακριβως πως τον λενε)
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά μόλις με πληροφόρησαν ότι τα λάδια που άλλαξα σήμερα (5000χλμ) κοστίζουν 67euro! Δεν ξέρω ούτε τι είδους λάδια έβαλαν ούτε τίποτα (βιαζόμουνα βλέπετε το πρωί), και μάλλον τώρα πρέπει να ρωτήσω. Πως σα φαίνεται σαν τιμή; Γιατί εμένα μου φάνηκε τσιμπημένηφυσιολογικη τιμη, τιποτα το ανυσηχητικο
απλα σε κλεβουνε πολυ περισσοτερο απο οτι συνηθως ... -
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά μόλις με πληροφόρησαν ότι τα λάδια που άλλαξα σήμερα (5000χλμ) κοστίζουν 67euro! Δεν ξέρω ούτε τι είδους λάδια έβαλαν ούτε τίποτα (βιαζόμουνα βλέπετε το πρωί), και μάλλον τώρα πρέπει να ρωτήσω. Πως σα φαίνεται σαν τιμή; Γιατί εμένα μου φάνηκε τσιμπημένηΠήγες σε εξουσιοδοτημένο κλέφτη, έτσι;
Αυτοί συνήθως χρεώνουν και την εργασία (λες και είναι τρομερή δουλειά να σηκώσεις το αυτοκίνητο στη ράμπα, μιλάμε για λιγώτερο από 5 λεπτά καθαρή εργασία).
Ελπίζω τουλάχιστον να σου έβαλαν τα μαύρα Selenia, γιατί αν είναι τα κόκκινα τότε μιλάμε για κλοπή.
Άλλαζέ τα μόνος σου από τώρα και στο εξής.
-
ΟΚ μου αλλάξανε και φίλτρο αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται. Ναι σε εξουσιοδοτημένο πήγα.
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
ΟΚ μου αλλάξανε και φίλτρο αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται. Ναι σε εξουσιοδοτημένο πήγα.Ναι μην το συζητας, δεν το ειπα γι' αυτο. Οπως ειπαν και τα παιδια πηγαινουμε σε εξουσιοδοτημενους κλεφτες Ποια αλλη επιλογη ομως εχουμε αν το αμαξι ειναι ακομη μεσα στην εγγυηση?
-
Δυστυχώς όσοι είστε σε εγγύηση,
ΠΡΕΠΕΙ να την πηγαίνεται σε εξουσιοδοτημένο ! Μια λύση που προτείνω και το έκανα εγώ, είναι να τους πηγαίνεται τα αναλώσιμα (Λαδια, φιλτρα).
Μας χρεώνουν διπλή τιμή σχεδόν, για αυτά !!
Δεν μπορούν να σου πουν 'δεν τα βάζω', μιλάω βεβαια για αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.
Alfa 147 forum