Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΟΚ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΟΚ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    32
    58
    197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Χρήστος Λάππας
      SPITFIRE
      Όρια και πλαγιολισθήσεις βλέπω να γράφετε! Είπα μερικές φορές πριν ότι μιλάω για φυσιολογικό ρυθμό αναγνώρισης μέτριου οδηγού, όχι πλαγιολισθήσεις με Μ5 στις φιστικιές! Άσε που δεν εννοούσα τέτοιες πίστες, αλλά τις άλλες, που χρησιμοποιούν οι σχολές οδηγών για τα πρώτα μαθήματα. Πίστα μπορείς να πας και χωρίς να φτάνεις στο όριο, απλά να φαίνεται ότι έχεις τον αέρα του αυτοκινήτου. Και αυτό είναι ένα μέτρο που απλά θα επιταχύνει τον εγκλιματισμό του 'νέου' στις οδηγικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει.

      Ωραίο και αυτό με τη διαδρομή 40 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.

      Για τη νοοτροπία με τα 27 σφηνάκια και τα παραβιασμένα στοπ, δεν έχω να πω τίποτα άλλο παρά αστυνόμευση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rethimno01 last edited by

        1. Σ κάθε μπλόκο να υπάρχει μια αυτοκινούμενη υδραυλική πρέσα. Σε αυτή θα καταστρέφονται αυτομάτως:
          παπάκια delivery χωρίς φώτα
          παπάκια με οικεγενειακό τρικάβαλο (το παιδί σφηνωμένο στη μέση)
          πάσης φύσεως δίκυκλα τα οποία έχουν κρυμμένη/μουτζουρωμένη/σπασμένη πινακίδα ώστε να μην φαίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Καλό θα ήταν να τοποθετηθούν και αυτόματα οπλικά συστήματα που θα παρακολουθούν την κίνηση στις εθνικές οδούς(ιδιαίτερα σε μέρες έντονου φόρτου). Θα εντοπίζουν οχήματα που κινούνται απελπιστικά αργά (70 στην εθνική;;;) και θα αναλαμβάνουν δράση. Δεν θα μένει τίποτα για να μην μαζεύουν συντρίμια και δημιουργείται επιπλέον πρόβλημα.
          Θα μειωθούν τα μποτιλιαρίσματα στις εθνικές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ρε θηρία, μήπως πρέπει να πάτε υποψήφιοι πλανητάρχες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
              Η υποχρεωτική εξέταση των υποψηφίων οδηγών σε πίστα είναι υπερβολή κατά την γνώμη μου. Το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών δεν θα χρειαστεί ποτέ τέτοιες ικανότητες γιατί δεν πιέζει αρκετά το αυτοκίνητο του ώστε να το φέρει σε καταστάσεις που χρειάζονται γνώσεις πλαγιολίσθησης.

              Αν πρέπει να κάνουμε κάτι στις εξετάσεις, είναι να προσομοιάσουμε τις συνθήκες που σίγουρα θα αντιμετωπίσει ο νέος οδηγός στην ζωή του. Πιο συγκεκριμένα, πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει η πρακτική εξέταση και να συμπεριλαμβάνει μια μέρα κατά την οποία ο υποψήφιος θα πρέπει να διανύσει 40 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα σε ώρες αιχμής (εκτός Αττικής οδού, και ποταμιού) και μία άλλη μέρα στην οποία θα πρέπει να διανύσει μια απόσταση 300 χιλιομέτρων στο επαρχιακό δίκτυο και σε αυτοκινητόδρομους.

              1. Συμφωνώ κι εγώ ότι δε χρειάζεται να εξετάζουμε τις 'αγωνιστικές' ικανότητες του κόσμου.
                Αλλά κάποιες βασικές καταστάσεις δε μπορεί να μην εξετάζονται.
                Π.χ. όταν είχα κάνει το Safetrack στα Μέγαρα θυμάμαι υπήρχαν δύο ασκήσεις-τεστ σε βρεγμένο οδόστρωμα. Και οι δύο εκτελούνταν σε ταχύτητα 60 χιλιομέτρων (φυσιολογικότατη για κίνηση σε αστικό δίκτυο). Στην πρώτη έπρεπε να στρίψεις φρενάροντας στην Κ1. Φρένα πατούσες τελευταία στιγμή, σχεδόν μόλις άρχιζε το στρίψιμο. Η άσκηση γινόταν με και χωρίς ABS, ώστε να διαπιστώνεται και η διαφορά από τον οδηγό.
                Η δεύτερη άσκηση ήθελε φρενάρισμα πάνω σε αποφυγή εμποδίου (σειρά με κώνους) και σταμάτημα πριν φτάσεις σε καθορισμένο σημείο (άλλη σειρά με κώνους). Επίσης με και χωρίς ABS.
                Αυτές οι καταστάσεις δεν έχουν σχέση με αγωνιστική οδήγηση αλλά τις θεωρώ πολύ καθημερινές και μπορεί να τύχουν σε όλους, ειδικά τη στιγμή που αρχίζει να βρέχει και οι δρόμοι γλιστράνε υπερβολικά.

              Και ένας γύρος σε μια πίστα σε συγκεκριμένο όριο χρόνου δεν είναι κακή ιδέα, αλλά φυσικά δε μιλάμε για χρόνους αγωνιστικού επιπέδου. Πρέπει όμως να αναγκάζει τον οδηγό να τρέξει σε μια φάση με 120km/h στην ευθεία και να στρίψει περίπου με 60km/h σε κάποιες στροφές. Δεν είναι δα κι υπερβολικό αυτό νομίζω.

              Έτσι κι αλλιώς, και στους αυτοκινητόδρομους ουσιαστικά υπάρχει κατώτατο όριο ταχύτητας, όταν ο κανονισμός λέει ότι 'απαγορεύεται η κίνηση σε οχήματα που δεν έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν ταχύτητες πάνω από 5οkm/h' (δεν αναφέρεται στον οδηγό, αλλά προφανώς υπονοεί ότι πρέπει να κινείσαι με πάνω από 50)

              1. Συμφωνώ 1000% για τη δοκιμή της πορείας εντός πόλης. Βέβαια, τα 40 χιλιόμετρα στην πόλη μπορούν να γίνουν 30 και τα 300 του αυτοκινητόδρομου να γίνουν 100, γιατί λόγω κόστους σε χρήμα και χρόνο αποκλείεται να εφαρμοστούν τέτοιες ρυθμίσεις.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                'Οντως η παράμετρος του κόστους και της διαθεσιμότητας των πιστών είναι ένα σημαντικότατο θέμα γιατί σκεφτείτε από τους περίπου 100.000 ανθρώπους που παίρνουν κάθε χρόνο δίπλωμα μερικοί από τους οποίους μένουν στην Μάνη ή στην Φλώρινα να πρέπει να τρέχουν σε πίστες προκειμένου να βγάλουν δίπλωμα. Επίσης ένας νέος 18άρης οδηγός είναι δυνατόν μαθαίνοντας τεχνικές ελέγχου πέρα από το όριο της πρόσφυσης, να 'ψηθεί' και να κάνει 'ταρζανιές' όντας κάτοχος διπλώματος, τις οποίες δεν θα έκανε εάν δεν του τις είχαν μάθει. Όμως η εκμάθηση των βασικών αρχών της κίνησης ενός οχήματος, πέρα από τα όρια της πρόσφυσης, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ έστω και στη σημερινή εποχή των ESP & ABS. Όταν ήμουν νέος οδηγός στις πρώτες μικροεξόδους και τετακέ, δεν πρόλαβα να κάνω ούτε κιχ από τον πανικό ! Εάν οι νέοι οδηγοί είχαν ξεπεράσει αυτό το στάδιο του πανικού, στη φάση της εκπαίδευσης σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες σίγουρα θα θρηνούσαμε λιγότερους νεκρούς κάθε χρόνο...

                Α και κάτι άλλο: μία λύση για την πάταξη του λαδώματος στις εξετάσεις οδήγησης είναι η παροχή της δυνατότητας επανεξέτασης χωρίς επιπλέον κόστος. Υπάρχουν εξεταστές που σε κόβουν με ηλίθιες δικαιολογίες επειδή δεν τα πήραν. Άμα ξέρει ο άλλος πως μπορεί να κάνει 5-10 βόλτες με πατέρα ή φίλο σε ελεγχόμενες συνθήκες, να γίνει καλύτερος και να πάρει δίπλωμα με το σπαθί του και χωρίς να χρεωθεί επιπλεόν, θα το κάνει!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Ξανά-μανά: Πίστα δεν είναι μόνο τα Μέγαρα, οι Σέρρες και το Αιγίνιο...υπάρχουν κάτι πίστες σε κάθε πόλη (αλάνες με άσφαλτο σε στυλ πίστας, αν το θέλετε) που πάνε οι Σχολές Οδηγών και κάνουν τα πρώτα μαθήματα σε αυτούς που δεν έχουν ξανακαθήσει ποτέ στη θέση του οδηγού. Για τους Θεσσαλονικείς, μια τέτοια βρίσκεται δίπλα στην Οπελ του Mediterranean και υπάρχουν και άλλες πολλές τέτοιες, ακόμα και στη Φλώρινα, που το είχα ακούσει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Phaethon
                    Το έπιασες το νόημα που έλεγα για ολοκλήρωση σε καθορισμένο χρόνο πιστεύω...Άλλο αγωνιστική οδήγηση, άλλο ένα πιο ανώδυνο ξεψάρωμα και μια εκμάθηση βασικών κινήσεων στην οδήγηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Μακάρι κάποτε να εφαρμοστεί, λοιπόν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Phaethon
                        Το έπιασες το νόημα που έλεγα για ολοκλήρωση σε καθορισμένο χρόνο πιστεύω...Άλλο αγωνιστική οδήγηση, άλλο ένα πιο ανώδυνο ξεψάρωμα και μια εκμάθηση βασικών κινήσεων στην οδήγηση.

                        Νομίζω το κύμα υπέρ αυτού του μέτρου είναι μεγάλο!

                        Και θα ήταν γενικά μια καλή ιδέα να κάνουμε μια οργανωμένη πρόταση γι'αυτό και άλλα που συμφωνούμε οι φίλοι της αυτοκίνησης.

                        Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stubos last edited by

                          Τι μπορεί να γίνει με τους οδηγούς που ενώ μαθαίνουν και εξετάζονται με mini, yaris, seicento κ.λ.π. καβαλάνε μετά τις μαούνες και τα τζίπ και αλλού πατούν και αλλού βρίσκονται ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Nα γίνει κατι σε στυλ

                            -0 εως 3 χρονια κατοχης διπλώματος : Χ αλογα
                            -3 και 6 : ~2χ αλογα
                            -6 και ~: απεριοριστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Τα άλογα δεν φτάινει, η βλακεία φταίει, οπότε αυτό που λες Ηλία δεν νομίζω ότι θα αλλάξει την κατάσταση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                                Phaethon
                                Το έπιασες το νόημα που έλεγα για ολοκλήρωση σε καθορισμένο χρόνο πιστεύω...Άλλο αγωνιστική οδήγηση, άλλο ένα πιο ανώδυνο ξεψάρωμα και μια εκμάθηση βασικών κινήσεων στην οδήγηση.

                                Νομίζω το κύμα υπέρ αυτού του μέτρου είναι μεγάλο!

                                Και θα ήταν γενικά μια καλή ιδέα να κάνουμε μια οργανωμένη πρόταση γι'αυτό και άλλα που συμφωνούμε οι φίλοι της αυτοκίνησης.

                                Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο?

                                Αυτό μήπως να το γράψεις στο 'προτάσεις κλπ. για τους 4Τ';

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  phaethon last edited by

                                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                  Phaethon
                                  Αυτό μήπως να το γράψεις στο 'προτάσεις κλπ. για τους 4Τ';

                                  Δεν ξέρω αν το περιοδικό θα έχει κάποια επίδραση, δεδομένου ότι κάθε λίγο και λιγάκι βλέπω τον Καββαθά να παραπονιέται στην τηλεόραση ότι οι αρμόδιοι φορείς δεν του δίνουν σημασία όταν συσκέπτονται περί οδικής ασφάλειας.

                                  Αλλά ξέρετε τί βλέπω να γίνεται? Θα αρχίσουν να τρώγονται πίστες και φορείς για το ποιός θα κάνει τις πιό συμφέρουσες συμφωνίες, θα έχουμε το Safetrack και άλλα 10 παρόμοια που θα φυτρώσουν να πλακώνονται, κτλ κτλ.
                                  Από την άλλη, μια οικονομική ενίσχυση τέτοιου τύπου στις πίστες ίσως δίνει κάποια ελπίδα για την βελτίωση της υποδομής τους... τί να πεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stubos last edited by

                                    Δεν με ενοχλεί καθόλου να 'ξεφυτρώσουν' και άλλες πίστες ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      stubos
                                      Ελπίζω να γνωρίζεις για τι πίστες συζητάμε, φίλε μου και να μην ονειρεύεσαι υψηλές προδιαγραφές, γιατί θα απογοητευθείς άμεσα.

                                      Phaethon
                                      Όντως, κάτι θα βρούμε για να κολλήσει η όποια πρωτοβουλία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stubos last edited by

                                        Εχεις δίκιο, αλλά κάθε εναλλακτική είναι καλοδεχούμενη και σαν αιθεροβάμων πιστεύω οτι βοηθάει μεσω του ανταγωνισμού στην βελτίωση όλων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ωραίο ποστ! ειδικά το 'αιθεροβάμων'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 3 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr