-
Σε οτι αφορα τις λιστες με ονοματα ''πελατων'' κυκλοφορουν και θα κυκλοφορουν και θα ενοχλουμαστε στο μελλον πολυ περισοττερο.
Δε χρειαζεται να συμπληρωσεις καποιο κουπονι καπου.
Η ICAP ας πουμε αν οχι η μεγαλυτερη,μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες παροχης πληροφοριων (μετοχοι της οποιας ειναι Alpha Bank - Εμπορικη) διαθετει-πουλαει τετοια λιστα σε ενδιαφερομενους.
Ειναι σε θεση να γνωριζουν καταναλωτικες συνηθειες (μεσω της κινησης πιστωτικων καρτων),αν εχεις ιδιοκτητο σπιτι,φορολογικα στοιχεια-δηλωσεις κλπ
Ετσι κατηγορηοποιουν τα στοιχεια που μαζευουν ειτε για ιδιωτες ειτε για εταιρειες και τα διαθετουν με το αζημιωτο.
Γνωριζω εμπορικη ενεργεια που εγινε,οταν μεγαλη εμπορικη αλυσιδα (της οποιας ιδιοκτητης ειναι μεγαλομετοχος σε ελληνικη τραπεζα) εστειλε δωροεπιταγες σε πελατες που ψωνιζαν σε ανταγωνιστικη μεγαλη αλυσιδα.
Τα στοιχεια τα πηραν απο τις κινησεις των πιστωτικων καρτων.
Εγω κατα 99% ελυσα το προβλημα με τα spam τηλεφωνηματα καταθετοντας αιτηση στην αρχη προστασιας δεδομενων.http://www.dpa.gr/article_13.htm
Οι μεγαλες εταιρειες τραπεζες ασφαλειες κλπ δε μ ενοχλουν.
Κατι Μαυρογιαλουροι αυτες τις μερες με μαγνητοφωνημενα μου την εκαναν.Σε οτι αφορα το κυριως θεμα το προβλημα με τα ινστιτουτα αισθητικης κλπ
Την υπογραφη μας και το πουλι μας προσεχουμε που τα βαζουμε οπως ελεγαν οι αρχαιοι ημων προγονοι.
Ο τζαμπας πεθανε.
Φοβου τους Δαναους και δωρα φεροντες
κλπ
κλπ -
Βασικά για τις πιστωτικές όταν σας παίρνουν και αρχίζουν μπλα μπλα μπλα κλπ, να τους λέτε, ευχαριστώ δεν με ενδιαφέρει, και απαντάει μα γιατί δεν χρησιμοποιείτε πιστωτικές ή μπλα μπλα, η απάντηση λοιπόν έχεται κοφτά, χρησιμοποιώ της τάδε τράπεζας στην οποία δουλεύει ο πατέρας μου-μανα μου-γυναικα μου κλπ κλπ το κλείνουν αμέσως!
edit πολύ σωστός ο Ανδρέας, έχω την εντύπωση πως η ICAP είναι/ήταν θυγατρική της Εθνικής....!
-
Βρε, βρε... ξυπνάω το πρωϊ και βλέπω 3 σελίδες ήδη στο topic.
Όσον αφορά το επίπεδο του forum, ας δείτε ουσιαστικά
την πρώτη σελίδα, όπου οι πρώτες απαντήσεις στο post ήταν ...Κοσμοπολιταν σελιδα 79!
Λέω να στήσω μια παρόμοια μηχανή με Studio Περιποίησης Οχημάτων.
'Για σας κυρία μου' γίναμε εδώ μέσα.
Και εγώ μέσα είμαι καλέ...
Το post ήταν πληροφοριακό για όσους δεν ξέρουν πως λειτουργεί το σύστημα της απάτης,
και έγινε στον 'αντίλογο' γιατί δεν πρόκειται για αυτοκινητιστικό θέμα. -
δίκιο έχει ο zardoz. Ξέρετε πόσοι ευγνομωνούν όσους δίδουν τέτοιες χρήσιμες πληροφορίες;
-
Ο χρήστης Andreas_A έγραψε:
Σε οτι αφορα τις λιστες με ονοματα ''πελατων'' κυκλοφορουν και θα κυκλοφορουν και θα ενοχλουμαστε στο μελλον πολυ περισοττερο.
Δε χρειαζεται να συμπληρωσεις καποιο κουπονι καπου.
Η ICAP ας πουμε αν οχι η μεγαλυτερη,μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες παροχης πληροφοριων (μετοχοι της οποιας ειναι Alpha Bank - Εμπορικη) διαθετει-πουλαει τετοια λιστα σε ενδιαφερομενους.
Ειναι σε θεση να γνωριζουν καταναλωτικες συνηθειες (μεσω της κινησης πιστωτικων καρτων),αν εχεις ιδιοκτητο σπιτι,φορολογικα στοιχεια-δηλωσεις κλπ
Ετσι κατηγορηοποιουν τα στοιχεια που μαζευουν ειτε για ιδιωτες ειτε για εταιρειες και τα διαθετουν με το αζημιωτο.
Γνωριζω εμπορικη ενεργεια που εγινε,οταν μεγαλη εμπορικη αλυσιδα (της οποιας ιδιοκτητης ειναι μεγαλομετοχος σε ελληνικη τραπεζα) εστειλε δωροεπιταγες σε πελατες που ψωνιζαν σε ανταγωνιστικη μεγαλη αλυσιδα.
Τα στοιχεια τα πηραν απο τις κινησεις των πιστωτικων καρτων.
Εγω κατα 99% ελυσα το προβλημα με τα spam τηλεφωνηματα καταθετοντας αιτηση στην αρχη προστασιας δεδομενων.http://www.dpa.gr/article_13.htm
Οι μεγαλες εταιρειες τραπεζες ασφαλειες κλπ δε μ ενοχλουν.
Κατι Μαυρογιαλουροι αυτες τις μερες με μαγνητοφωνημενα μου την εκαναν.Σε οτι αφορα το κυριως θεμα το προβλημα με τα ινστιτουτα αισθητικης κλπ
Την υπογραφη μας και το πουλι μας προσεχουμε που τα βαζουμε οπως ελεγαν οι αρχαιοι ημων προγονοι.
Ο τζαμπας πεθανε.
Φοβου τους Δαναους και δωρα φεροντες
κλπ
κλπΔέν ήξερα οτι εχουμε και στην Ελλάδα Do not Call List! Πάντως η αίτηση γράφει:
Εγγραφής στο Μητρώο Προσώπων που δεν επιθυμούν να περιλαμβάνονται σε αρχεία, τα οποία έχουν ως σκοπό την προώθηση προμήθειας αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών εξ΄αποστάσεως
οπότε δεν την γλιτώνουμε απο πολιτικούς και charities.
-
Και εγω μετα την αιτηση στην Αρχη Προστασιας Δεδομενων ελυσα το προβλημα των 'spam' τηλεφωνηματων για πιστωτικες καρτες.
Δεν υπολογιζαν τιποτα, οποια ωρα της ημερας και να ηταν.
Τωρα αν παρει κανενας παιζει η εξης απαντηση
*Πειτε σας παρακαλω την πληρη επωνυμια της εταιρειας σας να αναφερω στην Αρχη Προστασιας Δεδομενων οτι δεν σεβεστε την αιτηση που εχω κανει για να μην δεχομαι τετοια ενοχλητικα τηλεφωνηματα *
Κανενας δεν απαντησε -
Πως να 'αποφεύγετε' τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα poll/marketing
-
Αν σας τηλεφωνήσουν για γκάλοπ, πείτε ότι δουλεύετε σε μέσο μαζικής ενημέρωσης.
Θα σας βγάλουν από την/τις λίστες τους αμέσως γιατί εργαζόμενοι σε ΜΜΕ αποτελούν
ιδιάζον δείγμα και είναι οι πρώτοι που αποκλείονται στα γκάλοπ, ότι και αν περιλαμβάνουν -
Aν σας τηλεφωνήσουν για κάρτες/δάνεια, πείτε ότι συγγενικό πρόσωπό σας είναι
τραπεζικός και λειτουργείτε αποκλειστικά με αυτόν για να ανεβάζει τους 'στόχους του'.
Πείτε την μαγική λέξη 'στόχος', Θα σας βγάλουν από την/τις λίστες τους. -
Αν σας τηλεφωνήσουν για προσφορά/πώληση εγκυκλοπαίδειας/cdrom πείτε ότι ήδη
έχετε μια. Αν σας ρωτήσουν πιά, πείτε την 'ΤΟΜΗ 2006' της MLS και στείλτε τους e-αδιάβαστους. -
Αν σας τηλεφωνήσουν για ασφαλιστικό/περίθαλψης πείτε ότι η εταιρία που εργάζεστε
εσείς (ή η σύζυγος αν δεν παίζει με εσάς) έχει ήδη ομαδική ασφάλιση πχ στην Εθνική και θα
σας ξεγράψουν
Με τον καιρό θα δείτε τα τηλεφωνήματα να μηδενίζονται
-
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πως να 'αποφεύγετε' τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα poll/marketing-
Αν σας τηλεφωνήσουν για γκάλοπ, πείτε ότι δουλεύετε σε μέσο μαζικής ενημέρωσης.
Θα σας βγάλουν από την/τις λίστες τους αμέσως γιατί εργαζόμενοι σε ΜΜΕ αποτελούν
ιδιάζον δείγμα και είναι οι πρώτοι που αποκλείονται στα γκάλοπ, ότι και αν περιλαμβάνουν -
Aν σας τηλεφωνήσουν για κάρτες/δάνεια, πείτε ότι συγγενικό πρόσωπό σας είναι
τραπεζικός και λειτουργείτε αποκλειστικά με αυτόν για να ανεβάζει τους 'στόχους του'.
Πείτε την μαγική λέξη 'στόχος', Θα σας βγάλουν από την/τις λίστες τους. -
Αν σας τηλεφωνήσουν για προσφορά/πώληση εγκυκλοπαίδειας/cdrom πείτε ότι ήδη
έχετε μια. Αν σας ρωτήσουν πιά, πείτε την 'ΤΟΜΗ 2006' της MLS και στείλτε τους e-αδιάβαστους. -
Αν σας τηλεφωνήσουν για ασφαλιστικό/περίθαλψης πείτε ότι η εταιρία που εργάζεστε
εσείς (ή η σύζυγος αν δεν παίζει με εσάς) έχει ήδη ομαδική ασφάλιση πχ στην Εθνική και θα
σας ξεγράψουν
Με τον καιρό θα δείτε τα τηλεφωνήματα να μηδενίζονται
καλο ακουγεται και σιγουρα λιγοτερο 'σκληροπυρηνικο' ...
-
-
Στα τηλεφωνήματα για έκδοση πιστωτικής πιάνει και το 'είμαι φοιτητής εδώ'. Με την προυπόθεση ότι η φωνή συμβαδίζει με την ηλικία, έτσι;
-
Τιποτα απο αυτα δεν πιανει,ειναι πολυ χλωμο ο part time υπαλληλος να κατσει να βγαλει απο την λιστα οποιονδήποτε...απλα προχωραει στο επομενο θύμα....
-
Ο χρήστης Andreas_A έγραψε:
Εγω κατα 99% ελυσα το προβλημα με τα spam τηλεφωνηματα καταθετοντας αιτηση στην αρχη προστασιας δεδομενων.
http://www.dpa.gr/article_13.htm
Οι μεγαλες εταιρειες τραπεζες ασφαλειες κλπ δε μ ενοχλουν.
Κατι Μαυρογιαλουροι αυτες τις μερες με μαγνητοφωνημενα μου την εκαναν.Κι εγω εκανα αιτηση, τσαμπα πηγε το γραμματοσημο.
Ασφαλειες,υποψηφιοι, telemarketing και πασης φυσεως ανεπιθυμητος σε αυτη την γη με παιρνει τηλ. -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Στα τηλεφωνήματα για έκδοση πιστωτικής πιάνει και το 'είμαι φοιτητής εδώ'. Με την προυπόθεση ότι η φωνή συμβαδίζει με την ηλικία, έτσι;ΟΧι δεν πιάνει. Πλεον πολλές τραπεζες βγαζουν πιστωτικές με χαμηλό όριο και σε φοιτητες. Το καλοκαίρι του 2004 δεχθηκα ενα τετοιο τηλεφωνημα, απάντησα ειμαι φοιτητης και η κυρια μου λεει δεν υπαρχει κανενα προβλημα με εγγυητη τον πατερα/ μητερα/τριτο συγγενικο προσωπο, μπορω να βγαλω πιστωτική
'Αφήστε τα κυρία μου μην παίζετε με τον πόνο μου. Το σπίτι μου διαλύθηκε στις περσινές καταιγίδες, το αμάξι μου κάηκε. Ο πατέρας μου εκτύει ποινή για εμπορία ναρκωτικών (εισόβια) και η μάνα μου αυτοκτόνησε όταν σκότωσα τον εραστή της'
Αν δεν το κλείσει μόνη της, εμένα να με χ#@#ετε.
-
Είμαι ανήλικος.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Είμαι ανήλικος. -
Μα τι εγκάθετος.
-
Γίνεται να ζητήσει κάποιος να μην υπάρχει το τηλέφωνο του στον τηλεφωνικό κατάλογο;
υπάρχει κάτι τέτοιο νομίζω...
-
Παίδες, η προηγούμενη δουλειά μου ήταν σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής (πρίν την κάνω
για το δημόσιο) όπου υλοποιούσαμε και πρόγράμματα CRM (customer relationship management).Ειδικό τμήμα του CRM είναι το campaign management όπου, δεδομένης μιας λίστας υποψηφίων
πελατών, γίνεται οργάνωση της λίστας κατά ηλικία, εισόδημα, οικογενειακή κατάσταση κλπ
(το κομμάτι αυτό λέγεται clustering), και οι ομάδες που προκύπτουν πηγαίνουν κατ' ευθείαν
για campaign, δηλαδή για ενόχληση μέσω τηλεφώνου - άσχετα αν έχουν δηλώσει στην αρχή
προστασίας ότι δεν θέλουν κάτι τέτοιο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ do-not-ignore λίστες!Τώρα,
-
Ο 'τηλεφωνητής' απλά πατά ένα πλήκτρο και το σύστημα τηλεφωνεί από μόνο του.
-
Αν δεν υπάρξει απάντηση, αυτόματα καταγράφεται σε 'τοπική' λίστα επανάκλησης.
Μάλιστα το σύστημα προσπαθεί να μαντέψει (αν υπάρχουν αρκετές αναπάντητες) ποιά
ώρα θα σε βρεί στο τηλέφωνο αν π.χ βλέπει ότι το πρωϊ δεν απαντάς ποτέ. -
Αν απαντήσεις το τηλέφωνο και είσαι αρνητικός, δεν αφαιρείσαι από την λίστα επανάκλησης,
απλά πηγαίνεις στον πάτο της λίστας και μετά απο καιρό σε ξανακαλούν. Ο χρήστης μάλιστα
έχει την ευχέρια να σε βαθμονομήσει (πχ από 1 ως 5) στο κατά πόσο πρέπει να ξανακληθείς. -
Αν όμως είσαι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ περίπτωση, όπως πχ οι περιπτώσεις που ανέφερα (εργαζόμενος
σε ΜΜΕ κλπ κλπ), τότε σε βαθμονομούν με μηδέν και δε σε ξανακαλούν.
Φυσικά, άλλες εταιρίες με άλλο CRM κάποια στιγμή θα σε ξανακαλέσουν για άλλο λόγο, αλλά
γενικά οι ενοχλήσεις σου μειώνονται. -
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Βρε, βρε... ξυπνάω το πρωϊ και βλέπω 3 σελίδες ήδη στο topic.Όσον αφορά το επίπεδο του forum, ας δείτε ουσιαστικά
την πρώτη σελίδα, όπου οι πρώτες απαντήσεις στο post ήταν ...'Για σας κυρία μου' γίναμε εδώ μέσα.
Το post ήταν πληροφοριακό για όσους δεν ξέρουν πως λειτουργεί το σύστημα της απάτης,
και έγινε στον 'αντίλογο' γιατί δεν πρόκειται για αυτοκινητιστικό θέμα.Κρατώ μόνο αυτό μιας και είναι το δικό μου.
Γράφεις στο τίτλο για απάτες σε στούντιο αισθητικής σε ένα φόρουμ που γράφουν μαντραχαλάδες και περιμένεις αντιμετώπιση χωρίς πλάκα;Λοπόν, όσο εργαζόσουν σε έταιρεία που υλοποιούσε προγράμματα crm γιατί δε τα έγραφες όλα αυτά. Τώρα που βολεύτηκες στο δημόσιο τα θυμήθηκες;
Αντιδρώ έτσι γιατί με ενόχλησε η παράθεση χωρίς να αναφέρεις το ποιός το έγραψε. Τουλάχιστον στα δικά μου ποστ θέλω και απαιτώ να γίνεται παράθεση με αναφορά του ποιός το έγραψε.
Δε ντρέπομαι για ότι γράφω και πάντα αν χρειαστεί αναγνωρίζω το λάθος.
Κριτικές λοιπόν όχι με αυτό το τρόπο τουλάχιστον σε δικά μου πόστ.
Από εδώ και πέρα όποια δημοσίευσή σου ξεφύγει έστω και λίγο θα είμαι παρών να τη κράξω.
Άντε γιατί η σοβαροφάνεια κουράζει. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πως να 'αποφεύγετε' τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα poll/marketing- Αν σας τηλεφωνήσουν για γκάλοπ, πείτε ότι δουλεύετε σε μέσο μαζικής ενημέρωσης.
Θα σας βγάλουν από την/τις λίστες τους αμέσως γιατί εργαζόμενοι σε ΜΜΕ αποτελούν
ιδιάζον δείγμα και είναι οι πρώτοι που αποκλείονται στα γκάλοπ, ότι και αν περιλαμβάνουν
Στο θέμα τώρα.
Όταν σε καλούν ξέρουν όχι μόνο τι εργασία κάνεις αλλά πολύ περισσότερα.
- Αν σας τηλεφωνήσουν για γκάλοπ, πείτε ότι δουλεύετε σε μέσο μαζικής ενημέρωσης.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Στα τηλεφωνήματα για έκδοση πιστωτικής πιάνει και το 'είμαι φοιτητής εδώ'. Με την προυπόθεση ότι η φωνή συμβαδίζει με την ηλικία, έτσι;Φίλε rocsta δεν πίανει πάντα. Μου τηλεφώνησαν για δάνειο και όταν είπα φοιτητήσ η απάντηση ήταν 'θα ενδιαφαιρεστε τότε για πιστωτική'.
Προσοχή στις απάτες των "STUDIO ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ"