Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA vs PUNTO vs 207 vs CLIO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    157
    210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:

      Πως κατεντησε το ερμο το topic PUNTOτοπικ?

      Οταν μπαινεις και λασπολογεις τοσο αδικα... λογικο ειναι να καταντησει Puntotopic, Cliotopic κλπ κλπ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pipikikinos last edited by

        Eσυ ποιανου δικηγορος εισαι...?

        Δεν λασπολογω.Καποιοι φανατικοι της μαρκας το καταντησανε Puntoτοπικ που δεν αντεχουν την αμφισβητηση του ονοματος βαρυ σαν ιστορια

        Εμενα δεν μου καιγεται πινεζα αν πατωσει ή αν σαρωσει.Εγω παιζω σε αλλη κατηγορια,απλως στην συγκεκριμενη δεν ειναι ολα ιδια και ομοια και καποια ειναι ανωτερα του ,κατα πολυ.

        Τι λετε για το Clio?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
          Eσυ ποιανου δικηγορος εισαι...?

          παντα του διαβολου

          απλως στην συγκεκριμενη δεν ειναι ολα ιδια και ομοια και καποια ειναι ανωτερα του ,κατα πολυ.

          Και θες να πιστεψω πως δεν εισαι φανατικος εεε
          Στο δικο σου παραλληλο συμπαν ισως και να ισχυει... πασο... Στο συμπαν που τρεχουμε οι υπολοιποι, ηταν και ειναι ενα πολυ καλο και ανταγωνιστικο αμαξι. Καπου καλυτερο, καπου χειροτερο... αλλα πολυ καλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Δεν ξέρω αν η κατεύθυνση της συζήτησης επηρεάστηκε από προσωπικές προτιμήσεις σε μάρκες (ίσως να έγινε), αλλά όπως και να το κάνουμε, το μεγαλύτερο βήμα από μοντέλο σε μοντέλο παρουσιάστηκε στο Punto. Οπότε λογικό να μας απασχολεί και περισσότερο.
            Το προηγούμενο Punto (και όλα τελοσπάντων τα προηγούμενα) προσωπικά δε με κάλυπτε καθόλου, γι'αυτό και θεωρώ πολύ μεγάλη επιτυχία από τη Fiat να παρουσιάσει αυτό το νέο μοντέλο. Σχεδιαστικά ακόμα δε μου έχει κάτσει καλά, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου και όχι ποιότητας/επιδόσεων.
            Το 207... μάλλον αδιάφορο κι απαρατήρητο πέρασε.
            Το Corsa δεν έχει αγγίξει πολύ κόσμο ακόμα. Ή εμένα απλά δε με έχει αγγίξει. Είδα σήμερα ένα στο δρόμο και μου φάνηκε σα να έχει τραβήξει/παραμορφώσει κάποιος τα φώτα στο Photoshop. Θα δούμε από τις πωλήσεις ίσως?
            Το νέο Clio... ξένισε πολλούς οπαδούς του προηγούμενου εξαιρετικού μοντέλου, οπότε γι'αυτό επίσης δεν πολυσυζητείται. Κι εγώ Clio του 2005 έχω και δε θα το άλλαζα με το καινούριο, εκτός κι αν είχα άλλες, πιό αυξημένες π.χ. σε χώρο, ανάγκες (που δεν έχω).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
              Παντως ρε παιδες το Γκ.Πουντο δεν ειναι και ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ αργο οσο λενε...

              με 13,8' στο 0-100 τι είναι? όχι ότι τα άλλα πάνε πίσω αλλά αυτό έχει και 5 άλογα παραπάνω. Μόνο το Clio δείχνει τον δρόμο στα 1400.-

              Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος παίρνει GP 1400 με 17άρες και μετά ενώ το ξέρει προσπαθεί να πείσει εμάς και τον εαυτό του ότι δεν είναι τόσο αργό...
              Βέβαια πρέπει να ξακαθαρίσουμε και τον όρο αργό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                m3lkor last edited by

                207 - Προσωπικά μου φαίνεται ότι μοιάζει πολύ με το 206 και δεν έφερε κάτι καινούριο εκτός από μια σε φυσιολογικά πλαίσια για την εποχή βελτίωση σε ποιότητα και εμφάνιση. Η ιδέα με τις δύο διαφορετικές μάσκες είναι κάτι που το κάνει λίγο πιο πρωτότυπο όμως δεν νομίζω ότι παρουσίασε κάτι ουσιαστικό, απλά είναι ένα πιο μικρό (και βαρύ ) 307.

                Clio - Όταν κυκλοφόρησε μου προκάλεσε το ενδιαφέρον καθώς ήταν το πρώτο από τη νέα γενιά supermini-γίγας. Έχει ποιότητα, σύγχρονη σχεδίαση, χώρο και καλό όνομα από την προηγούμενη γενιά. Το εσωτερικό μου φαίνεται περίεργο, δεν μπορώ να το συνηθίσω. Αν είχε σωστή τιμή θα πήγαινε καλά, είναι όμως υπερεκτιμημένο (COTY βλέπετε )

                Corsa - Το πεντάθυρο είναι πολύ τετράγωνο για τα γούστα μου, το τρίθυρο πάλι έχει εκείνο το πολύ στενό πίσω παράθυρο που κάνει τους πίσω επιβάτες να νιώθουν φυλακισμένοι ενώ και σαν εξωτερική εμφάνιση το πίσω μέρος του δεν είναι πετυχημένο σαν του gtc. Νομίζω θα ήταν καλύτερα να είχαν προτιμήσει μια πιο λειτουργική λύση για το πίσω παράθυρο, παρά να προτιμήσουν να διαμορφώσουν 'εταιρική ταυτότητα' χρησιμοποιώντας φινιστρίνια... Το εσωτερικό είναι πολύ ωραίο πάντως και είναι ολοκληρωμένο αμαξάκι. Περιμένω να το δω και με κάποιον πιο δυνατό κινητήρα (ο 1.6 με 105 άλογα πάλι μικρός μου φαίνεται) και ελπίζω το OPC να στρίβει

                Punto - Τρελό άλμα από την προηγούμενη γενιά με όμορφη διακριτική εμφάνιση (μου φαίνεται προσωπικά λίγο 'αδιάφορη' με την έννοια ότι οι γραμμές του μοιάζουν κάπως 'απλοϊκές') Τεράστιοι θόλοι που γεμίζουν με θηριώδεις για τα κυβικά του ζάντες και ακόμα και με αυτές μοιάζει να θέλει χαμήλωμα για να δείξει Όμως και χώρους έχει και ποιότητα κατασκευής και εγγύηση και 6 ταχύτητες και τέλεια τιμή.

                Για τους κινητήρες τα έχουμε πει/διαβάσει. Οι 1.400άρηδες είναι όλοι ανεπαρκείς για αυτά τα κιλά αν κάποιος θέλει να πηγαίνει σβέλτα. Αν ήθελα αμάξι αυτής της κλάσσης πάντως θα έπαιρνα Punto ή Corsa, τα θεωρώ σαν καλύτερα 'πακέτα' τιμής/απόδοσης και πιο ενδιαφέροντα σαν σύνολο.

                Σόρρυ για το μεγάλο μήνυμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
                  207 - Προσωπικά μου φαίνεται ότι μοιάζει πολύ με το 206 και δεν έφερε κάτι καινούριο εκτός από μια σε φυσιολογικά πλαίσια για την εποχή βελτίωση σε ποιότητα και εμφάνιση. Η ιδέα με τις δύο διαφορετικές μάσκες είναι κάτι που το κάνει λίγο πιο πρωτότυπο όμως δεν νομίζω ότι παρουσίασε κάτι ουσιαστικό, απλά είναι ένα πιο μικρό (και βαρύ ) 307.

                  Πολύ το απλοποίησες...
                  Το 207 πήγα και το είδα κι από κοντά. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το 206 μου. ΚΑΜΙΑ! Δεν αποτελεί εξέλιξη, αλλά είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο (δηλ. σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το μηδέν). Μόνο κινητήρες μοιράζεται και το ίδιο σήμα στη μούρη, αλλά αυτό δεν υποδηλώνει και περαιτέρω ομοιότητες. Δεν θα μπορούσε να έχει ομοιότητες με ένα αυτοκίνητο που πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 8+ χρόνια (1998)...
                  Και σε σχέση με το 307 το βρήκα ακόμη ποιοτικότερο... Η εξέλιξη του 307 θα είναι το επερχόμενο 308 και όχι το 207.

                  Για τα άλλα τρία μοντέλα (Clio-Corsa-Punto) δεν τα είδα και δεν γνωρίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    m3lkor last edited by

                    Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                    Πολύ το απλοποίησες...
                    Το 207 πήγα και το είδα κι από κοντά. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το 206 μου. ΚΑΜΙΑ! Δεν αποτελεί εξέλιξη, αλλά είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο (δηλ. σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το μηδέν). Μόνο κινητήρες μοιράζεται και το ίδιο σήμα στη μούρη, αλλά αυτό δεν υποδηλώνει και περαιτέρω ομοιότητες. Δεν θα μπορούσε να έχει ομοιότητες με ένα αυτοκίνητο που πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 8+ χρόνια (1998)...
                    Και σε σχέση με το 307 το βρήκα ακόμη ποιοτικότερο... Η εξέλιξη του 307 θα είναι το επερχόμενο 308 και όχι το 207.

                    Για τα άλλα τρία μοντέλα (Clio-Corsa-Punto) δεν τα είδα και δεν γνωρίζω.

                    Δίκιο έχεις σε αυτά που λες, εγώ εννοούσα ότι εξωτερικά η σχεδίασή του μου φέρνει πολύ στο 206 γι'αυτό δεν με εντυπωσίασε τόσο. Σίγουρα είναι ένα πολύ σύγχρονο αμάξι και σίγουρα θα είναι ένα καλό αυτοκίνητο, απλά προσωπικά δεν βρίσκω κάτι 'ξεχωριστό' πάνω του που να το κάνει να ξεχωρίσει από τους αντιπάλους.
                    Πάντως όλα τα νέα αμάξια αυτής της κατηγορίας προσφέρουν τα ίδια περίπου πράγματα, το ποιο θα προτιμήσει ο καθένας παίζει πλέον σε λεπτομέρειες που αφορούν τα προσωπικά γούστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      powergs last edited by

                      Δεν είναι μόνον τα κιλά. Είναι και τα μοτέρ φιμομένα λόγω των αυστηρών προδιαγραφών για του ρύπους. Τα έχουν ξεσκίσει με τους ρύπος. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ και βλέπεις στα 1.400 κυβικά στα ατμοσφαιρικά οι επιδόσεις να είναι το ίδιο σχεδόν αναιμικές όσο παλιά. Μην πω ότι κάποια μοντέλα παλιότερα είχαν καλύτερες επιδόσεις γιατί δεν ήταν φιμομενα εξαιτίας των ρύπων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
                        Εμενα δεν μου καιγεται πινεζα αν πατωσει ή αν σαρωσει.Εγω παιζω σε αλλη κατηγορια

                        A1, A2 ή Β' Εθνική;

                        Κατά τα υπόλοιπα, σεβαστές όλες οι απόψεις πλην των αριθμών. Όπως δεν συζητείται η ακριβότερη/φθηνότερη τιμή, έτσι δεν συζητούνται οι επιδόσεις. Τα υπόλοιπα όλα (πακέτο, απόδοση/αξία, εσωτερική/εξωτερική εμφάνιση κλπ.) είναι πολύ ενδιαφέροντα, να ακούσουμε τη γνώμη και άλλων φίλων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Εγώ έχω την απορία. Πώς γίνετε η 4τροχοι να το βγάζουν απο τα 4.... 4ο σε όλα, και στο τεστ των 90 ημερών λίγο παρακάτω με πολλά παράπονα απο την δύναμη που δεν υπάρχει και ψάχνοντας να την βρείς φτάνει κατανάλωση 13 λίτρα αν θυμάμαι καλα!!!
                          Για να μην πώ για το καμμένο μπουζί στα 9000 χλμ σε αυτοκίνητο του 2006! Δεν εχω γνώμη απο προσωπική χρήση όπως είναι φυσικό αλλά αλήθεια μήπως και όσοι γράφουν έχουν? Τουλάχιστον ας ακούσουμε και καμία γνώμη των ειδικών του περιοδικού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Xwris na exo asxolithei me ta parapano amaksia, na anefero oti to Autocar bgazei to Opel kalytero (sta 1.4)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:

                              Xwris na exo asxolithei me ta parapano amaksia, na anefero oti to Autocar bgazei to Opel kalytero (sta 1.4)

                              The new Corsa is everything the old one wasn't: good to look at, good to sit in, good for covering long distances, and underneath some mushy controls it has a very good chassis. Unusually for the new wave of superminis, it's also more fun to drive than the car it replaces. Is that enough to make it our favourite supermini at the moment? By a nose.

                              Σαν πακετο ειναι πολυ καλο... οπως και ολα τους βασικα. Αλλα απο εκει και περα ομως, δεν ξερω... εγω δεν μπορω να παραβλεψω τον παραγοντα κινητηρα. Τουλαχιστον τα Clio και τα 207 δινουν επιλογες... και στους βενζινης και στους Diesel. To Punto δινει μονο στους diesel. Το Corsa που δινει?
                              Και μην πεταχτει κανεις να μου πει για τον καρατουρμπισμενο 1.6. Μιλάμε για μια ενδιαμεση επιλογη που να χαριζει απλα μια σβελταδα χωρις να κανουμε το αμαξι 'αγωνιαρικο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                1.3 diesel με 75 ή 90 ίππους και 17,3 ή 20,3 κιλά ροπή.
                                Έρχεται και το OPC για τους γλήγορους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  1.3 diesel με 75 ή 90 ίππους και 17,3 ή 20,3 κιλά ροπή.
                                  Έρχεται και το OPC για τους γλήγορους.

                                  o 1.3 γνωστος.... ο 1.7, νταξ... γι αυτο μιλαω πως δεν εχει επιλογες. Ο 1,7 ειναι ελαφρως απαρχαιωμενος σε σχεση με τον μικροτερο του. Υπαρχουν και καλυτερες επιλογες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Γνωστός και καλός, όχι γνωστός και μέτριος. Μέχρι και στο astra δίνει καλές επιδόσεις, σκέψου στο corsa.

                                    (καλά, εγώ έχω αϋπνία, εσύ τί έχεις; )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pafos13 last edited by

                                      Στο Αστρα ο κινητήρας αυτός αποδίδει 100 ίππους, ενώ στο Κόρσα 125.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Γνωστός και καλός, όχι γνωστός και μέτριος. Μέχρι και στο astra δίνει καλές επιδόσεις, σκέψου στο corsa.

                                        (καλά, εγώ έχω αϋπνία, εσύ τί έχεις; )

                                        παντως εχω διαβασει για τον 1.3 με τα 90 πως εχει ενα ψιλο turbo lag... αυτα απο κατοχους Grande στο εξωτερικο φυσικα. Με προβληματισε λιγακι, αλλα νταξ.

                                        • Δώστε 1600αρια στον λαο ρε

                                        • Εγω δεν εχω αυπνιες.... η μαλλον εν μερη εχω... εχω συνεδριο πρωινιατικα αφου πρωτα φροντισω να μαθω γιατι δεν κανει register το carepack της HP Τεσπά, πάω να τους ξυπνήσω στην HP

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 4
                                        • 5
                                        • 6
                                        • 7
                                        • 8
                                        • 8 / 8
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr