Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 246
    • 247
    • 57 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    13
    4929
    19389
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      οι θερμοκρασιες μπορει να παιζουν μεγαλο ρολο , για γραψ'τες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dap last edited by

        Αληθεια ρε παιδια παιζουν τοσο μεγαλο ρολο και σε τι αυτες οι απειροελαχιστες διαφορες στις μετρησεις ;
        Μηπως προκειται ποτε να τις πετυχω μιας και οι συνθηκες δεν θα ειναι ποτε ιδιες; Προς τι λοιπον ο προβληματισμος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Αυτές οι μικροαποκλίσεις ΑΠΟΔΙΚΝΥΟΥΝ πως τα περιοδικά ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Αυτές οι μικροαποκλίσεις ΑΠΟΔΙΚΝΥΟΥΝ πως τα περιοδικά ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ

            Καλά κάνουν.

            (Να δω βρε ειδήμονες αν κάνετε συνεχόμενες μετρήσεις στο δικό σας αυτοκίνητο τι επαναληψημότητα και τι αποκλίσεις θα έχετε.
            Μη το κάνετε λυπηθήτε το δίσκο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Αυτές οι μικροαποκλίσεις ΑΠΟΔΙΚΝΥΟΥΝ πως τα περιοδικά ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dsaraf last edited by

                tazio
                πάντως στο δικό μου το αυτοκίνητο που κάνω συχνά μετρήσεις ρεπρίζ (γιατί ακριβώς λυπαμαι τον δίσκο μου και την τσέπη μου για μετρήσεις 0-100) για τα 80-110 πιάνω πάντα σχεδόν τα ίδια νούμερα με απόκλιση 0.1-0.2 sec..

                ΙΚΕ
                ΔΕΝ είναι μικροαπόκλιση κοντά 1δλ διαφορά στα 0-100!!! Είναι διαφορά 8-9% στις μετρήσεις επιδόσεων, νούμερο πολύ σημαντικό. Έίναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσεις κι εσύ.
                Αλήθεια διαπιστώνετε διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου σας όταν οδηγείτε μόνοι σας και όταν έχετε έναν συνεπιβάτη ακόμα γύρω στα 90 κιλά?? Και δε μιλάω για αυτοκίνητα 1,5 τόνου και 200 ίππων αλλά αυτοκίνητα γύρω στα 1100 κιλά και 100άλογα..Κάντε αυτό το πείραμα και γράψτε τις εντυπώσεις σας ξανά

                **DAP **
                Αν θεωρείς σε ένα προσπέρασμα απειροελάχιστη τη διαφορά 0.6 δλ, σε πληροφορώ ότι τρέχοντας με 100, τα 0.6δλ είναι 16,6 μ!
                Τρέχοντας με 100χλμ/ωρα σε ένα δλ διανύει κανείς απόσταση 27.7μ..Σου φαίνονται λίγα 27,7μ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dap last edited by

                  Ο χρήστης dsaraf έγραψε:

                  DAP
                  Αν θεωρείς σε ένα προσπέρασμα απειροελάχιστη τη διαφορά 0.6 δλ, σε πληροφορώ ότι τρέχοντας με 100, τα 0.6δλ είναι 16,6 μ!
                  Τρέχοντας με 100χλμ/ωρα σε ένα δλ διανύει κανείς απόσταση 27.7μ..Σου φαίνονται λίγα 27,7μ?

                  Σωστα αλλα την ωρα που προσπερνας θυμασε οτι το χ περιοδικο εγραφε οτι η ρεπριζ ειναι στα 9,2 και οχι 10.01 που κανεις εκεινη την ωρα;

                  Με αλλα λογια νομιζω οτι τα νουμερα που δινουν τα περιοδικα ειναι ενδεικτικα και μονο οι μεγαλες διαφορες δειχνουν τη διαφορετικη οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων.Δεν νομιζω οτι διαφορα 0,5'' κανει το ενα αυτοκινητο καλυτερο η ασφαλεστερο απο ενα αλλο.Αν παλι η διαφορα ειναι ενα τσιγαρο ε τοτε... θα το σκεφτω που λεει και ενας Σαλονικιος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dsaraf last edited by

                    Ο χρήστης DAP έγραψε:

                    DAP
                    Αν θεωρείς σε ένα προσπέρασμα απειροελάχιστη τη διαφορά 0.6 δλ, σε πληροφορώ ότι τρέχοντας με 100, τα 0.6δλ είναι 16,6 μ!
                    Τρέχοντας με 100χλμ/ωρα σε ένα δλ διανύει κανείς απόσταση 27.7μ..Σου φαίνονται λίγα 27,7μ?

                    Σωστα αλλα την ωρα που προσπερνας θυμασε οτι το χ περιοδικο εγραφε οτι η ρεπριζ ειναι στα 9,2 και οχι 10.01 που κανεις εκεινη την ωρα;

                    Με αλλα λογια νομιζω οτι τα νουμερα που δινουν τα περιοδικα ειναι ενδεικτικα και μονο οι μεγαλες διαφορες δειχνουν τη διαφορετικη οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων.Δεν νομιζω οτι διαφορα 0,5'' κανει το ενα αυτοκινητο καλυτερο η ασφαλεστερο απο ενα αλλο.Αν παλι η διαφορα ειναι ενα τσιγαρο ε τοτε... θα το σκεφτω που λεει και ενας Σαλονικιος.

                    Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα νούμερα είναι ενδεικτικά? Αν ανάγουμε τις εν λόγω διαφορές σε ποσοστά βγαίνει ένα ποσοστό 7-8% διαφορά σε επιδόσεις..Αν καταλάβεις τέτοια διαφορά στο αυτοκίνητό σου, δε θα προβληματιστείς?? Τι αυτοκίνητο έχεις? Κάνε το πείραμα που προτείνω στο προηγούμενο μου post (οδήγησε μόνος και μετά με έναν συνοδηγό στα 90 κιλά)
                    Για μένα πάντως 16.5 μέτρα είναι πολύ σημαντικά όταν προσπερνάω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Να μην προσπερνάς τότε. Εμείς που ερχόμαστε από απέναντι τι σου φταίμε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης dsaraf έγραψε:

                        Αλήθεια διαπιστώνετε διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου σας όταν οδηγείτε μόνοι σας και όταν έχετε έναν συνεπιβάτη ακόμα γύρω στα 90 κιλά?? Και δε μιλάω για αυτοκίνητα 1,5 τόνου και 200 ίππων αλλά αυτοκίνητα γύρω στα 1100 κιλά και 100άλογα..Κάντε αυτό το πείραμα και γράψτε τις εντυπώσεις σας ξανά

                        ναι την καταλαβαινω τη διαφορα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                          Να μην προσπερνάς τότε. Εμείς που ερχόμαστε από απέναντι τι σου φταίμε?

                          ε και συ.... κάνε λίγο στην άκρη να περάσει το παιδί... ΝΤΡΟΠΗ σου!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Τι να κάνω, αφού είναι φαρδύ το αμάξι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dsaraf last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:

                              Αλήθεια διαπιστώνετε διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου σας όταν οδηγείτε μόνοι σας και όταν έχετε έναν συνεπιβάτη ακόμα γύρω στα 90 κιλά?? Και δε μιλάω για αυτοκίνητα 1,5 τόνου και 200 ίππων αλλά αυτοκίνητα γύρω στα 1100 κιλά και 100άλογα..Κάντε αυτό το πείραμα και γράψτε τις εντυπώσεις σας ξανά

                              ναι την καταλαβαινω τη διαφορα.

                              φυσικά και την καταλαβαίνει κανείς..Αν λάβει κανείς υπ'όψη του τον εμπειρικό κανόνα ότι κιλά ανά ίππο δίνουν χοντρικά την επίδοση 0-100 ενός αυτοκινήτου, τότε μια διαφορά ενός δευτερολέπτου στη μέτρηση 0-100 για τα συγκεκριμένα μοντέλα που έγινε το τεστ (βλ προηγούμενης σελίδας post) αντιστοιχεί είτε σε μείωση της ιπποδύναμης του κατά 9-10 ίππους, έιτε σε αύξηση 90-100 κιλά..Δε νομίζω να θεωρουνται αμελητέα ποσότητα +10 αλαγατάκια σ' ένα αυτοκίνητο 1100 κιλών!
                              Σε παλαιότερα τεύχη των 4Τ έχει αναφερθεί 'βελτίωση των επιδόσεων' όταν ένα μοντέλο μετρήθηκε στο 0-100 γρηγορότερο κατα 0.3δλ και τώρα αγνοούμε κοντά 1δλ???????????
                              Άντε να δούμε αν θα ακούσουμε καμιά άποψη από τους 4Τ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                                Σε παλαιότερα τεύχη των 4Τ έχει αναφερθεί 'βελτίωση των επιδόσεων' όταν ένα μοντέλο μετρήθηκε στο 0-100 γρηγορότερο κατα 0.3δλ και τώρα αγνοούμε κοντά 1δλ???????????
                                Άντε να δούμε αν θα ακούσουμε καμιά άποψη από τους 4Τ..

                                Αναφέρθηκε ως βελτίωση, αν η μέτρηση έγινε υπό τις ίδιες συνθήκες.

                                Διαφορά 8 δέκατα, είναι ΜΕΣΑ στα όρια του σφάλματος, για μετρήσεις που έγιναν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συνθήκες. Τι ακριβώς δεν είναι κατανοητό?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Σε παλαιότερα τεύχη των 4Τ έχει αναφερθεί 'βελτίωση των επιδόσεων' όταν ένα μοντέλο μετρήθηκε στο 0-100 γρηγορότερο κατα 0.3δλ και τώρα αγνοούμε κοντά 1δλ???????????
                                  Άντε να δούμε αν θα ακούσουμε καμιά άποψη από τους 4Τ..

                                  Αναφέρθηκε ως βελτίωση, αν η μέτρηση έγινε υπό τις ίδιες συνθήκες.

                                  Διαφορά 8 δέκατα, είναι ΜΕΣΑ στα όρια του σφάλματος, για μετρήσεις που έγιναν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συνθήκες. Τι ακριβώς δεν είναι κατανοητό?

                                  Δωσε την απαντηση που ψαχνουνε.... το κάνανε στο Ελληνικό? ή αλλου?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dsaraf last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Σε παλαιότερα τεύχη των 4Τ έχει αναφερθεί 'βελτίωση των επιδόσεων' όταν ένα μοντέλο μετρήθηκε στο 0-100 γρηγορότερο κατα 0.3δλ και τώρα αγνοούμε κοντά 1δλ???????????
                                    Άντε να δούμε αν θα ακούσουμε καμιά άποψη από τους 4Τ..

                                    Αναφέρθηκε ως βελτίωση, αν η μέτρηση έγινε υπό τις ίδιες συνθήκες.

                                    Διαφορά 8 δέκατα, είναι ΜΕΣΑ στα όρια του σφάλματος, για μετρήσεις που έγιναν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συνθήκες. Τι ακριβώς δεν είναι κατανοητό?

                                    RENAULT CLIO 12.8 (τευχος 433) - 11.9 (τευχος 429) = +0.9 διαφορά
                                    FIAT GR PUNTO 13.8 (τευχος 433) - 12.9 (τευχος 428) = +0.9 διαφορά

                                    ..Αποκλίσεις κοντά στο 1δλ στα 0-100 είναι στα όρια του σφάλματος????💫
                                    Κάντε μια ανάλυση τέλως πάντων που αποδίδετε αυτή τη διαφορά..Δεν νομίζετε ότι είναι άξια μνείας?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                                      ..Αποκλίσεις κοντά στο 1δλ στα 0-100 είναι στα όρια του σφάλματος????💫
                                      Κάντε μια ανάλυση τέλως πάντων που αποδίδετε αυτή τη διαφορά..Δεν νομίζετε ότι είναι άξια μνείας?

                                      Τα έχω γράψει πολλές φορές. Πρώτον, αυτοκίνητο με αυτοκίνητο, clio με clio, 207 με 207, μπορεί να έχει διαφορά. Από το μοτέρ, τον τύπο των ελαστικών, τα χιλιόμετρα στο οδόμετρο, την φθορά στο συμπλέκτη, στα λάστιχα, στο κιβώτιο, μέχρι την πληρότητα του ρεζερβουάρ. Δεύτερον, ΟΛΑ αλλάζουν και ΟΛΑ εξαρτώνται από την ποιότητα της ασφάλτου, το ύψος του σημείου μέτρησης από την επιφάνεια της θάλασσας, την θερμοκρασία, την ένταση ανέμου, την διεύθυνση ανέμου, την σχετική % υγρασία.

                                      Αν νομίζεις ότι όσα σου ανέφερα ΔΕΝ είναι ικανά να δώσουν 0,4-0,9 secs διαφορά στα 0-100, τι να πω. Να σημειωθεί, ότι η κατάταξη των αυτοκινήτων όσον αφορά στις επιδόσεις, δεν άλλαξε. Απλώς πήγαν όλα μαζί προς το χειρότερο.

                                      Τέλος, αν διαβάζεις συστηματικά το περιοδικό όπως λες, δεν θα είχες απορία επί του τόπου, στον οποίο τελούνται οι μετρήσεις. Είναι όλα γραμμένα. Όπως γραμμένο είναι και το ότι, σκόπιμα, ξαναέγιναν όλες οι μετρήσεις σε ΗΔΗ μετρημένα στο παρελθόν αυτοκίνητα, την ΙΔΙΑ μέρα, αποκλειστικά για το συγκεκριμένο συγκριτικό, με το ενδιαφέρον στραμμένο στη σύγκριση μεταξύ τους και ΟΧΙ στα απόλυτα νούμερα του καθενός.

                                      Κάτι ακόμα σχετικό και άσχετο: κάνεις το λάθος (και πολλοί ακόμα) να εστιάζεις στο 0-100 των αυτοκινήτων. Σαφώς και έχει σημασία, αλλά πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι το 0-400 και το 0-1000.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dsaraf last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        ..Αποκλίσεις κοντά στο 1δλ στα 0-100 είναι στα όρια του σφάλματος????💫
                                        Κάντε μια ανάλυση τέλως πάντων που αποδίδετε αυτή τη διαφορά..Δεν νομίζετε ότι είναι άξια μνείας?

                                        Τα έχω γράψει πολλές φορές. Πρώτον, αυτοκίνητο με αυτοκίνητο, clio με clio, 207 με 207, μπορεί να έχει διαφορά. Από το μοτέρ, τον τύπο των ελαστικών, τα χιλιόμετρα στο οδόμετρο, την φθορά στο συμπλέκτη, στα λάστιχα, στο κιβώτιο, μέχρι την πληρότητα του ρεζερβουάρ. Δεύτερον, ΟΛΑ αλλάζουν και ΟΛΑ εξαρτώνται από την ποιότητα της ασφάλτου, το ύψος του σημείου μέτρησης από την επιφάνεια της θάλασσας, την θερμοκρασία, την ένταση ανέμου, την διεύθυνση ανέμου, την σχετική % υγρασία.

                                        Αν νομίζεις ότι όσα σου ανέφερα ΔΕΝ είναι ικανά να δώσουν 0,4-0,9 secs διαφορά στα 0-100, τι να πω. Να σημειωθεί, ότι η κατάταξη των αυτοκινήτων όσον αφορά στις επιδόσεις, δεν άλλαξε. Απλώς πήγαν όλα μαζί προς το χειρότερο.

                                        Τέλος, αν διαβάζεις συστηματικά το περιοδικό όπως λες, δεν θα είχες απορία επί του τόπου, στον οποίο τελούνται οι μετρήσεις. Είναι όλα γραμμένα. Όπως γραμμένο είναι και το ότι, σκόπιμα, ξαναέγιναν όλες οι μετρήσεις σε ΗΔΗ μετρημένα στο παρελθόν αυτοκίνητα, την ΙΔΙΑ μέρα, αποκλειστικά για το συγκεκριμένο συγκριτικό, με το ενδιαφέρον στραμμένο στη σύγκριση μεταξύ τους και ΟΧΙ στα απόλυτα νούμερα του καθενός.

                                        Κάτι ακόμα σχετικό και άσχετο: κάνεις το λάθος (και πολλοί ακόμα) να εστιάζεις στο 0-100 των αυτοκινήτων. Σαφώς και έχει σημασία, αλλά πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι το 0-400 και το 0-1000.

                                        ok, αυτά που έχεις γράψεις τα χω διαβάσει μέσα στους 4τροχούς (και όχι μόνο). Δεν μπορούσε όμως να χωρέσει στο μυαλό μου ότι μπορεί να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση αφου μιλάμε για τεστ καινούργιων -άσχετα από τη δημοσιογραφική ταλαιπωρία- αυτοκινήτων..Έχω πειστεί από όσα έχεις γράψει, το μόνο που έμεινε είναι μια τελευταία απορία:
                                        Αφού τα 0.8-0.9δλ στα 0-100 (πείθομαι για το 0-400 οτί είναι πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση) είναι εντός ορίου σφάλματος, όρισε σε παρακαλώ το μέγιστο όριο απόκλισης που μπορεί να περιμένει κανείς από δυο διαφορετικές μετρήσεις 0-100 καινούργιων αυτοκινήτων από δημοσιοράφους σε δυο εντελώς διαφορετικές συνθήκες (εννοείται όχι χιόνι ή πάγος ή φθαρμένος συμπλέκτης).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Μιλάμε για λιγότερο από 10% απόκλιση των μετρήσεων, γιατί το κάνουμε τόσο θέμα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            dsaraf

                                            δεν μπορώ να ορίσω ΕΓΩ το μέγιστο όριο που θα διαφέρει το ίδιο αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές μετρήσεις. Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο, που ακόμα και μια εξαιρετικά πολύπλοκη μαθηματική συνάρτηση δεν θα μπορούσε να δώσει αποτέλεσμα.

                                            Πάει ως εξής: μετράς, μετράς, ξαναμετράς. Με την εμπειρία σου, και συγκρίνοντας με τις τιμές του εργοστασίου, μπορείς να κρίνεις αν τα νούμερα που γράφουν τα όργανα είναι λογικά ή όχι. Αν δεν είναι, ξαναμετράς. Αν πάλι δεν είναι, ξανα-ματα-μετράς. Αν πάλι δεν είναι, αρχίζεις να ψάχνεσαι, λάστιχα, συμπλέκτες, δυναμόμετρο.

                                            Σε συγκριτικό ειδικά όμως (όπως αυτό που συζητάμε), είναι ΑΚΟΜΑ πιο εύκολο να ξέρεις αν είναι ΟΚ τα νούμερα. Αν δεις ΟΛΑ του συγκριτικού (πλην του Κόρσα που είναι καινούριο) να πέφτουν κατά 4-9 δέκατα από την πρώτη τους μέτρηση, τα δέχεσαι τα νούμερα. Αν κάποιο πάει καλύτερα από την πρώτη μέτρηση και κάποιο χειρότερα, ε, κάποιο λάκο έχει η φάβα

                                            To σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν γίνεται στην τύχη, και ότι αρκετοί άνθρωποι κουράζονται αφάνταστα για να μετρήσουν με ακρίβεια και συνέπεια. Σύντομα, θα έχουμε πολύ περισσότερα να πούμε πάνω σε νούμερα μετρήσεων. Stay tuned.

                                            Σημειώνω ότι σε αδύναμα αυτοκίνητα, το σφάλμα είναι πιο πιθανό να είναι μεγαλύτερο. Επηρεάζονται περισσότερο από τους αστάθμητους παράγοντες της μέτρησης. Ένα ψόφιο 1400άρι πχ., θα δείξει άλλα αντί άλλων αν βρει πουθενά 0,5% κλίση (τυχαίο το νούμερο) στο δρόμο. Μια SLK55 AMG, δεν θα καταλάβει χριστό, ακόμα και με 2% κλίση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 57 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr