-
Ρε σεις,ο Σιέλες έγραψε πάνω από 10 λέξεις!!
Θαύμα,θαύμα!!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ρε σεις,ο Σιέλες έγραψε πάνω από 10 λέξεις!!Θαύμα,θαύμα!!
Θαύμα θα είναι αμα στρίψει η aftermarket
-
Εγώ πάλι επιμένω ότι οι ιταλοί σκέφτονται παραπάνω από τους γιαπωνέζους σε αυτά τα θέματα. Δοκιμάστε σε λιγότερα χιλιόμετρα σε κάνα πάρκινγκ του carrefour πχ, να δούμε. Αν τραβάει χειρόφρενο θα φανεί και με λίγα...
-
more mporei kai na skeftontai alla o egkefalos einai tis bosch
den nomizo na ginete kati tetoio exei dikio o syele
-
Παρακαλείται ο κύριος** BILL33 **να γράψει εντυπώσεις απ' την βαρκούλα του!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Παρακαλείται ο κύριος** BILL33 **να γράψει εντυπώσεις απ' την βαρκούλα του!Soon,very soon!!
-
Στοιχεια:Fiat Barchetta μοντελο του 1999 με 82000χλμ.Ασημι με μαυρη βινιλ κουκουλα.
Εντυπωσεις;Πολυ καλες.Πρωτη φορα που οδηγω/κατεχω/μπαινω σε καμπριο.Με κατεβασμενη κουκουλα εχεις μια ,τουλαχιστον για εμενα,πρωτογνωρη αισθηση ελευθεριας.
Ειναι ενα αυτοκινητο που πρεπει να κανεις παραχωρησεις.Δεν χωραει πανω απο ενα επιβατη,δεν μπορεις να βαλεις πολλα στο πορτμπαγκαζ,δεν περνας απαρατηρητος.Στην φαση που βρισκομαι τωρα δεν με πειραζουν αυτες οι παραχωρησεις,για αργοτερα θα δουμε τι θα γινει.Ο κινητηρας μου ειναι γνωστος απο το πουντο ,ισως ακουγεται λιγο παραπανω λογω καμπριο.Δυνατος,δεν σε κρεμαει οταν θες δυναμη,καιει λιγο παραπανω οταν τον ζοριζεις.Το εσωτερικο δεν τριζει οσο το φοβομουν,πιο πολυ ομως ενοχλει ο θορυβος απο τον αερα γιατι κατι λαστιχακια της κουκουλας δεν εφαρμοζουν καλα οταν ξεπερνας τα 150χλμ/ωρα.
Το σασμαν ειναι λιγο σκληρο ,ισως επειδη εχει κοντο λεβιε και πολυ μικρες διαδρομες και ακομα δεν τον εχω συνηθισει.
Τα καθισματα ειναι δερματινα και η θεση οδηγησης πολυ χαμηλα σε σχεση με τα αλλα αμαξια που οδηγουσα τελευταια.Η ορατοτητα με κλειστη οροφη ειναι περιορισμενη προς τα πισω.
Η κουκουλα επειδη εχει 'καει' απο τον ηλιο ρωτησα στην Φιατ ποσο εχει και τρελαθηκα!3000 -
Έτσι μπράβο!
Για το στρίψιμο δεν μας είπες...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Έτσι μπράβο!Για το στρίψιμο δεν μας είπες...
Δεν το εχω ζορισει και πολυ μεχρι τωρα οποτε δεν εχω και πολλα να πω.Παντως απο το λιγο που το πιεσα στην Κρητη που ημουν την προηγουμενη εβδομαδα εμεινα ευχαριστημενος.Αρκετα υπακουο ,χωρις να νιωθεις το πισω μερος οτι εχει τασεις αυτονομησης σε ανωμαλιες μεσα στην στροφη οπως στο HGT που εχει ημιακαμπτο ,αρκετα γρηγορο τιμονι (2,5 στροφες).Λιγο απο τα φρενα δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος, θα τα ηθελα λιγο πιο δυνατα.Συντομα θα αλλαξω τακακια και θα δω.
Αλλο μεγαλο προβλημα......ο ηλιος!!!Σε χτυπαει κατακουτελα!Οπωσδηποτε καπελο και αντηλιακο!!Οσο δεν μαυρισα ολο το καλοκαιρι μαυρισα απο τον Σεπτεμβρη που το οδηγαω!! -
Στο στρίψιμο είναι κούκλα η μικρή σου Βασίλη
Για φρένα, πρέπει να μπαίνουν πάνω από Κουπέ αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στο στρίψιμο είναι κούκλα η μικρή σου ΒασίληΓια φρένα, πρέπει να μπαίνουν πάνω από Κουπέ αν δεν κάνω λάθος.
Για το στριψιμο θα το πιεσω,εως στραμπουλιξω ,την αλλη βδομαδα που ξανακατεβαινω Κρητη και θα εχω αρκετο χρονο για σπαταλη.
Οσον αφορα τα φρενα απλα θα αλλαξω τακακια και αν χρειαζεται και τους δισκους για αρχη και θα δω. -
Ξεκίνα με καλά τακάκια και αλλαγή υγρών και βλέπεις...
Τα φρένα απ' το Coupe ταιριάζουν σε όλα τα Punto (άρα και barchetta) αν δεν κάνω λάθος.
-
Μεγειά η βαρκούλα σου και καλοτάξιδη Βασίλη!!!
Για τα φρένα γνωρίζεις πως το HGT σου φοράει τους δίσκους του coupe. Άρα, αν συνεχίσει να μην σε ικανοποιεί ή απόδοση των φρένων μετά την
αλλαγή τακακιών, βάζεις τους δίσκους από coupe ( ίδιους με του HGT δηλ.) και καθάρισες! -
πόσο την πήρες και τι μοντέλο είναι?
-
FCC: Fiat Concept Car , από το σχεδιαστικό τμήμα της Βραζιλίας
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... fcc-2g.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... fcc-7g.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... fcc-6g.jpg
-
Δε το γυρνάνε στην μπάλα καλύτερα οι Βραζιλιάνοι;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δε το γυρνάνε στην μπάλα καλύτερα οι Βραζιλιάνοι;Δεν είναι τυχαίο οτι το καλύτερο καρναβάλι είναι στο Ρίo ντε Τζανεϊρο
-
Πήραμε και πρωτάθλημα (κι άλλο)!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
*
Οι Paolo Andreucci – Anna Andreussi κέρδισαν με το Fiat Punto Abarth S2000 το ράλλυ Costa Smeralda και αναδείχθηκαν πρωταθλητές Ιταλίας, χαρίζοντας στη Fiat τον τρίτο της τίτλο για φέτος, μετά το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και το International Rally Challenge, καθώς και την πρώτη της νίκη σε χωμάτινο αγώνα.*Άντε να επιστρέψει το Gruppo στο WRC να γίνει πάρτυ!
-
bill πολυ καλη επιλογη η μπαρκεττα..
πολυ ομορφη! καλες βολτες...
-
Καλοτάξιδη η Μπαρκέττα Billy...
FIAT FORUM