Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 141
    • 142
    • 10 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    18222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aleng last edited by

      Παιδιά από αυτά που λέτε καταλαβαίνω ότι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (και πάλι αυτό είναι μεγάλη κουβέντα) θα πρέπει να βάλω το original ράδιο-CD

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης aleng έγραψε:
        Παιδιά από αυτά που λέτε καταλαβαίνω ότι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (και πάλι αυτό είναι μεγάλη κουβέντα) θα πρέπει να βάλω το original ράδιο-CD

        Bale enisxyti kai alla hxeia kai CD-Changer, 8a plirwseis alla 8a exeis stereo. E3allou to BOSE kanei kanena xiliariko, etsi?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gmak last edited by

          Ο χρήστης alekos2004 έγραψε:
          χμμ...η ημιμάθεια λένε ότι είναι επικίνδυνη...

          1. τα τρίθυρα astra (βλέπε sport και edition 2000) έχουν διαφορετικό στήσιμο από τα πεντάπορτα.επιμένω ότι αναφερόμουν σε 1.6 astra...έχεις εμπειρία από τέτοιο κουτί; είσαι σίγουρος ότι τα τρίθυρα 1.6 astra γέρνουν περισσότερο από την alfa...ωστόσο δεκτη η άποψη σου για κάθε αμάξι...άλλωστε σου είπα ότι σε θέμα αίσθησης ή alfa είναι πολύ μπροστά
            2.δεν ειρωνευτηκα την alfa 105...αλλά να σου θέσω την εξής ερώτηση: θα την αγόραζες ποτέ...μα γιατί όχι είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο με μια τρελλή αναλογιά κιλών ανα ίππο 12 χωρίς οδηγό ...ουοαυ τρέλλα...θέλω και εγώ
            3.είμαι 56 κιλά (τρελλό βάρος ε;)... ενώ ο φίλος μου 90...η αlfa ήταν γεμάτη κατά το ήμισυ ένω το astra...γεμάτο...επίσης η alfa είχε super αμόλυβδη ενώ το astra απλή...οπότε τι μας μένει;η κουλαμάρα του οδηγού;ας υποθέσουμε λοιπόν ότι εγώ είμαι ο κουλός...λες να απαιτεί τρελλη γνώση και εξαντλητική προσπάθεια για να αλλάξεις δύο ταχύτητες στην ευθεία;υποκλίνομαι σε όλους τους κατόχους Μsc και Phd τέτοιων οδηγικών ικανοτήτων...(ανήκεις σε αυτόυς;εγώ όχι...πάντως μια βολτίτσα από τη χωμάτινη πίστα στο Σπαθοβούνι έχω περάσει εαν σε ενδιαφέρει το οδηγικό μου ιστορικό...εσύ;)
            4.αλλη μια αιτία του τσαγιού που απόλαυσα μπορεί να ήταν...ο ανάδρομος Ερμής...
            5.δηλαδή θες να μου πεις ότι πλασάρεις σε πολλές στροφές την alfa;ναι ε;να μου δείξεις και εμένα πως γίνεται...ξέρεισ κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνο σε δημόσιο δρόμο από ότι οι κοντράκηδες...
          2. αν σε κάτι πάσχει το astra είναι σίγουρα η ποιότητα κύλισης...
            7.δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το astra είναι ταχύτερο από την alfa...στις δύο πρώτες ταχύτητες πάντως μας ρίχνει (προφανώς είναι θέμα σχέσεων, αφού του astra είναι σαφώς πιο μακριές...)...όσο για τις στροφές θες να μου πεις ότι μπορείς με την alfa να χαθείς απο τα μάτια ενος οδηγού astra;εαν ναι τότε πάσο...
            8.σε ποια σχολή είσαι εαν επιτρέπεται;μακάρι να μπορούσα να ξαναγυρίσω στο τρίτο έτος... τώρα που όλα τελειώνουν συνειδητοποιώ τι χάνω...
          3. σε ποια καρτ πηγαίνεις;
          1. χμ, λένε πως όποιος πάει με φόρα σκοντάφτει... που ακριβώς μου μίλησες για 1.6 sport ;
          2. φυσικά δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ την Α147 με 105 άλογα, δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο+μόνο για αυτούς με πολύ σφιχτό προϋπολογισμό. Την έχει φίλη μου+μου λέει πως αυτής σέρνεται. Όμως δεν με έχει πάει βόλτα για να ξέρω σίγουρα, δεν έτυχε.
            3,4. δεν ξέρω-δεν απαντώ που λέμε εμείς οι στατιστικάριοι. Ούτε είναι πως σκοπεύω να κοντράρω το επόμενο Astra που θα βρω στο δρόμο για να μάθω. Ίσως όμως έχεις δίκιο για 1η-2α. Ειδικά η 1η είναι υπερβολικά κοντή.
          3. μιλάμε για όριο πάντα. Φυσικά γίνεται, με καλή θέληση και παραπάνω πίεση στα πίσω ελαστικά.
          4. ? -δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Το αμάξι κοπάναγε αρκετά, αλλά δεν κρατούσε ιδιαίτερα. Έχω από τον 1.6 εμπειρία από μερικά Vectra αν σε ενδιαφέρει. Έχει δύναμη ψηλά, αλλά σίγουρα όχι όσο η alfa.
          5. στη μεγάλη του γένους σχολή... ΑΣΟΕΕ, τμήμα στατιστικής... Εσείς;
          6. το kartodromo είναι σχετικά κοντά. 1 φορά το μήνα πάω συνήθως+όταν ταξιδέψω κάπου και βρω.
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aleng last edited by

            Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ την σύγκριση Astra-147 από την ατονία που επικρατεί σήμερα στο forum. Ti έγινε παιδιά, τα είπαμε όλα; Δεν νομίζω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ekvus last edited by

              Οντως σημερα ειμαστε λιγο ψοφιοι Και στο αλλο topic για την συγκεντρωση των Alfisti δεν βλεπω πολυ ανταποκριση (cmarin ποσο χρονο να τους δωσουμε ακομα??). Ωραια λοιπον δυο θεματα για συζητηση:

              [list:1vxom31p]Συγκριση AR147 με BMW Compact (1.6, 1.8 ) (νομιζω οτι ειναι πιο ευστοχη συγκριση) value for money, επιδοσεις, οδικη συμπεριφορα, ποιοτητα κλπ

              Βελτιωσεις ισχυος-ροπης σε AR147[/list:u:1vxom31p]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilios last edited by

                Ο χρήστης aleng έγραψε:
                Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ την σύγκριση Astra-147 από την ατονία που επικρατεί σήμερα στο forum. Ti έγινε παιδιά, τα είπαμε όλα; Δεν νομίζω

                Ok αλλά δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν συγκρούσεις για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον.

                Με αφορμή λοιπόν τις εκτιμήσεις για έλλειψη επαρκούς ισχύος για τον 1.6TS της 147, τι θα λέγατε να εκθέτατε τις απόψεις σας για πιθανούς τρόπους άυξησης της ισχύος;

                Επίσης, πως συγκρίνονται οι διάφορες μοντίφες (οικονομοτεχνικά) με την αγορά εξαρχής μιας δίλιτρης;

                Τις δικές μου 'θεωρίες' θα τις γράψω αργότερα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ekvus last edited by

                  Vasilios μου φαινεται οτι τα μεγαλα μυαλα συναντιονται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilios last edited by

                    Ο χρήστης ekvus έγραψε:
                    Vasilios μου φαινεται οτι τα μεγαλα μυαλα συναντιονται

                    Με πρόλαβες, αυτό θα έλεγα τώρα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aleng last edited by

                      ΟΚ αν και δεν θεωρώ ότι ο ΤS της Alfa υστερεί συγκρινόμενος με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Παιδιά περιμένω να δω τις απόψεις σας, γιατί όπως έχω ξαναγράψει στα τεχνικά υστερώ ακόμα σε γνώσεις. Θα επεμβαίνω (πάλι) με ερωτήσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                        Με αφορμή λοιπόν τις εκτιμήσεις για έλλειψη επαρκούς ισχύος για τον 1.6TS της 147, τι θα λέγατε να εκθέτατε τις απόψεις σας για πιθανούς τρόπους άυξησης της ισχύος;

                        'Έλλειψη επαρκούς ισχύος'.... Χμμμ, μάλλον ...περίσσεια ανώφελου βάρους θα έλεγα εγώ. Θα άρχιζα λοιπόν ξηλώνοντας ηχομονώσεις, ASR και αερόσακκους. Αν και πάλι δεν έπεφτε το βάρος κάτω από 1000 κιλά θα κατέφευγα στις σοφές λύσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης ekvus έγραψε:
                          ....(cmarin ποσο χρονο να τους δωσουμε ακομα??).

                          Aν είναι μόνο για συνάντηση-καφέ, ορίστε μέρα και ώρα και όσοι πιστοί θέλουν και μπορούν ας έλθουν. Για βολτίτσα τώρα αρχισε δράση για κάποιο ΣΚ τέλος Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            Με αφορμή λοιπόν τις εκτιμήσεις για έλλειψη επαρκούς ισχύος για τον 1.6TS της 147, τι θα λέγατε να εκθέτατε τις απόψεις σας για πιθανούς τρόπους άυξησης της ισχύος;

                            'Έλλειψη επαρκούς ισχύος'.... Χμμμ, μάλλον ...περίσσεια ανώφελου βάρους θα έλεγα εγώ. Θα άρχιζα λοιπόν ξηλώνοντας ηχομονώσεις, ASR και αερόσακκους. Αν και πάλι δεν έπεφτε το βάρος κάτω από 1000 κιλά θα κατέφευγα στις σοφές λύσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα.

                            Ωωωπ!!! μην κλέβεις!!!!

                            Είπαμε, μόνο για αναβάθμιση του κινητήρα. Το βάρος θα παραμείνει στα εργοστασιακά επίπεδα.

                            Προτάσεις κανείς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ekvus last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                              ....(cmarin ποσο χρονο να τους δωσουμε ακομα??).

                              Aν είναι μόνο για συνάντηση-καφέ, ορίστε μέρα και ώρα και όσοι πιστοί θέλουν και μπορούν ας έλθουν. Για βολτίτσα τώρα αρχισε δράση για κάποιο ΣΚ τέλος Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου.

                              Ο kyan εχει κανει μια πολυ καλη προταση: Αυριο βραδυ, 'Νοτος' καφε (Ποσειδωνος), 21:00 πρωτη συναντηση για καφε-ποτακι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gmak last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                Με αφορμή λοιπόν τις εκτιμήσεις για έλλειψη επαρκούς ισχύος για τον 1.6TS της 147, τι θα λέγατε να εκθέτατε τις απόψεις σας για πιθανούς τρόπους άυξησης της ισχύος;

                                'Έλλειψη επαρκούς ισχύος'.... Χμμμ, μάλλον ...περίσσεια ανώφελου βάρους θα έλεγα εγώ. Θα άρχιζα λοιπόν ξηλώνοντας ηχομονώσεις, ASR και αερόσακκους. Αν και πάλι δεν έπεφτε το βάρος κάτω από 1000 κιλά θα κατέφευγα στις σοφές λύσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα.

                                μπαααααα, δεν μαθαίνουν να δουλεύουν λίγο το αλουμίνιο τα χαϊβάνια [χλωμό τέτοια τεχνολογία από Fiat] να τελειώνουμε; νομίζω η 156 έχει αλουμίνιο στις αναρτήσεις, γι' αυτό και επιτυγχάνει σχεδιόν ίδιες επιδίσεις με την 147, αν και [προφανώς] μακράν ογκωδέστερη.

                                χμ, το ASR πολύ μου άρεσε όταν μάθαινα τη συμπεριφορά του αυτοκίνητου... στον πάγο, αλλά και βολεύει όταν δεν έχεις όρεξη και τεταμένη προσοχή στο τιμόνι. Πχ το πρωϊ που πας δουλειά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Εγώ απ'την άλλη τα'χω πάρει στο κρανίο με κάτι γυφτιές του τύπου: λάστιχα 185 στην progression με τα 120ΗΡ, ενώ στην distinctive βάζουν 195 λες και τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Μέχρι και το Stilo 1242cc φοράει λάστιχα 195

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ekvus last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                    'Έλλειψη επαρκούς ισχύος'.... Χμμμ, μάλλον ...περίσσεια ανώφελου βάρους θα έλεγα εγώ. Θα άρχιζα λοιπόν ξηλώνοντας ηχομονώσεις, ASR και αερόσακκους. Αν και πάλι δεν έπεφτε το βάρος κάτω από 1000 κιλά θα κατέφευγα στις σοφές λύσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα.

                                    Χμ!!!! Μαλλον τα νεα δεν ειναι ιδιαιτερα ευχαριστα . Απ' οτι εχεις γραψει η αλλαγη φιλτρου και τελικης λιγα οφελη προσφερε. Απο την αλλη το 'τουρμπισμα' μου φαινεται καπως ακραια λυση και δεν ξερω κανεναν να την εχει εφαρμοσει.(δεν ξερω και αν ειναι εφικτη) Αραγε υπαρχει κατι στο ενδιαμεσο (με λογικο κοστος)!!

                                    Υ.Γ. kyan δεν βλεπω ανταποκριση στην ιδεα σου για σημερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aleng last edited by

                                      Παιδιά αυτές τις βελτιώσεις τις οποίες κατά καιρούς αναφέρετε, τις εγγυάται κάποιος; Δηλαδή αν συμβεί κάποια στραβή στη λειτουργία του αυτοκινήτου τι γίνεται;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ekvus last edited by

                                        Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                        Παιδιά αυτές τις βελτιώσεις τις οποίες κατά καιρούς αναφέρετε, τις εγγυάται κάποιος; Δηλαδή αν συμβεί κάποια στραβή στη λειτουργία του αυτοκινήτου τι γίνεται;

                                        Μπορω να σου δωσω thn απαντηση που πηρα απο τεχνικο της Spicar. Οσον αφορα την εξατμιση αυτο που συμβαινει ειναι οτι χανεις την εργοστασιακη εγγυηση για την εξατμιση. Οποτε βασιζεσαι στην εγγυηση που σου δινει ο βελτιωτης (νομιζω μια λιστα με 'καλα' μαγαζια θα ηταν ιδιαιτερη χρησιμη). Οσον αφορα το φιλτρο, επειδη μπορει να προκληθει ζημια στον κινητηρα εδω υπαρχει προβλημα. Αν ο τεχνικος στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο θελει και μπορει μπορει αν περασει την ζημια μεσα στην εγγυηση. Τωρα αν εχεις βγει εκτος εγγυησης και δημιουργηθει προβλημα μαλλον εχεις μπλεξει. Παντως θα ηθελα να ακουσω την αποψη καποιων πιο ενημερομενων στο ζητημα (kyan??).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                          Παιδιά αυτές τις βελτιώσεις τις οποίες κατά καιρούς αναφέρετε, τις εγγυάται κάποιος; Δηλαδή αν συμβεί κάποια στραβή στη λειτουργία του αυτοκινήτου τι γίνεται;

                                          Νομίζω ότι στις 'επώνυμες' βελτιώσεις (Autodelta, Novitec) υπάρχει εγγύηση (1 χρόνος) αρκεί την τοποθέτηση να την κάνει εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Τώρα αν πας στο μαστρομήτσο και αρχίσει να πλανάρει καπάκια προφανώς ...την παντρεύεσαι τη 'βελτίωση' μαζί με το αυτοκίνητο.

                                          ΥΓ: Ο Νότος απόψε ισχύει; Μην πάω τσάμπα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ekvus last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                            ΥΓ: Ο Νότος απόψε ισχύει; Μην πάω τσάμπα.

                                            Εγω μεσα ειμαι, δεν βλεπω ομως γενικη ανταποκριση

                                            21:00 ειπαμε ε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 10 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr