-
[quote='thodor']Πόσες σχέσεις έχει τελικά το κιβώτιο της BMW 116?? Ημουν σίγουρος ότι είναι πεντατάχυτο, αλλά στο 4auto Σεπτεμβρίου ο συντάκτης αναφέρει ότι έχει 6 σχέσεις
Επίσης στο ίδιο περιοδικό αναφέρει για την 116 κατανάλωση
min max average
9.8 13.1 11.4ενώ στους 4 τροχούς (τεύχος 408) για την 116 (που αναφέρει ότι είναι 5τάχυτη!)
min max average
8.9 13.5 10.6Τέλος (και sorry τους αριθμούς) οι 4Τ (τέυχος 427) για το GT αναφέρουν
**min max average
9.8 13.9 12.4 **Τελικά αν ισχύουν τα νούμερα του 4auto για την κατανάλωση της 116 (υποθέτοντας ότι δεν υπάρχει λάθος και ότι πλέον είναι 6τάχυτη, και για αυτό έχει τόσες διαφορές από την κατανάλωση που είχε μετρηθεί παλότερα στους 4Τροχούς). . . . δεν είναι και πολύ πιο οικονομική από το GT.
Θεωρητικά λοιπόν με 1 λίτρο περισσότερη κατανάλωση που έχει το GT και με 15000 κμ (συνήθης μέσος όρος) το χρόνο, το GT καιei 150 ευρώ (1λιτρο = 1 -
E, μην υπερβάλλουμε για το θέμα της προσπέρασης. Την άνωθι 116, του neten δηλαδή, την έχω οδηγήσει αρκετά, σε εθνική και επαρχιακούς δρόμους, και άλλαξε άρδην η εντύπωση μου για αυτήν.
Κάποτε θα έλεγα, GT με τα 1000. Τώρα, είμαι σαφώς πιο προβληματισμένος, με την τιμή της BMW να αποτελεί το μοναδικό, ανυπέρβλητο ίσως, πρόβλημα.
Εάν κρατάς υψηλά τις στροφές, το αμάξι πάει μια χαρά, και σε κεκτημένες ταχύτητες συμπεριφέρεται πολύ ευχάριστα- ακόμη και διασκεδαστικά. Στον τρόπο που οδηγώ εγώ, όταν θέλω να πάω σβέλτα, δηλαδή όχι τόσο νευρικά όσο κατά το δυνατόν γλυκά, ανταποκρίνεται πολύ καλά.
Αν κάποιος όμως θέλει φοβερή απόκριση και συνεχείς αυξομειώσεις στο πάτημα του γκαζιού, ε ναι, δεν είναι το αυτοκίνητο του.
Το εσωτερικό της για μένα είναι το κορυφαίο σε hatchback αυτοκίνητο. Χώνομαι, και νιώθω πολύ καλά εκεί μέσα.
Περνώντας από το ταμείο, θα έπαιρνα το GT. Απλά, κατανοώ κάποιον που θα προτιμήσει την 116, την οποία αν είχα δεν θα έδινα για το προαναφερθέν. Ίσως η 116 απευθύνεται σε άτομα που τους διεγείρει περισσότερο η αίσθηση του διαφορετικού, και θα έκαναν όψιμους συμβιβασμούς για αυτό.
-
μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές...
τσ τσ τσ...
Α. Ü. Α.
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές...τσ τσ τσ...
Α. Ü. Α.
Σου κόλλησε η βελόνα;
-
παιδία και τα 115 αλογα που εχει η 116 δεν συγκρίνεται με τα 115 ή τα 120 μπροστοκίνητων αμαξιών.
τα αλογα που φτάνουν στους τροχους ειναι πιο λιγα λογω μεγαλύτερων απωλειών.
στην 116 που ειχα μπει ειχα απογοητευτει απο τους μικρούς χώρους και την ποιότητα υλικών.
βασικά πάρε αυτό που σου αρέσει πιο πολύ στο μάτι....
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
μα τι ψηφοφορίες είναι αυτές...τσ τσ τσ...
Α. Ü. Α.
Πότε θα σταματήσει αυτή η μ@λ@κία;;;
-
Ποτέ ρε Νίκο. Δεν κατάλαβες;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ποτέ ρε Νίκο. Δεν κατάλαβες;Τότε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τον γράφουμε. Τι κόλλημα τραβάνε μερικοί...
-
E ναι.
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Επίσης το όχημα που θα αγοράσω, κατα πάσα πιθανότητα θα το 'παντρευτώ' για πολλά χρόνιαΈιμαι έτοιμος να σου προτείνω golf....το μόνο που δεν ξέρω ακόμα είναι το πόσο αξιόπιστο θα είναι....
Πάντως το gt είναι γενικότερα πιο άνετο αυτοκίνητο.
Η 116 είναι πολύ ακριβή.. -
§
Δεν είπε κανείς ότι η 116 είναι επικίνδυνη, ούτως ή άλλως επικίνδυνος είναι συνήθως ο οδηγός και μετά το αυτοκίνητο στη σχέση μεταξύ τους, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις ο οδηγός πρέπει να προσαρμόζεται στο αυτοκίνητο και όχι το αντίστροφο.
Αυτό που προσωπικά τόνισα είναι ότι τα 115 άλογα και η ροπή της 116 υπολείπονται σαφώς του TSi (πόσο μάλλον του GT) ώστε να κάνουν πιο ασφαλή την οδήγηση σε όλες τις συνθήκες δρόμου και φορτίου (εκτός φυσικά αν ο σκοπός είναι οι ταρζανιές οπότε πάμε γυρεύοντας)...
§
-
Golf GT με κλειστά μάτια κι από μένα.. (εγώ το έχω ήδη παραγγείλει και με κάτι extra που πρόσθεσα θα μου φτάσει 26600.)
Δε λέω, καλή, μουράτη και διαφορετική η μπέμπα, σίγουρα σου δίνει μεγαλύτερο κύρος, αλλά επειδή είμαι κι εγώ από αυτούς που θέλουν το αμάξι τους να ξεχωρίζει κυρίως για τις επιδόσεις του και αυτό το στοιχείο είναι που με εξιτάρει κατά την οδήγηση, όλα τα παραπάνω δε μου λένε τίποτα μπροστά στα 170+ PS και τα 24+ κιλά ροπής με πλατώ σε μεγάλο εύρος στροφών λειτουργίας.
Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι το Golf δεν εξίζει μόνο για τον κινητήρα του.. Και ποιοτικό είναι, και άνετο, και καλοστημένο..
-
Ρε παιδια???Ποιο γρηγορο σε ρεπριζ ειναι η 116 η ενα Polo/Ibiza 1.4 101ps??????
-
Ο χρήστης ExwFerrariEnzo έγραψε:
Ρε παιδια???Ποιο γρηγορο σε ρεπριζ ειναι η 116 η ενα Polo/Ibiza 1.4 101ps??????Από στάση είναι οριακά ταχύτερα τα Polo/Ibiza/Fabia. Για ρεπρίζ δεν ξέρω.
Η 116 αδικείται λόγω βάρους (σχεδόν 1300 kg) όταν τα άλλα είναι 1000-1050.(δείτε δοκιμές των 4Τ)
-
1090κιλα ειναι το Ιμπιζα 3π, με βενζινη στα 2/3.
-
GOLF GT μόνο για τα γκάζια και τπτ άλλο, 116 για όλα τα άλλα εκτός απο γκάζι.
Αναποφάσιστος Αγοραστής BMW 116 sport ή VW Golf GT??