Εγώ θα έβαζα οπωσδήποτε και το cruise control. Για την Εθνική οδό είναι ό,τι πρέπει...
Latest posts made by kostas-skordos
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
-
RE: Golf TSI 122ps VS Honda Civic 1.8 5θ
Eγώ προς το παρόν δεν έχω κανένα πρόβλημα εκτός από κάτι μικροτριγμούς κάποιες φορές στον κεντρικό αεραγωγό του ταμπλό πάνω από το ηχοσύστημα. Το έχω 14 μήνες με 22.000 km. To μόνο που έχω κάνει είναι μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου στην αντιπροσωπεία με κόστος ~110
-
RE: Golf TSI 122ps VS Honda Civic 1.8 5θ
Ο χρήστης panagiotis87 έγραψε:
To 140...
Για ποιο λόγο.........??
Νομίζω το καλύτερο είναι να κάνεις ένα test και στα δύο για να δεις από μόνος σου τις όποιες διαφορές..
Η γνώμη μου πάντως είναι ότι ο κομπρέσορας προσφέρει δύναμη χαμηλά (μέχρι τις 3.000) που σου επιτρέπει να πηγαίνεις με μία ταχύτητα πάνω. Ασχέτως των επιδόσεων σε αριθμούς που έχουν τα δύο αυτοκίνητα, αυτή τη ροπή τόσο χαμηλά αποκλείεται να την έχεις στο 122άρι. Εγώ έχω το GT170 και μπορώ να πω ότι αισθάνομαι το σπρώξιμο της ροπής πιο έντονο στις χαμηλές στροφές (μέχρι 3-3500) παρά ψηλά όπου ο κομπρέσορας είναι off. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
P-Zero rosso είχε και το δικό μου από το εργοστάσιο και γενικά είμαι ευχαριστημένος..
20.000 km μέχρι τώρα..
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μια λύση είναι να την τσεκάρεις από την οθόνη του clima.Αυτό δεν το κατάλαβα, μήπως μπορείς να γίνεις πιο σαφής? Για θερμοκρασία κινητήρα δεν μιλάμε?
-
RE: VW FORUM
Με βάλατε σε σκέψεις τώρα..
αύριο κιόλας θα κάνω έλεγχο στο gt μου.. Πάντως κάτι πρέπει να φταίει, πέρα από τις λάμπες, σε αυτοκίνητα που καίνε πολύ συχνά λάμπες είτε μπρος είτε πίσω, πολύ δε περισσότερο σε κάποια άλλα (ιταλικά & γαλλικά κυρίως) που όταν ανάβουν φλάς χαμηλώνει η ένταση του stop.. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο παλιό μου αυτοκίνητο (corolla) δεν έχουν καεί οι λάμπες μετά από 13 χρόνια.. -
RE: Golf TSI 122ps VS Honda Civic 1.8 5θ
Θεωρώ καλύτερο το Honda σε αξιοπιστία (σε βάθος χρόνου) και design..
Ως κάτοχος του GT εδώ και ένα χρόνο (~20.000 km) δεν έχω να αναφέρω κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, το οποίο είναι ταχύτατο, πολύ άνετο στο ταξίδι και οικονομικό αν ο οδηγός δεν το πλακώνει συνεχώς.. -
RE: FIAT FORUM
[quote='xenos']Στο punto ('03) της κοπελας μου αναψε check engine, το πηγα σε ηλεκτρολογο και εβγαλε 'δυσλειτουργια αντιστασης λ'. Μου εσβησε το σφαλμα και μου ειπε οτι αν αναψει παλι θα θελει αλλαγη ολοκληρος ο λ (~120
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
τα ίδια τριξιματάκια παρατηρώ κι εγώ στο δικό μου (GT 170), μάλλον σε αυτό το σημείο των αεραγωγών δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή η VW παρά την πολύ καλή ποιότητα του υπόλοιπου ταμπλώ...
Πάντως είναι αρκετά σπαστικό, να μην ακούγεται τπτ από το υπόλοιπο αμάξωμα και να ακούγονται οι αεραγωγοί... -
RE: Toyota Auris 1.6 vs. Honda Civic 1.8
Θα συμφωνήσω με την πλειοψηφία που απ' ότι βλέπω πρoτείνει Civic.. To καταλαβαίνω το δίλημμα του φίλου γιατί βρέθηκα στην ίδια θέση πριν 1 χρόνο.
Γεγονός είναι ότι την Toyota πολύ δύσκολα την αλλάζει κάποιος που έχει υπάρξει πελάτης της. Όμως αυτό το auris 1)ειλικρινά δεν βλέπεται..(εξωτερικά κυρίως) και 2) είναι Η απογοήτευση όσον αφορά την ποιότητα υλικών του εσωτερικού του με τα ψευτοπλαστικά.. Τι να πω? Εγώ αν και ήθελα να συνεχίσω στην Toyota, αυτά δε μπόρεσα να τα καταπιώ και άλλαξα εταιρεία..
Το civic είναι και πιο ποιοτικό, και πιο γρήγορο και πολύ πιο όμορφο και κατά τη γνώμη μου αξίζει τα παραπάνω λεφτά. Όσο για το after sales...ε τι να κάνουμε, της Τoyota είναι κορυφαίο αλλά μερικές φορές αξίζει να μη δώσουμε τόσο μεγάλη σημασία σε αυτόν τον παράγοντα προκειμένου να χαιρόμαστε κάθε μέρα το αυτοκίνητο που πραγματικά μας έκλεψε την καρδιά..