Ο χρήστης elteo έγραψε:
ευχαριστώ παιδιά
να και φώτο απο το εσωτερικόιεροσυλία ρε με την σαγιονάρα μέσα στην θεά...
πόσο σου κόστισε; Πρέπει να έσκασες αρκετά...
η σαγιονάρα 40 ευρώ στις εκπτώσεις.
η giulietta πηγε στα 30 η άτιμη
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ευχαριστώ παιδιά
να και φώτο απο το εσωτερικόιεροσυλία ρε με την σαγιονάρα μέσα στην θεά...
πόσο σου κόστισε; Πρέπει να έσκασες αρκετά...
η σαγιονάρα 40 ευρώ στις εκπτώσεις.
η giulietta πηγε στα 30 η άτιμη
Καλησπέρα.
πηρα την 1.4 170Hp με σπορτ πακετ 18αρες , τετραπιστονα , ηλιοροφη , bose , χενον και κάτι ψιλά ακομα.
πριν ειχα την 147 120hp.
εχω κάνει κοντά 4000 χιλιόμετρα σε 20 μέρες που την εχω.
καταρχήν το αμάξι εχει 2 mode λειτουργιάς το normal και το dynamic που ενω στην αρχή πιστευα οτι δεν θα εχουν και τρελη διαφορά το dynamic ειναι τρελά εθιστικό.
πιο ωραιος ηχος , βαρυ τιμονι , αποκριση άμεση και το vdc δεν μπαινει με τίποτα.
καταναλωση : γηρισα απο κιλκις προχτές.
7.8λτ/100 92μεση ωριαια , 480 χιλιομετρα σε 5 ώρες και 10 λεπτα.
πήγαινα με 140-150 συνέχεια στην εγνατία απλα για κανα 20λεπτο η ταχυτητα πριν την αμφιλοχια επεσε στα 10-20 χιλιομετρα λογω νταλικας.
καλη καταναλωση για αστρωτο αμάξι ακόμα.
η ποιοτητα κυλισης ακομα και με τα 18αρια ειναι πολυ μπροστά απο την 147 που ειχα.
δηλαδη ο θορυβος με 170 τώρα ειναι οπως ειχα με 120 πριν.
το bose καλη ποιοτητα απλα του λειπουν καποιες εξτρα λειτουργιες (equalizer)
το κιβωτιο πρέπει να το δοκιμάσεις για να καταλάβεις.σαν να εχει μανγήτη και να σε τραβαει να βάλεις την επομενη ταχυτητα
τα φρένα απλά καταπλητικά.(για την δικια μου εμπειρια που δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο)
μερικα αρνητικά
1)θα ηθελα την ηλιοροφη να ειναι μονοκοματο γυαλι μεχρι πισω
2)τα πισω παραθυρα δεν κατεβαινουν μεχρι κάτω.
3)το εσωτερικό λερωνει ευκολα και αφηνει δαχτυλιες για πλακα(εχω το βουρτσισμένο αλουμινιο)
4)τα καθισματα αν και ανετα τους λειπει πλευρικη στήριξη.
5)η οθονη του ηχοσυστηματος ειναι μαπα.δεν γινεται εν ετη 2010 να εχεις 2 γραμμες με πληροφοριες ολες και ολες. ισως παει με το ρετρο του σχεδιασμου μαλλον.
6)φουσκα τιμονιου απαραδεκτη.το εχω τραβηξει τέρμα έξω και φαινετα σαν τσαλακωμένη.
κατα τα αλλα δεν εχω κάτι σοβαρο να αναφερω πέρα απο τα βλέματα που με ακολουθουν οπου πάω.
οφειλεται μάλλον σε οτι δεν εχει κυκλοφορήσει ακομα καλα.
στην Ελλάδα ο καθένας ειναι Στρατηγός , προπονητης , πρόεδρος , σεισμολόγος , μετερεολόγος κλπ κλπ..
Ε αφου η ποσότητα ειναι το παν γιατι δεν γεμίζουμε ενα c-130 με μια πισίνα να πάει να την ρίχνει.
Το νέρο πρέπει να πέσει κοντα στην φωτιά γιατι αν αφεθεί απο μεγάλο ύψος δεν κάνει τίποτα.
Το il-76 φτιάχτηκε για τις στέπες και τις τεράστιες πεδιάδες που υπάρχουν στην ρωσία.
Οχι οτι δεν εχουμε και εμεις φωτιες σε σχετικα επίπεδα εδάφη αλλα οι κυριώς εχουμε μεσα σε χαράδρες και βουνά.
Εδω στην πυρκαγιά στην Αιγιαλεία τα Canadair δεν μπορουσαν να επιχειρησουν που εχουν και πολυ μικρότερη ταχύτητα αφεσης απο ενα IL-76 και θα μπορουσε να κανει ριψη το γομάρι?
Ασε που κάνει μια ριψη και μετά πρέπει να πάει να προσγειωθεί.
Ενα canadair σε μια ώρα κανει 7-8 ρίψεις αν ειναι σχετικά κοντα η θάλασσα.
40 τονους νερου δηλαδή.
ενα και το αυτο με το IL-76 .
ασε που τα ριχνει πάνω στην φωτιά.
η καλυτερη λυση για την ελλαδα ειναι τα ελικόπτερα.
και 10-15 τοννους περνουν και κανουν ριψεις ακριβείας.
αν συνεχιζεις τωρα να πιστευεις οτι μας κανουν τα IL-76 μαλλον δεν διαβάζεις τα post μου
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Τα Καναντερ ειναι ελικοφορα.
Οταν κανουν την ριψη, πρεπει να παρουν υψος.
Οταν ο αερας ειναι ζεστος, ειναι ποιο 'αρεος' αρα ενα ελικοφορο δυσκολευεται περισσοτερο να παρει υψος απο ενα με τουρμπινες.
Επεισης, τα αεροπλανα μπρουν να πεταξουν παραλληλα με το βουνο.
τα ελικοφόρα συμπεριφέρονται καλυτερα μεσα σε ζεστό αέρα.
οι τουρμπίνες έχουν πρόβλημα με τον καυτό αέρα και παθαίνουν απώλεια στήριξης....
Επισης τα Il76 δεν κανουν για το 80% των περιπτώσεων των φωτιών στην ελλάδα.
Εδω τα Canadair δυσκολέυονται να μπουν σε μια χαράδρα τι να κανει ενα IL76 αν αφηνει απο πολυ ψηλα το νερο και αυτο κατω φτάνει ουτε σαν βροχούλα.
Τα καλύτερα μερικές φορές ειναι τα ελικόπτερα.
γεμίζουν απο λιμνες και αφηνουν ακριβώς πάνω απο την φωτιά!
παιδία και τα 115 αλογα που εχει η 116 δεν συγκρίνεται με τα 115 ή τα 120 μπροστοκίνητων αμαξιών.
τα αλογα που φτάνουν στους τροχους ειναι πιο λιγα λογω μεγαλύτερων απωλειών.
στην 116 που ειχα μπει ειχα απογοητευτει απο τους μικρούς χώρους και την ποιότητα υλικών.
βασικά πάρε αυτό που σου αρέσει πιο πολύ στο μάτι....
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Οχι, δεν είναι αυτό...Την εγκατάσταση την έκανες μόνος σου ή σε κατάστημα? Αν ισχύει το δεύτερο, δεν περνάς μια βόλτα να στο δουν? Αν δεν μπορεί να διορθωθεί, μου φαίνεται σαν πρόβλημα του ενισχυτή... Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια...
1 χρονο μετά παρατηρησα το φυσημα
θα παιξω λιγο με τις γειωσεις.
θα αφησω μονο την μια να δω τι γινεται
Λοιπον παλι τίποτα.
απεσυνδεσα εντελώς τα rca που πανε απο την πηγη στον ενισχυτη και παλι ακουγόταν ο ηχος.
εβγαλα απο το ρευμα το subwoofer πάλι τον εκανε τον ηχο
επισης εβγαλα και τα rca Που καταληγαν στον subwoofer και παλι εκανε παράσιτα.
τα καλώδια του ρευματος συναντιουνται σε 2 σημεια με τα καλώδια του ηχου.καπως κάθετα.
να φταιει αυτο?
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μήπως έχεις περάσει τα καλώδια RCA δίπλα από το καλώδιο ρεύματος που πάει στον ενισχυτή? Αν ναι, μέγα λάθος (πρέπει να περαστούν από την άλλη πλευρά του αμαξιού, όσο γίνεται μακρύτερα από ρεύματα).
ο ενισχυτή παίρνει ρευμα απο καλωδιο που πάει στην μπαταρία και παει πισω απο την αριστερη μεριά του αμαξιου . τα καλωδια των ηχειων περνάνε απο την δεξια μερια.
Οταν λες άλλαξες το σημείο που ήταν η γείωση, εννοείς στον ενισχυτή, έτσι? Πώς και πού έχει μπει αυτή η βίδα? Κανονικά θα πρέπει να βιδωθεί όσο γίνεται κοντύτερα στον ενισχυτή και απευθείας στο σασί του αυτοκινήτου, αφού βγει το χρώμα σε εκείνο το σημείο (το ξύνεις με λίμα) και καθαριστεί.
ο ενισχυτης βρίσκεται στο πορτπαγκαζ. η γειωση φευγει απο τον ενισχυτη και με ενα καλώδιο 40 εκατοστά πιανει σε μια βιδα κατω απο τα πισω καθίσματα που εκει πανω βιδώνει η μια άκρη της ζώνης.
ε εβγαλα απο εκει το καλώδιο και το συνδεσα σε μια αλλη βιδα που πιανει η μεσαία ζωνη. το εβαλα και απο την μεσα μερια της βιδας για να ακουμπάει στο σασι...
να ειναι γαλβανισμένο?πως μπορώ να το καταλάβω?
παντως οταν το ακουμπησα πρωτη φορα εβγαλε σπιθα οποτε εκανε την γείωση του...