-
Είπαμε γιατί είναι κόκκινα
-
Πάντως για να σοβαρευτούμε αν και τα φρένα του gt και του gti είναι ίδια τουλάχιστον σε διαστάσεις και σε δαγκάνες το gti όντως έχει άλλη αίσθηση, στο φρενάρισμα νιώθεις πιο ασφαλής.
Μην ξεχνάμε ομως οτι εχει και άλλες αναρτήσεις, άλλες αντιστρεπτικές και γενικότερα άλλο στήσιμο πράγμα που επιρεάζει και το φρενάρισμα κατά πολύ.
Τα σαίνια στην αντιπροσωποία απο την άλλη δεν δίνουν κάποια λογική εξήγηση.
Θα το ψάξω και θα επανέλθω.
Μέχρι τότε ξεκινήστε το βάψιμο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι δαγκάνες στο GTI είναι βαμμένες κόκκινες (αν και μονοπίστονες) βλέποντας όμως το κόκκινο χρώμα οι δίσκοι παραμυθιάζονται με αποτέλεσμα να φρενάρουν καλύτερα
Δεν το σκεφτηκα αυτό! Δηλαδή αν περάσω 4 στρώσεις κόκκινου χρώματος, θα έχω αποτέλεσμα τετραπίστονης δαγκάνας; Ουάου!!!!!
Μα εννοείται, γιατί και με την εξάτμιση δεν ανεβάζεις τρελά την ιπποδύναμη;
Κατι αυτοκίνητα που βλέπεις και έχουν εγκαταστήσει ολόκληρο αποχετευτικό σύστημα απο πίσω έχουν πάρει τουλάχιστον +300 άλογα (δηλαδή 360).Και άλλα αξεσουάρ βελτιώνουν την απόδοση, όπως τα μπλε λαμπάκια στα πιτσιλιστήρια, τα αναμένα φώτα ομίχλης όταν δεν έχει ομίχλη, η αναλυτική αναγράφη όλων των αξεσουάρ στον φτερό του οδηγού, η αγωνιστική τάπα βενζίνης κτλπ
-
Μα εννοείται, γιατί και με την εξάτμιση δεν ανεβάζεις τρελά την ιπποδύναμη;
Κατι αυτοκίνητα που βλέπεις και έχουν εγκαταστήσει ολόκληρο αποχετευτικό σύστημα απο πίσω έχουν πάρει τουλάχιστον +300 άλογα (δηλαδή 360).Και άλλα αξεσουάρ βελτιώνουν την απόδοση, όπως τα μπλε λαμπάκια στα πιτσιλιστήρια, τα αναμένα φώτα ομίχλης όταν δεν έχει ομίχλη, η αναλυτική αναγράφη όλων των αξεσουάρ στον φτερό του οδηγού, η αγωνιστική τάπα βενζίνης κτλπ
ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ FOOTREST
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ FOOTRESTΚαλά αυτό είναι extreme mod, λίγοι μπορούν να οδήγησουν τοσό γρήγορα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Στο τελευταιο autocar που εχει τεστ του TSi αναφερεται ως μειον η αποδοση των φρενων, τα οποια μαλιστα παρουσιαζονται χειροτερα και απο του GT και απο του απλου 1.6 FSi (σε οτι αφορα αποστασεις ακινητοποιησης).Λετε να εγιναν τετοιες 'εκπτωσεις' για να κρατηθει η τιμη χαμηλα?
1.6 & TSI φοράνε ίδια φρένα, GT & GTI επίσης. Τώρα στις αποσάσεις ακινητοποίησης παίζουν κι άλλα ρόλο, να έχουν μετρηθεί σε ίδια άσφαλτο, με ίδια λάστιχα κλπ.
-
Για την αίσθηση, μήπως έχουν διαφορά στο σερβό;
-
Παντως μαλλον θα χτυπησω τελικα το GTI παιδες.... αποτι ρωτησα και συζητησα...ολοι GTI συστηνουν..
-
Ο χρήστης manmag έγραψε:
Παντως μαλλον θα χτυπησω τελικα το GTI παιδες.... αποτι ρωτησα και συζητησα...ολοι GTI συστηνουν..Δεν νομίζω να τίθεται ουσιαστικό δίλλημα αν είσαι μεταξύ των δύο.
Θα πάρεις αυτό που τελικά σου ταιριάζει καθώς διαφέρουν αρκετά ώστε να αποφασίσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για την αίσθηση, μήπως έχουν διαφορά στο σερβό;Πιο εντονη υποβοηθηση εννοεις?
@Ikar: Φανταζομαι οτι μετρωνται στο ιδιο σημειο -ιδια ασφαλτο-, αφου το συγκριτικο ειναι κοινο.
Για τα λαστιχα συμφωνω. Μαλλον ειναι τα παραπανω κιλα του TSi που το επιβαρυνουν πιστευω.Για να δουμε τι θα γραψουν και οι 4Τ.
Edit: Μπορει το TSi να φορεσει τα φρενα του GT? Και αν ναι, εκτος απο διαμετρο δισκοπλακων/τακακια/υγρα φρενων χρειαζεται να αλλαχτει και τιποτα αλλο? (π.χ. σωληνακια)
-
koralli, εννοώ αν έχει άλλο σερβό, μεγαλύτερης διαμέτρου συγκριτικά. Δεν ξέρω, ρωτάω.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για τα λαστιχα συμφωνω. Μαλλον ειναι τα παραπανω κιλα του TSi που το επιβαρυνουν πιστευω.
Τελικά δεν έχω καταλάβει ποιό απο τα δύο είναι πιο βαρύ, σύμφωνα με την VW το GTi, σύμφωνα με τα περιοδικά το TSi (αν δεν κάνω λάθος 25 κιλά παραπάνω). Μπορεί οι δαγκάνες στο GTi να είναι πιο ισχυρές, αν και αμφιβάλλω.
Αν και έχω μεγάλες αμφιβολίες για την αξιοπιστία αυτών των τέστ, ακόμα και δύο GTi να δοκιμάζαν (με διαφορετικά λάστιχα χιλιόμετρα κτλπ) αμφιβάλλω αν θα βγάζανε τα ίδια αποτελέσματα. -
http://paultan.org/archives/2006/07/10/volkswagen-cranks-up-twincharged-14-to-200hp/
Τα σχόλια περιττά....
-
Καλά αυτό θα (λένε πως θα) το πέρνεις στο χέρι σε 2 τετράγωνα...
Πάντως:
-
Αφού βρήκε το κόλπο, ας φτιάξει κανένα 1200άρι με 140 ίππους να γουστάρουμε.
-
Χμ... αντέχει και το push-άρουν κι άλλο??
Λες να μας κουφάνει όλους στο τέλος η Φάου Βε?
Τι να πω, τηρώ στάση αναμονής.
-
Γιατί ρε παιδιά έχετε φαγωθεί οτι το μοτέρ είναι πιεσμένο και δεν θα αντέχει?
Δύο πρόχειρα παραδείγματα:
-Daihatsu Charade GTti: 1000 κυβικά με τούρμπο, ειδική απόδοση 100hp per litre.
-Fiat Uno 1300 Turbo: Στην εργοστασιακή τους μορφή έβγαζαν 105 άλογα, όμως γνώριζα παιδιά που τα είχαν φτάσει 170-200 χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός απο τις στούκες ).
Εφόσον τέτοιες αποδόσεις ήταν εφικτές με την τεχνολογία υλικών του '80 τότε είναι αστείο να μιλάμε για αναξιοπιστία του TSI.
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=2535
-
@ Technik: λες να βγάλουν έκδοση με 200 ίππους και αν ναι για πότε υπολογίζεις;
-
O κινητήρας αυτός έχει πολλά περιθώρια ακόμη...
Ενδεικτικά, το GT αν κρατούσε τη μέγιστη ροπή στον κόφτη (7500σαλ.?) θα είχε 250 άλογα!
250 άλογα χωρίς να αυξηθεί η ροπή ή το στροφάρισμα!
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)