-
Μα φυσικά τίποτα απο τα δύο. Αν ήθελες πράγματι να αγοράσεις αυτοκίνητο θα κόλαγες στα 1500 που κάνει παραπάνω το gtc 1.8? Δεν νομίζω!!!
Και μην πείς για περισσότερα τέλη κλπ γιατί τότε θα σου πώ να κοιτάξεις πόσο έχει η απλή αμόλυβδη με την super νοθευμένη με απλή. Διαφορά 15-20 λεπτά δηλαδή 50-70 δρχ για να μην ξεχνιόμαστε και μια ζωή προβλήματα με αιτία την αμόλυβδη όπως θα σου λένε δηλαδή προβλήματα χωρίς λύση!!!Α, ξέχασα καλώς ήρθες στο forum ως νέος ή ως νέο user
-
Και κατι αλλο, τα 1.4 και τα 1.8 πληρωνουν ακριβως τα ιδια τελη κυκλοφοριας.........
-
πές τα ρε χρυσόστομε!
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Αμα βαζεις απλή αμολυβδη στο TSI το μαμισες μετα απο λιγο καιρο......Ασε τον πωλητη να λεει παπαριες, να πουλησει θελει....
Εξαλλου 95 οκτανια σε απλη δε βρισκεις στην Ελλαδα. Η δε σουπερ 100αρα μετα βιας φτανει τα 97,5 οκτανια. Φιλος που δουλευει στο χημειο του κρατους δεν εχει βρει ακομα βενζινη με πανω απο 97,5 οκτανια....και τους πιεζουν να τις περνανε ΟΚ αυτες τις χαμηλης ποιοτητας βενζινες. Στο Ελλαδα βρισκομαστε. Γιαυτο και οι κινητηρες των FSI kai GT Golf παρουσιαζουν ηδη πολλα προβληματα. Φανταστειτε μετα απο 3-4 χρονια τι εχει να γινει.......
Μακρια απο τα Golfakia.......και δε φταινε αυτα, η βενζινη στην Ελλαδα φταιει. Τα Golf θελουν απαραιτητα 98 οκτανια αλλιως μετα απο λιγο καιρο θα τρεχεις στα συνεργεια.....και κοστιζουν πολυυυυυ τα συνεργεια της VW!
Εξαλλου ειναι τραγικο να εμπιστευεσαι μια νεα τεχνολογια που δεν εχει δοκιμαστει ακομα στην πραξη ουτε για ενα χρονο.......
Καλυτερα λιγοτεροι και πιο αξιοπιστοι ιπποι κατα τη γνωμη μου παρα καθαροαιμα αλογα που ειναι μονο για μια κουρσα μικρης διαδρομης και μετα ψοφανε......
-
Καλυτερα λιγοτεροι και πιο αξιοπιστοι ιπποι κατα τη γνωμη μου παρα καθαροαιμα αλογα που ειναι μονο για μια κουρσα μικρης διαδρομης και μετα ψοφανε......
ποσο δικιο εχεις σε αυτο...αλλα και στο θεμα της ποιοτητας της βενζινης δεν νομιζω οτι απεχεις απο την αληθεια.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Αμα βαζεις απλή αμολυβδη στο TSI το μαμισες μετα απο λιγο καιρο......Το ξέρεις αυτό ή απλά εικάζεις? Επειδή το TFSi δεν έχει βγάλει προβλήματα ακόμα με την 95άρα..
Ασε τον πωλητη να λεει παπαριες, να πουλησει θελει....
Και γω μαζί σου αλλά δεν έχει άδικο σε αυτό που λέει.
Γιαυτο και οι κινητηρες των FSI kai GT Golf παρουσιαζουν ηδη πολλα προβληματα. Φανταστειτε μετα απο 3-4 χρονια τι εχει να γινει.......
Έχουνε βγάλει πολλά προβλήματα τα Golf GT ε?
Καλυτερα λιγοτεροι και πιο αξιοπιστοι ιπποι κατα τη γνωμη μου παρα καθαροαιμα αλογα που ειναι μονο για μια κουρσα μικρης διαδρομης και μετα ψοφανε......
Αυτό το συμπέρασμα πως βγήγκε? Πολλά άλογα στο λίτρο --> Θα χαλάσει σε 1 βδομάδα ?
-
§
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Αμα βαζεις απλή αμολυβδη στο TSI το μαμισες μετα απο λιγο καιρο......Και που στηρίζεται αυτό;
Ασε τον πωλητη να λεει παπαριες, να πουλησει θελει....
Όλοι αυτό κάνουν...
Εξαλλου 95 οκτανια σε απλη δε βρισκεις στην Ελλαδα. Η δε σουπερ 100αρα μετα βιας φτανει τα 97,5 οκτανια.Φιλος που δουλευει στο χημειο του κρατους δεν εχει βρει ακομα βενζινη με πανω απο 97,5 οκτανια....και τους πιεζουν να τις περνανε ΟΚ αυτες τις χαμηλης ποιοτητας βενζινες. Στο Ελλαδα βρισκομαστε.
Ή θα αποδεχθούμε τις θεωρίες συνομωσίας επειδή 'Στο Ελλαδα βρισκομαστε' ή θα στηριχθούμε σε στοιχεία, οπότε ούτως ή άλλως δε θα βγάλουμε άκρη...
Γιαυτο και οι κινητηρες των FSI kai GT Golf παρουσιαζουν ηδη πολλα προβληματα. Φανταστειτε μετα απο 3-4 χρονια τι εχει να γινει.......
Που υπάρχουν αναφορές για να ρίξουμε και εμείς μια ματιά;
Μακρια απο τα Golfakia.......και δε φταινε αυτα, η βενζινη στην Ελλαδα φταιει. Τα Golf θελουν απαραιτητα 98 οκτανια αλλιως μετα απο λιγο καιρο θα τρεχεις στα συνεργεια.....
Και σε λίγο καιρό και όλοι όσοι έχουν κινητήρες άμεσου ψεκασμού και άμεσου ψεκασμού με υπερτροφοδότηση (από όσο γνωρίζω πάρα πολλοί δλδ).
και κοστιζουν πολυυυυυ τα συνεργεια της VW!
You bet!
Εξαλλου ειναι τραγικο να εμπιστευεσαι μια νεα τεχνολογια που δεν εχει δοκιμαστει ακομα στην πραξη ουτε για ενα χρονο.......
Πάντα υπήρχαν προβλήματα, πάντα θα υπάρχουν...
Πολύ θα ήθελα όμως να είχα -όταν είχαν πρωτοβγεί- και στο δικό μου ABS/ESP/EBD/XENON/ΑC-Clima αλλά τότε έμπαιναν μόνο σε ακριβά αυτοκίνητα...Καλυτερα λιγοτεροι και πιο αξιοπιστοι ιπποι κατα τη γνωμη μου παρα καθαροαιμα αλογα που ειναι μονο για μια κουρσα μικρης διαδρομης και μετα ψοφανε......
ποσο δικιο εχεις σε αυτο...αλλα και στο θεμα της ποιοτητας της βενζινης δεν νομιζω οτι απεχεις απο την αληθεια.
Says who based on what?
Αμαν ρε παιδιά με την λογική αυτή είμαστε όλοι καταδικασμένοι γιατί η απλή αμόλυβδη που βάζουμε στους απλούς κινητήρες μας ούτε για ζέσταμα δεν κάνει...
§
-
Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ ένα αυτοκίνητο που μου προκαλεί εφιάλτες και μάλιστα νυχτερινούς. Δεν λέει για ένα κωλάμαξο να ξυπνάμε τα βράδια και να χάνουμε τον ύπνο μας. Τα υπόλοιπα τα είπανε οι άλλοι οι TSi σπάνε και τρέχεις στα συνεργεία , τα τέλη 1.4 και 1.8 είναι ίδια ( όχι όμως και η ασφάλειες ) κλπ κλπ
Α το TSi θα αγόραζα αλλά κοίτα και το Civic ( πρόλαβα τους Hondάκηδες:ysterical: ). -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ ένα αυτοκίνητο που μου προκαλεί εφιάλτες και μάλιστα νυχτερινούς. Δεν λέει για ένα κωλάμαξο να ξυπνάμε τα βράδια και να χάνουμε τον ύπνο μας. Τα υπόλοιπα τα είπανε οι άλλοι οι TSi σπάνε και τρέχεις στα συνεργεία , τα τέλη 1.4 και 1.8 είναι ίδια ( όχι όμως και η ασφάλειες ) κλπ κλπ
Α το TSi θα αγόραζα αλλά κοίτα και το Civic ( πρόλαβα τους Hondάκηδες:ysterical: ).αρχικα μου αρεσει που μαθαινεις...επιτελους Εγω δεν αναφερθηκα στο gt απλα επαναλαβανω οτι το θεμα της αξιοπιστιας πρεπει να μας απασχολει ολους ιδιαιτερα διοτι δεν ειμαστε σε θεση να αλλαζουμε αυτοκινητο στην 5ετια οπως κανουν σε αλλες χωρες της Ε.Ε. Για το θεμα της βενζινης το προβλημα βρισκεται κυριως στα βενζιναδικα και στις νοθειες που αυτα προχωρουν...Γνωριζετε οτι η 98αρα βενζινη ειναι ευκολο κερδος για αυτους...(οπως επισης και η v-power95 που χρησιμοποιω εγω) νοθευοντας την με απλη αμολυβδη. Υπο αυτο το πρισμα εχεις κινδυνο ζημιας αν το αυτοκινητο σου απαιτει 98αρα βενζινη (βλ. fsi). Η αναφορα στην Ελλαδα μας εχει να κανει με τους ελεγχους που δεν γινονται δεν τα ισοπεδωνω ολα οτι παντου η βενζινη ειναι σκαρτη...
-
Για την αξιοπιστία του TSI εντάξει είναι νωρίς να πει κάποιος κάτι. Στο AMS πάντως όταν διάβαζα έλεγε ότι μένει στο χρόνο να δουμε κατά πόσο αυτή η καινοτομία θα είναι αξιόπιστη. Όμως σε ένα αυτοκίνητο με 2 υπερσυμπιεστές (στα 1.400 κυβικά!!!) δεν υπάρχει και μεγαλύτερο κόστος στο σερβις; Σίγουρα παίρνει περισσότερο λάδι που πρέπει να είναι συνθετικό. Η κατανάλωση όσο και αν λένε ότι κυμαίνεται στα επίπεδα του 1.6FSI αν το πατήσεις δε νομίζω να κυμαίνεται το ίδιο όσο και αν σανιδώσεις τον 1600άρη. Αλλά και μέσα στην πόλη δεν ξέρω κατά πόσο είναι αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Αν έχει κάνενας TSI ας μας πει πόσο καίει σε νορμαλ οδήγηση στην πόλη. Εκείνο ύστερα που με απασχολεί είναι επειδή έχει μια νομίζω πιο περίπλοκη κατασκευή αν πάθει κάτι, αν μπορέσουν να στο ρυθμίσουν σωστά. Γιατί ο μηχανικός υπερσυμπιεστής δουλεύει χαμηλά ο καυσαερίων πιο ψηλά. Αυτό αν κάτι στραβωσει, έχουν την τεχνογνωσία (εντάξει κάνουν σεμινάρια οι μηχανικοί) να στο ρυθμίσουν σωστά το μοτέρ και να μην αναγκάζεσαι κάθε τόσο να πηγαίνεις στο συνεργείο; Καλά τα άλογα αλλά όσα πολύπλοκο είναι το μοτέρ τόσο αν κάτι στραβώσει θέλει και περισσότερο ψάξιμο από το μηχανικό και μηχανικό που να γνωρίζει. Θα δείξει ο χρόνος για την αξιοπιστία του που στο παρελθόν στους G40 και G60 ήταν για κλάματα. Από τότε βέβαια μέχρι σήμερα έχουν περάσει χρόνια. Ίδωμεν. Για τις βενζίνες ναι στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες. Πόσες έρευνες από πανεπιστήμια στην Ελλάδα λένε ποσοστά νοθείας. Δεν είναι θεωρίες συνομισίας ότι η ελληνικη βενζίνη είναι κατώτερη από αυτές άλλων χωρών. Είναι μια πραγματικότητα που φαίνεται και από μελέτες και το λένε και πολλοι οι μηχανικοί. Εντάξει αν κάποιοι δεν το ξέρουν αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει το πρόβλημα με την ποιότητα της βενζίνης.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Για την αξιοπιστία του TSI εντάξει είναι νωρίς να πει κάποιος κάτι.Μα πως;;; τόσοι έχουν σπάσει και θα σπάσουν, παντού το λένε
Στο AMS πάντως όταν διάβαζα έλεγε ότι μένει στο χρόνο να δουμε κατά πόσο αυτή η καινοτομία θα είναι αξιόπιστη. Όμως σε ένα αυτοκίνητο με 2 υπερσυμπιεστές (στα 1.400 κυβικά!!!) δεν υπάρχει και μεγαλύτερο κόστος στο σερβις; Σίγουρα παίρνει περισσότερο λάδι που πρέπει να είναι συνθετικό.
Μεγαλύτερο κόστος στο σέρβις; πόσο; ξέρεις κάτι παραπάνω; Περισσότερα λίτρα λάδι; σίγουρα κι όλας;
Η κατανάλωση όσο και αν λένε ότι κυμαίνεται στα επίπεδα του 1.6FSI αν το πατήσεις δε νομίζω να κυμαίνεται το ίδιο όσο και αν σανιδώσεις τον 1600άρη. Αλλά και μέσα στην πόλη δεν ξέρω κατά πόσο είναι αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Αν έχει κάνενας TSI ας μας πει πόσο καίει σε νορμαλ οδήγηση στην πόλη.
Ίδια κατανάλωση με 25 περισσότερα άλογα; Τελικά πόσο καίει αυτός ο TSI;
Εκείνο ύστερα που με απασχολεί είναι επειδή έχει μια νομίζω πιο περίπλοκη κατασκευή αν πάθει κάτι, αν μπορέσουν να στο ρυθμίσουν σωστά. Γιατί ο μηχανικός υπερσυμπιεστής δουλεύει χαμηλά ο καυσαερίων πιο ψηλά. Αυτό αν κάτι στραβωσει, έχουν την τεχνογνωσία (εντάξει κάνουν σεμινάρια οι μηχανικοί) να στο ρυθμίσουν σωστά το μοτέρ και να μην αναγκάζεσαι κάθε τόσο να πηγαίνεις στο συνεργείο; Καλά τα άλογα αλλά όσα πολύπλοκο είναι το μοτέρ τόσο αν κάτι στραβώσει θέλει και περισσότερο ψάξιμο από το μηχανικό και μηχανικό που να γνωρίζει. Θα δείξει ο χρόνος για την αξιοπιστία του που στο παρελθόν στους G40 και G60 ήταν για κλάματα. Από τότε βέβαια μέχρι σήμερα έχουν περάσει χρόνια. Ίδωμεν.
Γιατί σε απασχολεί; TSI πήρες;
-
θα σπάσει
-
είναι άσχετοι και δεν θα ξέρουν να τον φτιάξουν
-
Ούτε ολόκληρο κινητήρα θα μπορέσουν να βάλουν, οπότε...
-
αλλαγή αυτοκινήτου
Για τις βενζίνες ναι στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες. Πόσες έρευνες από πανεπιστήμια στην Ελλάδα λένε ποσοστά νοθείας. Δεν είναι θεωρίες συνομισίας ότι η ελληνικη βενζίνη είναι κατώτερη από αυτές άλλων χωρών. Είναι μια πραγματικότητα που φαίνεται και από μελέτες και το λένε και πολλοι οι μηχανικοί. Εντάξει αν κάποιοι δεν το ξέρουν αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει το πρόβλημα με την ποιότητα της βενζίνης.
Και φυσικά ΜΟΝΟ τα TSI/TFSI θα χαλάσουν λόγω βενζίνης. Όλα τ'άλλα έχουν ειδικά φίλτρα. Επίσης στα βενζινάδικα υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες και χαλάνε τη βενζίνη μόλις μπει TSI/TFSI.
10 αντλίες βενζίνης και 2 κινητήρες έχω αλλάξει μέχρι τώρα με 95άρα
-
-
δε ξερω για το tfsi παντως και τι βανζινη θελει και ποσο δουλευει κλπ κλπ κλπ
αλλα τα απλα fsi εχουν βγαλει απειρα προβληματα ειδικα με αντλιες βενζινης και μπεκ σε πολυ κοσμο και αυτο δε νομιζω οτι επιδεχεται συζητηση.πιθανον να εμαθε η vw στο κεφαλι καποιων αλλων ομως οπως εγινε και με το πολο 16ν αν θυμαται κανεις.... ή και με τα πρωτα 1.8τ
προς το παρον νομιζω οτι τα πρωτα και δευτερα δειγματα απο το gt ειναι μονο αξιοπιστα και θετικα.σωστα?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
10 αντλίες βενζίνης και 2 κινητήρες έχω αλλάξει μέχρι τώρα με 95άρα
lkar το καταλάβαμε, όταν κάπου/κάποιος γράψει κάτι κακό για τη VW θα πεταχτείς σαν
το σούπερμαν με εικονίδια σαν αυτό και αυτό να απαντήσεις ειρωνικά & μή.Πάντως, εμένα ομολογώ μου αρέσει το Golf (λόγω των πολλαπλών) - λίγο συντηρητικούρα
απ' έξω αλλά οδηγικά πολύ καλό.**Όμως θα είμουν ΠΟΛΥ προβληματισμένος με την μεταπώληση του FSI τώρα που όλοι
θα παίρνουν TSI. H 95άρα απλά είναι ένας λόγος παραπάνω να νοιώθει κανείς @@@@#$@#
που πρέπει να βάζει RON98 όταν τα νέα TSI θα βάζουν RON95. **Για την κατανάλωση δε βλέπω να λέτε τίποτε...
golf FSI 1.4 5,3/6,5/8,7
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
**golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5 **
δηλαδή σχεδόν την ίδια κατανάλωση με το Astra GTC 1.8 140hp.**
Παίρνεις 1.4 με ισχύ και κατανάλωση 1.8.
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
** -
Όχι δεν είναι καλό. Γιατί πρέπει να συντηρείς 2 turbo αντί κανενός. Γιατί πληρώνεις ίδια τέλη κυκλοφορίας. Γιατί απ' όσα λένε οι τουρμπάτοι πρέπει να περιμένεις 30-60' πριν σβήσεις τη μηχανή για να προστατευτεί η τουρμπίνα ( ).
Δεν παύει να είναι καλή περίπτωση. Το Astra 1,6 δυστυχώς δεν είναι τόσο πιο δυνατό από το 1,4 όσο θα έπρεπε να είναι. Πχ το Golf 1,4 έχει 90 ίππους (όσο και το Astra) αλλά το 1,6 FSI έχει 115 αντί 105 του Astra ->λάθος.
Στα 1800 το λάθος παύει να ισχύει με τους 140 ίππους του Astra. -
Μην ξεχνάμε και την ροπή ε..
-
Και την τιμή ε..
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
lkar το καταλάβαμε, όταν κάπου/κάποιος γράψει κάτι κακό για τη VW θα πεταχτείς σαν
το σούπερμαν με εικονίδια σαν αυτό και αυτό να απαντήσεις ειρωνικά & μή.Αυτό έχεις καταλάβει ε; Τα Focus χαλάνε και σπάνε
Πάντως, εμένα ομολογώ μου αρέσει το Golf (λόγω των πολλαπλών) - λίγο συντηρητικούρα
απ' έξω αλλά οδηγικά πολύ καλό.**Όμως θα είμουν ΠΟΛΥ προβληματισμένος με την μεταπώληση του FSI τώρα που όλοι
θα παίρνουν TSI. H 95άρα απλά είναι ένας λόγος παραπάνω να νοιώθει κανείς @@@@#$@#
που πρέπει να βάζει RON98 όταν τα νέα TSI θα βάζουν RON95. **Οι τιμές προφανώς θα πέσουν, αλλά ότι θα έβγαινε GT & TSI ήταν γνωστό εδώ κι ένα χρόνο κι ούτε κρυφό φυσικά. Το GT βγήκε το Μάρτιο με γνωστή τιμή. Τι άλλο να γίνει; να μην βγάλει τον TSI; ας περίμεναν να παιρναν 1.4 TSI, αντί 1.6
Για την κατανάλωση δε βλέπω να λέτε τίποτε...
golf FSI 1.4 5,3/6,5/8,7
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
**golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5 **
δηλαδή σχεδόν την ίδια κατανάλωση με το Astra GTC 1.8 140hp.**
Παίρνεις 1.4 με ισχύ και κατανάλωση 1.8.
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
**Όλες οι εργοστασιακές-τυποποιημένες καταναλώσεις είναι ασχολίαστες και απλώς για γέλια. Το τι παίρνει κανείς θα το κρίνει η αγορά
-
αρχισαμε τα ιδια παλι...ρε παιδια ειναι απλο...αν σου αρεσει και εισαι διατεθειμενος να ρισκαρεις το παιρνεις... αν δεν εισαι (οπως εγω) δεν το παιρνεις (οπως και εκανα τελικα ...). Ενδεχομενα το αυτοκινητο να αποδειχθει διαμαντι, ισως παλι να αποδειχθει ζημιαρικο...ας αφησουμε το χρονο να μας το δειξει... εδω θα ειμαστε...
-
Τα αμαξια δεν ειναι αναγκη να τα ψωνισεις με τα αλογα!
Η απιστευτη ροπη του TSI και οι ρεπριζ του σε σχεση με του Αστρα 1.8 θα ηταν καθοριστικης σημασιας για εμενα, οσο και αν μου φαινεται ξενερωτη μεσα-εξω η Γκολφω!Για να το μεταφρασω, η ξεκουραστη και γρηγορη προσπεραση της νταλικας στην Αθηνων - Πατρων (και με μια σχεση πανω αμα-λαχει) μου ειναι πιο πολυτιμη απο ενα πιο ομορφο αμαξι, που θα παιζω με το μαρκουτσι μπροστα απο το χειροφρενο για να εχω τις στροφες πανω απο 4.000 και να προσπερασω ανετα... Η ροπη σε ολο το φασμα των στροφων εχει γινει **TRENDY ** μετα την ελευση της νεας κολεξιον της VW... Θα φορεθει πολυ !!!
-
Τι κάνετε μωρέ, θα σκάσει!!!
Όχι άλλο κάαααααρβουνοοοοοο -
Αν πάρεις ΤΩΡΑ το TSI, προλαβαίνεις να έχεις γράψει 4-5.000 χλμ μέχρι τα Χριστούγεννα οπότε με το μεγαλοπρεπές ΚΡΑΟΥ που θα κάνει ο κινητήρας τότε θα συμμετάσχεις στις εορταστικές εκδηλώσεις του Κακλαμάνη για το 2007...
Και του χρόνου
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?