Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    59
    3411
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Νομίζω ότι αυτά είναι μπουλόνια μιας χρήσης. Βγαίνεις από την ελαστική περιοχή και μπαίνεις στη πλαστική όπου παραμορφώνονται μόνιμα. Καθώς σφίγγεις, από ένα σημείο και μετά η ροπή είναι σχεδόν σταθερή γι αυτό πρέπει να σφίξεις με μοίρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • R
        romilos last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:
        Νομίζω ότι αυτά είναι μπουλόνια μιας χρήσης. Βγαίνεις από την ελαστική περιοχή και μπαίνεις στη πλαστική όπου παραμορφώνονται μόνιμα. Καθώς σφίγγεις, από ένα σημείο και μετά η ροπή είναι σχεδόν σταθερή γι αυτό πρέπει να σφίξεις με μοίρες.

        Ειναι και αυτο, αλλα μερικες φορες μπορει το δυναμοκλειδο να σε 'ξεγελασει' και να χτυπησει σε λιγοτερη ροπη, λογω καποιας στιγμιαιας αντιστασης που θα βρει.
        Επισης με το δυναμοκλειδο αν σταματησεις και πας να ξεκινησεις παλι εχεις να υπερνικησεις τη στατικη τριβη που ειναι μεγαλη.Γι αυτο καλο ειναι αν σφιξεις μονο με δυναμοκλειδο το τελειωτικο σφιξιμο να γινει χωρις διακοπη!

        ειναι ομως καποιες καταστασεις οπου δεν γινεται λογω χωρου-ογκου μηχανης να σφιξεις μονο με δυναμοκλειδο (δε γινεται να μη σταματησεις!)(μηχανες μεγαλες απο φορτηγα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          leonp last edited by

          Συμφωνώ, αλλά πιο σημαντικό: στα καλά βιβλία επισκευών δίνουν δύο τιμές για το σφίξιμο. Μια για στεγνό και μια για λαδωμένο ή με κόλλα. Η τιμή για το 'υγρό' σφίξιμο είναι αρκετά χαμηλότερη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            romilos last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Συμφωνώ, αλλά πιο σημαντικό: στα καλά βιβλία επισκευών δίνουν δύο τιμές για το σφίξιμο. Μια για στεγνό και μια για λαδωμένο ή με κόλλα. Η τιμή για το 'υγρό' σφίξιμο είναι αρκετά χαμηλότερη.

            Σωστα!

            Μερικες φορες αν δεν κανω λαθος βαζουν και ενα γραφιτουχο γρασσο ωστε να αποφυγουν φαινομενα 'κολληματος' βιδας στο σπειρωμα κατα τη συσφιξη!
            Εννοειται πως για τις μοιρες δινουν ενα ευρος αν θυμαμαι καλα φυρω στις 30-40 μοιρες (λενε πχ 150 +- 20)Αλλιως σιγα μην πετυχαινες ακριβως τις μοιρες

            Πολυ σημαντικο ειναι επισης, πως αν δεν σφιγγουμε με δυναμοκλειδο και σφιγγουμε με κλασσικο κλειδι, να χρησιμοποιουμε το καταλληλο μεγεθος και οχι μεγαλυτερο γιατι μπορει να ξεφυγουμε αρκετα στο σφιξιμο!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              speedy last edited by

              Παιδιά χωρίς παρεξήγηση να τα βάλουμε σε μια σειρά για να μη γίνει καμία χοντρή ζημιά...

              1. Όταν μιλάμε για σφίξιμο πάντα μιλάμε για απόλυτα καθαρές βόλτες. Και οι τιμές ροπής πάντα αφορούν καθαρές βόλτες.
              2. Δεν σφίγγονται όλες οι βίδες και με το σύστημα των μοιρών στο τελευταίο στάδιο σφιξίματος. Μόνο οι βίδες με ελαστικότητα οι οποίες και παραμορφώνονται και που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ για δεύτερη φορά αν ξεσφίξουν.
              3. Η κόλα τύπου Lock tight δεν πρέπει να επηρεάζει την ροπή. Αν αυτό γίνεται τότε ψάχνουμε για την αιτία. Π.χ γρέζι, βρώμα κλπ.
              4. Η χρήση γραφιτόγρασου ή ειδικού λιπαντικού με ρινίσματα χαλκού είναι σχεδόν απαραίτητη τόσο για να σφίξουμε σωστά και ομοιόμορφα όλες τις βίδες αλλά και για να αποφύγουμε ηλεκτρόλυση βίδας με το κυρίως σώμα... όπου πια δεν ξεβιδώνει με τίποτα.
                Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

              Φιλικά
              SPEEDY

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                bluemicrar last edited by

                . Δυναμόκλειδο θεωτηρικά χρειάζεται παντού και πάντα για όλες τι βίδες. Απλά συνήθως χρησιμοποιείται για εφαρμογές που χρειάζεται απόλυτη εφαρμογή των 2 μερών που η βίδα σφίγγει. Πχ. ένα καλούπι σε μια βιομηχανία , ένα καπάκι ενός κομπρεσέρ αέρα με 40 bar πίεση ή για ένα καπάκι μηχανής. Και λεω συνήθως γιατί όλοι οι μηχανικοί λόγω εμπειρίας χρησιμοποιούν(με) απλά κλειδιά σε όλες τις άλλες εφαρμογές.Όχι μόνο προσέχουν το μέγεθος της βίδας αλλά και το υλικό της επιφάνειας στην οποία βιδώνει. Αλλιώς είναι να βιδώνεις μια βίδα σε ένα ατσάλι και αλλιώς σε αλουμίνιο. Η βίδα είναι η ίδια πάντως! Εννοείται το να σφίξεις ένα λάστιχο σε ένα αμάξι δε χρειάζεται δυναμόκλειδο.Πείρα ή κυρίως μυαλό θέλει για να μη ξε()()ιάσεις τις βόλτες. Άλλωστε τα αερόκλειδα που έχουν στα βουλκανιζατέρ ρυθμίζονται σε μια μέγιστη ροπή ανάλογα και με τη πίεση του αέρα.
                Όσο για τα γράσα που αναφέρθηκαν ποιο πάνω μπαίνουν κυρίως για να είναι εύκολο το βίδωμα αρχικά και στη συνέχεια το ΞΕσφίξιμο αν αυτό χρειαστεί και βεβαίως σε μικρότερο βαθμό για σκουριά. Το γράσο με γραφίτη έχει αντοχή σε αρκετά υψηλές ως πολύ υψηλές θερμοκρασίες. (πχ εγώ το χρησιμοποιώ για βίδες σε μια μηχανή που στα μεταλλικά της τμήματα έχει θερμοκρασίες μέχρι και 350 oC).Κατα τα άλλα και ένα απλό φτηνό γρασάκι λιθίου τη κάνει τη δουλεία του.

                Όσο για τα δυναμόκλειδα που είπε κάποιος ότι ψάχνει . Αν θέλει κάτι καλό facom , beta , acessa κτλ πρέπει να δώσει κάπου 250-500 euro τη κάθε καστάνια. Και λογικά χρειάζονται 2 ή 3 ανάλογα το εύρος των Nm που το θέλει. Προσωπικά μια απο 20-150 είναι αρκετή . Για περισσότερα πέρνεις το κλειδί και μια σωλινίτσα και υπολογίζεις......
                Υπάρχουν λύσεις όμως για μη επαγγελματίες όπως τα Force που έχουν τα μισά και λιγότερα λεφτά.πχ καστάνια 3/8' μέχρι 110Νm γυρω στα 80 euro. Θα βρείς πολλά στη Σπύρου Πάτση . Για τα τελευταία νομίζω ότι πουλάει ένας γωνία Σπ. Πάτση και Λ. Αθηνών .Γράφει απ'έξω ότι πουλάει ΒΕΤΑ.

                ps. τα μαματα επιστημονικά (ειδικά τους όρους ) γουστάρω στα forum από τύπους που δεν έχουν πιάσει ποτέ κατσαβίδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  g60 last edited by

                  +1

                  Αντε να μην τα λεω εγω συνεχεια......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
                    Υπάρχουν λύσεις όμως για μη επαγγελματίες όπως τα Force που έχουν τα μισά και λιγότερα λεφτά.πχ καστάνια 3/8' μέχρι 110Νm γυρω στα 80 euro. Θα βρείς πολλά στη Σπύρου Πάτση . Για τα τελευταία νομίζω ότι πουλάει ένας γωνία Σπ. Πάτση και Λ. Αθηνών .Γράφει απ'έξω ότι πουλάει ΒΕΤΑ.

                    Η εταιρεία αυτή λέγεται tecnopneumatic (http://www.tecnopneumatic.gr). Στο site τους δείχνουν μόνο ότι έχει σχέση με συμπιεστές αέρα, όμως εισάγουν πλήρη γκάμα εξοπλισμού βουλκανιζατέρ και συνεργείων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bit last edited by

                      το μηχάνημα που καλιμπράρει το δυναμόκλειδο τι το καλιμπράρει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
                        Εννοείται το να σφίξεις ένα λάστιχο σε ένα αμάξι δε χρειάζεται δυναμόκλειδο.Πείρα ή κυρίως μυαλό θέλει για να μη ξε()()ιάσεις τις βόλτες. Άλλωστε τα αερόκλειδα που έχουν στα βουλκανιζατέρ ρυθμίζονται σε μια μέγιστη ροπή ανάλογα και με τη πίεση του αέρα.

                        Δεν ξέρεις τα αερόκλειδα αν νομίζεις ότι η ρύθμιση μπορεί να σου δώσει ακρίβεια στο σφίξιμο.

                        Εσύ μπορεί να σφίγγεις τους τροχούς καλά αλλά εγώ κάθε τόσο βλέπω κάποιον με πρόβλημα από υπερβολικό σφίξιμο ή ανομοιόμορφο. Κάποιοι (αρκετοί) δεν ξέρουν να σφίγγουν ούτε τους τροχούς και αυτοί μάλλον χρησιμοποιούν αερόκλειδα.

                        Όσο για τα γράσα που αναφέρθηκαν ποιο πάνω μπαίνουν κυρίως για να είναι εύκολο το βίδωμα αρχικά και στη συνέχεια το ΞΕσφίξιμο αν αυτό χρειαστεί και βεβαίως σε μικρότερο βαθμό για σκουριά.

                        Όταν σφίγγεις μια βίδα και έχεις γρασσάρει το σπείρωμα πρέπει να τη σφίξεις λιγότερο. Όταν σφίγγεις 'στεγνά' μεγάλο μέρος της ροπής που βάζεις ξοδεύεται στη τριβή των σπειρωμάτων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης bit έγραψε:
                          το μηχάνημα που καλιμπράρει το δυναμόκλειδο τι το καλιμπράρει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • B
                            bluemicrar last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Εννοείται το να σφίξεις ένα λάστιχο σε ένα αμάξι δε χρειάζεται δυναμόκλειδο.Πείρα ή κυρίως μυαλό θέλει για να μη ξε()()ιάσεις τις βόλτες. Άλλωστε τα αερόκλειδα που έχουν στα βουλκανιζατέρ ρυθμίζονται σε μια μέγιστη ροπή ανάλογα και με τη πίεση του αέρα.

                            Δεν ξέρεις τα αερόκλειδα αν νομίζεις ότι η ρύθμιση μπορεί να σου δώσει ακρίβεια στο σφίξιμο.

                            Εσύ μπορεί να σφίγγεις τους τροχούς καλά αλλά εγώ κάθε τόσο βλέπω κάποιον με πρόβλημα από υπερβολικό σφίξιμο ή ανομοιόμορφο. Κάποιοι (αρκετοί) δεν ξέρουν να σφίγγουν ούτε τους τροχούς και αυτοί μάλλον χρησιμοποιούν αερόκλειδα.

                            Όσο για τα γράσα που αναφέρθηκαν ποιο πάνω μπαίνουν κυρίως για να είναι εύκολο το βίδωμα αρχικά και στη συνέχεια το ΞΕσφίξιμο αν αυτό χρειαστεί και βεβαίως σε μικρότερο βαθμό για σκουριά.

                            Όταν σφίγγεις μια βίδα και έχεις γρασσάρει το σπείρωμα πρέπει να τη σφίξεις λιγότερο. Όταν σφίγγεις 'στεγνά' μεγάλο μέρος της ροπής που βάζεις ξοδεύεται στη τριβή των σπειρωμάτων.

                            Δεν αναφέρθηκε πουθενά η λέξη ακρίβεια. Άλλο μέγιστη ροπή άλλο ακριβής ροπή.Αν ένα αερόκλειδο π.χ. με 10 bar πίεση αέρα σφίγγει το πολύ με 200 Nm όσο και να χτυπιέσαι παραπάνω δε θα πάει. Εννοείται δεν υπάρχει αερόκλειδο ακριβείας. Πίστεψέ με αν υπήρχε θα ήμουν από τους πρώτους που θα το αγόραζαν για τη δουλεία μου. (πχ. καλούπια με 140 βίδες των 8 mm που πρέπει να σφιχτούν με 39Νm ακριβώς .Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να τις σφίγγεις μια προς μια με κατσάνια να σε πιέζει ο χρόνος και να πρέπει να προσέχεις να μή ξεχάσεις καμία ; )

                            για τα γράσα δεν επιμένω , μπορεί στη NASA που σφίγγουν τις βίδες για τα διαστημόπλοια να προσέχουν να είναι όλες το ίδιο γρασαρισμένες για να μην έχουν διαφορά στο σφίξιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              speedy last edited by

                              Όταν σφίγγεις μια βίδα και έχεις γρασσάρει το σπείρωμα πρέπει να τη σφίξεις λιγότερο. Όταν σφίγγεις 'στεγνά' μεγάλο μέρος της ροπής που βάζεις ξοδεύεται στη τριβή των σπειρωμάτων.

                              Συγνώμη αλλά αυτό είναι μεγάλο λάθος.
                              Δεν δίνονται ποτέ προδιαγραφές 'στεγνού' σφιξίματος. Εννοείται ότι το σωστό σφίξιμο γίνεται πάντα με την χρήση λιπαντικού στα μέταλλα. Υπάρχουν περιπτώσεις με πλαστικές βίδες κλπ παράξενα υλικά όπου το λιπαντικό απαγορεύεται αλλά όχι στα μέταλλα.
                              Για να μη γίνει λοιπόν αυτό που αναφέρεις πρέπει πάντα να υπάρχει λιπαντικό μεταξύ σπειρωμάτων.

                              Φιλικά SPEEDY

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Εκεί που χρειάζεται να λιπάνεις το σπείρωμα το αναφέρει ρητά στο βιβλίο. Αν δεν το αναφέρει δεν είναι υποχρεωτικό. Αρκετοί μηχανικοί όπως ο bluemicraR βάζουν γράσο ή anti-seige στο σπείρωμα για να βγαίνουν εύκολα οι βίδες. Είναι καλή πρακτική αλλά δεν είναι υποχρεωτικό και το σημαντικό είναι ότι όταν βάζεις οποιαδήποτε λίπανση στο σπείρωμα (ακόμα και κόλλα) πρέπει να σφίγγεις λιγότερο. Σε μερικά καλά βιβλία αναφέρεται η ροπή για το στεγνό και για το υγρό σφίξιμο. Στο δικό μου βιβλίο (για σιβικ) δεν το ξεχωρίζει.

                                Μερικές σελίδες από το εργοστασιακό βιβλίο επισκευών που σκανάρισα και ανέβασα, όπου φαίνεται ποιά σπειρώματα πρέπει να λαδωθούν (π.χ. η βίδα στο στροφαλοφόρο γιατί βιδώνεται με τη τερατώδη ροπή των 185 Nm).

                                Δυστυχώς οι φωτογραφίες που ανέβασα έχουν άθλια ποιότητα γιατί το μέγεθος είναι πολύ μικρό (γράφει apply oil to bolt threads). Πάντως ξεκαθαρίζει ποιά σπειρώματα ΠΡΕΠΕΙ να λαδωθούν.


                                http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... /crank.gif

                                http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... tos/vt.gif
                                http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... tos/hd.gif
                                http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... /block.gif

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  speedy last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Εκεί που χρειάζεται να λιπάνεις το σπείρωμα το αναφέρει ρητά στο βιβλίο. Αν δεν το αναφέρει δεν είναι υποχρεωτικό. Αρκετοί μηχανικοί όπως ο bluemicraR βάζουν γράσο ή anti-seige στο σπείρωμα για να βγαίνουν εύκολα οι βίδες. Είναι καλή πρακτική αλλά δεν είναι υποχρεωτικό και το σημαντικό είναι ότι όταν βάζεις οποιαδήποτε λίπανση στο σπείρωμα (ακόμα και κόλλα) πρέπει να σφίγγεις λιγότερο. Σε μερικά καλά βιβλία αναφέρεται η ροπή για το στεγνό και για το υγρό σφίξιμο. Στο δικό μου βιβλίο (για σιβικ) δεν το ξεχωρίζει.

                                  Μερικές σελίδες από το εργοστασιακό βιβλίο επισκευών που σκανάρισα και ανέβασα, όπου φαίνεται ποιά σπειρώματα πρέπει να λαδωθούν (π.χ. η βίδα στο στροφαλοφόρο γιατί βιδώνεται με τη τερατώδη ροπή των 185 Nm).

                                  Δυστυχώς οι φωτογραφίες που ανέβασα έχουν άθλια ποιότητα γιατί το μέγεθος είναι πολύ μικρό (γράφει apply oil to bolt threads). Πάντως ξεκαθαρίζει ποιά σπειρώματα ΠΡΕΠΕΙ να λαδωθούν.


                                  http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... /crank.gif

                                  http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... tos/vt.gif
                                  http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... tos/hd.gif
                                  http://i62.photobucket.com/albums/h95/l ... /block.gif

                                  Ναι συμφωνώ αν το αναφέρει ρυτά αλλά διαφωνώ για το λιγότερο σφίξιμο με λιπαντικό εκτός και αν το αναφέρει το manual. Σε αυτή την περίπτωση όμως αν το ψάξεις θα δεις ότι υπάρχει λόγος όπως 'παράξενο' μέταλλο ή κάτι άλλο που πάντα είναι εκτός κοινής πρακτικής.

                                  Φιλικά
                                  SPEEDY

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    inertia last edited by

                                    Ξέρει κανείς πώς λέγεται στα ελληνικά το εργαλείο breaker bar ;
                                    https://en.wikipedia.org/wiki/Breaker_bar
                                    Είναι σαν μανέλα χωρίς περιστρεφόμενη καστάνια
                                    με χαρακτηριστικό το πολύ μακρύ στέλεχος
                                    που στην άκρη έχει υποδοχή για τα κλασικά ανταλλακτικά καρυδάκια.
                                    Η χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου όπως μαρτυρά το όνομά του
                                    γίνεται με σκοπό να ξεκολλήσει το σφίξιμο παξιμαδιών.

                                    Τώρα κι αν ξέρετε κανένα μαγαζί που το προμηθεύομαι σε μια καλή τιμή, ευπρόσδεκτο επίσης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Βαζεις την ακρη της μανελας σε ενα σωληνα που τη χωραει και ετοιμη η 'προέκταση'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        inertia last edited by

                                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                        Βαζεις την ακρη της μανελας σε ενα σωληνα που τη χωραει και ετοιμη η 'προέκταση'.

                                        μέσα στη σκέψη μου είναι κι αυτό
                                        και φτηνότερο (τζάμπα) θα είναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • P
                                          plokami last edited by

                                          Αυτό που χρησιμοποιώ: Μανέλα γωνία 1/2' παρόμοια με αυτή:

                                          Με προεκτάση μεγαλώνω το μήκος.. και για βίδες όπως του στροφάλου όπως είπε και ο trident1971 χρησιμοποιώ και μία μακριά σωλήνα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης plokami έγραψε:
                                            Αυτό που χρησιμοποιώ: Μανέλα γωνία 1/2' παρόμοια με αυτή:

                                            Με προεκτάση μεγαλώνω το μήκος.. και για βίδες όπως του στροφάλου όπως είπε και ο trident1971 χρησιμοποιώ και μία μακριά σωλήνα.

                                            Για βίδες στροφάλου, εκκεντροφόρου, μπιελών κλπ εξαρτήματα του κινητήρα απαραίτητα χρειάζεσαι δυναμόκλειδο, για να μη σου πω ότι και οι τροχοί πρέπει να σφίγγονται με δυναμόκλειδο για την υγεία των δίσκων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr