-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Προσωπικά πάω πάσο με αυτά που διαβάζω.
Όταν κάποιοι πιστεύουν ότι πηγαίνοντας με 214χλμ/ώρα η αστυνομία έπρεπε να τους χαριστεί τι να πω; Ντροπή της που για να κόψει μια κλήση δε λαμβάνει υπόψιν της το σούπερ ντούπερ αλγόριθμο που θα της λέει πότε μια χοντρή παρανομία ήταν 'ασφαλής' και πότε όχι. Το αν είναι ή όχι ασφαλής είναι ένα άλλο ζήτημα.Η αστυνομία ΔΕΝ ενδιαφέρεται για την ασφάλεια στους δρόμους, ΔΕΝ της καίγεται καρφί για το αν σκοτωθείς ή όχι, οι τακτικές της έχουν δείξει ότι ενδιαφέρεται μόνο για την συγκέντρωση χρήματος.
Τα 214 είναι ένας ξερός αριθμός. Από μόνος του δε λέει απολύτως τίποτα.
Το αν είναι ασφαλές ή όχι είναι θέμα κοινής λογικής, με τον συνυπολογισμό μερικών οφθαλμοφανών παραγόντων, δεν είναι θέμα οπτικής γωνίας του εκάστοτε 'παρανομούντα'.
Χρειάζεται μεγάλη υπέρβαση για να δεις ότι ο δρόμος είναι άδειος, ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες των 300km/h, ότι όπως φρενάρει από τα 200, τα νορμάλ αυτοκίνητα φρενάρουν από τα 120, κλπ; Είναι η άγνοια τους τραγική, η προσήλωση σε ένα ξερό γράμμα του νόμου άστοχη και αναχρονιστική, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη και την μεταβολή του περιβάλλοντος και της τεχνολογίας. Είναι έτσι, και όποιος δεν το βλέπει, απλά εθελοτυφλεί, κολλημένος σε έναν ανούσιο σχολαστικισμό, σε μία άνευ λόγου τυπολατρία. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι λογικούς, ευσυνείδητους πολίτες, όχι ρομποτάκια.Και, αν θέλουν, οι μπάτσοι, να είναι ακριβοδίκαιοι και να εφαρμόσουν το νόμο επί λέξει, ας σταματήσουν ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ κινείται σε αυτή την εθνική οδό, αφού το 99,9% υπερβαίνει τα 120km/h του ορίου. Οτιδήποτε άλλο, είναι απλώς υποκριτικό, πέρα από όλα τα υπόλοιπα.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά ;
Δηλαδή είναι ασφαλές να πηγαίνεις με 220χαω έστω και σε άδεια ΕΟ ; Είναι ασφαλές να κάνεις πλαγιολισθήσεις σε άδεια πλατεία ; Η αστυνομία έχει ως καθήκον να αποτρέπει και πράξεις που κάνεις εσυ και βάζουν σε κίνδυνο τον ίδιο σου τον εαυτό και μόνο. Επιπλέον έχει καθήκον να επιβάλλει το νόμο που λέει ότι πηγαίνεις με 120χαω στις ΕΟ το πολύ.
Συμφωνω απολυτα με αυτο που εγραψε ο Αγγελος μερικα ποστ πριν...
Το αν ειναι ασφαλες ή οχι ειναι πολυπαραγοντικο...Εξαρταται απο: τι αμαξι εχεις,σε τι κατασταση βρισκεται αυτο(φρενα-λαστιχα-αναρτησεις κτλ),σε τι κατασταση βρισκεσαι εσυ,τις συνθηκες του δρομου(κινηση-οδοστρωμα-φωτισμος)Το να κανεις πλαγιολισθηση σε αδεια πλατεια,προφανως με απολυτα ελεγχομενες ταχυτητες δεν καταλαβαινω που μπορει να ειναι επικινδυνο(εκτος για την υγεια των ελαστικων )
Για τα ορια τα εχουμε ξαναπει ουκ ολιγες φορες....
Ξεκάθαρη ερώτηση : Απαγορεύεται γιατί είναι δυνατόν και εξαιρετικά εύκολο να κάνεις ατύχημα με ολέθριες επιπτώσεις για εσένα και ενδεχομένως άλλους ; Τότε δεν υπάρχει κουβέντα. Τα όρια και η κουβέντα γι' αυτά είναι πολύ σχετική. Εξάλλου δεν νομίζω ότι και το οδόστρωμα στην ΕΟ έχει σχετικές προδιαγραφές για τέτοιες ταχύτητες. Άρα ακόμη και εάν έχεις καλό αυτοκίνητο , κινδυνεύεις.
Είναι επικίνδυνο να πλαγιολισθαίνεις. Είναι επικίνδυνο να τρέχεις με 214 και επιπλέον - επειδή δεν πήγαινε ο αγαπητός PaiMei με 80 για να τον δουν με κάποια συμπάθεια - όταν σε συλλάβουν δεν έχεις καμία δικαιολογία.
PaiMei σε καμία περίπτωση δεν κάνω προσωπική επίθεση. Απλά έδωσες την αφορμή για την κουβέντα.Το σημειώνω για αποφυγή παρεξηγήσεων.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
παλι τα ιδια λες.αν εγω που δεν με ξερεις,κανω κατι επικινδυνο στο δρομο,οπως κανεις εσυ συμφωνα με τα λεγομενα σου,θα με κραξεις ασχημα.αν τον κανει ενας γνωστος σου,θα κραξεις τον αλλον.επιλεκτικη κριτικη.
δεν ειπα ποτε οτι παω με το ευαγγελιο.κανω λαθη,οπως ολοι μας.το θεμα ειναι να μαθαινουμε απο τα λαθη μας.
αν εσενα σου αρεσει να τρεχεις δικαιωμα σου.αν ειναι ετσι ο χαρακτηρας σου,δεν θα κατσω να σε αλλαξω μυαλα.περασα και εγω απο αυτο το σταδιο,πιστεψε με.
δεν εχω καμια διαθεση να σου την πω,αλλα ειναι ενοχλητικο σε ενα φορουμ να κραζεις αγνωστους,ενω γνωστοι σου που θα κανουν την ιδια ανοησια να τους επικροτεις σχεδον.παμε αλλη μια φορα....
**δεν εκραξα τον PAI MEI και δεν κραζω καποιον επειδη ετρεχε οπως δεν κραζω τους γνωστους μου.... **:rtfm:
τα ιδια σου λεω εδω και 3 ποστ αλλα εσυ επιμενεις οτι κανω επιλεκτικη κριτικη
απεναντιας κατηγορω οσους κανουν επιλεκτικη κριτικη και οσους διατυμπανιζουν οτι πανε παντα βαση ΚΟΚ ενω δεν το κανουν, και επιπλεον κραζουν τους υπολοιπους...ελπιζω να μην χρειαστει να σου πω το ιδιο πραγμα και 4η φορα!
-
και μετα αναρωτιομαστε γιατι στους ελληνικους δρομους επικρατει ο νομος της ζουγκλας
αρκει να διαβασουμε λιγο το φορουμ εδω. -
Εγω παντως αν ειχα πιαστει με 214 δεν θα ειχα μουτρα να ζητησω πισω τις πινακιδες.
Το οτι το Χ αυτοκινητο ανταποκρινεται ανετα στα 200 ή 300 μπορει να ειναι αληθεια. Το οτι πρεπει να δοκιμαζεται στα 300 σε δημοσιο δρομο απο που προκυπτει;
Το επιχειρημα οτι δεν συλλαμβανονται ΟΛΟΙ οσοι οδηγουν εκτος οριων δεν ειναι λογικο. Δεν συλλαμβανονται επισης ολοι οσοι φοροδιαφευγουν, δωροδοκουνται, σκοτωνουν κτλ. Να μην τιμωρηθουν ουτε αυτοι που συλλαμβανονται;
Στην Ελλαδα η αστυνομια ενδιαφερεται μονο για εισπραξη προστιμων και οχι για την ασφαλεια μας. Σε μεγαλο ποσοστο σωστο. Σε ποια ομως χωρα του κοσμου θα ειχαμε την 'απαιτηση' να κατανοησει η αστυνομια τις ειδικες συνθηκες που επιτρεπουν την κινηση με 200+; Σε ποια χωρα θα ελπιζαμε να μας επιστραφουν οι πινακιδες, οταν το οριο ειναι συνηθως max 130;
Δε λεω οτι η Τροχαια κοπτεται και πολυ για την ασφαλεια μας. Ουτε πιστευω πως το κακοσυντηρημενο Datsun 120Υ με οδηγο 80χρονο βαρηκοο, μυωπα, το βραδυ με βροχη εχει το ιδιο ΦΥΣΙΚΟ οριο με ενα Evo που οδηγει ο Seb.
Αλλα το νομικο οριο ειναι δυστυχως το ιδιο. Και επιπλεον, η υπερβαση του οριου κατα π.χ. 15 χλμ με την υπερβαση κατα π.χ. 100, εμενα προσωπικα δεν μου φαινεται καθολου ιδια, ουτε απο νομικης ουτε -κυριως- απο ουσιαστικης πλευρας.Pai Mei, καλα ξεμπερδεματα, με οσο το δυνατον λιγοτερες συνεπειες.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
[...]
Τα 214 είναι ένας ξερός αριθμός. Από μόνος του δε λέει απολύτως τίποτα.
Το αν είναι ασφαλές ή όχι είναι θέμα κοινής λογικής, με τον συνυπολογισμό μερικών οφθαλμοφανών παραγόντων, δεν είναι θέμα οπτικής γωνίας του εκάστοτε 'παρανομούντα'.
Χρειάζεται μεγάλη υπέρβαση για να δεις ότι ο δρόμος είναι άδειος, ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες των 300km/h, ότι όπως φρενάρει από τα 200, τα νορμάλ αυτοκίνητα φρενάρουν από τα 120, κλπ; [...]Αυτο πιστευεις;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
...
Και, αν θέλουν, οι μπάτσοι, να είναι ακριβοδίκαιοι και να εφαρμόσουν το νόμο επί λέξει, ας σταματήσουν ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ κινείται σε αυτή την εθνική οδό, αφού το 99,9% υπερβαίνει τα 120km/h του ορίου. Οτιδήποτε άλλο, είναι απλώς υποκριτικό, πέρα από όλα τα υπόλοιπα.Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά αυτό τώρα είναι επιχείρημα; Δηλαδή, ή πιάστε τους όλους, ή μην πιάνετε κανένα;
Και κάτι άλλο. Υπάρχει σύστημα με κάμερες που δοκιμάστηκε στην Αγγλία (όταν βρω λίγο χρόνο θα παραθέσω το Link) και φωτογραφίζει όλα ανεξαιρέτως τα οχήματα που περνούν από εκεί και μετά ξανά από δεύτερο σημείο λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω. Όπως μαντεύετε, το σύστημα υπολογίζει τον χρόνο που έκανε κάθε όχημα για να διανύσει την απόσταση και αν αντιληφθεί υπέρβαση ορίου στέλνει αυτομάτως την κλήση στον παραβάτη. Κάτι τέτοιο θα σε ικανοποιούσε, Άγγελε; Πιστεύω ότι τηρεί τους όρους που έθεσες πιο πάνω.
-
Pai Mei, δε μας έχεις πει ακόμα για τι αυτοκίνητο μιλάμε, παράγοντας σημαντικός όπως λες κι εσύ (άλλο 106 Rallye τουρμπισμένο, άλλο M5 και άλλο 430). Παρόλα αυτά, μπορεί η Μ5 να φρενάρει από τα 200χ.α.ώ στον ίδιο χρόνο που η Corolla μου φρενάρει από τα 120χ.α.ώ., αλλά στο 0,5-1sec που μεσολαβεί μέχρι να πατηθεί το φρένο έχει διανυθεί η διπλάσια απόσταση.
Η ένστασή μου δεν είναι τόσο στην ταχύτητα που πήγαινες (κι εγώ έχω πάει με 200+) όσο στην απαίτηση για κατανόηση από την αστυνομία. Είναι επικίνδυνο όπως και να το κάνουμε! Η παρομοίωση της παράβασης υπό τις δεδομένες συνθήκες (άδειος δρόμος, κτλ) από κάποιον συμφορουμίτη με το τράβηγμα χειροφρένου σε άδεια πλατεία/δρόμο ή περιφορά γύρω από αυτή με ανάποδο είναι άτοπη. Με 50-60χ.α.ώ. είναι πολύ δύσκολο να χτυπήσεις εφόσον γίνει μια στραβή, με 210+χ.α.ώ. είναι πολύ δύσκολο να επιζήσεις αν γίνει μια στραβή!!!
Επίσης, το να σου επιστρέψουν τις πινακίδες δεν είναι σωστή κατανόηση (κατά τη γνώμη μου). Κατανόηση θα ήταν να σου χαρίσουν το πρόστιμο (που για άλλους τα 300 ευρώ είναι πολλά ενώ για άλλους όχι) αφού η στέρηση πινακίδων είναι πιο 'αντικειμενική' ποινή.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
[
Χρειάζεται μεγάλη υπέρβαση για να δεις ότι ο δρόμος είναι άδειος, ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες των 300km/h, ότι όπως φρενάρει από τα 200, τα νορμάλ αυτοκίνητα φρενάρουν από τα 120, κλπ; Είναι η άγνοια τους τραγική, η προσήλωση σε ένα ξερό γράμμα του νόμου άστοχη και αναχρονιστική, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη και την μεταβολή του περιβάλλοντος και της τεχνολογίας. Είναι έτσι, και όποιος δεν το βλέπει, απλά εθελοτυφλεί, κολλημένος σε έναν ανούσιο σχολαστικισμό, σε μία άνευ λόγου τυπολατρία. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι λογικούς, ευσυνείδητους πολίτες, όχι ρομποτάκια.κατ'αρχήν συμφωνώ οτι το καλύτερο θα ήταν να κρίνονται τα όρια μεσα από το πρίσμα των ειδικών συνθηκών κατα περίπτωση (δρόμος, κίνηση, αυτοκίνητο, κατάσταση αυτοκινήτου, καιρός, οδηγός)
Ισως κάποια στιγμή στο μέλλον να μας σταματάει ο τροχαίος και αφού συνδέσει ένα laptop στο Obd5 του αυτοκινήτου μας να μας πει 'τρέχατε με 135 αλλά απ'οτι βλέπω το όριο για εσάς προσωπικά με αυτό το όχημα σ'αυτόν τον δρόμο είναι 148. Καλή σας μέρα'
Αυτό σίγουρα θα κάνει πιο δίκαιο τον έλεγχο υπέρβασης του οριου ταχύτητας αλλά είναι κάτι που δεν θα ήθελα να δω ποτέ να εφαρμόζεται γιατί θα προϋποθέτει την ύπαρξη φακέλων πολλών Gb για τον καθένα μας.
Απο τη στιγμή που δεν μπορούν να σταθμιστούν με ακρίβεια και επιστημονική μέθοδο αυτοί οι παράγοντες* αναγκαστικά κάποιοι θα θεωρούνται εκτός ορίων αν και δεν θα πρεπε και κάποιοι παππούδες με μπαλονάκια και χρέπια τελικιασμένα στα 119 θα είναι νόμιμοι.
Το να ζητήσεις να λάβει υπόψη του ο τροχαίος οτι το μίγμα αυτοκίνητο-δρόμος-κίνηση-καιρικές συνθήκες ήταν ευνοϊκές για σ'ενα είναι λογικό μέχρι ενος σημείου όμως γιατί από κει και πέρα, προκειμένου να συνεχίσει να θεωρείται ασφαλής ο συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου θα πρέπει στο μίγμα να προστεθεί και ένας ικανότερος του μέσου όρου οδηγός κάτι όμως που δεν είναι δυνατόν να εκτιμηθεί από τον τροχόμπατσο. Κι εγώ οδηγώ 9 χρόνια, μπορεί να έχω κάνει πάνω από 100.000 χλμ αλλά αν μου δώσεις μια Cayman να την τρέξω με 250 δε νομίζω εκείνη την ώρα να είμαι ασφαλής οδηγός. Ο Τεμπερίδης μπορεί, εσυ ή ο kacey ή ο krus ή δεν ξέρω ποιός άλλος, επίσης μπορεί να έχετε την ικανότητα να οδηγήσετε με ασφάλεια κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ο μπάτσος όμως δεν ξέρει ούτε εμένα ούτε εσένα ούτε τον Τεμπερίδη.Φιλικά
Χρήστος*από τα πόσα χιλιόμετρα και πάνω γίνομαι επικίνδυνος αν οδηγάω ένα Peugeot 406 1.8 του 1999 με 2 επιβάτες και γεμάτο πορτ μπαγκαζ στην περιφεριακή της Καβάλας στις 7 η ώρα το πρωί με τον ήλιο στη μούρη μου; 110; 130; γιατί όχι 160;
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
αφού η στέρηση πινακίδων είναι πιο 'αντικειμενική' ποινή.Η πιο παράνομη και καταχρηστική θες να πεις...
-
Προφανως υπεισερχεται ο χρονος αντιδρασης και αναποφευκτα η διανυομενη αποσταση μεχρι να πατηθει το φρενο, οπως παρατηρησε ο lokatzis, αλλα και παλι οι αποστασεις φρεναρισματος ειναι τελειως διαφορετικες! Ποσα μετρα αραγε να θελει η corolla που αναφερθηκε στο παραδειγμα να φρεναρει απο τα 120; 60μ; 70μ; αντε να βαλω 80; Ενω, πληροφοριακα για την Μ5:
100-0 km/h warm 36,3 m (-10,7 m/s2)
200-0 km/h warm 142,4 m (-10,8 m/s2)[πηγη
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
αφού η στέρηση πινακίδων είναι πιο 'αντικειμενική' ποινή.
Η πιο παράνομη και καταχρηστική θες να πεις...
Πιο 'αντικειμενική' ως προς το ότι επηρεάζει με παραπλήσιο τρόπο την πλειοψηφία των οδηγών.
Παράνομη δεν είναι εκτός και αν υπάρχει απόφαση δικαστηρίου που περιμένω να μου αναφέρεις (το ίδιο και ο Pai Mei για να τις πάρει πίσω)
Ότι έτσι επηρεάζονται και άλλοι πλην του οδηγού το έχουμε ξανασυζητήσει και δεν υπάρχει λόγος να το ξανακάνουμε.Δεν έχω σκοπό να ξανανοίξω το θέμα. Απλά μου φαίνεται πιο λογικό η πιο 'αντικειμενική' ποινή να παραμένει εφόσον η αστυνομία θέλει να δείξει κατανόηση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...
Και, αν θέλουν, οι μπάτσοι, να είναι ακριβοδίκαιοι και να εφαρμόσουν το νόμο επί λέξει, ας σταματήσουν ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ κινείται σε αυτή την εθνική οδό, αφού το 99,9% υπερβαίνει τα 120km/h του ορίου. Οτιδήποτε άλλο, είναι απλώς υποκριτικό, πέρα από όλα τα υπόλοιπα.Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά αυτό τώρα είναι επιχείρημα; Δηλαδή, ή πιάστε τους όλους, ή μην πιάνετε κανένα;
To επιχείρημα είναι να κριθεί με επιείκια ο ένας που πιάστηκε να τρέχει με 200 γιατί πέρασαν άλλοι 1000 που έτρεχαν με 200 και δε πιάστηκαν.
Αν έπιαναν ένα ποσοστό 5, 10, 20% από αυτούς που τρέχουν πολύ να ήταν αυστηροί σε όλους. Αλλά επειδή έπιασαν μόνο ένα άτυχο να τον τιμωρήσουν αυστηρά είναι άδικο. Εξαντλούν την αυστηρότητα στον έναν που πιάστηκε ενώ χιλιάδες άλλοι είναι ατιμώρητοι.
-
DOUBLE POST
-
leonp λογικοτατο το επιχειρημα σου.τι να σου πω .εναν που τον πιανουν μεθυσμενο να του φερθουν με επιεικεια επειδη κυκλοφορουν και αλλοι μεθυσμενοι αλλα δεν τους πιανουν.
εναν που σκοτωνει να του φερθουν παρομοια επειδη υπαρχουν και αλλοι που σκοτωνουν αλλα δεν τους πιανουν.
ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ 200 ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ.
σε λιγο θα μας πειτε οτι ο μπατσος κακως τον εγραψε.
εχω βαρεθει να ακουω τα χειροτερα για τους μπατσους.οτι δεν κανουν τη δουλεια τους κλπκλπ.
και οταν την κανουν αρχιζετε τις μπουρδες τυπου τι αμαξι ηταν,αυτο το αμαξι μπορει ανετα να τρεχει με 200 ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
οπως σε ενα αλλο θεμα περι αλκοολ.γιατι να γραψουν οι μπατσοι το μεθυσμενο και δεν γραφουν το παππου που ειναι με το ενα ποδι στο ταφο.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ.
οποιος του αρεσει η ταχυτητα ας τρεξει.και εγω αν ειχα μια πορσε καρερα θα την γκαζωνα.αν ομως με πιασει η τροχαια και μου παρει τις πινακιδες και το διπλωμα δεν θα πω κουβεντα. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
leonp λογικοτατο το επιχειρημα σου.τι να σου πω .εναν που τον πιανουν μεθυσμενο να του φερθουν με επιεικεια επειδη κυκλοφορουν και αλλοι μεθυσμενοι αλλα δεν τους πιανουν.Επειδή κυκλοφορούν χιλιάδες μεθυσμένοι κάθε βράδυ, ο ένας που πιάνουν είναι εγκληματίας αλλά ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΟΣ. Επειδή είναι άτυχος δεν πρέπει να του φερθούν με αυστηρότητα αλλά με επιείκια. Οι χιλιάδες άλλοι που δεν τους έπιασαν είναι καλοί;
Είναι άδικο να τιμωρείται ένας με αυστηρότητα ενώ χιλιάδες άλλοι δεν τιμωρούνται.
-
Αυτό είναι από τα πιο κουφά επιχειρήματα που έχω ακούσει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
αφού η στέρηση πινακίδων είναι πιο 'αντικειμενική' ποινή.
Η πιο παράνομη και καταχρηστική θες να πεις...
Η στέρηση πινακίδων (και της άδειας κυκλοφορίας) ΔΕΝ είναι παράνομη και καταχρηστική αφού οι πινακίδες είναι ούτως ή άλλως ιδιοκτησία του κράτους. Παράνομο και καταχρηστικό είναι το να έπαιρναν το αυτοκίνητο φερ' ειπείν το οποίο είναι στο όνομά σου, αγοράστηκε από εσένα με δικά σου χρήματα κ.ο.κ.
-
Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος, αλλά ποιά η ικανοποίηση του να τρέχει κανείς στην ευθεία με 220;
Προσωπικά βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέρον (και ασφαλές και οικονομικό) το να μαθαίνεις να στρίβεις και να φρενάρεις και επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ για μπάτσο που γράφει κάποιον που φρενάρει οριακά πριν τη στροφή. -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος, αλλά ποιά η ικανοποίηση του να τρέχει κανείς στην ευθεία με 220;
Προσωπικά βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέρον (και ασφαλές και οικονομικό) το να μαθαίνεις να στρίβεις και να φρενάρεις και επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ για μπάτσο που γράφει κάποιον που φρενάρει οριακά πριν τη στροφή.Αλήθεια, υπάρχει κάποια ικανοποίηση στο να διατυπώνει κανείς ερωτήσεις, στις οποίες δεν υπάρχει ειρμός;
Ενημερωτικά, τη μέρα εκείνη είχα ανεβοκατέβει το Μερκούρη με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 2-3 φορές, τη μία μάλιστα με δύο φίλους από 'δω. Και, ευτυχώς, εκεί δεν υπάρχουν μπάτσοι. Γιατί δεν υπάρχει χώρος για περιπολικά. Αν υπήρχαν, όλο και κάποια ανοησία θα επινοούσαν για να εισπράξουν.
Γιατί όμως σου φαίνεται περίεργο το να επιθυμεί κανείς να ταξιδεύει γρήγορα, με 200 ή με 300; Θα 'πρεπει να φοβάται να μην χαρακτηριστεί 'ευθειάκιας' ή 'κοντράκιας';
Συνεπάγεται αυτό, ότι δεν χαίρεται την οδηγήση υπό άλλες συνθήκες, και σε άλλους δρόμους;
Καμία σχέση.Χρήστο-hrdouka
Ναι, έχεις δίκιο, ότι ο οδηγός είναι ένας από τους παράγοντες της εξίσωσης που ο τροχαίος, δεν μπορεί να σταθμίσει με ακρίβεια. Μπορεί όμως να διαπιστώσει εύκολα και οφθαλμοφανώς ότι συντρέχουν όλοι οι υπόλοιποι: αυτοκίνητο, άδειος δρόμος, ευθεία με 5 λωρίδες κ.ο.κ. Μπορεί επίσης να διαπιστώσει -επιστημονικά- αν οδηγός είναι μεθυσμένος ή όχι.
Με την υπάρχουσα κατάσταση, αυτό, που θα με ικανοποιούσε είναι μία στοιχειώδης λογική επεξεργασία των δεδομένων από τους αστυνομικούς.Χρήστο Λάππα
Το σύστημα, που περιγράφεις, είναι -τουλάχιστον- δίκαιο.
Αυτό, που επιθυμώ ωστόσο, δεν είναι να τιμωρηθούν όλοι οι υπόλοιποι για να νιώσω εγώ καλύτερα. Όχι, κάθε άλλο.Επιθυμώ -πέρα από την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των μπάτσων- αναπροσαρμογή του ορίου σε τμήματα του δρόμου, που είναι ασφαλές να κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα και αναπροσαρμογή των προστίμων προς τα κάτω (φυσικά), διότι είναι τραγικό να πληρώνεις σε πρόστιμα κάργα αμφιλεγόμενα, μισθούς 2 μήνων.
Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!