-
Ας το ξεθάψουμε
έπεσε το EVO στα χέρια μου που 'χει μετάφραση από το αγγλικό, το καλύτερο μπροσθιοκίνητο μεταξύ 15
Επαναλαμβάνω του αγγλικού EVO
Τα 15 που επιλέχτηκαν -και πάλι υπήρχαν ελλείψεις- ήταν: (αλφαβητικά προς αποφυγή παρεξηγήσεων )
Fiat Barchetta
Ford Focus RS
Ford Puma
Honda Integra Type R
Lotus Elan
MINI Cooper S Works GP
Peugeot 106 Rallye
Peugeot 205 GTi
Peugeot 306 Rallye
Renault Cio Williams
Renault Clio Trophy
Renault Clio 200 (III)
VW Corrado VR6
VW Golf GTi MK I
VW Golf GTI MK VΣτον 'τελικό' πέρασαν τα...
Integra, Williams, Trophy, 205, Works GP & Golf V
and the winner is...
...
χαλαρά κι όλας...
....
..
.
Integra Type R
-
Ω ναι, το διάβασα και γω! Σκέψου ότι είναι το μοναδικό γιαπωνέζικο μέσα στο χαμό των γαλλικών-θρύλων. Πρέπει να είναι πολύ ξεχωριστό για να καταφέρει τόσο σημαντική διάκριση από ένα τόσο διακεκριμένο περιοδικό, κρίμα που δεν εισαγόταν στην ελληνική αγορά επίσημα. Όπως και να έχει πάντως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για το καλύτερο **προσθιοκίνητο **(ο κολλημένος )!
-
Integra Type R
Μακάρι να το βλέπαμε κι εδώ
-
Κυκλοφορούν κάποια και εδώ, οι γνώστες τα θαυμάζουν...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Integra Type RΜακάρι να το βλέπαμε κι εδώ
Το βλέπω κάθε μέρα γυρίζοντας από την δουλειά.
-
5 απο τα 15 έχουν ημιάκαμπτο, ένα πέρασε και στο τελικό
-
Πόσα άτια έχει το Ιντέγκρα;
-
integra type r και απο μενα αν και φανατικος γαλλοφιλος...
οσο για τα σχολια περι του χοντα ...απλα διαβαστε αυτο
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=561
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=520διαβαστε και τι γραφει το εβο και αν μετα απο αυτα ακομα εχετε αποριες το ξανασυζηταμε...
ισως το φοκους να ειναι καλυτερο(αμφιβαλλω) αλλα το ιντεγκρα δεν αξιζει να ειναι τοσο πισω στη ψηφοφορια. -
Σχεδόν 190.
-
Αυτή είναι και η διαφορά του Φοκους με τα υπολοιπα αμάξια.
Το μοναδικό που παλεύει (και βγαίνει νικητής) με τα 225 άλογα του ειναι αυτό. Και το οποίο δεν έχει 'κανένα' πρόβλημα αν τα άλογα γινουν 250-300-350 κλπ κλπ.
Σε Ιντεγκρα δεν έχω μπει είναι η αλήθεια ομως.
Τα γαλλικά εχουν όντως κράτημα εκτός συναγωνισμού, πααλεύουν να τιθασεύσουν όμως λιγότερα άλογα...
Με το megane rs δεν ξέρω τι γίνεται τώρα που φαίνεται να είναι πραγματικό κτηνάρι.
-
επισης απο την μικρη αλλα καλη εμπειρια που εχω απο γαλλικα δεν ειναι δυνατο να εχετε το 106 στη ψηφοφορια και οχι το 205...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
επισης απο την μικρη αλλα καλη εμπειρια που εχω απο γαλλικα δεν ειναι δυνατο να εχετε το 106 στη ψηφοφορια και οχι το 205...Σε αυτή τη περιπτωση επρεπε μα μπει και η Alfasud ti 1,5QV (την θυμάται κανεις?)
Για μένα το κορυφαίο μπροστοκινητο που εχει βγει ποτε!!!!!!!!
-
fiat coupe turbo
η ferrari του φτωχού ...
το καλύτερο μπροστοκούνα -
Όλα τους είναι λαχταριστά παιχνίδια για μεγάλα παιδιά
Μεγάλη απόλαυση ένα καλοστημένο, γρήγορο μπροστοκούνιΜε το χέρι στην καρδιά και με ελάχιστη διαφορά απο το Integra και την 156, ψήφος στο Fiat Coupe
-
Αν και το ιντέγκρα είναι φοβερό εργαλείο, δεν μου πάει να του ρίξω την ψήφο μου.... 306 λοιπόν
-
306 race και από μένα. Θεϊκό, για τα δικά μου πάντα δεδομένα, πάτημα και στρίψιμο... γλίστρημα με τα 4 για πρωινό...
ε ρε να χα ένα τέτοιο...
-
Focus.
-
Όλα φοβερά ακούγονται...αν έπρεπε να διαλέξω ένα, θα διάλεγα το Williams, με μικρή διαφορά από τα υπόλοιπα. Και αν έπρεπε να διώξω μερικά, θα ήταν μάλλον το Focus RS και οι Ιταλίδες Άλφα. Αντίθετα, το Coupe θα σκότωνα να το οδηγήσω.
Το Integra δεν το ξέρουμε ρε γμτ καλά... [/u]
-
Μόνο και μόνο επειδή το Integra Type-R δεν εισάγεται στην Ελλάδα και χωρίς καμία πρόθεση υποβιβασμού των υπόλοιπων συμμετοχών ψηφίζω Civic Τype-R...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προφανώς Civic Είναι το μοναδικό GTI (όχι GT που είναι η 147 και καλά κάνουμε και την ξεχνάμε) που μπορείς να αγόράσεις καινούριο στην Ελλάδα αυτή τη στιγμήΚάποια άλλη δεκαετία ήταν το Coupe Tourbo στα υπερτροφοδοτούμενα, το 306 στα ατμοσφαιρικά και το Rallye στα προσιτά.
+1
To θέμα με τα μετάχειρα είναι τραγικό, 12.000 € τα rallye δεν τα πουλάνε αλλά απο το 99-00 μέχρι και το 03 τα ζητάνε 9.500 με 11.000.........ΕΛΕΟΣ δλδ! Ξεχνάτε όμως τι γινότανε μέχρι και πριν ένα χρόνο με τα RS......τα ζητάγανε μέχρι και παραπάνω απο την τιμή που τα πήρανε!!!!!
Τέλος συλεκτικά 106 θα μας στεναχωρήσω αλλά είναι μόνο τα ΜΑΜΑ, ελάχιστα υπάρχουν, ακόμη πιο ελάχιστα ατρακάριστα, και όποτε τα βλέπω τα χαζεύω και θυμάμαι πως ήταν το κουβαδάκι μου πριν 3 χρόνια που πήγα να το πάρω απο την αντιπρωσοπεία.......
Είναι δύσκολο πάντως να διαλέξεις ανάμεσα σε τόσο διαφορετικά αμάξια, απο τιμή και cc μέχρι διαστάσεις και εξοπλισμό.
Τέλος μπορεί το ραλλάκι μου να είναι το τελευταίο σε μια διαδρομή απο όλα τα παραπάνω, ακόμη και πάρα πολύ σφιχτή, αλλά η αίσθηση που σου δίνει κάθε φορά είτε έχεις στρίψει με +10 ή -30 χλμ απο τον δίπλα-πίσω-εμπρός σου δεν μπορεί να βρει εύκολα υποκατάστατο
306 ή RS; Ποιο είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο;