-
Ο χρήστης tm έγραψε:
τακη, συνηθως το 'πνιγεις' και δεν ακουγεται γκρακ
περισσοτερο σε γκμχΟΚ Τριαντάφυλλε, δεν κατεβάζω γρήγορα...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...
6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
.......και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...
Και του 407. Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού
-
Ο λαλάκας ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων που προίκισε τα νέα OPEL ASTRA με παντελώς ανύπαρκτους χώρους ακόμα και για να ακουμπήσεις τα ψιλά από τα διόδια...
Καφέδες, κινητά, νερά, πορτοφόλια κλπ «μεγάλα» αντικείμενα δεν υφίστανται, το ξεχνάμε.Άαααα, ξέχασα, για τα ψιλά μπορείς να τεντωθείς, να ανοίξεις το ντουλαπάκι και να στήσεις ένα ένα τα κέρματα όρθια στις θέσεις που έχει εκεί.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...
6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
.......και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...
Και του 407. Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακο
-
Η θέση οδήγησης του 206, που πρέπει να έχεις μακριά χέρια και κοντά πόδια για να βολευτείς. Μια ρύθμιση μέσα/έξω το τιμόνι θα έλυνε το πρόβλημα αλλά τόσα χρόνια δεν ενόχλησε τους Γάλλους... απορώ
-
Εδώ δεν του ενοχλούσε η θέση στα πάσης φύσεως Renault μέχρι το τελευταίο Megane...Αλλά αυτά να τα γράφετε και στο θάψιμο όχι μόνο εδώ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακο
Ακριβως! Αυτο ειναι feature και μαλιστα επρεπε να θεωρειται και να πληρωνεται σαν εξτρα!
-
Ρε παιδια τι ειναι αυτο που τους εχει πιασει ολους με τα τασακια τυπου ποτηρι σχεδον σε ολα τα καινουργια! Στο grande εχει ενα τετοιο που μπαινει στις ποτηροθηκες και ειναι παντελως αβολο. Ουτε σημειο να πατησεις πανω τη γοπα να την σβησεις δεν εχει. Ασε που φυσικα δεν εχει φωτισμο το βραδυ με αποτελεσμα να μην ξερεις αν το εριξες μεσα η πανω στο λεβιε! Τοσο δυσκολο ειναι να ενσωματωσουν ενα ανθρωπινο τασακι πανω στην κονσολα;
-
Ο χρήστης Jackques έγραψε:
Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...Το πουντο μκ2 έχει μοχλό για το χώρο αποσκευών αριστερά του καθίσματος του οδηγού.Λογικά και στο γκράντε θα υπάρχει.
και μετά από χρόνια βλακεία οι του γκρουπο τα καταφέρανε και το πιο ηλίθιο είναι το μκ3! το πορτοπαγκάζ ανοίγει μόνο με κουμπί από μέσα ή με το τηλεχειρισμό (όπου υπάρχει). Πιο παλιά έβλεπα πούντο καγκουρεμένα με καταργημένη την κλειδαριά στη πίσω πόρτα και κοροϊδευα. Ο κάγκουρας θα περηφανεύεται και θα λέει 'σας τα 'λεγα!!'
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...Στο Panda δεν ισχύει αυτό.Εφ' όσον έχεις τηλεχειρισμό και ξεκλειδώνεις τ' αυτοκίνητο, ανοίγεις το χώρο αποσκευών με τη λαβή του.Προφανώς δεν έχεις τηλεχειρισμό οπότε τότε έχεις δίκιο ανοίγει μόνο με το κλειδί.
-
Clio:
Ποτηροθήκες που χρησιμεύουν μόνο σε περίπτωση στάσης και στάθμευσης. Εν κινήσει δεν πρόκειται να σταθεί τίποτα.
Εργονομικά φάουλ. Κόρνα στο διακόπτη, φλας μπροστά στο χειρόφρενο, έλλειψη του λατρεμένου λεβιέ για ρεζερβουάρ και χώρο αποσκευών, ωστόσο για το πορτ-παγκάζ δεν χρειάζεται να κατέβω με το κλειδί - Δόξα τω Θεώ!
Χαζολεβιές ταχυτήτων. Όχι ακριβώς ασαφής, όχι ακριβώς χάλια σε αίσθηση, αλλά αν μπορούσα θα τον άλλαζα ΧΤΕΣ κιόλας! Όχι, το μπρος πίσω που κάνει σε επιταχύνσεις, δεν με ενόχλησε ποτέ. Με ενόχλησε που όντας νέος οδηγός δεν έβρισκα εύκολα την 5η.
Δείκτης λαδιών!
Κάθισμα συνοδηγού που ανακλίνεται (στο 3θυρο) και δεν έχει μνήμη, ούτε μπορεί ο οδηγός να το κατεβάσει για να μπει κάποιος που δεν ξέρει τον τρόπο...
Αυτά με ενοχλούν προς το παρόν!!! Άει στο καλό, τσατίστηκα πάλι!!!
Α, και η έλλειψη ενημέρωσης για τα τακάκια...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εδώ δεν του ενοχλούσε η θέση στα πάσης φύσεως Renault μέχρι το τελευταίο Megane...Αλλά αυτά να τα γράφετε και στο θάψιμο όχι μόνο εδώείναι γενικό το πρόβλημα λοιπόν...
Μετά από προτοπή σου, ανακάλυψα (με σχετική ευκολία ) ότι με έχει καλύψει ο Petros, δημιουργός άλλωστε του θέματος για τα γαλλικά, στο πρώτο του μόλις post:
- Προτεραιότητα είναι να υποβάλεις 650 σχέδια για ένα μπροστινό φανάρι ώστε να επιλεγεί το αισθητικά καλύτερο, αλλά να μη σπαταλάς ούτε 10 λεπτά για το σχεδιασμό της θέσης οδήγησης (γνωρίζοντας ούτως ή άλλως ότι ο μέσος χρήστης του προϊόντος σου, είναι καμπούρης, έχει ύψος 1,60 και το δεξί του χέρι είναι 25 πόντους μακρύτερο από το αριστερό).
-
Σχετικα με τις κλειδαριες, τα κουμπακια και τα πομολα στο πορτ μπαγκαζ... καλυτερα μεσω κλειδιου, τηλεχειρισμου η απο μεσα... παρα να εχει πισω κουμπι ανοιγματος.
Προσεχουμε για να εχουμε κυριοι... εκτος ποια και αν νομιζετε πως ολα τα αμαξια κατεβαζουν αυτοματα κλειδαριες με το που κινηθουμε.
-
Σ' αυτό θα συμφωνήσω απολύτως.Τα συμβάντα κλοπών αντικειμένων απ' το πορτ-μπαγκαζ λόγω της πίσω λαβής ανοίγματος πληθαίνουν.
-
Πάντως στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, σύγχρονα αυτοκίνητα το πορτ-μπαγκάζ κλειδώνει αυτόματα άπαξ και ξεπαράσεις τα 10 περίπου km/h και ξεκλειδώνει μόνο αν ανοίξεις κάποια πόρτα (σημάδι πως βγήκε κάποιος και μπορεί να θελήσει να πάρει κάτι από πίσω).
Τώρα για τα πιο παλιά ή τα ακόμα παλαιότερα χωρίς κεντρικό κλείδωμα, συμφωνώ και επαυξάνω. Σας ομιλεί ο 'δεν_οδηγώ_ποτέ_με_ξεκλείδωτες_πόρτες'... -
To clio williams εχει θεση οδηγησης τετοια που το τιμονι ειναι 15 εκατοστα πιο δεξια(προς το κεντρο) σε σχεση με το καθισμα!!!!!!
Στο ΜΙΝΙ οι ασφαλειες πεφτουν αυτοματα και ανοιγουν μονο οταν βγαλεις το κλειδι απο την κολωνα του τιμονιου η ανοικσεις απο μεσα τον γενικο διακοπτη για τον ξεκλειδωμα!
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
To clio williams εχει θεση οδηγησης τετοια που το τιμονι ειναι 15 εκατοστα πιο δεξια(προς το κεντρο) σε σχεση με το καθισμα!!!!!!Στο ΜΙΝΙ οι ασφαλειες πεφτουν αυτοματα και ανοιγουν μονο οταν βγαλεις το κλειδι απο την κολωνα του τιμονιου η ανοικσεις απο μεσα τον γενικο διακοπτη για τον ξεκλειδωμα!
Καλά από γάλλους όλα να τα περιμένεις
(ωχ σε άλλο topic πήγαινε αυτό )
Ναι, όπως κάνει το mini γίνεται συνήθως πια... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Clio:φλας μπροστά στο χειρόφρενο
Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Clio:
φλας μπροστά στο χειρόφρενο
Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;
Αλάρμ εννοεί.
Καλά, οι διακόπτες αλάρμ είναι πονεμένη ιστορία. Το νεο Λεόν τον έχει μπροστά από το λεβιέ. Παλιότερα, αρκετοί κατασκευαστές τον έβαζαν στην κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να περάσεις το χέρι ΜΕΣΑ από τη στεφάνη για να ανάψεις αλάρμ (ποιος διεστραμμένος το σκέφτηκε, ΕΛΕΟΣ). Μερσεντές και BMW προτιμούσαν στο κεντρικό τούνελ. Ιάπωνες, παραδοσιακά και εύκολα, στην κονσόλα και σε περίοπτη θέση. Αυτό είναι και το πιο σωστό ΙΜΗΟ.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Clio:
φλας μπροστά στο χειρόφρενο
Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;
Αλάρμ εννοεί.
Καλά, οι διακόπτες αλάρμ είναι πονεμένη ιστορία. Το νεο Λεόν τον έχει μπροστά από το λεβιέ. Παλιότερα, αρκετοί κατασκευαστές τον έβαζαν στην κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να περάσεις το χέρι ΜΕΣΑ από τη στεφάνη για να ανάψεις αλάρμ. Μερσεντές και BMW προτιμούν στο κεντρικό τούνελ.** Ιάπωνες, παραδοσιακά και εύκολα, στην κονσόλα και σε περίοπτη θέση. **Αυτό είναι και το πιο σωστό ΙΜΗΟ.
Όχι όλοι οι Ιάπωνες....
ελαττωματα αυτοκινητων