Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ελαττωματα αυτοκινητων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ελαττωματα αυτοκινητων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    52
    110
    376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takisb last edited by

      Ο χρήστης tm έγραψε:
      τακη, συνηθως το 'πνιγεις' και δεν ακουγεται γκρακ
      περισσοτερο σε γκμχ

      ΟΚ Τριαντάφυλλε, δεν κατεβάζω γρήγορα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης TakisB έγραψε:

        ...
        6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
        ....

        ...και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
        Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...

        Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...

        Και του 407. Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Ο λαλάκας ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων που προίκισε τα νέα OPEL ASTRA με παντελώς ανύπαρκτους χώρους ακόμα και για να ακουμπήσεις τα ψιλά από τα διόδια...
          Καφέδες, κινητά, νερά, πορτοφόλια κλπ «μεγάλα» αντικείμενα δεν υφίστανται, το ξεχνάμε.

          Άαααα, ξέχασα, για τα ψιλά μπορείς να τεντωθείς, να ανοίξεις το ντουλαπάκι και να στήσεις ένα ένα τα κέρματα όρθια στις θέσεις που έχει εκεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            ...
            6) το 206 με τον αθλιο επιλογεα???
            ....

            ...και του 106, αλλά και του 307: Ή κρατάς τις παραδόσεις ή δεν τις κρατάς!
            Με το χαρακτηριστικό δύσκολο κούμπωμα της 2ης σχέσης, ιδιαίτερα στο κατέβασμα...

            Α! και το ζουάν στο 307, αλλά και στο 206...

            Και του 407. Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού

            Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              di0 last edited by

              Η θέση οδήγησης του 206, που πρέπει να έχεις μακριά χέρια και κοντά πόδια για να βολευτείς. Μια ρύθμιση μέσα/έξω το τιμόνι θα έλυνε το πρόβλημα αλλά τόσα χρόνια δεν ενόχλησε τους Γάλλους... απορώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Εδώ δεν του ενοχλούσε η θέση στα πάσης φύσεως Renault μέχρι το τελευταίο Megane...Αλλά αυτά να τα γράφετε και στο θάψιμο όχι μόνο εδώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:

                  Σε ΟΛΑ, η 5η χτυπάει στο γόνατο του συνοδηγού

                  Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακο

                  Ακριβως! Αυτο ειναι feature και μαλιστα επρεπε να θεωρειται και να πληρωνεται σαν εξτρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    subsonic last edited by

                    Ρε παιδια τι ειναι αυτο που τους εχει πιασει ολους με τα τασακια τυπου ποτηρι σχεδον σε ολα τα καινουργια! Στο grande εχει ενα τετοιο που μπαινει στις ποτηροθηκες και ειναι παντελως αβολο. Ουτε σημειο να πατησεις πανω τη γοπα να την σβησεις δεν εχει. Ασε που φυσικα δεν εχει φωτισμο το βραδυ με αποτελεσμα να μην ξερεις αν το εριξες μεσα η πανω στο λεβιε! Τοσο δυσκολο ειναι να ενσωματωσουν ενα ανθρωπινο τασακι πανω στην κονσολα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chemic last edited by

                      Ο χρήστης Jackques έγραψε:

                      Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
                      Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...

                      Το πουντο μκ2 έχει μοχλό για το χώρο αποσκευών αριστερά του καθίσματος του οδηγού.Λογικά και στο γκράντε θα υπάρχει.

                      και μετά από χρόνια βλακεία οι του γκρουπο τα καταφέρανε και το πιο ηλίθιο είναι το μκ3! το πορτοπαγκάζ ανοίγει μόνο με κουμπί από μέσα ή με το τηλεχειρισμό (όπου υπάρχει). Πιο παλιά έβλεπα πούντο καγκουρεμένα με καταργημένη την κλειδαριά στη πίσω πόρτα και κοροϊδευα. Ο κάγκουρας θα περηφανεύεται και θα λέει 'σας τα 'λεγα!!'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        athanasios last edited by

                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                        Παντα, Πουντο και ολα τα αυτοκινητα που για να ανοιξεις το χωρο αποσκευων πρεπει να κατεβεις με το κλειδι
                        Ουτε λαβη στην πορτα, ουτε μοχλος μεσα, ουτε τηλεχειρισμος...

                        Στο Panda δεν ισχύει αυτό.Εφ' όσον έχεις τηλεχειρισμό και ξεκλειδώνεις τ' αυτοκίνητο, ανοίγεις το χώρο αποσκευών με τη λαβή του.Προφανώς δεν έχεις τηλεχειρισμό οπότε τότε έχεις δίκιο ανοίγει μόνο με το κλειδί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Clio:

                          Ποτηροθήκες που χρησιμεύουν μόνο σε περίπτωση στάσης και στάθμευσης. Εν κινήσει δεν πρόκειται να σταθεί τίποτα.

                          Εργονομικά φάουλ. Κόρνα στο διακόπτη, φλας μπροστά στο χειρόφρενο, έλλειψη του λατρεμένου λεβιέ για ρεζερβουάρ και χώρο αποσκευών, ωστόσο για το πορτ-παγκάζ δεν χρειάζεται να κατέβω με το κλειδί - Δόξα τω Θεώ!

                          Χαζολεβιές ταχυτήτων. Όχι ακριβώς ασαφής, όχι ακριβώς χάλια σε αίσθηση, αλλά αν μπορούσα θα τον άλλαζα ΧΤΕΣ κιόλας! Όχι, το μπρος πίσω που κάνει σε επιταχύνσεις, δεν με ενόχλησε ποτέ. Με ενόχλησε που όντας νέος οδηγός δεν έβρισκα εύκολα την 5η.

                          Δείκτης λαδιών!

                          Κάθισμα συνοδηγού που ανακλίνεται (στο 3θυρο) και δεν έχει μνήμη, ούτε μπορεί ο οδηγός να το κατεβάσει για να μπει κάποιος που δεν ξέρει τον τρόπο...

                          Αυτά με ενοχλούν προς το παρόν!!! Άει στο καλό, τσατίστηκα πάλι!!!

                          Α, και η έλλειψη ενημέρωσης για τα τακάκια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            di0 last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Εδώ δεν του ενοχλούσε η θέση στα πάσης φύσεως Renault μέχρι το τελευταίο Megane...Αλλά αυτά να τα γράφετε και στο θάψιμο όχι μόνο εδώ

                            είναι γενικό το πρόβλημα λοιπόν...
                            

                            Μετά από προτοπή σου, ανακάλυψα (με σχετική ευκολία ) ότι με έχει καλύψει ο Petros, δημιουργός άλλωστε του θέματος για τα γαλλικά, στο πρώτο του μόλις post:

                            1. Προτεραιότητα είναι να υποβάλεις 650 σχέδια για ένα μπροστινό φανάρι ώστε να επιλεγεί το αισθητικά καλύτερο, αλλά να μη σπαταλάς ούτε 10 λεπτά για το σχεδιασμό της θέσης οδήγησης (γνωρίζοντας ούτως ή άλλως ότι ο μέσος χρήστης του προϊόντος σου, είναι καμπούρης, έχει ύψος 1,60 και το δεξί του χέρι είναι 25 πόντους μακρύτερο από το αριστερό).
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Σχετικα με τις κλειδαριες, τα κουμπακια και τα πομολα στο πορτ μπαγκαζ... καλυτερα μεσω κλειδιου, τηλεχειρισμου η απο μεσα... παρα να εχει πισω κουμπι ανοιγματος.

                              Προσεχουμε για να εχουμε κυριοι... εκτος ποια και αν νομιζετε πως ολα τα αμαξια κατεβαζουν αυτοματα κλειδαριες με το που κινηθουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                athanasios last edited by

                                Σ' αυτό θα συμφωνήσω απολύτως.Τα συμβάντα κλοπών αντικειμένων απ' το πορτ-μπαγκαζ λόγω της πίσω λαβής ανοίγματος πληθαίνουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michaliss last edited by

                                  Πάντως στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, σύγχρονα αυτοκίνητα το πορτ-μπαγκάζ κλειδώνει αυτόματα άπαξ και ξεπαράσεις τα 10 περίπου km/h και ξεκλειδώνει μόνο αν ανοίξεις κάποια πόρτα (σημάδι πως βγήκε κάποιος και μπορεί να θελήσει να πάρει κάτι από πίσω).
                                  Τώρα για τα πιο παλιά ή τα ακόμα παλαιότερα χωρίς κεντρικό κλείδωμα, συμφωνώ και επαυξάνω. Σας ομιλεί ο 'δεν_οδηγώ_ποτέ_με_ξεκλείδωτες_πόρτες'...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coopers_jcw last edited by

                                    To clio williams εχει θεση οδηγησης τετοια που το τιμονι ειναι 15 εκατοστα πιο δεξια(προς το κεντρο) σε σχεση με το καθισμα!!!!!!

                                    Στο ΜΙΝΙ οι ασφαλειες πεφτουν αυτοματα και ανοιγουν μονο οταν βγαλεις το κλειδι απο την κολωνα του τιμονιου η ανοικσεις απο μεσα τον γενικο διακοπτη για τον ξεκλειδωμα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michaliss last edited by

                                      Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                      To clio williams εχει θεση οδηγησης τετοια που το τιμονι ειναι 15 εκατοστα πιο δεξια(προς το κεντρο) σε σχεση με το καθισμα!!!!!!

                                      Στο ΜΙΝΙ οι ασφαλειες πεφτουν αυτοματα και ανοιγουν μονο οταν βγαλεις το κλειδι απο την κολωνα του τιμονιου η ανοικσεις απο μεσα τον γενικο διακοπτη για τον ξεκλειδωμα!

                                      Καλά από γάλλους όλα να τα περιμένεις
                                      (ωχ σε άλλο topic πήγαινε αυτό )
                                      Ναι, όπως κάνει το mini γίνεται συνήθως πια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        b_x last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                        Clio:

                                        φλας μπροστά στο χειρόφρενο

                                        Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης b_x έγραψε:

                                          Clio:

                                          φλας μπροστά στο χειρόφρενο

                                          Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;

                                          Αλάρμ εννοεί.

                                          Καλά, οι διακόπτες αλάρμ είναι πονεμένη ιστορία. Το νεο Λεόν τον έχει μπροστά από το λεβιέ. Παλιότερα, αρκετοί κατασκευαστές τον έβαζαν στην κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να περάσεις το χέρι ΜΕΣΑ από τη στεφάνη για να ανάψεις αλάρμ (ποιος διεστραμμένος το σκέφτηκε, ΕΛΕΟΣ). Μερσεντές και BMW προτιμούσαν στο κεντρικό τούνελ. Ιάπωνες, παραδοσιακά και εύκολα, στην κονσόλα και σε περίοπτη θέση. Αυτό είναι και το πιο σωστό ΙΜΗΟ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Clio:

                                            φλας μπροστά στο χειρόφρενο

                                            Τι είναι πάλι τούτο ωρέ συνάδερφε;;;;;;;

                                            Αλάρμ εννοεί.

                                            Καλά, οι διακόπτες αλάρμ είναι πονεμένη ιστορία. Το νεο Λεόν τον έχει μπροστά από το λεβιέ. Παλιότερα, αρκετοί κατασκευαστές τον έβαζαν στην κολώνα του τιμονιού, έπρεπε να περάσεις το χέρι ΜΕΣΑ από τη στεφάνη για να ανάψεις αλάρμ. Μερσεντές και BMW προτιμούν στο κεντρικό τούνελ.** Ιάπωνες, παραδοσιακά και εύκολα, στην κονσόλα και σε περίοπτη θέση. **Αυτό είναι και το πιο σωστό ΙΜΗΟ.

                                            Όχι όλοι οι Ιάπωνες....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr