-
[list:c0hddj6y]Σοβαρα τωρα, τη μετατροπη να τη υπολογιζεις στα 6000ευρω!!!![/list:u:c0hddj6y][list:c0hddj6y]Κομπλε με ολα τα παρελκομενα και τα εργατικα[/list:u:c0hddj6y][list:c0hddj6y]Για μενα ειναι μια τιμη, οπου κλεινεις το καπω και φευγεις [/list:u:c0hddj6y][list:c0hddj6y]Ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος, προσφορες υπαρχουν παντου οπως επισης και επιπτωσεις [/list:u:c0hddj6y][list:c0hddj6y]Η αποφαση ειναι δικη σου [/list:u:c0hddj6y]
-
Επιπτώσεις???
Τι εννοείς?
-
Εδώ στην Άρτα έχουν πέσει στα μάτια μου 3 golf (πιστεύω πως θα είναι περισσότερα) μιλάμε πάντα για GTI.Oι οδηγοί τους σίγουρα θα θελήσουν να γίνουν μέλοι ενός VW fan club...
[list:1x2ojwel]Μεσα Και απ οτι βλεπω πρεπει να κανουμε μια μικρη αρχη απ το παρων forum ανοιγοντας ενα θεμα περι club!![/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]Kαι γιατι οχι εμεις αλλα και οι ανταγωνιστες μας να βγαλουμε φωτο τα μοτερ [/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]BTS που εισαι?Εγκρινεις? [/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]Παντως η φωνη σου ακουστηκε μεχρι εδω [/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]Και μας βγηκε σε καλο [/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]Το στρωσαμε στο καφεδακι και την κουβεντα[/list:u:1x2ojwel][list:1x2ojwel]ΥΓ.BTS ερχεται το μοτερ Θα την καψω την ψηφιακη Ενα μηνα εχω να το δω Αντε παλι θα κοπανιεμαι [/list:u:1x2ojwel]
-
Επιπτώσεις???
Τι εννοείς?
[list:3h57k67v]Απλα μη δελεαστεις απο προσφορες.......της μερας [/list:u:3h57k67v][list:3h57k67v]Οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος.Θα πληρωσεις κατι για το οποιο θα ειναι εγγυημενο και οσο αναφορα την παροχη υπηρεσιων αλλα και για την αξιοπιστια του μοτερ[/list:u:3h57k67v]
-
Για φωτογραφίες είμαι μέσα (μόνο που βρέχει και δεν μπορώ σήμερα).Ξέρω ότι πολλοί εδώ δεν θα εντυπωσιαστούν με το απλό 1.4cc μοτέρ μου.
Όσο για το fan club είμαι μέσα!!!
-
).Ξέρω ότι πολλοί εδώ δεν θα εντυπωσιαστούν με το απλό 1.4cc μοτέρ μου.
[list:3hf3v73d]Μπορει να μην εντυπωσιασουν αλλα ξερουν οτι ειναι.......................GOLF [/list:u:3hf3v73d]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Εδώ στην Άρτα έχουν πέσει στα μάτια μου 3 golf (πιστεύω πως θα είναι περισσότερα) μιλάμε πάντα για GTI.Oι οδηγοί τους σίγουρα θα θελήσουν να γίνουν μέλοι ενός VW fan club...
[list:1ovj5yr3]Μεσα Και απ οτι βλεπω πρεπει να κανουμε μια μικρη αρχη απ το παρων forum ανοιγοντας ενα θεμα περι club!![/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]Kαι γιατι οχι εμεις αλλα και οι ανταγωνιστες μας να βγαλουμε φωτο τα μοτερ [/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]BTS που εισαι?Εγκρινεις? [/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]Παντως η φωνη σου ακουστηκε μεχρι εδω [/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]Και μας βγηκε σε καλο [/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]Το στρωσαμε στο καφεδακι και την κουβεντα[/list:u:1ovj5yr3][list:1ovj5yr3]ΥΓ.BTS ερχεται το μοτερ Θα την καψω την ψηφιακη Ενα μηνα εχω να το δω Αντε παλι θα κοπανιεμαι [/list:u:1ovj5yr3]
Eγώ λέω να κάνουμε το κλαμπ των μετριοπαθών μετατροπέων!
Σε αυτό είναι το φόρουμ, αντιμετωπίζουμε τις μετατροπές χρησιμοποιώντας την κρίση μας, τις γνώσεις μας και κοινή λογική. Και αυτό πιστεύω δεν συμβαίνει παντού. Αντίθετα, πολλοί εξαιτίας της (θεμιτής, βέβαια) επιθυμίας τους για βελτίωση, είναι έτοιμοι να παραμυθιαστούν από μπουζί-μαγικά μαντζούνια, ιονιστές καυσίμου κτλ.
Φίλε G60POWER συμφωνώ με τον τον μερακλίδικο τρόπο που αντιμετωπίζεις τις μετατροπές και τις ψαγμένες λύσεις που προτείνεις. Κρίμα που δεν είσαι ιταλόφιλος.
Στο θέμα μας, θα έλεγα στο παιδί με το Γκολφ να σκεφτεί και την λύση του 1.6 κινητήρα. Θα κρατήσει το κοντό σασμάν του 1.4, θα αλλάξει και εκκντροφόρους στον 1.6 για να δουλεύει ψηλά και να εκμεταλλευτεί τις κοντύτερες σχέσεις, και θα έχει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, χωρίς να πρέπει να αλλάξει φρένα και ανάρτηση. Πιστεύω πως αυτή η λύση θα τον ικανοποιήσει τόσο με την απόδοση, αλλά κυρίως με το κόστος.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2jeenthn]Ο Χ Ι[/list:u:2jeenthn][list:2jeenthn]Μη ξεγελαστεις και αλλαξεις μοτερ και εχεις την ιδια αδεια[/list:u:2jeenthn][list:2jeenthn]Τα νεα νουμερα που θα εχει η μηχανη σου που θα βαλεις θα τα δηλωσεις στο μηχανολογικο για αλλαγη μηχανης [/list:u:2jeenthn][list:2jeenthn]Ο δε κυβισμος θα ειναι 1781cc [/list:u:2jeenthn][list:2jeenthn]Eτσι κι αλλιως προβλημα τεκμηριου δεν εχεις, γιατι να το ρισκαρεις?[/list:u:2jeenthn][list:2jeenthn]Η μηχανη κανει μπαμ απο μακρια οτι ειναι 18αρα[/list:u:2jeenthn]Φίλε G60POWER, είχα ακούσει πως δεν μπορείς να κάνεις μετατροπή και να βάλεις κινητήρα πάνω από 200 cc διαφορά από τον αρχικό. Είναι αλήθεια ?
Πόσο μπορείς να βρεί κανείς άραγε μόνο έναν 225 hp κινητήρα με τα παρελκόμενα σε καλή κατάσταση ?
-
Πιστεύετε ότι τα λάστιχα που φοράω 205/55 R16 είναι μεγάλα για 1.4cc?
-
Ο χρήστης spirosg έγραψε:
Πιστεύετε ότι τα λάστιχα που φοράω 205/55 R16 είναι μεγάλα για 1.4cc?Όχι μεγάλα, ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Φαντάσου ότι το 106 ραλλύ με 122 ίππους αρκείται σε 185άρια. Το ίδιο και πολλά 1400άρια πιο γρήγορα από το Γκολφ.
-
Φίλε G60POWER, είχα ακούσει πως δεν μπορείς να κάνεις μετατροπή και να βάλεις κινητήρα πάνω από 200 cc διαφορά από τον αρχικό. Είναι αλήθεια ?
[list:1c116cts]Η αληθεια ειναι παντως οτι ακομα και σημερα γινονται τετοιες μετατροπες και δηλονωνται κανονικα.Τωρα αν ισχυει τελικα ο νομος στην πραξη η οχι ειλικρινα δεν το ξερω.Στην ελλαδα ειμαστε[/list:u:1c116cts]>Πόσο μπορείς να βρεί κανείς άραγε μόνο έναν 225 hp κινητήρα με τα παρελκόμενα σε καλή κατάσταση ?
[list:1c116cts]Μονο μοτερ η κομπλε μετατροπη?Παντως πανω κατω στα ιδια περιπου[/list:u:1c116cts]>Eγώ λέω να κάνουμε το κλαμπ των μετριοπαθών μετατροπέων!
[list:1c116cts]Σοβαρων και οχι......ελαφρομυαλων [/list:u:1c116cts]>Φίλε G60POWER συμφωνώ με τον τον μερακλίδικο τρόπο που αντιμετωπίζεις τις μετατροπές και τις ψαγμένες λύσεις που προτείνεις. Κρίμα που δεν είσαι ιταλόφιλος
[list:1c116cts]Moυ αρεσουν οι μεταροπες και γενικα τα γρηγορα αυτοκινητα.Εχω ομως υποψη μου μια βασικη και αμεταβλητη αρχη[/list:u:1c116cts][list:1c116cts]Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ [/list:u:1c116cts][list:1c116cts]Απο εκει και περα εαν ο κατασκευαστης που εχουμε το αυτοκινητο μας εγκρινει μεσω καποιου ΕΠΙΣΗΜΟΥ βελτιωτικου οικου, πασης φυσεως βελτιωση δεν εχω κανενα λογο να μην το εμπιστευτω.Εαν οχι, μαλλον θελω αλλο αυτοκινητο[/list:u:1c116cts][list:1c116cts]Και επειδη με πατησες στον καλο..................εκτος απο γερμανοφιλος αν μια εταιρια οπως εχω πει και παλιοτερα εδω στο forum αξιζει το σεβασμο λων ανεξαρτητου 'ιδεολογιας' ειναι η alfa romeo Aπο εκει και περα για μενα ολα τα υπολοιπα πλην ελαχιστων εξερεσεων ειναι.........καρβουνα [/list:u:1c116cts]>Στο θέμα μας, θα έλεγα στο παιδί με το Γκολφ να σκεφτεί και την λύση του 1.6 κινητήρα. Θα κρατήσει το κοντό σασμάν του 1.4, θα αλλάξει και εκκντροφόρους στον 1.6 για να δουλεύει ψηλά και να εκμεταλλευτεί τις κοντύτερες σχέσεις, και θα έχει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, χωρίς να πρέπει να αλλάξει φρένα και ανάρτηση. Πιστεύω πως αυτή η λύση θα τον ικανοποιήσει τόσο με την απόδοση, αλλά κυρίως με το κόστος.
[list:1c116cts]Τη βρισκω λιγο ασυμφορη τη λυση, εκτος αυτου δεν θα γινει GTI.Εκτος κι αν μιλαμε για μια ποιο ηπια αναβαθμιση[/list:u:1c116cts]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πόσο μπορείς να βρεί κανείς άραγε μόνο έναν 225 hp κινητήρα με τα παρελκόμενα σε καλή κατάσταση ?
[list:1h05qcy4]Μονο μοτερ η κομπλε μετατροπη?Παντως πανω κατω στα ιδια περιπου[/list:u:1h05qcy4]
Μοτέρ + παρελκόμενα, δηλ. ιντερκούλερ κτλ. Οχι αναρτήσεις-φρένα κτλ. (αν βέβαια ο φτηνότερος τρόπος να τα βρει κανείς είναι ένα τροπέτο, ΟΚ, έρχονται μαζί, απλά ας πούμε χωρίς αυτά)
-
Ένας φίλος είχε 1.4 και έβαλε 1.8Τ κομπλέ μαζί με σαζμάν-αναρτήσεις-φρένα(και ο πίσω άξονας είναι διαφορετικός) πακέτο σαλόνι bucket και clima και πλήρωσε 1.500.000 συν τα πράγματα που βγήκαν σκόντο. Αν θές περισσότερες πληροφορίες στείλε μου PM
-
Νασσο, οτηδηποτε εξαρτημα παρεις μεμονωμενο σιγουρα θα σου βγει ακριβοτερο.Απ οτι καταλαβαινω μιλας για σετ μετατροπης, οποτε και η λυση ειναι τροπετο κομπλε εμπρος μαζι με αναρτησεις πισω.Απ τα 6000ευρω που ειπα ποιο πανω να υπολογιζεις οτι απο αυτα γυρω στα 1000 ειναι εργατικα.Πανω κατω και για S3 οι τιμες ειναι ιδιες.Το προβλημα ειναι οτι επειδη το S3 δεν ειναι αυτοκινητο που κυκολοφορησε τοσο πολυ οσο το golf, ειναι λιγο δυσκολο για να την βρεις, γι αυτο και οταν κατεβαζουν οι παλιατζηδες τετοια μοτερ γινονται αφαντα.Ενδιαφερεσε προσωπικα για τετοιο μοτερ?
-
Ένας φίλος είχε 1.4 και έβαλε 1.8Τ κομπλέ μαζί με σαζμάν-αναρτήσεις-φρένα(και ο πίσω άξονας είναι διαφορετικός) πακέτο σαλόνι bucket και clima και πλήρωσε 1.500.000 συν τα πράγματα που βγήκαν σκόντο
[list:1iei0aj0]Αν το μοτερ ειχε 200000km επομενο ειναι Αυτα τα τρακαρισμενα στη Γερμανια τα δινουν τσαμπα, οποτε δε μιλαμε για λαχειο [/list:u:1iei0aj0][list:1iei0aj0]Ενδεικτικα, ενα σετ μετατροπης για G60 που ειναι πανω απο δεκαετιας και για μοτερ με κατω απο 100000km στοιχιζει περιπου οσο η μετατροπη για το golf 4.Υπαρχει και μοτερ λιωμενο με τα μισα χρηματα και ο πελατης επαναπαυεται στην ολη μετατροπη και στην αυξηση της ιποδυναμης αγνοωντας προωρες φθορες και αυξημενα κοστολογια.[/list:u:1iei0aj0]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Νασσο, οτηδηποτε εξαρτημα παρεις μεμονωμενο σιγουρα θα σου βγει ακριβοτερο.Απ οτι καταλαβαινω μιλας για σετ μετατροπης, οποτε και η λυση ειναι τροπετο κομπλε εμπρος μαζι με αναρτησεις πισω.Απ τα 6000ευρω που ειπα ποιο πανω να υπολογιζεις οτι απο αυτα γυρω στα 1000 ειναι εργατικα.Πανω κατω και για S3 οι τιμες ειναι ιδιες.Το προβλημα ειναι οτι επειδη το S3 δεν ειναι αυτοκινητο που κυκολοφορησε τοσο πολυ οσο το golf, ειναι λιγο δυσκολο για να την βρεις, γι αυτο και οταν κατεβαζουν οι παλιατζηδες τετοια μοτερ γινονται αφαντα.Ενδιαφερεσε προσωπικα για τετοιο μοτερ?Οχι αυτή τη στιγμή αλλά μπορεί να ενδιαφερθώ στο μέλλον αν πάρω κανένα Leon 4 και το κάνω 225 hp Ευχαριστώ πάντως.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:149tqc4m]Εδω κανανε club τα καικια [/list:u:149tqc4m][list:149tqc4m]Και δεν εχει ενα club ο θρυλος, η μανα των GTI [/list:u:149tqc4m][list:149tqc4m]Πρεπει να δρασουμε, δε γινεται.Ολος ο κοσμος πινει νερο στο ονομα του κι εμεις κοιμομαστε[/list:u:149tqc4m][list:149tqc4m]Η Γερμανια μονο δεν ξερω κι εγω ποσα club εχει!!!!!![/list:u:149tqc4m][list:149tqc4m]Αντε να κανουμε αρχη.................[/list:u:149tqc4m]Όντως GOLF CLUB, υπάρχουνε πάρα πολλά στο εχωτερικό. Αλλά και στην Ελλάδα υπάρχει το International GOLF CLUB of Greece. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα γιατί τελεθταία φορά που το έψαξα ήτανε πριν απο 3 χρόνια.
Ααα ξέχασα να πώ, έχω και ένα GOLFAKI MKII GTi 16V.....ακόμα φυσάει
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
H μεταροπη θα γινει με την αγορα ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΡΟΠΕΤΟΥ ΚΟΜΠΛΕΣόρι, έχεις δίκιο, δεν το είδα.
-
Παιδιά γεία σας. Θέλω να μπώ κι εγώ στη συζήτηση και να πω κάποια πράγματα που ξέρω. Πρώτα απ 'όλα έχω κι εγώ Golf IV 1.4 και θέλω να κάνω τη μετατροπή σε 1.8Τ.
-
Έχω ακούσει ότι τα μοντέλα που είναι πλαισίου 2002 έχουν διαφορετικά ηλεκτρικά σε σχέση με τα προηγούμενα Golf με αποτέλεσμα η μετατροπή να ταλαιπωρεί τους βελτιωτές στο θέμα του εγγεφάλου και να καταλήγουν να βάζουν καινούριο εγγέφαλο. Εμένα μάλλον συγκαταλέγεται σε αυτά και έτσι ανεβαίνει και το κόστος της βελτίωσης.
-
Όσον αφορά τα 1.8Τ 210ΗP και 225Ηp που υπάρχουν σε TT και S3 η διαρύθμιση του κινητήρα τους δεν είναι ιδια με αυτή των Golf και έτσι για να μπεί θέλει κάποιες μικροπατέντες ( όχι σε ότι αφορά βάσεις της μηχανής) αλλά στη στήριξη του ψυγείου, των ΔΥΟ intercooler και κάποια άλλα που ίσως δεν τα ξέρω. Πάντως σίγουρα γίνεται η μετατροπή.
-
Νομίζω ότι πολύ καλή λύση αποτελεί και ο κινητήρας 1.8Τ 180 HP που δε διαφέρει από τον 150άρι μόνο στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου αλλά και στην τουρμπίνα η οποία λέγεται ΚΟ3 sport και η οποία σε μια από της δύο φτερωτές έχει μεγαλύτερη διάμετρο κατα 5mm.
-
Eπίσης το κιβώτιο του S3 ή του TT με το σύστημα Handlex δεν μπορεί να μπεί στο Golf αν δεν γίνει κάποια τροποποίησή του. Έτσι συνήθως όσοι κάνουν τη μετατροπή με S3 κινητήρα βάζουν το 6-τάχυτο από το Leon.
Αν θυμηθώ κι άλλα θα τα γράψω...
-
-
Λοιπόν παιδιά μην ακούτε το μακρύ και το κοντό του καθενός :
-
Αμα κανεί θεωρεί εύκολο να βρει μοτερ μετα 2002 σε καλή τιμή ας μου το πει. Εγώ έψαχνα 1 χρόνο για να βρω σωστό τροπέτο, και βρήκα μοντέλο '99 με 35.00 κλμ τελικα. (θα έλεγα γενικά καλή περί γενικά)
-
Αυτός ο φίλος που έκανε την μετατεροπή ,με 1.500.000 δρχ την έψαξε καθόλου την δουλειά τι έβαλε τελικά ? Εχω ένα φίλο που έφτιαξε το αμάξι στον Γκίκα και όταν έψεξε το αμάξι τράβαγε τα μαλλία του.
-
Απο δήλωση το αμάξι δηλώνεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και νόμιμα. Το έκανα εγώ ο ίδιος για το δικό μου. Εξαρτάται απο την αναάλυση καυσαερίων βασικά στοιχιζει 250-450 Ευρώ ανάλογα με την περίπτωση . Αν θελει κανείς να μου στειλει ΠΜ να του το κάνω εγώ.
-
Εμένα η μετατροπή μου στοίχισε 1.600.000 χωρίς το σερβις που έκανα στην μηχανή μόλις το πήρα. (Μην ανησυχείτε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα το βάλει μέσα στην τιμή που σας είπε, ρωτήστε! )
¨Εδωσα μοτερ 1400 κε με 130.000 κλμ μοντέλο 1998χωρίς a/c και πήρα τροπέτο 1.8Τ μοντέλο 1999 με 35.000 κλμ.
Η δουλεία που έχει γίνει είναι άψογη, το αμάξι το έχουν δει διάφορα συνεργεία , και η καρέντα πειραια, και μου έχουν πει οτι ειναι καλή δουλειά.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το αμάξι έχει αλλάξει εντελώς, δεν το περίμενα.Μεχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα.
-
Ειναι καλύτερο να βάλεις μια τουρμπίνα Κ04 σε ενα 150αρι μοτερ παρά να πάρεις ένα 180άρι μοτέρ με μαιμου΄Κ04 (=Κ03 super)
-
Μοτέρ απο Leon - Audi - Skoda ξεχάστε το αν θέλετε να μην έχετε προβλήματα. Θα πρέπει όπως δήποτε να βάλλετε και όργανα απο το ίδιο αμάξι και μετά είναι πολύ πιθανό να έχετε κολήματα.
Οποιες έχει αποριες περιμένω....
-
VW GOLF ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ