-
Απο πισω μου θυμιζει nissan Tiida-almera....Aλλλα μου αρεσει.
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Φημες λενε πως οι 18αρες ζαντες θα ειναι στανταρ...Πολύ όμορφο μοιάζει στις παραπάνω φωτό...
Bravo με 18αρες και
Bravo Sporting με 19αρες.... -
lol....Apo 16'' tha ksekina.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
lol....Apo 16'' tha ksekina.Πάλι καλά γιατί με 18άρια απλά δεν θα την πάλευε..
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Gnostoi mou pou eidan to bravo to protimoun arketa enanti tou Stilo.Se texnotropia to piso meros thimizei Megane alla den eine asximo.To mono arnitiko einai o mikros xoros gia tous piso epibates eksetias tis orofis.Den tha to doume sto Parisi alla mallon stin Geneuh.Μιλάμε για το αυτοκίνητο που εμφανίζεται στις παραπάνω φωτογραφίες; Εννοώ, αυτό είναι τελικά το bravo?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μιλάμε για το αυτοκίνητο που εμφανίζεται στις παραπάνω φωτογραφίες; Εννοώ, αυτό είναι τελικά το bravo?Oχι το πίσω μέρος δεν έχει διαρεύσει.Οι παραπάνω photo είναι ps που θυμίζουν opel.Εχω δει το πραγματικό πίσω μέρος και είναι πολύ πιο όμορφο/καμπυλωτό (bublous) και όχι τόσο τετραγωνισμένο.
-
More pics:
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... 198-1g.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... 198-2g.jpg
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
More pics:http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... 198-1g.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/ ... 198-2g.jpg
-
Grande Punto plus.
Τα πράγματα είναι απλά. Η Opel έβγαλε πρώτα το μικρομεσαίο της (astra) και μετά το μικρό της (corsa) που είναι μια σμίκρυνση του μικρομεσαίου. Η FIAT έβγαλε πρώτα το μικρό (GPunto) και ύστερα το μικρομεσαίο (Bravo) που είναι μια μεγέθυνση του μικρού.Θεωρώ την κίνηση της Opel ορθότερη. Ο αγοραστής της FIAT μπορεί να πει τώρα 'Καλά, θα πάω να πάρω ένα μεγαλύτερο φρεσκαρισμένο μικρό;'. Ενώ ο αγοραστής της Opel θα πει 'Α, ένα μικρότερο φρεσκαρισμένο μικρομεσαίο!'.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θεωρώ την κίνηση της Opel ορθότερη. Ο αγοραστής της FIAT μπορεί να πει τώρα 'Καλά, θα πάω να πάρω ένα μεγαλύτερο φρεσκαρισμένο μικρό;'. Ενώ ο αγοραστής της Opel θα πει 'Α, ένα μικρότερο φρεσκαρισμένο μικρομεσαίο!'.Έχεις δίκιο. Σπάνια η νέα σχεδιαστική ταυτότητα μιας εταιρείας ξεκινά από το μικρό μοντέλο της. Μόνο την Peugeot μπορώ να θυμηθώ τώρα που φούσκωσε το 206 για να το κάνει 307. Κατά τα άλλα έχουμε συνηθίσει να ακούμε για mini Golf (polo), mini Astra (corsa), mini Xantia (xsara), mini S-class (c-class), mini 911 (cayman) και γενικά μοντέλα τα οποία σχεδιαστικά παραπέμπουν ευθέως στα μεγαλύτερα αδέλφια τους.
-
Η 911 δεν ήταν μια φουσκωμένη 356 δηλαδή?
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η 911 δεν ήταν μια φουσκωμένη 356 δηλαδή?Όχι, δε θα το έλεγα. Τέτοιου είδους ομοιότητες είναι θεμιτές λόγω διατήρησης family look.
-
-----> Οπότε ποιό το νόημα αν το 'μεγάλο' είναι αντιγραφή του 'μικρού' κλπ?
Σημασία έχει τα αυτοκίνητα να είναι λειτουργικά και όμορφα (μαζί πάνε άλλωστε αυτά).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σημασία έχει τα αυτοκίνητα να είναι λειτουργικά και όμορφα (μαζί πάνε άλλωστε αυτά).Μα δεν διαφώνησα σε αυτό.
-
Merika ps pou plisiazoun to pragmatiko
http://img213.imageshack.us/img213/7519 ... 001lc2.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/9813 ... 002kj9.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/6531/1zu6.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/990/4px6.jpg -
Παρουσίαση τον Ιανουάριο, την Άνοιξη διαθέσιμο
-
Πολύ συντηρητικό το βρίσκω είναι εσωτερικό αυτό? Το αυτοκίνητο θα υπάρχει μέχρι το 2011 – 2012, πιστεύετε ότι θα ανταγωνίζεται τα αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν από το 2008 και μετά? Δεν νομίζω.
Κρίμα γιατί περίμενα κάτι παραπάνω από την Fiat, όχι να τους βάζει τα γυαλιά και η Honda στη σχεδίαση. -
Πολυ ωραιο το εσωτερικο... clean layout. Γερμανιζει και μου αρεσει....
Οσον αφορα το εσωτερικο τις Honda... θα δουμε σε 3-4 χρονια ποσο κουραστικο θα φαινεται στο ματι, ποσο θα εχει 'γερασει'. Ξερουμε τι λεμε...
Fiat Bravο 2007