-
Εγώ τα κάνω μπρός-πίσω σε αυτά τα χιλιόμετρα,αλλά αυτό σημαίνει ότι θα τα κάνω πέντε περίπου φορές,μέχρι να τα πετάξω.
Δέν τα αφήνω παραπάνω,για να μήν είναι άνιση η διαφορά τους.Βασικά,δέν κάνω τήν αλλαγή βάσει χιλιομέτρων,αλλά βάθους πέλματος.
Οταν έχω πάνω από ένα καί κάτω από δύο χιλιοστά διαφορά. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Υ.Γ. Αρκετά παλιότερα που ειχα πάει για ζυγοστάθμιση παρατήρησα οτι το μηχάνημα επιταχύνει τον τροχό μέχρι τα 100-120 το πολύ... Το σωστό δεν ειναι να επιταχύνει μέχρι τη θεωρητική τελική του μοντέλου;Οι παλιές ζυγοσταθμίσεις περιέστρεφαν συνεχόμενα τον τροχό με μεγάλη ταχύτητα (1000+ στροφές ανα λεπτό). Οι καινούριες τον περιστρέφουν με μικρή ταχύτητα (50-100 στροφές ανα λεπτό) για 2 περίπου δευτερόλεπτα, απομονώνουν το μοτέρ και αφήνουν τον τροχό να γυρίζει ελέυθερα για άλλα περίπου 3-4 δευτερόλεπτα. Η μέτρηση γίνεται απο τη στιγμή που απεμπλέκεται το μοτέρ
Με τις πολύστροφες ζυγοσταθμίσεις, αν ο τροχός ήταν μεγάλος και βαρύς, πολλές φορές γλύστραγε μερικές μοίρες ο τροχός πάνω στον κώνο με αποτέλεσμα κάθε φορά που έβαζες μπρός τη ζυγοστάθμιση να έδινε διαφορετικά νούμερα.
Επίσης, επειδή το μοτέρ ήταν μόνιμα εμπλεγμένο, προστίθονταν οι κραδασμοί του στη μέτρηση και έτσι δέν έβγαινε 100% σωστή.
Στο βουλκανιζατέρ μου έχω και τους δύο τύπους ζυγοσταθμίσεων. Και οι δύο δουλεύουν εξίσου καλά!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
2) Έχετε να προτείνετε, κοντά στο Χολαργό, κάποιο καλό λαστιχά; Ενδιαφέρομαι για καλή ζυγοστάθμιση (ρυθμισμένο μηχάνημα) και ίσιωμα ζάντας.Στη Μεσογείων, στον παράδρομο στο ύψος του Χολαργού ένα βουλκανιζατέρ κοντά στη Φανερωμένης νομίζω. Ο καλός (γνωστός) βουλκανιζατεράς όμως την έκανε για Κρήτη για να ανοίξει μαγαζί...οι άλλοι υπάλληλοι δεν ξέρω πόσο σωστά την κάνουν τη δουλειά...και ζάντες ίσιωνε από όσο ξέρω!
-
Η δική μου γνώμη είναι η εξής:
τα καλά λάστιχα πάνε πίσω διότι (σε μπροσθιοκίνητο) στο μπροστά μέρος ασκείς δυναμικό και ενεργητικό έλεγχο ενώ στο πίσω μόνο δυναμικό. Αν δεν έχεις λάστιχα μπροστά τότε θα σου βγάζει μούτρα τα οποία θα
διορθώσεις εύκολα. Αν όμως αρχίζει να φεύγει η ουρά τότε άστα, και δεν είναι το θέαμα που νομίζουμε ότι θα βγει.
Η κατάσταση είναι ακόμη σοβαρότερη αν τα λάστιχα γενικά είναι στα τελευταία τους. Μπαίνεις σε μια καμπή με πολλά και τέρμα γκάζι. Μου έχει τύχει πολλές φορές και σε κακό οδόστρωμα να δω υποστροφή. Στο άφημα του γκαζιού, αφού πέσει όλο το βάρος στους εξωτερικούς τροχούς η ουρά αρχίζει να γλιστράει. Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες ξαναδίνεις γκάζι για να σε τραβήξει μπροστά. Τώρα που δεν έχω λάστιχα αυτό είναι αδύνατο. Αν είχα τα καλά μπροστά δεν διορθώνεται με τίποτα.Η γνώμη μου είναι μια αλλαγή μπρος-πισω στα 10.000 και μετά όσα βγάλουν. Αυτό κάνω πάντα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
- Έχετε να προτείνετε, κοντά στο Χολαργό, κάποιο καλό λαστιχά; Ενδιαφέρομαι για καλή ζυγοστάθμιση (ρυθμισμένο μηχάνημα) και ίσιωμα ζάντας.
Στη Μεσογείων, στον παράδρομο στο ύψος του Χολαργού ένα βουλκανιζατέρ κοντά στη Φανερωμένης νομίζω. Ο καλός (γνωστός) βουλκανιζατεράς όμως την έκανε για Κρήτη για να ανοίξει μαγαζί...οι άλλοι υπάλληλοι δεν ξέρω πόσο σωστά την κάνουν τη δουλειά...και ζάντες ίσιωνε από όσο ξέρω!
Τον ξέρω αυτόν. Μάλλον εκεί θα πάω...
-
Πήγα και εκανα την αλλαγή τελικά. Δυστυχώς ανακαλύψαμε οτι 2 μπουλόνια στον αριστερό τροχό ειχαν φθαρεί (είχανε χαλάσει οι διαδρομές τους) , 8 ευρώ παρακαλώ...
Και μια ερώτηση: ο τύπος καθώς τσέκαρε τις υποδοχές για τα μπουλόνια στο μουαγιέ, λάδωσε τις 2 'δύστροπες'. Ειναι ασφαλές αυτό; Μερικές σταγόνες λάδι έπεσαν στη δισκόπλακα... Υπάρχει πρόβλημα;
-
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!Δεν 'μας τα γράφει'.
Μας τα έγραψε, 2,5 χρόνια πριν.
-
Ασε και τίποτα να πέσει κάτω ρε
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!Που κολάει αυτό;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!
Που κολάει αυτό;
gia ton JAVAJ λεει
-
Ο χρήστης NajaNaja έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!
Που κολάει αυτό;
gia ton JAVAJ λεει
Ναι άλλα ο JAVAJ αυτό το έγραψε στις 14 Φεβρουαρίου** 2004**. Άρα μάλλον ετεροχρονισμένο τον βλέπω τον intreland.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!
Που κολάει αυτό;
gia ton JAVAJ λεει
Ναι άλλα ο JAVAJ αυτό το έγραψε στις 14 Φεβρουαρίου** 2004**. Άρα μάλλον ετεροχρονισμένο τον βλέπω τον intreland.
Ναι αυτό το επισήμανε ο Krusenstern!
-
Ο χρήστης NajaNaja έγραψε:
Σαν πολυ αεράτα δεν μας τα γραφεις για πρώτο μήνυμα!!!
Που κολάει αυτό;
gia ton JAVAJ λεει
Ναι άλλα ο JAVAJ αυτό το έγραψε στις 14 Φεβρουαρίου** 2004**. Άρα μάλλον ετεροχρονισμένο τον βλέπω τον intreland.
Ναι αυτό το επισήμανε ο Krusenstern!
Το είδα (μετά τη δημοσίευση μου)
Μη τυχόν και αφήσει άλλον να προλάβει ο εγκάθετος. -
Η Michelin κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς...
http://www.michelin.co.uk/uk/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp -
Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
Η Michelin κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς...
http://www.michelin.co.uk/uk/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jspΗ michelen θελει να κάνει αποποίηση ευθύνης... γιατί στην άκρατη υποστροφή φταιέι ο οδηγός που έτρεχε... ενώ στο γυρισματάκι πάνω στα φρένα φταίνε τα λάστιχα και το αυτοκίνητο...
για μένα τα καινούργια πάντα μπροστά
-
'Εκανα σήμερα μπρος-πίσω τα εξάλτο ΙΙ στο Punto μου, περίπου 17.000χλμ μετά το πρώτο φόρεμά τους ( ).
Έκανα και μια δοκιμή μετά και εκπλάγηκα από το αποτέλεσμα! ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα!
Το αυτοκίνητό μου είναι ουδέτερο-υποστροφικό, υπό φυσιολογικές συνθήκες. Τόσα ανάποδα (καλά μη φανταστείτε full-lock, καμιά 10αριά μοίρες) δεν είχα κάνει στον τελευταίο χρόνο!
Έχει πλάκα μεν , αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει με τα πρωτοβρόχια και την σαπουνοποίηση των δρόμων...
Πάντως σε αυτοκίνητο που πετάει εύκολα την ουρά του, δεν θα το έκανα...
Σήμερα-αύριο θα ξαναμετρήσω και το βάθος του πέλματος, για να σας πω τη διαφορά τους.
-
Λοιπόν... το ακόλουθο είναι κάτι που πρέπει να συνιστά παγκόσμια πατέντα.
Με παίρνει πριν λίγο τηλ ένας φίλος και μου λέει πως έρχεται Αθήνα, να βρεθούμε κτλ.
'Αν φτάσω βέβαια', συμπληρώνει.
Φυσικά ρωτάω γιατί, υποθέτοντας πως έχει να κάνει με την κίνηση. Μου μου λέει πως έχει πάρει το clio του αδερφού του (1.4 16V '03), και συνεχίζει διηγούμενος πως άλλαξε ζαντολάστιχα την προηγούμενη βδομάδα (ο αδερφός του).
'Αχά' αποκρίνομαι, χωρίς να καταλαβαίνω που το πάει. Εν τούτοις, συνεχίζει λέγοντας μου το εξής αμίμητο: επειδή ο αδερφός του κάπου βγήκε εκτός δρόμου με αποτέλεσμα να καταστρέψει τα 2 δεξιά λάστιχα, πήγε στο βουλκανιζατέρ και τα άλλαξαν με τα παλιά!
Πράγμα που σημαίνει πως στην αριστερή του πλευρά το αμάξι έχει ζάντες αλουμινίου και φρέσκα λάστιχα, ενώ στη δεξιά σιδερένιες ζάντες και απίστευτα φθαρμένα ελαστικά (το μπροστά χάνει αέρα μάλιστα- ίσως φταίει και η ζάντα βέβαια)!!!
Απορώ πιο πολύ με τον τύπο στο βουλκανιζατέρ που έκανε αυτό το πράγμα, αντί να τα βάλει έστω μπρος- πίσω, μέχρι να φέρει τα καινούρια λάστιχα (ή και ζάντες)!
Το ερώτημα είναι, πόσο επικίνδυνο είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ φθαρμένα λάστιχα στη μια πλευρά και ολοκαίνουρια στην άλλη; Αλήθεια, το σκέφτηκε αυτό κανείς; Προσωπικά, υποθέτω πως θα είναι μάλλον απρόβλεπτο...
Όσες ανοχές και αν αποδίδονται στην ανάρτηση, μου φαίνεται κακή ιδέα- διορθώστε με αν κάνω λάθος... (αύριο θα σας πω αν έφτασε!).
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Πράγμα που σημαίνει πως στην αριστερή του πλευρά το αμάξι έχει ζάντες αλουμινίου και φρέσκα λάστιχα, ενώ στη δεξιά σιδερένιες ζάντες και απίστευτα φθαρμένα ελαστικά (το μπροστά χάνει αέρα μάλιστα- ίσως φταίει και η ζάντα βέβαια)!!!
Απορώ πιο πολύ με τον τύπο στο βουλκανιζατέρ που έκανε αυτό το πράγμα, αντί να τα βάλει έστω μπρος- πίσω, μέχρι να φέρει τα καινούρια λάστιχα (ή και ζάντες)!
-
Α ρε Ελληνικά μαστόρια...
STA MPROSTOKINHTA, TA KALA LASTIXA PISO? DE NOMIZO...