-
Γιατι δεν μας λες λοιπον ποσο αντι-οικολογικη ειναι η κατασκευη τους να κανουμε μια λιγο πιο σοβαρη συζητηση;
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
ααα για αυτό η toyota σε 4 έτη από σήμερα θα πουλάει μόνο υβριδικά....
έχεις δίκιο ας πάρουμε όλοι diesel να στείλουμε την μόλυνση στα ύψη, αφήστε τα υβριδικά που έχουν μηδενικούς ρύπους.
τι έχουν τα υβριδικά;
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
ααα για αυτό η toyota σε 4 έτη από σήμερα θα πουλάει μόνο υβριδικά....
έχεις δίκιο ας πάρουμε όλοι diesel να στείλουμε την μόλυνση στα ύψη, αφήστε τα υβριδικά που έχουν μηδενικούς ρύπους.
Να στείλουμε τι στα ύψη???
Οι μοντέρνοι ντίζελ μολύνουν λιγότερο από τους βενζίνης. -
Εγω να επισημάνω οτι δεν είναι απαραίτητα ανταγωνιστικές τεχνολογίες αλλα μπορούν να είναι συμπληρωματικές.
Εγω πάντως επιμένω οτι σε μεγάλες διαδρομές με σταθερή ταχύτητα τα πλεονεκτήματα των υβριδικών είναι ελάχιστα και εαν κάποια έχουν καλη κατανάλωση π.χ Prius είναι λόγω καταπληκτικής αεροδυναμικής.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είναι απίστευτα ασαφής η ερώτηση?Για ποιό υβριδικό μιλάς και για ποιό ντίζελ? Αν συγκρίνεις RX450h με Panda diesel πάρε το ντίζελ για οικονομία και τούμπαλιν.
Ανέφερα πιο επάνω, στο αρχικό ερώτημα, τα prius, civic hybrid, leon, 159, octavia κλπ , τα οποία κινούνται στα 30.000 ευρώ περίπου.
Το lexus, πολύ καλή επιλογή , αλλά έχει τα διπλάσια χρήματα, και το panda είναι κομματάκι μικρό σε σχέση με τα άλλα που αναφέρω πιο πάνω...Τα ντίζελ είναι μάλλον πιο 'ταξιδιάρικα' , μιας και και έχουν υψηλή ροπή, οπότε και καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Το πριους από την άλλη αν και έχει ροπή κοντά στα 40 την έχει μόνο για την εκκινήση από ότι κατάλαβα...
Τα περισσότερα χιλιόμετρά μου πάντως , δεν είναι εντός πόλης.
Στις κατανάλωσεις που αναφέρουν στο http://www.priusclub.gr , κυμαίνονται από 4.8 έως 7 λίτρα. Αρκετά οικονομικά, αν και μάλλον βοηθάει το αυτοκίντο σε αυτό, από τη στιγμή, που αν πατήσεις παραπάνω το γκάζι, αισθάνεσαι ιδιαίτερα ένοχος απέναντι στο περιβάλλον, με τις ενδείξεις που ανάβουν.
-
για ταξίδια εννοείτε πως ένα υβριδικό δεν έχει νόημα, μέσα στην πόλη θα κάνει την διαφορά.
-
kruz το prius μολύνει λιγότερο από κάθε diesel.
νομιζω οτι το μελλον ειναι καταδικασμένο να είναι υβριδικό,
που θα συνδυάζεται με βενζίνη, diesel, υδρογόνο, φωτοβολταϊκά, πρίζα.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
kruz το prius μολύνει λιγότερο από κάθε diesel.νομιζω οτι το μελλον ειναι καταδικασμένο να είναι υβριδικό,
που θα συνδυάζεται με βενζίνη, diesel, υδρογόνο, φωτοβολταϊκά, πρίζα.
Το κοντινό μέλλον, υβριδικό θα είναι. Με υβρίδια βενζίνης ΚΑΙ υβρίδια ντίζελ. Τα φωτοβολταϊκά και η πρίζα που λες, δύσκολα να γίνουν μαζικές λύσεις. Αργότερα, πάμε για υδρογόνο, αλλά τα υγρά καύσιμα όπως τα ξέρουμε έχουν αρκετό μέλλον μπροστά τους.
-
Xαλασε η συζητηση,ας το γυρισουμε πάλι στο 'μ*λακια ειναι τα υβριδικα' , 'μονο οι πούστηδες παιρνουν diesel'
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
kruz το prius μολύνει λιγότερο από κάθε diesel.
νομιζω οτι το μελλον ειναι καταδικασμένο να είναι υβριδικό,
που θα συνδυάζεται με βενζίνη, diesel, υδρογόνο, φωτοβολταϊκά, πρίζα.
Το κοντινό μέλλον, υβριδικό θα είναι. Με υβρίδια βενζίνης ΚΑΙ υβρίδια ντίζελ. Τα φωτοβολταϊκά και η πρίζα που λες, δύσκολα να γίνουν μαζικές λύσεις. Αργότερα, πάμε για υδρογόνο, αλλά τα υγρά καύσιμα όπως τα ξέρουμε έχουν αρκετό μέλλον μπροστά τους.
Υπάρχει θέμα με τις μπαταρίες στα υβριδικά... φαντάσου όλος ο πλανήτης να έχει μεγάλες μπαταρίες με χημικά που κάθε λίγο τα πετάει.
Ενώ Biodiesel + κλασσικός κινητήρας καύσης είναι πλήρως ανακυκλώσιμη λύση
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
kruz το prius μολύνει λιγότερο από κάθε diesel.
νομιζω οτι το μελλον ειναι καταδικασμένο να είναι υβριδικό,
που θα συνδυάζεται με βενζίνη, diesel, υδρογόνο, φωτοβολταϊκά, πρίζα.
Το κοντινό μέλλον, υβριδικό θα είναι. Με υβρίδια βενζίνης ΚΑΙ υβρίδια ντίζελ. Τα φωτοβολταϊκά και η πρίζα που λες, δύσκολα να γίνουν μαζικές λύσεις. Αργότερα, πάμε για υδρογόνο, αλλά τα υγρά καύσιμα όπως τα ξέρουμε έχουν αρκετό μέλλον μπροστά τους.
Υπάρχει θέμα με τις μπαταρίες στα υβριδικά... φαντάσου όλος ο πλανήτης να έχει μεγάλες μπαταρίες με χημικά που κάθε λίγο τα πετάει.
Ενώ Biodiesel + κλασσικός κινητήρας καύσης είναι πλήρως ανακυκλώσιμη λύση
Όλες οι λύσεις έχουν προβλήματα. Και η βιομάζα που χρησιμοποιείται για την παραγωγή βιοντίζελ δεν είναι αστείρευτη. Εξαρτάται από σοδειές κλπ. Το υδρογόνο ας πούμε, θέλει πλήρη αναδιάρθρωση του συστήματος παραγωγής, διανομής, αποθήκευσης (700 bar πίεση) καθώς και νέες (ακριβές) τεχνολογίες στα αυτοκίνητα. Ένα κανονικό μεσαίο αυτοκίνητο, κινούμενο με υδρογόνο, θα κόστιζε σήμερα περί τις $100.000. Το πράγμα θα κινηθεί προς τη λύση που θα προσφέρει καλύτερο λόγο όφελος/κόστος και η εξίσωση δεν είναι καθόλου απλό να λυθεί. Ίδωμεν.
-
Αν δεν απατωμαι,οι εν λόγω μπαταριες ειναι πληρως ανακυκλώσιμες.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Áí äåí áðáôùìáé,ïé åí ëüãù ìðáôáñéåò åéíáé ðëçñùò áíáêõêëþóéìåò.Ößëå êïõñÜæåóáé Üäéêá.
Ôï ãåãïíüò åßíáé ïôé ìüíï ç toyota Ý÷åé ôçí äõíáôüôçôá íá êáôáóêåõÜæåé çìéáãùãïýò êáé õðåñóýã÷ñïíá çëåêôñéêÜ-çëåêôñïíéêÜ êõêëþìáôá êáé íá ðáßñíåé ôá áðïôåëÝóìáôá ðïõ èÝëåé...Ãé áõôü êáé åßíáé Üðéáóôç.
Ïé õðüëïéðïé ðåñéìÝíïõí íá âñÝîåé... ïðüôå üôé äÝí öôÜíåé ç áëåðïý...http://siliconcarbide.org/epe05sml.ppt
Ðþò áêïýãåôáé óôá áõôéÜ óáò; To 2013 ç ðïëåìéêÞ âéïìç÷áíßá ôùí ÇÐÁ, èá äéáèÝôåé ôçí ôå÷íïëïãßá çëåêôñïíéêþí SiC, äçëáäÞ 5 ÷ñüíéá áñãüôåñá áðï ôçí äéÜèåóç ôïõ prius III (2008) óôçí áãïñÜ...
Oóï ãéá ôçí ïëéêÞ åðéâÜñõíóç lifecycle assesment ôïõ prius,
ÁõôÞ åßíáé óáöÝóôáôá ðéü ìéêñÞ áðï ôï Yaris óýìöùíá ìå ôï ECO-VAS. -
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Αν δεν απατωμαι,οι εν λόγω μπαταριες ειναι πληρως ανακυκλώσιμες.
Φίλε κουράζεσαι άδικα.
Το γεγονός είναι οτι μόνο η toyota έχει την δυνατότητα να κατασκευάζει ημιαγωγούς και υπερσύγχρονα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά κυκλώματα και να παίρνει τα αποτελέσματα που θέλει...Γι αυτό και είναι άπιαστη.
Οι υπόλοιποι περιμένουν να βρέξει... οπότε ότι δέν φτάνει η αλεπού...http://siliconcarbide.org/epe05sml.ppt
Πώς ακούγεται στα αυτιά σας; To 2013 η πολεμική βιομηχανία των ΗΠΑ, θα διαθέτει την τεχνολογία ηλεκτρονικών SiC, δηλαδή 5 χρόνια αργότερα απο την διάθεση του prius III (2008) στην αγορά...
Oσο για την ολική επιβάρυνση lifecycle assesment του prius,
Αυτή είναι σαφέστατα πιό μικρή απο το Yaris σύμφωνα με το ECO-VAS.δικά της είναι ή κάποιος ανεξάρτητος της τα δίνει?
-
Στο ερώτημα Υβριδικό ή ντίζελ αντιπροτείνω υβρδικό + ντίζελ ή biodiesel.
Τα προβλήματα με τα πολλά σταμάτα ξεκίνα που δεν βολεύουν τους ντίζελ μάλλον αρχίζουν να λύνονται (ας είναι καλή η βιομηχανία υλικών).
-
abc
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
äéêÜ ôçò åßíáé Þ êÜðïéïò áíåîÜñôçôïò ôçò ôá äßíåé?ÁíåîÜñôçôåò ïé Nippon Denso, KDDI, Panasonic EV, STI êé ü÷é ìüíï...?Ï÷é âÝâáéá... Ï÷é ìüíïí áíÞêïõí óôçí Toyota áëëá Ý÷ïõí éäñõèåß áð ôçí ßäéá.
ÌåôÜ áðï 9 ÷ñüíéá êé áêüìç ìüíï ç toyota äéáèÝôåé full õâñéäéêÜ... ÅÜí Þôáí áíåîÜñôçôïé èá ðïõëïýóáí êáé óå Üëëïõò... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Óôï åñþôçìá Õâñéäéêü Þ íôßæåë áíôéðñïôåßíù õâñäéêü + íôßæåë Þ biodiesel.Ôá ðñïâëÞìáôá ìå ôá ðïëëÜ óôáìÜôá îåêßíá ðïõ äåí âïëåýïõí ôïõò íôßæåë ìÜëëïí áñ÷ßæïõí íá ëýíïíôáé (áò åßíáé êáëÞ ç âéïìç÷áíßá õëéêþí).
Ôï åñþôçìá äÝí áöïñÜ ôï ìÝëëïí áëëá ôï ðáñüí. Óôï ðáñüí õðÜñ÷ïõí ìüíï âåíæéíïêßíçôá. Óôï ìÝëëïí ç åðáíÜóôáóç ôùí õâñéäéêþí èá ÁÍÔÉÊÁÔÁÓÔÇÓÅÉ ôïõò êéíçôÞñåò åóùôåñéêÞò êáõóçò... ìå áíáíåþóéìåò ðçãÝò åíÝñãåéáò.
-
Επαναφέρω το ερώτημα διαβάζοντας το παρακάτω τεστ ...
Lexus RX400h -vs- BMW X3 3.0 sd
Eίχα μείνει με την εντύπωση ότι το RX400h είναι ένα πολύ γρήγορο και οικονομικό 4X4 SUV. Ομως η Χ3 με το νεο κινητήρα diesel επικρατεί (και με διαφορά) όχι μόνο σε κρατήματα/φρένα αλλά και σε επιδόσεις/κατανάλωση.
Ενδεικτικά
__________ BMW X3 3.0sd _________ LEXUS RX 400h
210 kW/286 PS bei 4400 /min _______ 200 kW/272 PS bei 5600 /min
580 Nm bei 1750 - 2250 /min ________ 751 Nm bei 4400 /min0 - 100 km/h ______ 6,3 s _______________ 7,8 s
0 - 120 km/h ______ 8,6 s ______________ 10,6 s
0 - 140 km/h _____ 11,6 s ______________ 14,0 s
0 - 160 km/h _____ 15,2 s ______________ 18,8 s
0 - 180 km/h _____ 20,4 s ______________ 25,7 s
60 - 100 km/h _____ 3,5 s _______________ 4,0 s
80 - 120 km/h _____ 4,3 s _______________ 4,9 sTestverbrauch ___ 9,3 l D / 100 km _______ 12,0 l S / 100 km
-
Η κατανάλωση σε τι διαδρομή έχει μετρηθεί? Στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχει πολύ μεγάλη σημασία.
Υβριδικό ή diesel ?