Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 214
    • 215
    • 26 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    8957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      msc3169 last edited by

      Κοιτάζω και εγώ για 205/55/16 και στο tyretest.com βρήκα πολύ καλά σχόλια για το Toyo Proxes T1-R.Κάποιος κάποια γνώμη σε οποιαδήποτε διάσταση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Megane II έγραψε:
        Κοιτάζω και εγώ για 205/55/16 και στο tyretest.com βρήκα πολύ καλά σχόλια για το Toyo Proxes T1-R.Κάποιος κάποια γνώμη σε οποιαδήποτε διάσταση?

        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 311#634311

        Μήπως να συγχωνευθούν τα δύο θέματα; Αυτό που ρωτάει ο Megane ΙΙ το έχω γράψει απ' τη Δευτέρα...

        EDIT: Έχουμε και τρίτο θέμα για λάστιχα;;; Είμαι σίγουρος ότι έχω ξαναγράψει για τα T1-R αλλά δεν το βρίσκω πουθενά... Τέλος πάντων, θα αντιγράψω απ' το clubfiesta, μισό...

        Λοιπόν, μεταφέρω απ' την αντίστοιχη συζήτηση στο clubfiesta.gr

        Εχτές έβαλα το Toyo T1R 195/50/15, λάστιχο με πολύ καλές συστάσεις. Δεν το έχω πιέσει ακόμα (το Σ/Κ σκοπεύω να του ανεβάσω λίγο θερμοκρασίες), αλλά ως τώρα μου φαίνεται πολύ καλό, κλάσεις ανώτερο του Turanza ER30 που φοράει απ' τη μαμά του το αμάξι, αθόρυβο και άνετο! Βέβαια, η άσφαλτος της χώρας μας είναι σε θέση να ξεφτυλίσει όλα τα ελαστικά που κυκλοφορούν μάλλον, γιατί σήμερα, παίζοντας σε μία έξοδο για εθνική, κατάφερα να το γλιστρίσω και είμαι βέβαιος ότι αν ήθελα και είχα χώρο να το κάνω, το γύριζα κιόλας χωρίς καν να αγγίξω το χειρόφρενο...

        Offtopic, αλλά μετά φταίει η υπερβολική ταχύτητα για τα ατυχήματα...

        Εντυπωσιακά καλό το T1-R... Τώρα που πατήθηκε λιγάκι, άρχισα να το παίζω κι εγώ... Λοιπόν, σε ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να το κάνω να γλιστρίσει σε αριστερή στροφή σε ΠΟΛΥ γλιστερό οδόστρωμα, αρνείται πεισματικά να το κάνει, εκτός αν το βγάλω εντελώς εκτός των ορίων του, οπότε η κατάσταση γίνεται πάντα απρόβλεπτη και δεν το δοκιμάζω. Πάντως εκεί που το ER30 έκανε τα δικά του, το Τ1-R είναι σταθερότατο...

        Είναι αρκετά ήσυχο λαστιχάκι, ζεσταίνεται εύκολα (παρόλο που είναι V, αν και δεν σας ορκίζομαι ότι του κάνω τη ζωή εύκολη) και θα μείνει ζεστό αν για κάποιο λόγο χρειαστεί να κινηθείτε πιο ράθυμα για κάποιο χρονικό διάστημα, μέχρι να το ξαναζορίσετε, ένα ακόμα σημείο στο οποίο το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Bridgestone σε προδιδε!!! Επίσης είναι και μαλακό στο δρόμο, πάντα σε σύγκριση με το ER30.

        Βέβαια, όλα αυτά είναι εμπειρίες 300 χιλιομέτρων και δεν έχω ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ γνώση για το πώς θα αποδίδει όταν παλιώσει λίγο, οπότε μη βιαστείτε όλοι να πάτε να το βάλετε! ;D Αν όμως δεν το φοράει κανείς άλλος, θα σας γράψω και στα επόμενα 1000-1500 χιλιόμετρα τις επιδόσεις του, που θα πιάσουν και οι ζέστες παραπάνω και θα γουστάρουμε! ;D ;D ;D

        Καληνύχτα σας!

        Βλέπω που αναφέρετε το Τ1-R..... οι ξένοι μιλανε για ασσύληπτο κράτημα, ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα.

        Επίσης σχεδόν από τα top αυτής της σειράς-κατηγορίας είναι: Pirelli P Zero Nero, Kumho KU15

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          msc3169 last edited by

          Τόσα topic με το ίδιο θέμα.
          Κάπου το έχασα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

            Μήπως να συγχωνευθούν τα δύο θέματα;

            done [mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sokos last edited by

              Ο χρήστης Megane II έγραψε:
              Κοιτάζω και εγώ για 205/55/16 και στο tyretest.com βρήκα πολύ καλά σχόλια για το Toyo Proxes T1-R.Κάποιος κάποια γνώμη σε οποιαδήποτε διάσταση?

              Πολύ καλό λάστιχο δυο κλίκ καλύτερα απο το Exalto2, ίσως το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει μέχρι τώρα. Το μόνο μείον τους ότι είναι μαλακούλια και ίσως τελειώσουν πιο γρήγορα αλλα δεν βαριέσαι έτσι και αλλιώς μια φορά τον χρόνο αλλάζω λάστιχα (θεωρώ το λάστιχο είναι το πιο σημαντικό πράμα στο αυτοκίνητο και ειδικά στην Ελλάδα με τους σαπουνόδρομους μας είναι έγκλημα να κυκλοφορείς με ξεραμένα/παλιά λάστιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης sokos έγραψε:

                Κοιτάζω και εγώ για 205/55/16 και στο tyretest.com βρήκα πολύ καλά σχόλια για το Toyo Proxes T1-R.Κάποιος κάποια γνώμη σε οποιαδήποτε διάσταση?

                Πολύ καλό λάστιχο δυο κλίκ καλύτερα απο το Exalto2, ίσως το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει μέχρι τώρα. Το μόνο μείον τους ότι είναι μαλακούλια και ίσως τελειώσουν πιο γρήγορα αλλα δεν βαριέσαι έτσι και αλλιώς μια φορά τον χρόνο αλλάζω λάστιχα (θεωρώ το λάστιχο είναι το πιο σημαντικό πράμα στο αυτοκίνητο και ειδικά στην Ελλάδα με τους σαπουνόδρομους μας είναι έγκλημα να κυκλοφορείς με ξεραμένα/παλιά λάστιχα.

                ΕΤΣΙΙΙΙΙ!!! Πες τα, γιατί εμένα που άλλαξα τα ER30 (απαράδεκτα) στα 25000 χιλιόμετρα (14 μήνες) με έλεγαν υπερβολικό ορισμένοι!!! Κάθε χρόνο λάστιχα! 300 ευρώ (παρά κάτι) κάνουν τα Toyo, σιγά δα το έξοδο, αν το συγκρίνεις με την ασφάλειά μας!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miatagreece last edited by

                  +1 από εμένα για τα Τ1R.
                  Στο miata με εχουν βγαλει παλικαρι, κυριως σε γλυστερο ή βρεγμένο οδόστρωμα και μου εμπνεουν πολύ εμπιστοσύνη. Το μόνο τους 'κακό' είναι η μικρη διάρκεια ζωής (1 χρόνο για σχετικά γρηγορη οδήγηση με καμμια 70αρια γύρους στο 'Μέγαρο')

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gregls last edited by

                    Καλησπερα και απο εμενα.
                    Εγω προσωπικα εχω τα Pirelly P7000 και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος.
                    Δυστηχως σταματισε η παραγωγη τους και βγαινουν μονο τα P7 σε 205 και πανω.. ενω εγω φοραω 195/50 R15 any way.
                    Για τα Toyo θα ηθελα να ρωτησω, τα φορουσε ενα φιλαρακι μου πριν 1,5 χρονο σε CRX και διασταση 195/50 R15 και ενω ηταν φρεσκα 2000 και 2μηνων δεν πιαναν με τιποτα κατω, εκτος αν εκανες Burn out! Για την βροχη τα ιδια και χειροτερα. Καμια εξηγηση?
                    Τα καινουρια ειναι πιο μαλακα?
                    Εσεις πυ τα φορατε και ειστε ευχαριστημενοι σε τι αυτοκινητα τα φορατε (κυβικα μοντελο)?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gskarmou last edited by

                      Ο χρήστης Gregls έγραψε:
                      Êáëçóðåñá êáé áðï åìåíá.
                      Åãù ðñïóùðéêá å÷ù ôá Pirelly P7000 êáé å÷ù ìåéíåé ðïëõ åõ÷áñéóôçìåíïò.
                      Äõóôç÷ùò óôáìáôéóå ç ðáñáãùãç ôïõò êáé âãáéíïõí ìïíï ôá P7 óå 205 êáé ðáíù.. åíù åãù öïñáù 195/50 R15 any way.
                      Ãéá ôá Toyo èá çèåëá íá ñùôçóù, ôá öïñïõóå åíá öéëáñáêé ìïõ ðñéí 1,5 ÷ñïíï óå CRX êáé äéáóôáóç 195/50 R15 êáé åíù çôáí öñåóêá 2000 êáé 2ìçíùí äåí ðéáíáí ìå ôéðïôá êáôù, åêôïò áí åêáíåò Burn out! Ãéá ôçí âñï÷ç ôá éäéá êáé ÷åéñïôåñá. Êáìéá åîçãçóç?
                      Ôá êáéíïõñéá åéíáé ðéï ìáëáêá?
                      Åóåéò ðõ ôá öïñáôå êáé åéóôå åõ÷áñéóôçìåíïé óå ôé áõôïêéíçôá ôá öïñáôå (êõâéêá ìïíôåëï)?

                      Äåí ôï íïìßæù áõôü ,åãþ ôá Ý÷ù óå 195/50-15 êáé ìÜëëïí ìå âëÝðù íá ôá îáíáâÜæù ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Το αμάξι μου το βλέπετε στο avatar, Ford Fiesta 1.4 απείραχτο. Η διάσταση 195/50 R15. Το λάστιχο είναι σχεδόν τέλειο με πάνω από 3000 χιλιόμετρα και ανεβαίνουμε... Αν βγάλει ένα χρόνο με μικρή μείωση επιδόσεων, το ξαναβάζω ασυζητητί.

                        Για την ιστορία, στο fiesta της μάνας μου θα βάλω Exalto II. Ο λόγος; Δεν θα την πείσω να αλλάξει πάλι λάστιχα σε 1,5 χρόνο, ΔΕΝ τρέχει, ΔΕΝ το στρίβει, δεν την ενδιαφέρει το απόλυτο κράτημα στο όριο και έτσι θα προτιμήσω να της βάλω ένα πιο... συμβατικό καλό λάστιχο που να μην την προβληματίζει. Και με τον τρόπο αυτό, βάζω άλλη μία 4-άδα ER30 στο γκαράζ μου... Να δω πότε θα έρθω για αυτό το track day, χαχαχα...

                        Και μία πρόχειρη σύγκριση των δύο...

                        Michelin PILOT EXALTO PE2
                        Toyo PROXES T1-R

                        Δεν φαίνονται και άσχημα, έτσι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miatagreece last edited by

                          Ο χρήστης Gregls έγραψε:
                          Καλησπερα και απο εμενα.
                          Εγω προσωπικα εχω τα Pirelly P7000 και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος.
                          Δυστηχως σταματισε η παραγωγη τους και βγαινουν μονο τα P7 σε 205 και πανω.. ενω εγω φοραω 195/50 R15 any way.
                          Για τα Toyo θα ηθελα να ρωτησω, τα φορουσε ενα φιλαρακι μου πριν 1,5 χρονο σε CRX και διασταση 195/50 R15 και ενω ηταν φρεσκα 2000 και 2μηνων δεν πιαναν με τιποτα κατω, εκτος αν εκανες Burn out! Για την βροχη τα ιδια και χειροτερα. Καμια εξηγηση?
                          Τα καινουρια ειναι πιο μαλακα?
                          Εσεις πυ τα φορατε και ειστε ευχαριστημενοι σε τι αυτοκινητα τα φορατε (κυβικα μοντελο)?

                          Καλημερα!
                          Στο ΜΧ5 μου φόραγα πρώτα τα TOYO T1S σε 195/50/15 και τώρα φοράω τα Τ1R (πιο νέα) πάλι στην ίδια διάσταση. Και γρηγορα ζεσταινονται και στην βροχή κρατάνε υπέροχα.
                          Μου κανει πολύ εντύπωση αυτό με το CRX....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maranx last edited by

                            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                            Για την ιστορία, στο fiesta της μάνας μου θα βάλω Exalto II. Ο λόγος; Δεν θα την πείσω να αλλάξει πάλι λάστιχα σε 1,5 χρόνο, ΔΕΝ τρέχει, ΔΕΝ το στρίβει, δεν την ενδιαφέρει το απόλυτο κράτημα στο όριο και έτσι θα προτιμήσω να της βάλω ένα πιο... συμβατικό καλό λάστιχο που να μην την προβληματίζει. Και με τον τρόπο αυτό, βάζω άλλη μία 4-άδα ER30 στο γκαράζ μου... Να δω πότε θα έρθω για αυτό το track day, χαχαχα...

                            Νάσο, αφού έχεις αυτά τα κριτήρια δεν βάζεις κανένα άλλο με πιο σκληρά πλαϊνά για να μην το διαλύσει στα πεζοδρόμια και τις λακούβες πριν την ώρα του;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης maranx έγραψε:
                              δεν βάζεις κανένα άλλο με πιο σκληρά πλαϊνά για να μην το διαλύσει στα πεζοδρόμια

                              Αυτά που έχουν 'νύχι' στο πλάι είναι ότι πρέπει για να αντέχουν το ξύσιμο στα πεζοδρόμια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Είπα εγώ ότι το βαράει η μάνα μου στα πεζοδρόμια;;;

                                Οι λακούβες είναι ένα θέμα, λέτε να το αντιμετωπίσω; Αλλά και πάλι, ποιο λάστιχο συνδυάζει άνεση και σκληρό προφίλ; Ξέρετε κανένα τέτοιο; Γιατί δεν θέλω να νομίζει ότι είναι μέσα σε caterpillar η μάνα μου όταν οδηγεί...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maranx last edited by

                                  Εγώ κυρίως για τις λακούβες το είπα γιατί έχω ακούσει αρκετές φορές για exalto και F1 που έχουν πετάξει βυζάκια (ακόμα και στο πέλμα) από αυτές.

                                  Και το Ηράκλειο έχει από τις χειρότερες λακούβες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bluemicrar last edited by

                                    Έχει δοκιμάσει κανείς τα S-Drive της Yokohma; ( Προσοχή S όχι C ).
                                    Τα έβαλα σε micra k12 1.4 racing και το αμάξι έχει γίνει αγνώριστο. Πριν ακόμα και με καινούρια λάστιχα δεν ήξερες αν θα φύγει ο κώλος ή θα σκάσεις στις μπαρίερες με τα μούτρα. Θα κρτήσουν όμως; Τι λένε στο βρεγμένο ή μετά απο 15-20Κ Km ;
                                    p.s.1 απο 175/60/R15 πήγα σε 185/55/R15
                                    p.s. αυτές οι ^%#$^%#$ διαστάσεις είναι πανάκριβες . 350 ευρώ τα συγκεκριμένα. χαρηστικά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Γιατί δέν πήγες για 195/50-15 ;

                                      Θα γλύτωνες καί κανα κατοστάρικο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bluemicrar last edited by

                                        θα έδινα 500 για ζάντες μεν αλλά θα γλίτωνα το 100ρικο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
                                          θα έδινα 500 για ζάντες μεν αλλά θα γλίτωνα το 100ρικο.

                                          Τόσο στενές είναι ρε γκαντέμη;

                                          Τί είναι;Τεσσεραμισάρες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bluemicrar last edited by

                                            5.5' δεν χωράνε τα 195άρια . Αλλά έτσι και αλλιώς γα το συγκεκριμένο αμάξι το 185/55/15 είναι αυτό που χρειάζεται για να πατάει καλά και να μην του ψαλιδίσεις επιδόσεις. Δε τα ξέρει κανείς τα S-drive ε; Ούτε που τα είχα ξανακούσει αλλά ο λαστιχάς μου επέμενε να βάλω αυτά αν και πήγαινα για τα premiumcontact 2.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 26 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr