Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 78
    • 79
    • 12 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2773
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

      Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?

      Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!

      Αυτό δε κάνουν οι περισσότερες εταιρείες;
      Ακραίο παράδειγμα η Ζ4 Μ...Τιμή σκάνδαλο...

      Kαι πρεπει η Ρενο να ακολουθησει την πολιτικη της BMW ή την πολιτικη της Ford, VW?

      Mηπως ξαφνικα αποκτησαμε και αλλον 'premioum' κατασκευαστη?

      Ενταξει βεβαια ο καθενας πουλαει οσο θελει και η αγορα του δειχνει αν εχει δικιο ή οχι.

      Ομως το αρχικο ερωτημα παραμενει: Γιατι η τιμη στο εξωτερικο ειναι ανταγωνιστικη και εδω οχι? Ειναι ξεκαθαρο οτι δεν μιλαμε για ενα ακριβο αυτοκινητο, αλλα για ενα αυτοκινητο που η εδω αντιπ/πια αποφασισε να πουλησει σε εξωφρενικη τμη.

      Ειπαμε, οι πωλησεις θα δειξουν ποιος εχει δικιο ή οχι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kid last edited by

        Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

        Γιατι ζητας απο τους καταναλωτες να μην επικεντρωθουν στην τιμη (το ονομαζεις μαλιστα ευκολη λυση) και δε το 'ζητας' απο την εταιρια?

        Εγω αν ημουν στο τιμονι της Ρενο στην Ελλαδα, θα ηθελα να γεμισουν οι δρομοι με ενα τοσο καλο αυτοκινητο, αν μη τι αλλο θα ειναι και κραχτης για τις υπολοιπες εκδοσεις! Θα το πουλουσα ακομη και με οριακο κερδος!

        Αυτό δε κάνουν οι περισσότερες εταιρείες;
        Ακραίο παράδειγμα η Ζ4 Μ...Τιμή σκάνδαλο...

        80K για την Ζ4Μ προσωπικά μου φαίνονται νορμάλ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          και η Ε46 Μ3 νομίζω κάπου εκεί κάνει (έκανε). Άλλωστε συζητάμε για 3.2, BMW & M (ειδικά τα δύο τελευταία ανεβάζουν την τιμή )

          Με το Clio RS ποια η σχέση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Με το Clio RS ποια η σχέση;

            Καί τα δύο κινούνται κάτω απο τόν ίδιο Ηλιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

              Με το Clio RS ποια η σχέση;

              Καί τα δύο κινούνται κάτω απο τόν ίδιο Ηλιο.

              Ναι, έχουν και McPherson μπροστά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μερικές φορές από κάποια παραδείγματα μου πετάγονται τα μάτια...
                Clio με Ζ4Μ Έχουν και τα δύο τιμόνι και 4 ρόδες!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Ρε παιδια αν εχει βαση αυτο με τις 32000 Ευρω,τοτε ζητω που καηκαμε

                  Χαιρομαι που προλαβα το 182 εναντι 24500 Ευρω..... (τα ιδια ειναι πανω κατω σε επιδοσεις-με το νεο να υπερεχει σε στροφιλικι ομως)

                  Αν κ κατι μου λεει οτι η τιμη θα ξεκιναει απο τα 2700 Ευρω (θεωρω ομως τα 26κ ως λογικη τιμη κ τα 27 τσιμπημενη)

                  Παντως δεν μου φαινεται λογικο η ρενω να απαξιωσει το ιδιο της το προϊον....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    govus last edited by

                    Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                    Ρε παιδια αν εχει βαση αυτο με τις 32000 Ευρω,τοτε ζητω που καηκαμε
                    Χαιρομαι που προλαβα το 182 εναντι 24500 Ευρω..... (τα ιδια ειναι πανω κατω σε επιδοσεις-με το νεο να υπερεχει σε στροφιλικι ομως)
                    Αν κ κατι μου λεει οτι η τιμη θα ξεκιναει απο τα 2700 Ευρω (θεωρω ομως τα 26κ ως λογικη τιμη κ τα 27 τσιμπημενη)
                    Παντως δεν μου φαινεται λογικο η ρενω να απαξιωσει το ιδιο της το προϊον....

                    Αν το δικό σου είχε 24,5 χιλιάρικα, τότε με την τιμολογιακή πολιτική της MAVA, 2 χιλιάρικα παραπάνω θα ήταν λογικά, αλλά με τα 32 χιλιάρικα, μάλλον κάποιοι πολύ 'πιστοί' θα το προτιμήσουν. Προσωπικά (και αν θεωρήσουμε πως ισχύει η φήμη των 32 χιλιάδων...), θα ΄δινα άλλα 3 χιλιάρικα για το 'καλό' Megane, που είναι και πολύ καλύτερο αυτοκίνητο ...

                    Υ.Γ.: α) γιατί πιστεύεις πως το 'νέο' υπερέχει στο στροφιλίκι;
                    β) (και πάλι προσωπικά...) με 'χαλάει' το γεγονός, πως το καινούριο έχει τόσο κοντό κιβώτιο (30,5 χλμ/1000σ.α.λ. δίνει η 6η του, κάτι που σημαίνει πως εκτός επαρχιακού δικτύου, θα 'ναι κάπως κουραστικό...) .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bagus last edited by

                      Συμφωνα με αυτα που εχουμε διαβασει εως τωρα απο τα αφιερωματα των περιοδικων,το νεο υπερισχυει σε στροφιλικι γιατι σε επιδοσεις ειναι τα ιδια(~200 κιλα βαρυτερο το ΙΙΙ γαρ)

                      Διαφορετικη αναρτηση,με σαφως καλυτερα χαρακτηριστικα..Βεβαια δεν βαζω το χερι στη φωτια κ θα περιμενω αντιπαραθεση των 2(κατι διαβασα σε ενα Αγγλικο φορουμ για το top gear)

                      Το μεταξονιο εχει μεγαλωσει κατα 10 χιλ,εμπρος και πισω εχει φαρδυτερα μετατροχια,διπλες ραβδους στρεψης,ενισχυμενη ακαμψια etc etc....

                      Το κιβωτιο αυτο πολυ θα το γουσταρα παντως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Τι εννοείς διπλές ράβδους στρέψης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Το νέο Clio Renault Sport έρχεται με νέας σχεδίασης σύστημα διπλών ράβδων στρέψης που αποτελείται από μέρη αλουμινίου με σκοπό το χαμηλό βάρος του. Αυτή η τεχνολογία εγγυάται ακρίβεια και τη βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις καταστάσεις.

                          Προερχόμενη από το Clio ΙΙΙ, η ανάρτηση αποτελείται από ενισχυμένη ράβδο στρέψης προγραμματιζόμενης κάμψης, σε συνδυασμό με σπειροειδή ελατήρια για να ταιριάξει με το νέο σύστημα διπλών ράβδων στρέψης για να μπορεί να εξασφαλίζει άμεση απόκριση και γρήγορο στρίψιμο ακόμη και υπό γωνία. Η ακαμψία της πίσω ανάρτησης επαναπροσδιορίστηκε κατά 25% χάρη σε μία αντιστρεπτική δοκό των 30mm (αύξηση 10mm). Το νέο concept, έχει μονοκόμματους άξονες με ενισχυμένα ρουλεμάν και έχει επιμηκυνθεί προκειμένου να φαρδύνει το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Η διάμετρός τους έχει αυξηθεί επίσης από 5mm ως 30mm (αντί 25mm στην περίπτωση του Clio III).

                          Η γέφυρα είναι ίδια όπως και στο Mégane Renault Sport και περιλαμβάνει εγκάρσια ενίσχυση για βελτιωμένη ακαμψία. Η εμπρός γέφυρα και η πίσω ανάρτηση είναι επίσης πιο δύσκαμπτα, όπως και οι μπροστινές αναρτήσεις από ελαστικούς συνδέσμους, απορροφώντας τους κραδασμούς.

                          Το σύστημα των διπλών ράβδων στρέψης εξασφαλίζει μία σημαντική μείωση των εγκάρσιων δυνάμεων που εφαρμόζονται, από την ροπή του κινητήρα- περιλαμβάνονται οι δυνάμεις που επιταχύνουν το αυτοκίνητο υπό γωνία. Ο άξονας οδήγησης νέου Clio Renault Sport και η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους από το σύστημα απόσβεσης, εν αντίθεση με την έως τώρα λειτουργία των γόνατων τύπου Mac Pherson που γνωρίζουμε στην οποία ο άξονας οδήγησης συνδέεται με το χαμηλότερο βραχίονας και τον άνω σύνδεσμο της ανάρτησης.

                          Η περιστροφή του τροχού γύρω από τον άξονά του εξασφαλίζεται από μια περιστρεφόμενη άρθρωση μεταξύ της πλήμνης (1) και του αλουμινένιου φορέα-γονάτου (2). Το όφσετ των στελεχών των αξόνων (η απόσταση μεταξύ του κέντρου του τροχού και η διατομή μεταξύ των περιστροφικών και των αξόνων οδήγησής) έχουν μειωθεί στα 34mm σε σύγκριση με τα 48mm στην περίπτωση της ανάρτησης τύπου MacPherson του Νέου Clio ΙΙΙ. Ο άξονας περιστροφής βρίσκεται στο αλουμινένιο ψαλίδι βάσης (3). Αποτρέπεται έτσι η περιστροφή από μια ράβδο (4) που συνδέει τα δύο μέρη μεταξύ τους.

                          ~copy paste απο το ενημερωτικο φυλλαδιο της renault για το νεο Rs.... Οι εχοντες σχεση με τα τεχνικα μπορουν να μας το αναλυσουν περαιτερω.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimman last edited by

                            1 εικόνα = 1000 λέξεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              af9pk last edited by

                              Το CAR Ιουλιου αναφερει οτι η εξελιξη του RS στοιχησε 29 εκατ. ευρω στην Renault. Και ρωταω: γιατι δεν εδιναν στον Mitsos Developments το 1600 να του εβαζε μια πιο σκληρη αναρτηση, 18αρες, προγραμμα/turbo, αντε και κανενα διαφορετικο προφυλακτηρα να τελειωνε εκει η υποθεση με 10-15 χιλ. ευρω? Βλακες οι Γαλλοι....

                              [Στην τιμη αναγραφουν: Δεν εχει ακομα καθοριστει, αλλα ελπιζουμε στα επιπεδα των 26.000 Ευρω]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Αν κατάλαβα καλά οι 'διπλές ράβδοι στρέψης' αναφέρονται στην ανεξάρτητη απο το γόνατο πλύμνη στους εμπρός τροχού.

                                Όλο το κειμενάκι πάντως μου δίνει την εντύπωση πως έχει φτιαχθεί απο αυτόματη μεταφραση απο τα γαλλικά, ή ο συντάκτης παίρνει ψυχοφάρμακα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stoukerman last edited by

                                  Moνο hot hatch που δε θαναι σε διαστασεις και 20 κιλα βαρυτερο απο το παλιο Impreza GT.

                                  Κραταω το 182 μου λοιπον...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
                                    Moνο hot hatch που δε θαναι σε διαστασεις και 20 κιλα βαρυτερο απο το παλιο Impreza GT.

                                    Κραταω το 182 μου λοιπον...

                                    Καί δέν κάνεις καί καθόλου άσχημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      32.000 μόνοοοοοο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dan last edited by

                                        Ο χρήστης Nick έγραψε:
                                        32.000 μόνοοοοοο!
                                        ....Εφυγα για παραγγελιά ...(φραπέ γλυκό με γαλατάκι στο CAFE RENAULT)

                                        26.500 € τελικά για να τελειώσει η παραφιλολογία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          j-marr last edited by

                                          οχι και τοσο ασχημα τελικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                            οχι και τοσο ασχημα τελικα

                                            Από μία άποψη ναι.
                                            Από την άλλη όμως...?
                                            206 RC kai Ibiza Cupra πόσο στοιχίζουν???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 12 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr