Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 59
    • 60
    • 25 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    171
    1185
    2209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Πολύ ωραίο και το ανοιχτό...
      http://forums.autoweek.com/servlet/Jive ... 446_5.jpeg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gskarmou last edited by

        Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
        ......Êáé áðï ôçí áëëç å÷ïõìå ôïõò áðïãïíïõò ôïõ Áäïëöïõ ðïõ êáé ìïíï ôéò öáôóåò ôïõò íá äåéò,äåí óïõ óçêùíåôáé ãéá 40 ÷ñïíéá!îåíåñùôïé,ïðùò êáé ôá áõôïêéíçôá ôïõò....á!ôé óçìáéíåé óôá ãåñìáíéêá ''óâáéíóôáéãêåñ'',ïðùò ëåãåôáé åíáò ðïäïóöáéñéóôçò ôïõò?
        Ãïõñïõíïãáìçò!!!!
        Óïñõ ãéá ôï off-topic!

        1.ïö ôïðéê
        Shake this ass for meáêïýãïíôáò Eminem ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          οι πρωτες εντυπωσεις απο το fifth gear ειναι παρα πολυ καλες...

          επιδοσεις, βαρος, αναρτηση, τιμονι, DSG, χωροι, ακαμψια, οδικη συμπεριφορα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            streetka2 last edited by

            H αισθητικη αποτελει υποκειμενικο παραγοντα επιλογης... οτι για αλλους ειναι κουκλα για καποιους αλλους ειναι πανουκλα!!!

            Η μηχανολογικη αρτιοτητα ομως ειναι αδιαμφισβητητη οταν υφισταται...

            και η πικρη αληθεια ειναι οτι το gruppo δεν διαθετει προφανως τους απαιτουμενους πορους για να εξελιξει συγχρονες και κυριως ανταγωνιστικες λυσεις σε σχεση με το αντιπαλο δεος...

            βλεπε DSG - ποικιλια κινητηρων κτλ...

            και επειδη η ιδιοτητα μου το επιτρεπει οφειλω να παραδεχτω οτι το ΤΤ ειναι απιστευτα αρμονικο και καθρεπτιζει προς τα εξω τη στιβαροτητα και την τεχνολογικη υπεροχη του αυτοκινητου... με λιγα λογια το εξωτερικο συναδει με το περιεχομενο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ακόμα δεν το είδαμε, μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Είμαι περίεργος να δω πώς είναι ο Haldex ΙΙ (ή ΙΙΙ;). Αν και δεν πιστεύω ότι θα χει μεγάλες διαφορές. Ίσως να ναι βελτιωμένη η απόκρισή του μόνο.

                Στο πρώτο ΤΤ, τα quattro (πράγμα που δεν είδα σε κανένα περιοδικό γραμμένο), δεν είχαν καμία μα καμία σχέση με τα κλασικά 4κίνητα με 3 διαφορικά.
                Ο μπροστινός άξονας σπίναρε ασύστολα και μετά από ώρες κατέφθανε ροπή πίσω.
                Σε γλιστερές πλατείες δηλ. έτρωγες ΤΑ μούτρα επιμένοντας στο γκάζι, χωρίς καν να νιώθεις τον πίσω άξονα ενεργό.
                Το οριακό ποσό της ροπής πίσω είναι 50%.
                Είναι λάθος αυτό που κατά καιρούς έχει γραφεί για 0-100, 100-0.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  To 0-100, 100-0 νομίζω ότι ισχύει μόνο στο RS4..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                    Το οριακό ποσό της ροπής πίσω είναι 50%.
                    Είναι λάθος αυτό που κατά καιρούς έχει γραφεί για 0-100, 100-0.

                    Αν ο συμπλέκτης haldex μπορεί να κλειδώσει πλήρως (που απ'όσο γνωρίζω μπορεί) τότε ακόμα και το 100% της ισχύος μπορεί να πάει εμπρός ή πίσω. Το 50% των περιοδικών είναι το λάθος.

                    Το κακό με τα συστήματα αυτά είναι πως δεν έχουν προοδευτικότητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:

                      Το οριακό ποσό της ροπής πίσω είναι 50%.
                      Είναι λάθος αυτό που κατά καιρούς έχει γραφεί για 0-100, 100-0.

                      Αν ο συμπλέκτης haldex μπορεί να κλειδώσει πλήρως (που απ'όσο γνωρίζω μπορεί) τότε ακόμα και το 100% της ισχύος μπορεί να πάει εμπρός ή πίσω. Το 50% των περιοδικών είναι το λάθος.

                      Το κακό με τα συστήματα αυτά είναι πως δεν έχουν προοδευτικότητα.

                      Κι εγώ αυτό πίστευα, αλλά στην πράξη διαψεύδεται πανηγυρικά.
                      Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά την παρατεταμένη υποστροφή ισχύος. Ο πίσω άξονας, φαινόταν κραυγαλέα ανενεργός. Σε σημείο να νομίζεις ότι οδηγείς το 2κίνητο.

                      Ενδέχεται στιγμιαία,όμως ο πίσω άξονας να παίρνει κάτι παραπάνω από αυτό το 50%. Λέγεται, ότι αυτό το παραπάνω επιτεύχθηκε, κάνοντας μακρύτερο το πίσω διαφορικό σε σχέση με το εμπρός, εξού και η στιγμιαία μεγαλύτερη ισχύς πίσω.
                      Δεν είμαι σίγουρος, για το αν ισχυεί, αλλά είναι μία εκδοχή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Η πράξη δεν το διαψευδει πανυγηρικά, ισα ισα, απλώς αυτό που περιγραφεις με την υποστροφή ισχύος δεν αναιρεί ούτε έρχεται σε αντίθεση αυτό που λέω εγω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                          Αν ο συμπλέκτης haldex μπορεί να κλειδώσει πλήρως (που απ'όσο γνωρίζω μπορεί) τότε ακόμα και το 100% της ισχύος μπορεί να πάει εμπρός ή πίσω. Το 50% των περιοδικών είναι το λάθος.

                          Το κακό με τα συστήματα αυτά είναι πως δεν έχουν προοδευτικότητα.

                          όχι πάλι!!!

                          με τους τροχούς στο δρόμο, δεν μεταφέρεται πάνω από το 50% της ροπής πίσω. Η Audi το δηλώνει, όχι τα περιοδικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                            Είμαι περίεργος να δω πώς είναι ο Haldex ΙΙ (ή ΙΙΙ;). Αν και δεν πιστεύω ότι θα χει μεγάλες διαφορές. Ίσως να ναι βελτιωμένη η απόκρισή του μόνο.

                            Στο πρώτο ΤΤ, τα quattro (πράγμα που δεν είδα σε κανένα περιοδικό γραμμένο), δεν είχαν καμία μα καμία σχέση με τα κλασικά 4κίνητα με 3 διαφορικά.
                            Ο μπροστινός άξονας σπίναρε ασύστολα και μετά από ώρες κατέφθανε ροπή πίσω.
                            Σε γλιστερές πλατείες δηλ. έτρωγες ΤΑ μούτρα επιμένοντας στο γκάζι, χωρίς καν να νιώθεις τον πίσω άξονα ενεργό.
                            Το οριακό ποσό της ροπής πίσω είναι 50%.
                            Είναι λάθος αυτό που κατά καιρούς έχει γραφεί για 0-100, 100-0.

                            και υστερα λεγανε μερικοι μερικοι και για τα οκταβια με τον χαλντεξ........
                            αχ κατακαημενη ελλαδα.........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Αν ο συμπλέκτης haldex μπορεί να κλειδώσει πλήρως (που απ'όσο γνωρίζω μπορεί) τότε ακόμα και το 100% της ισχύος μπορεί να πάει εμπρός ή πίσω. Το 50% των περιοδικών είναι το λάθος.

                              Το κακό με τα συστήματα αυτά είναι πως δεν έχουν προοδευτικότητα.

                              όχι πάλι!!!

                              με τους τροχούς στο δρόμο, δεν μεταφέρεται πάνω από το 50% της ροπής πίσω. Η Audi το δηλώνει, όχι τα περιοδικά

                              Kαι οι δύο έχετε δίκιο. Εσύ μιλάς για ροπή και ο ΙΚΕ για ισχύ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Η πράξη δεν το διαψευδει πανυγηρικά, ισα ισα, απλώς αυτό που περιγραφεις με την υποστροφή ισχύος δεν αναιρεί ούτε έρχεται σε αντίθεση αυτό που λέω εγω

                                Aναιρεί το ότι μπορεί το 100% να φτάσει πίσω, δεδομένου ότι αν έστω και στιγμιαία το 100% έφτανε μόνο πίσω, αφήνοντας τους μπροστά με 0%, το αυτοκίνητο θα γύριζε, έστω στιγμιαία.
                                Αυτό δεν συνέβη ποτέ.
                                Συνθήκες: Γλιστερή πλατεία διαμέτρου περίπου 8-9 μέτρων, με δρόμο άφθονου πλάτους.
                                Πείραμα: γκάζι στο πάτωμα επί 5-6 δευτερόλεπτα, άφημα για λίγο και ξαναπάτημα.
                                Αποτέλεσμα: αυτό που σου είπα παραπάνω. Σπινάρισμα ακατάσχετο μπροστά και ατελείωτα μούτρα.

                                Αν χρειάζεται πάνω από 5-6'' για να στείλει το 100% πίσω ή αν το στέλνει μετά ικεσίας, προσευχής στο Άγιο Αούντιο, κ.λπ είναι άλλη ιστορία...

                                @meco

                                Στην προκειμένη το ίδιο είναι.
                                Δεν θα μπορούσε να στείλει 50% ροπής και 100% ισχύος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Εγω μίλησα και για ροπή και για ισχύ.

                                  Το θέμα έχει συζητηθεί και σε παλαιότερα τόπικ, έχει δίκιο ο εγκάθετος με το 'όχι πάλι' αν και θα ήθελα να έβλεπα τι ακριβώς είχε πει η Audi με το 50%

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                    @meco

                                    Στην προκειμένη το ίδιο είναι.
                                    Δεν θα μπορούσε να στείλει 50% ροπής και 100% ισχύος.

                                    Kαι όμως δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Τρία χρόνια το συζητάμε με τον IKE...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                                      @meco

                                      Στην προκειμένη το ίδιο είναι.
                                      Δεν θα μπορούσε να στείλει 50% ροπής και 100% ισχύος.

                                      Kαι όμως δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Τρία χρόνια το συζητάμε με τον IKE...

                                      Στην προκειμένη είναι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Pai Mei δηλαδή λές πως με βάση την εμπειρία σου απο την οδήγηση του τετρακίνητου ΤΤ στο πίσω μέρος φτάνει μόνο το 50% της ισχύος/ροπής?

                                        Αν ναι πως το υπολόγισες? Γιατι να μη φτανει το 31% μόνο ή το 56%?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pai-mei last edited by

                                          Το 50 πίσω, το συνάγω εκ των όσων έχουν γραφεί.

                                          Το ακριβές ποσοστό φυσικά και δεν μπορεί να συναχθεί από τα εμπειρικά δεδομένα.

                                          Αυτό, που συνάχθηκε από το συγκεκριμένο πείραμα είναι ότι πίσω αποκλείεται να έφτανε το 100 αφήνοντας τους μπροστά με 0.
                                          Ούτε καν κάτι κοντά στο 100, ώστε να εκδηλωθεί υπερστροφή ισχύος.

                                          Στην πράξη, μπορεί να είναι 40, 42,5 ή 55,6 το μέγιστο (υποθετικές τιμές), αλλά όχι 100, ούτε καν κάτι κοντά στο ολικό ποσό ισχύος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Kαι με** diesel 2.0 170ps** (με 6ταχ και S-tronic)

                                            http://www.leftlanenews.com/2006/07/10/ ... el-option/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 25 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr