-
Πολυ αγχος δεν σας έπιασε 6 χρόνια μετά για το Stilo....
Τό όχημα είναι στην δύση της μέτρια εμπορικής καριέρας του(δεν ήταν και εντελώς αποτυχία, αλλά πολύ κάτω των προσδοκιών)
και πλέον μετράει λίγους μήνες μέχρι την εξ'ολοκλήρου αντικατάσταση -
Όμορφο και τίμιο αμαξάκι το Stilo, αλλα ποιοτικά δεν φτάνει τα επίπεδα του ανταγωνισμού (αν και πλησιάζει πολύ)...
Απο τιμόνι ας το αφήσουμε καλύτερα...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Όμορφο και τίμιο αμαξάκι το Stilo, αλλα ποιοτικά δεν φτάνει τα επίπεδα του ανταγωνισμού (αν και πλησιάζει πολύ)...Απο τιμόνι ας το αφήσουμε καλύτερα...
που υστερουσε? Που δεν ηταν καλυτερο?
Στα πλαστικα? Στην συναρμογη? Στα υφασματα? στην αντοχη στον χρονο? στην βαφη? ΠΟΥ?Γιατι σχεδον σε ολα αυτα εχω την εικονα πως ηταν καλυτερο... τουλαχιστον μεταξυ αρκετων βασικων ανταγωνιστων του.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αν το Stilo δεν ειχε καλη ποιοτητα κατασκευης, τοτε τα 307, Megane, Leon, Almera, κτλ κτλ.... ηταν για πεταμα τελειως?
Βάλε και το Golf IV me με το οποίο χρονικά συνυπήρξαν 'film στα πλαστικά , παράθυρα , σασμαν ...... κλπ.' .
Τουλάχιστον το stilo **στρίβει και φρενάρει **και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι απο **τα ομορφότερα :inlove: και να έχει χαρακτήρα **'για το 3πορτο μιλάω' ....οχι σαν κάτι αυγά γερμανοιαπονικής προέλευσης που δεν ξεχωρίζεις την μούρη απο τον κώλο.
Απορώ με τις εταιρείες που σχεδιάζουν (με κριτήρια ανταγωνισμού) απρόσωπα και άχρωμα αυτ/τα .
Δεν λέω έχει και το stilo τα προβλήματα του αλλά αυτά είναι περισσότερο στο τμήμα marketing - promotion - aftersale και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το. Ελπίζω το νέο να έχει καλύτερους κινητήρες , καλύτερη κύλιση και αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής.Για το ίδιο αυτοκίνητο μιλάμε;
Sτρίβει το Stilo , με το απαρχαιωμένο αδιάφορο τιμόνι και τις αναρτήσεις?
Περί σχεδίασης, γούστα είναι αυτά..
Ναι, το μόνο πρόβλημα του Stilo ήταν το marketing, γι αυτό δεν πούλησε,
και όχι ότι ήταν ένα αυτοκίνητο που προσπάθησε να ανταγωνισθεί το Golf,
και εν τέλει το μόνο που κατάφερε είναι ότι ήταν ένα ακριβό και αδιάφορο αυτοκίνητο (περισσότερο κι από Golf IV).Δεν περπάτησε σαν καινούριο... όσοι 'τυχεροί' ιδιοκτήτες Stilo σήμερα, προσπαθούν να τα δώσουν...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αν το Stilo δεν ειχε καλη ποιοτητα κατασκευης, τοτε τα 307, Megane, Leon, Almera, κτλ κτλ.... ηταν για πεταμα τελειως?
Βάλε και το Golf IV me με το οποίο χρονικά συνυπήρξαν 'film στα πλαστικά , παράθυρα , σασμαν ...... κλπ.' .
Τουλάχιστον το stilo **στρίβει και φρενάρει **και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι απο **τα ομορφότερα :inlove: και να έχει χαρακτήρα **'για το 3πορτο μιλάω' ....οχι σαν κάτι αυγά γερμανοιαπονικής προέλευσης που δεν ξεχωρίζεις την μούρη απο τον κώλο.
Απορώ με τις εταιρείες που σχεδιάζουν (με κριτήρια ανταγωνισμού) απρόσωπα και άχρωμα αυτ/τα .
Δεν λέω έχει και το stilo τα προβλήματα του αλλά αυτά είναι περισσότερο στο τμήμα marketing - promotion - aftersale και λιγότερο στο ίδιο το αυτ/το. Ελπίζω το νέο να έχει καλύτερους κινητήρες , καλύτερη κύλιση και αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής.Για το ίδιο αυτοκίνητο μιλάμε;
Sτρίβει το Stilo , με το απαρχαιωμένο αδιάφορο τιμόνι και τις αναρτήσεις?
Περί σχεδίασης, γούστα είναι αυτά..
Ναι, το μόνο πρόβλημα του Stilo ήταν το marketing, γι αυτό δεν πούλησε,
και όχι ότι ήταν ένα αυτοκίνητο που προσπάθησε να ανταγωνισθεί το Golf,
και εν τέλει το μόνο που κατάφερε είναι ότι ήταν ένα ακριβό και αδιάφορο αυτοκίνητο (περισσότερο κι από Golf IV).Δεν περπάτησε σαν καινούριο... όσοι 'τυχεροί' ιδιοκτήτες Stilo σήμερα, προσπαθούν να τα δώσουν...
Δεν είπα ότι ήταν το μόνο αλλά απο τον ανταγωνισμό ήταν πάνω απο την μέση 'ειδικά σε σχέση με τα γαλικά τα κορεάτικοιαπωνικά και το όπελ' προσωπικά μόνο το focus η alfa 147 και to golf V ήταν καλύτερα.
Μην ξεχνάμε ότι κόστιζε και κοστίζει 30% λιγότερο .
ΝΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ και μάλιστα πολύ καλά .
ΝΑΙ το τιμόνι είναι μετριό.
ΝΑΙ χρειάζόταν καλύτερη ποιότητα συναρμογής
**ΝΑΙ ακόμα και σήμερα είναι ΟΜΟΡΦΟ και έχει χαρακτήρα **Ας μήν έχουμε αποψη (για όλα) απο όσα μας λένε οι άλλοι
Πάντα μιλάω για το 3πορτο. -
Πιο φθηνό ναι (σε μερικές εκδόσεις)
Όμορφο ναι (σε μερικές εκδόσεις, τα θέλει τα σποιλεράκια και τις μεγάλες ζάντες πάντως, λόγω όγκου)...αλλά χαρακτήρα;;; Ένα αυτοκίνητο που δεν το ακούς να το σχολιάζει κανείς; Που έκανε πραγματικά φιλότιμες προσπάθειες να τον χάσει (να γίνει ένα καλό, αξιόπιστο, ποιοτικό μικρομεσαίο), αλλά ταυτόχρονα ξέχασε και τον αρχικό ιταλικό χαρακτήρα (γρήγορα τιμόνια, άλογα, καλλιτεχνικές πινελιές στο σχεδιασμό μέσα-έξω); Ο σχεδιασμός δεν νομίζετε ότι έμεινε και αυτός λίγο ημιτελής;
Να προσθέσω βέβαια ότι ίσως οι αρνητικές νότες που μας έρχονται στο μυαλό για το Stilo, να είναι αποτέλεσμα και των τριών παρακάτω πραγμάτων...
α) Την ύπαρξη της 5θυρης έκδοσης (έτσι όπως είναι)
β) Την ύπαρξη του κινητήρα 1.25 (κρίμα δεν είναι; )
γ) Την μη ύπαρξη μιας έκδοσης για να μας παραμυθιάσει (2.4 Abarth με 170 άλογα...μετρίως μέτριο! )Και λυπάμαι που το λέω, αλλά το στερεότυπο που πήγαν να διαλύσουν (ιταλική α-ποιότητα) δεν τους βγήκε. Δεν ξεκινάς μια επανάσταση από το πιο δύσκολο σημείο (μικρομεσαία κατηγορία - άπειρες πωλήσεις, σε πολύ μεγάλο εύρος αγοραστών με πολύ απαρχαιωμένες αντιλήψεις, όπου δεν έχεις σαν εταιρεία και τις καλύτερες συστάσεις)...και αν θέλεις να τα καταφέρεις, πρέπει να παρουσιάσεις ένα μοντέλο που να μη μπάζει από πουθενά...
-
Στο νέο φίατ bravo (μαλλον ετσι θα ονομαστεί)
θα κάνει ντεμπούτο ο νέος κινητήρας 1.4 turbo
ο οποίος μετα θα τοποθετηθεί και στο grande punto -
Κανάς διαχειριστής βρε παιδιά να μεταφέρει τα άσχετα μηνύματα του παλιού stilo σε κανένα άλλο θέμα γιατί αυτό το θέμα που είναι για το νέο stilo έγινε χάλια τελείως..!
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Στο νέο φίατ bravo (μαλλον ετσι θα ονομαστεί)
θα κάνει ντεμπούτο ο νέος κινητήρας 1.4 turbo
ο οποίος μετα θα τοποθετηθεί και στο grande punto1.4T 120HP (light turbo)
1.4T 150HP (Variable Geometry turbocharger) -
Είδα τυχαία στο automoto und sport ένα σχέδιο του stilo μπρός πίσω που ήταν ομολογουμένος αρκετά όμορφα και δυναμικό. Θα΄παρουσιαστεί μάλλον έλεγε τον 9/2006 και οχι το 2007 και θα έχει το πάτωμα που θα έχουν και όλες οι νέες lancia και η νέα 147.
-

Λίγο πιο σταθερό χέρι να είχε...
-
Αυτή πρέπει να είναι πράγματι κατασκοπευτική φωτό. Μου φαίνετε ότι ο τύπος περπατούσε και την έβγαλε!
-
Μου θυμίζει το καινούριο Yaris πάρα πολύ, η φωτογραφία μου φαίνεται για επίσημη διαρροή, δεν μπορέι κάποιος να είναι τόσο άχρηστος
-
Τα χερούλια για τις πόρτες είναι αφύσικα χαμηλα...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τα χερούλια για τις πόρτες είναι αφύσικα χαμηλα...Εκτος αν στο υψος εφτασε το 1,70...
-
Fiat Bravo/Brava
Yes, the Bravo/Brava names are coming back,
with Fiat wanting us to forget the underwhelming Stilo.
A new-generation small family-sized range,
with styling similar to Grand Punto, will be unveiled
at the Paris Motor Show, although RHD sales won't
start till early 2007. An all-new range developed in
partnership with Austria's Magna Steyr, there will be
three- and five-door models to start with, with
coupe-cabriolet and 4x4/crossover versions to follow,
plus a conventional Multi Wagon estate. These
models follow in 2008, as do sister models for
Lancia (the new Delta). All are said to have
considerably more design flair than the Stilo.channel4
-
project940
έχει αναφερθεί στις προηγούμενες σελίδες.
-
http://img385.imageshack.us/my.php?imag ... ne1kv6.jpg
http://img452.imageshack.us/my.php?imag ... ne2xp9.jpg -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
http://img385.imageshack.us/my.php?image=immagine1kv6.jpg
http://img452.imageshack.us/my.php?imag ... ne2xp9.jpgXmmmm.... U GOT MY ATTENTION!!!
Καλο φαινεται αν και κατι δεν μου ταιριαζει στην εικονα και πολυ καλα...
-
To νέο Lacetti.
Fiat Bravο 2007