-
Μ'αυτό το τελευταίο σου post συμφωνώ απολύτως!
Κι εμένα άλλωστε σκοπός μου δεν είναι να πω 'βάλτε χειροποίητα' αλλά 'μην τρώτε αμάσητο ότι σας πλασάρουν ως κορυφαίο επειδή έχει ωραίο χρώμα και όμορφες διαφημίσεις'.Μόνο μια ενστασούλα έχω στην παρομοίωση που χρησιμοποιείς εδώ:
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Αν εχεις ως βαση ενα Zastava οτι κι αν του κανεις δεν προκειται να γινει (η εστω να φερεται) σαν Ferrari!Χμ... εγώ θα έλεγα ότι αν μάθεις πως η Zastava φτιάχνει ένα μοντέλο για να ανταγωνιστεί τις Ferrari, στην αρχή θα γελάσεις, αλλά για να κρίνεις τελικά αν πράγματι μπορεί ή όχι πρέπει να δεις τί έχει φτιάξει.
Α, και σχετικά με τα υλικά, δεν ξέρω από τί μπορεί να είναι φτιαγμένη μια Ohlins των 2.500 ευρώ, πάντως κάτι φτηνο-αμορτισέρ ευρείας παραγωγής τύπου ΚΟΝΙ κίτρινα, κόκκινα κτλ. είμαι 95% σίγουρος ότι δεν έχουν απολύτως τίποτα καλύτερο από τα αμορτισέρ που φτιάχνει η BiMors...
-
μου θυμισατε φιλο παλιο πρωταθλητη στο παννεληνιο πρωταθλημα μοτοσυκλετας ο οποιος πριν 2-3 χρονια ετρεχε στο πρωταθλημα με εργοστασιακη μοτοσυκλετα παλιο μοντελο βεβαια 97-98 καπου εκει.
παραπονιοταν για το μπροστινο.παει στον αναρτησα του την ανοιγουνε..
και..οι ελληνες μαστορατζες των προηγουμενων αναβατων την ειχα κανει τοσο χαλια ωστε ο φιλος μου αναγκαστηκε να στειλει mail στον τυπο που ειχε φτιαξει την αναρτηση για λογαριασμο του εργοστασιου μηπως και βγαλουν ακρη.φανταστειτε μοντελο 97 και το μηχανακι επρεπε να σεταριστει το 2003.
δεν ειναι μονο λαδακια,τσιμουχες και πιστονι η αναρτηση...καλη η πατεντα του ελληνα αλλα η αρπα κολα συμπεριφορα του με χαλαει....εγω ρε φιλε φτιαχνω του ταδε αγωνιζομενου την αναρτηση!!!το δικο σου αμαξακι δεν θα φτιαξω???
ναι αλλα τα αποτελεσματα του ταδε αγωνιζομενου τα βλεπουμε στα βουνα...
ο ευσταθιου εκανε δοκιμες στο clio S1600 με το ΓΑΛΛΟ αναρτησα στο βουνο να στελνει με το laptop data στην Γαλλια και αυτοι του απανταγανε,κανοντας εδω επιτοπου αλλαγες στο setup.περιτο να πω οτι αυτα που τους ελεγε ο ελληνας δεν διανοουνταν οι Γαλλοι οτι θα δουλευαν ....ομως τα αποτελεσματα τα θυμαστε....αλλες συνθηκες αλλες νοοτροπιες,αλλος δρομος..
-
Ας μην ειμαστε υπερβολικοι κι ας μην θαβουμε ολους τους Ελληνες επαγγελματιες ακριτα και χωρις να εχουμε γνωρισει τη δουλεια τους!
Απλα δεν υπαρχει η καταλληλη υποδομη αφου ουτε βιομηχανιες αυτοκινητων εχουμε ουτε και μεγαλα κατασκευαστικα κεντρα εστω μερων του αυτοκινητου δηλαδη ουσιαστικα δεν εχει επενδυθει το αναλογο χρημα στον κλαδο ωστε να δουμε αν θα υπαρχει κι αποτελεσμα!Σιγουρα η φιλοσοφια των Ελληνικων συνεργειων που οι περισσοτεροι εχετε γνωρισει ειναι απαραδεκτη κι αυτο ωφειλεται και στο οτι δεν ειναι επαγγελματιες καποιας σχολης στο 99% των περιπτωσεων αλλα πρακτικοι με καποια σεμιναρια στην καλυτερη περιπτωση και φυσικα θεωρουν πως η γνωση ειναι πραγμα που δικαιωματικα ανηκει μονο σε αυτους και δεν πρεπει να κυκλοφορει ενω ολοι οι αλλοι συνεργειατζηδες εχουν λαθος κι αυτοι μονο δικιο, η χειροτερη αρρωστια τους δηλαδη οτι εχει φτιαχτει απο αλλο συνεργειο ειναι λαθος...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ας μην ειμαστε υπερβολικοι κι ας μην θαβουμε ολους τους Ελληνες επαγγελματιες ακριτα και χωρις να εχουμε γνωρισει τη δουλεια τους!
Απλα δεν υπαρχει η καταλληλη υποδομη αφου ουτε βιομηχανιες αυτοκινητων εχουμε ουτε και μεγαλα κατασκευαστικα κεντρα εστω μερων του αυτοκινητου δηλαδη ουσιαστικα δεν εχει επενδυθει το αναλογο χρημα στον κλαδο ωστε να δουμε αν θα υπαρχει κι αποτελεσμα!Σιγουρα η φιλοσοφια των Ελληνικων συνεργειων που οι περισσοτεροι εχετε γνωρισει ειναι απαραδεκτη κι αυτο ωφειλεται και στο οτι δεν ειναι επαγγελματιες καποιας σχολης στο 99% των περιπτωσεων αλλα πρακτικοι με καποια σεμιναρια στην καλυτερη περιπτωση και φυσικα θεωρουν πως η γνωση ειναι πραγμα που δικαιωματικα ανηκει μονο σε αυτους και δεν πρεπει να κυκλοφορει ενω ολοι οι αλλοι συνεργειατζηδες εχουν λαθος κι αυτοι μονο δικιο, η χειροτερη αρρωστια τους δηλαδη οτι εχει φτιαχτει απο αλλο συνεργειο ειναι λαθος...
Symfwnw apolyta me thn apopsh sou sto thema! polh swsth h apopsh sou.
-
Παιδιά θέλω βοήθεια! Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο Ibizaκι μου (μοντέλο 92) και πήρα προσφορά σε kayaba με 250 ευρώ... Προτιμώ κράτημα παρά άνεση
Επίσης έλεγα να το χαμηλώσω, αλλά 3 πόντοι μου φαίνονται πολύ...
Καμιά άλλη πρόταση;
-
Λογικα αυτα το KYB αντε να ειναι ελαχιστα πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα σου, αλλα δεν ξερω να σου προτεινω, εκτος απο Koni κοκκινα, που παιζεις και με τις ρυθμίσεις.
-
...τελικα απο καποια μαγαζια του χωρου, τα koni fsd δεν ειναι και πολυ γνωστα. Απο τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν εισαγονται κανονικα αλλα μετα απο παραγγελια και θελουν περιπου 15-20 μερες για να τα παραλαβεις αφου καταβαλεις καμια 100 ευρω για προκαταβολη.
με διαβεβαιωσαν οτι ειναι ο,τι τελευταιο σε τεχνολογια αλλα αυτοι πουλανε μονο KONI οποτε τι περιμενεις....
τελικα δεν ξερω τι να κανω.
να παω σε μια λυση bilstein διπλομπουκαλο ή να καταφυγω σε μια ολοκαινουργια προταση?
Παντως σε ενα μαγαζι που βαζει αναρτησεις μου ειπαν οτι για τους ελληνικους δρομους το καλυτερο ειναι το bilstein. Τα KONI ειναι για δρομους γυαλι. Εγω αυτο που δεν θελω ειναι να γινει σκληρο το αυτοκινητο γιατι εχει ηδη χαμηλα μαμισια ελατηρια, 45αρια λαστιχα και αν βαλω και σκληροτερο αμορτισερ θα υποφερω......αυτα
-
Ξαναβάλε τα εργοστασιακά!
Για τί αυτοκίνητο μιλάμε?
-
ειναι ενα Saab Sport Sedan Aero μοντελο 2004, με 30000 χλμ μικτα πολη-εθνικη οδο.
-
Μόνο 30.000km και θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ?
Ή απλώς σκέφτεσαι να τα αλλάξεις χωρίς να είναι απαραίτητο?Εγώ θα το ξαναπώ: αν είσαι ευχαριστημένος με το setup του αυτοκινήτου μέχρι τώρα, ξαναβάλε τα εργοστασιακά.
Δεν υπάρχει λόγος για πειραματισμούς, εφόσον όπως έγραψες σε καμμία περίπτωση δε θες να σκληρύνει. -
Ο χρήστης dim69 έγραψε:
Εγω αυτο που δεν θελω ειναι να γινει σκληρο το αυτοκινητο γιατι εχει ηδη χαμηλα μαμισια ελατηρια, 45αρια λαστιχα και αν βαλω και σκληροτερο αμορτισερ θα υποφερω...Με σκληρά ελατήρια και μαλακά αμορτισέρ το αμάξι θα κάνει 'νευρικό' ταξίδι. Χώρια που θα τερματίζει η ανάρτηση συχνά και θα πετάγεσαι από το κάθισμα.
-
Γνωριζει κανενας σε τι τιμη παιζουν τα κονι (κοκκινα - κιτρινα)?
-
Καλημερα. Εχω στο 307 μου bilstein sport με μαμα ελατηριο και τελικα για την κινηση στην πολη μου φαινονται καπως κουραστικα. Μιας και γνωριζω οτι ειναι επισκευασιμα ξερει κανεις την διαδικασια για να γινουν λιγο πιο μαλακα σε αποσβεσεις και επαναφορα;
-
εγω φοραω BILSTEIN τα χοντρομπουκαλα (τα upside down) και εχουν το χαρακτηριστικο αυτο , δηλαδη σε ευθειες ή σαμαρακια μεσα στην πολη ειναι πιο ανετα, ενω οταν θελεις να 'παιξεις' να γινονται πιο σκληρα.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Γνωριζει κανενας σε τι τιμη παιζουν τα κονι (κοκκινα - κιτρινα)?oi times diaferoun analogws to montelo kai (fysika) to synergeio. Ta koni kitrina pou ebla sto Getz epaizan sthn agora sta 500 euro.
Ennoeitai sthn timi einai kai h topo8etisi kai h ey8ygramish kai FPAdes
-
500 ευρώ για αμορτισέρ για Getz
KONI H BILSTEIN