Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 68
    • Best 0
    • Groups 0

    kostasv6

    @kostasv6

    Mechanical Engineer - Internal combustion engine and cars + Music+Cooking+

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    68
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location UK

    kostasv6 Unfollow Follow

    Latest posts made by kostasv6

    • RE: Περί εκκλησίας

      Ο χρήστης skullone έγραψε:

      @tasosdev: Οπωσδήποτε είχε αδικίες, ελαττώματα και πολλά στραβά: πάρε για παράδειγμα το καθεστώς της Σπάρτης με τους είλωτες ή την αθηναϊκή ηγεμονία, που αντιμετώπιζε τους συμμάχους της περίπου όπως οι Άγγλοι τις αποικίες τους. Το αλληλοφάγωμα μεταξύ των πόλεων-κρατών, που μας κράταγε διασπασμένους. Το ΑΙΣΧΟΣ του Πελοποννησιακού Πολέμου, στον οποίο μάλιστα καταδεχθήκαμε να βάλουμε τον εχθρό μας ρυθμιστή των εσωτερικών μας υποθέσεων. Και πάρα, μα πάρα πολλά άλλα.

      .

      Νιώθεις ότι ο Πελοποννησιακός πόλεμος, η αθηναϊκή ηγεμονία και το καθεστώς της Σπάρτης σε αφορούν ατομικά? ...Νιώθεις κάποια συγγένεια με τους συμμετέχοντες στον Πελοποννησιακό πόλεμο και χρησιμοποιείς α πληθυντικό?
      Αν ο παπούς μου ήταν ο μεγαλύτερος φονιάς δεν θα έδινα μία πεντάρα όπως και δεν 'ντρέπομαι' για τις σφαγές που πραγματοποίησαν, άγνωστοι σε μένα, έλληνες στρατιώτες στη Μικρασιατική εκστρατεία...
      Πως γίνεται και εμπλέκεσαι συναισθηματικά σε 'υποθέσεις' που έλαβαν χώρα 2500 χρόνια πριν από άσχετους με σένα ανθρώπους? Με σοκάρεις

      Γιατί παραξενεύεσαι; Όλοι οι λαοί της γης έτσι αντιμετωπίζουν τους προγόνους τους, ανεξαρτήτως του πόσο μεγάλη χρονική απόσταση τους χωρίζει από εκείνους.

      Εχω διαβασει όλο το θρεντ και πραγματικα δεν εχω κατι να προσθεσω. Οι αποψεις σου φιλε Κωστα για αλλη μια φορα με εκφραζουν απολυτα.

      posted in Αντίλογος
      K
      kostasv6
    • RE: Περί Θητείας [#2]

      Ειδα το θεμα περι θυτειας και ειπα και εγω να γραψω σχετικα σχολεια.
      Πραγματικα κουφαθηκα οταν μου ειπε φιλος οτι σε ασκηση χειμερινης διαβιωσεις ειχανε παει λεει οι ευελπιδες στον υμητο και παιζανε πολεμο, η μια ομαδα εκανε οτι πυροβολουσε και φωναζε πιου-πιου-πιου και η αλλη φωναζε μπαμ-μπαμ-μπαμ. Τη ΡΟΜΠΑ ειναι ρε παιδια αυτα τα πραγματα ουτε καν paintball δεν υπαρχει? Τι γινονται τα λεφτα του λαου? ΟΛΑ θα τα φανε τελικα?
      Πολλες φορες σαν πατριωτης που ειμαι (μονιμος κατοικος του εξωτερικου με αναβολη) σκευτομαι πως θα μπορουσα καποια στιγμη να εκανα και εγω την θυτεια μου. Τελικα καταλαβα οτι και ο στρατος ομως ειναι ενας μηχανισμος κονομας και αρπαχτης για τους αγαπημενους μας πολιτικους. Τι ξεφτυλα!

      posted in Αντίλογος
      K
      kostasv6
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
      Εδώ 6 χρειάζεται η 147 1.6 που με 5η και 160κμ/ω είσαι στις 5.000 στροφές, φαντάσου η GT!! Αποτέλεσμα σε ταξίδι? Κυρίως πολύ υψηλή κατανάλωση...και θόρυβος. Είχα κάψει ένα ρεζερβουάρ για Θεσσαλονίκη με την 147...όταν τώρα με 2λτ και 6η καίω 3/4 σε μεγαλύτερο ταξίδι, με υψηλότερες τελικές. Το ίδιο οικονομικότερη θα ήταν και η 147 αν είχε 6η.

      Ένα κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση και 6 σχέσεις δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα 'marketing' που λες. Αλίμονο αν αγόραζε ο κόσμος οτιδήποτε έχει 6 ταχύτητες...

      Κι ομως ο κοσμος αγοραζει οτι να ναι.
      Το τι καταναλωση εχεις στα 160 δεν τον ενδιαφερει τον κατασκευαστη καθολου υπαρχουν αλλοι παραμετροι που παιζουνε πολυ πιο σοβαρο ρολο, οπως που συναντα η καμπυλη ισχυος ενος κινητηρα την καμπυλη road load του οχηματος, την οικονομια στα 130χμ(οι στροφες κινητρα εκει πρεπει να ειναι στην ιδανικη περιοχη του χαρτη ειδικης καταναλωσης), οι ρεπριζ, η ελκτικη ικανοτητα και πολλα αλλα. Δεν μπορει ενας κατασκευαστης να φορτωσει ενα 6αρι κιβωτιο επειδη νομιζει ο καθενας οτι του παει καλυτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasv6
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      Παλιά μας έλεγαν οι γερμανόφιλοι ότι οι 4 σχέσεις των αυτοκινήτων τους (τις οποίες τις κάνανε και ΘΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΜΑΚΡΕΣ, να μη μπορείς να προσπεράσεις χωρίς να'χεις αγοράσει οικογενειακό τάφο) ήταν υπεραρκετές (μιλάω για δεκαετία '80)... Τώρα 6 και λίγες μας είναι, ε;

      Δηλαδή επειδή ΥΠΗΡΧΑΝ το 1980 γερμανικά με 4αρι δικαιολογείται ΣΗΜΕΡΑ η GT να μην έχει 6η;;;;

      Λογική από τις λίγες.....

      6 ταχυτητες βαζεις μονο οταν το αυτοκινητο τις χρειαζεται. Δηλαδη εχει δυναμη να τις φορτωσει και δεν ξεψυχαει. Πολλες εταιρειεσ τις βαζουνε σαν μαρκετινγκ προπαγανδα. Η 147 ειναι μια χαρα με τις 5 ταχυτητες της και στο φιναλε αν κανει λιγο θορυβω οπωσ λενε μερικοι ο θορυβος υα ειναι μελλωδια του κινητηρα και οχι ο σπαστηρας του λατομειου(βλεπε VW/Audi , Mercedes)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasv6
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:

      τι νιλες θα δουμε?

      Ήμουνα σαφής, δε πιάνoυν μία Spider/Brera εμπρός το TT

      και το φιλικα τι το θες αφου θελεις να κανεις το forum μανταρα

      Ε όχι να βγω και παρεξηγημένος από αυτή την αντιπαράθεση..Αν είναι φιλαράκι σας καλά κάνετε και τον υποστηρίζετε αλλά δεν φταίω εγώ, εγώ συζητούσα ήρεμα και πολιτισμένα

      Εγω παντος ξεφτυλιζω ανετα οτι αυτοκινητο εχει βγαλει η VW/Audi μεχρι τα 3,5 λιτρα. Ειδικα το R32 το γαζωνω κανονικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostasv6
    • RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....

      Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
      να ρωτήσω κάτι;

      γιατί βάζουν αποτρεπτικό να φτάνουν οι στροφές στα κόκκινα;

      δε θέλω την απάντηση 'για να μη κάνεις ζημιά στο μοτέρ', υποτίθεται ότι ξέρουμε τι μας γίνεται... εξ'άλλου αμα είναι να το κάνεις μπίλιες το μοτέρ, τι να τον κάνεις τον κόφτη όταν από γεμάτη τρίτη βάλεις δευτέρα;

      ξαναρωτώ... γιατί βάζουν αποτρεπτικό μόλις το μοτέρ φτάσει στο κόκκινο;

      σε κάποια σημεία, μπορεί να θες, αντί να βάλεις μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και αμέσως μετά ξανά μικρότερη σε μια στροφή, να ακουμπήσεις κόκκινα για 1-2 δευτερόλεπτα. τόσο ζημιά θα πάθει πια;

      μπορεί να λέω και βλακείες, δε ξέρω, αλλά η απορία μου παραμένει

      Esy file exeis kapia euaisthisia kai tha to pas sta kokkina gia liga deuterolepta kai den tha exeis provlhma, o kathe tsopanos/asxetos pou nomizei oti einai pilotos omws ama to spasei tha zhtaei ta resta apo thn kathe antiproswpia. H texnikoi logoi tou kofth einai oti o kinhthras otan exei mapping gia mexri 6500rpm kai esy ton doulepseis stis 7000 tote tha stegnwsei apo kausimo kai tha yperthermanthei. Den yparxei kanenas logos otan to moter apodidei megisth roph stis4000rpm kai megisth isxh stus 6000rpm na to pas me 8000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasv6
    • RE: Περί ωστηρίων ο λόγος

      Ο χρήστης loupisb έγραψε:
      εγώ το πρωί που τακούω μέχρι να ζεσταθεί λίγο το αμάξι ακούω ένα πολυ ελαφρύ ήχο από το κινητήρα. . .όταν όμως τακούω αφού έχει δουλέψει το αμάξι για κάποια ωρα ακούγετε ενα δυνατο χτυπημα στο ρελαντι σα να χτυπάει πειράκια η σα νακούς κατα καποιο τρόπο πετραιλεοκίνητο στο ρελαντί(όταν εχουν φθαρεί βέβαια χτυπάνε έτσι δυνατά στο ρελαντί) έτσι τουλάχιστον ακούγετε εμένα που έχει πρόβλημα

      Ean to autokinhto einai kalosynthrhmeno tote paei na pei oti exei spasei to elathriaki mesa sto wsthrio kai giauto xtypaei. Oti kai na kaneis me ta ladia t akainourgia wsthria den ta glitwneis, isws kalyterepsei h katastash alla pali tha akougontai. den einai kai idieter akariva edw pou ta leme opote sthn epomenh allagh imanta xronismou peta ta kai vale alla na hsyxaseis.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasv6
    • RE: ΝΕΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      pou zoume?

      Στην Ελλάδα.

      Σκέφτομαι να πέσω για ύπνο αλλά θα πρέπει να ξυπνήσω σε 2 ώρες. Βλέπεις πρέπει να πάω στις 3 τα χαράματα στο τμήμα να κάτσω στην ουρά για να βγάλω ταυτότητα. Νεότερα αύριο.

      File leonida sou euxomai kalh tyxh kai ypomonh.

      posted in Αντίλογος
      K
      kostasv6
    • RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
      Oι κινητηρες σχεδον ολων των εταιρειων μαζικης παραγωγης,ερχονται στρωμενοι ήδη απο το εργοστασιο,αυτο μου εχουν πει αξιοπιστες πηγες

      Loipon file tiger akou na deis ti kanane prin apo 2 xronia sto ellesmere port V6 house of GM, xereis ekei pou parhgane ta v6 ths opel. Vazeis mpros kateutheian 2000rpm gia 6 lepta meta 6200 gia 8 lepta me stadiakh fortish apo 0-100% frenarisma tou kinhthra sths 3400 kai paramonh ekei me megisto fortio gia 10 lepta meta xana plakwma mexri 6200 gia metrhsh isxyws 1 lepto relanti kai svhsimo. Allagh ladia forema pollaples exagwghs kai paketarisma. Auta apo synadelfo mou pou htane test cell upervisor gia 2 xronia ekei.
      Tou kwlou strwsimo dhladh, apla kai mono test gia quality control.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kostasv6
    • RE: ΝΕΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ

      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
      @nass: πράγματι έχουν έλλειψη προσωπικού και το γνωρίζω α΄πο έγκυρες πηγές. Εκείνο που με ενοχλεί είναι ο τρόπος που μιλάνε υποτιμόντας συχνά τον πολίτη που ταλαιπωρείται. Εγώ προσωπικά δεν χαρίζομαι πλέον και κάνω πάντα την δουλειά μου.

      Όσον αφορά τις ταυτότητες οι κομμένες είναι ληγμένες ήδη από την 01/01/2006 και ως εκ τούτου θεωρούνται άκυρες (εξαιρέθηκε η χρήση τους στις εκλογές). Σε λιγο καιρό -αδιεκρίνηστο ακόμα- θα θεωρούνται άκυρες και όσες έχουν περάσει την δεκαετία με την αιτιολογία της αλλαγής των χαρακτηριστικών του προσώπου (λογικο ακούγεται και είναι) αλλά καισ ε επόμενο βήμα όσες δεν έχουν λατινικούς χαρακτήρες. Ο λόγοςπου δεν έχει γίνει αυτό ακόμα είναι το τεράστιο φόρτο εργασίας που θα έχουν τα αστυνομικά τμήματα οπότε το προωθούν αργά αργά...Στα διαβατήρια όμως γίνεται δεκτή μόνο ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες όπως είδες...

      File spiro, to proswpiko ftanei kai paraftanei, to provlhma kata thn gnwmh mou einai h diadikasia, etsi thn vrhkan 200 xronia prin etsi thn afhsane. Einai logiko en eth 2007 na grafei o consular aithseis me to xeri kai na kovei apodeixeis xeirografes tis opoies exei arithmhsei sto xeri? Ti pragmata einai auta? pou zoume?

      posted in Αντίλογος
      K
      kostasv6
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr