Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 57
    • 58
    • 22 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    6507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης tazio έγραψε:

      Καντό Χ100 για να είσαι πιο σίγουρος

      Μπορεί να θέλει να το κρατήσει κάμποσες 10ετίες.

      Πάντως laantonios σεβαστή η άποψή σου αλλά υπερβολική.

      δεν είναι και σίγουρο ότι θα κρατήσει. Έχεις δει τι κατάλοιπα μαζεύονται σε αυτοκίνητα που δεν ξεπερνάνε τις 3-4.000 σαλ; (γυναικών κυρίως)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        laantonios last edited by

        βρε αυτο το έκανα στις αρχες τώρα το αυτοκίνητο δουλεύει 3-5.5 ! πλάκα έχετε..

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          aserf last edited by

          Ο χρήστης laantonios έγραψε:
          βρε αυτο το έκανα στις αρχες τώρα το αυτοκίνητο δουλεύει 3-5.5 ! πλάκα έχετε..

          Μαζί σου...
          Είμαι υπέρ του μακροχρόνιου στρωσίματος και στη συνέχεια της χρήσης του συνόλου των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης aserf έγραψε:
            της χρήσης του συνόλου των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου

            ... κι εγώ. Από το πρώτο χιλιόμετρο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              της χρήσης του συνόλου των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου

              ... κι εγώ. Από το πρώτο χιλιόμετρο!

              Πρόσεξε όμως μήπως έτσι έρθει πιο γρήγορα και το τελευταίο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Mπα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Νομίζω ότι μετά την περίοδο 'χάριτος' που λέει ο κατασκευαστής (1500-2000 χλμ συνήθως) όπου δεν πρέπει να υπερβαίνουν οι στροφές του κινητήρα έναν αριθμό, το αυτοκίνητο θα πρέπει σταδιακά να πάει στο 'κόκκινο' αρκετές φορές, και εν συνεχεία να αλλαχθούν τα πρώτα λάδια.

                  -Ερώτηση:
                  Υπάρχει πουθενά ποσταρισμένη η διαδικασία 'Italian break-in'?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... c&start=45
                    Το ποστ του ΒΑΣΙΛΗ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyot last edited by

                      Thanks.
                      Γκαβός

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        The need for the 'traditional' type of running in procedure is pretty much out the window. There are two things i would do with running in a brand new engine. First would be to use a semi-synthetic oil like mobil synth s or shell helix plus for 6000-10000kms, then switch to synthetic. This allows the rings to bed in to the cylinder better because the are softer molecules when mineral based. Also the other important thing is to avoid hard drving untill the engine is upto perfect opperating temp and let the car cool down. Its the expansion and contraction of the metals when new is what can cause stress fractures and seals to both let go. Also it desirable to avoid lots of short trips. As far as revs and being gentle or hard, drive as per normal - no different.

                        **Originally posted by GaryD
                        mate, what do you define as a 'short trip' just wondering cuz my car usually only gets driven 20 mins to and from work. i assume this is ok? **

                        Like secoh said, its the 10 min bursts several times a day because the engine is contract and expanding all the time which is not desirable when new.

                        http://www.performanceforums.com/forums ... t=67152538

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostasv6 last edited by

                          Ο χρήστης gTsiros έγραψε:
                          να ρωτήσω κάτι;

                          γιατί βάζουν αποτρεπτικό να φτάνουν οι στροφές στα κόκκινα;

                          δε θέλω την απάντηση 'για να μη κάνεις ζημιά στο μοτέρ', υποτίθεται ότι ξέρουμε τι μας γίνεται... εξ'άλλου αμα είναι να το κάνεις μπίλιες το μοτέρ, τι να τον κάνεις τον κόφτη όταν από γεμάτη τρίτη βάλεις δευτέρα;

                          ξαναρωτώ... γιατί βάζουν αποτρεπτικό μόλις το μοτέρ φτάσει στο κόκκινο;

                          σε κάποια σημεία, μπορεί να θες, αντί να βάλεις μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και αμέσως μετά ξανά μικρότερη σε μια στροφή, να ακουμπήσεις κόκκινα για 1-2 δευτερόλεπτα. τόσο ζημιά θα πάθει πια;

                          μπορεί να λέω και βλακείες, δε ξέρω, αλλά η απορία μου παραμένει

                          Esy file exeis kapia euaisthisia kai tha to pas sta kokkina gia liga deuterolepta kai den tha exeis provlhma, o kathe tsopanos/asxetos pou nomizei oti einai pilotos omws ama to spasei tha zhtaei ta resta apo thn kathe antiproswpia. H texnikoi logoi tou kofth einai oti o kinhthras otan exei mapping gia mexri 6500rpm kai esy ton doulepseis stis 7000 tote tha stegnwsei apo kausimo kai tha yperthermanthei. Den yparxei kanenas logos otan to moter apodidei megisth roph stis4000rpm kai megisth isxh stus 6000rpm na to pas me 8000.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Also the other important thing is to avoid hard drving untill the engine is upto perfect opperating temp and let the car cool down. Its the expansion and contraction of the metals when new is what can cause stress fractures and seals to both let go.

                            Αυτά με το ζέσταμα/κρύωμα είναι παρατραβηγμένα. Το μόνο που αλλάζει όταν βάζεις μπρος το κινητήρα είναι η τάση στα δακτυλίδια/ελατήρια. Μόλις ζεσταθούν πρώτη φορά κανονικά φτάνει, μετά δεν αλλάζει τίποτα όσες φορές να τα ζεστάνεις/κρυώσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyot last edited by

                              Ενα ταξίδι 1100 χλμ μονοκοπανιά (μεταβάλλοντας τις στροφές του κινητήρα, αλλάζοντας και καμιά σχέση και ψιλοφρενάροντας που και που) θα ήταν καλό στρώσιμο;
                              Η δεν πρέπει να δουλέψει ο κινητήρας με το καλημέρα τόσες ώρες (σχεδόν) αδιάκοπα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Οι κινητήρες φτιάχνονται για να λειτουργούν!!! Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Το μόνο που ταλαιπωρεί είναι οι πολλές κρύες εκκινήσεις. Για τις πολλές στροφές δεν λέω μια και όλοι έχουν ποια κόφτες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                  Ενα ταξίδι 1100 χλμ μονοκοπανιά (μεταβάλλοντας τις στροφές του κινητήρα, αλλάζοντας και καμιά σχέση και ψιλοφρενάροντας που και που) θα ήταν καλό στρώσιμο;
                                  Η δεν πρέπει να δουλέψει ο κινητήρας με το καλημέρα τόσες ώρες (σχεδόν) αδιάκοπα;

                                  Στο ταξίδι ο κινητήρας δουλεύει χαλαρά και αργεί να στρώσει. Κάνε κι άλλα ήσυχα χιλιόμετρα πριν τον σκίσεις.

                                  Λεπτομέρειες (αν δεν βαριέσαι): Τα πρώτα 50 χιλιόμετρα (αφού ζεσταθεί καλά) κάνε που και που μερικά ανοίγματα με 2α και τέρμα γκάζι από 2.500 -> 5.500 σαλ. Προηγουμένως να έχεις φρενάρει με το κινητήρα από 4.000 στροφές για να έχει ρουφήξει λάδι στο κύλινδρο. Στο υπόλοιπο ταξίδι να οδηγάς κανονικά, να παίρνεις το πόδι σου από το γκάζι κάθε 2-3 λεπτά (να ρουφάει λάδι) και να μην βάλεις το cruise. Φυσικά μη δεις τη τελική ταχύτητα - περίμενε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Ενα ταξίδι 1100 χλμ μονοκοπανιά (μεταβάλλοντας τις στροφές του κινητήρα, αλλάζοντας και καμιά σχέση και ψιλοφρενάροντας που και που) θα ήταν καλό στρώσιμο;
                                    Η δεν πρέπει να δουλέψει ο κινητήρας με το καλημέρα τόσες ώρες (σχεδόν) αδιάκοπα;

                                    Στο ταξίδι ο κινητήρας δουλεύει χαλαρά και αργεί να στρώσει. Κάνε κι άλλα ήσυχα χιλιόμετρα πριν τον σκίσεις.

                                    Λεπτομέρειες (αν δεν βαριέσαι): Τα πρώτα 50 χιλιόμετρα (αφού ζεσταθεί καλά) κάνε που και που μερικά ανοίγματα με 2α και τέρμα γκάζι από 2.500 -> 5.500 σαλ. Προηγουμένως να έχεις φρενάρει με το κινητήρα από 4.000 στροφές για να έχει ρουφήξει λάδι στο κύλινδρο. Στο υπόλοιπο ταξίδι να οδηγάς κανονικά, να παίρνεις το πόδι σου από το γκάζι κάθε 2-3 λεπτά (να ρουφάει λάδι) και να μην βάλεις το cruise. Φυσικά μη δεις τη τελική ταχύτητα - περίμενε.

                                    Λεωνίδα θερμά ευχαριστώ για τις λεπτομερέστατες οδηγίες, αλλά δεν το πήρα ακόμη - ούτε καν απόφαση!
                                    Απλώς εξετάζω όλες τις παραμέτρους εκ των προτέρων (ψυχαναγκαστικός - compulsive τύπος γαρ) και σκεφτόμουν για το ότε/αν το παραγγείλω, σε ποια χώρα να ζητήσω να μου παραδοθεί...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                      ενα σωληνακι των 10 ευρω μου δημιουργησε ζημια των 700 ευρω...
                                      συμβουλη μου ειναι να τα αλλαξεις προληπτικα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο... 30 ευρω κανουνε...

                                      Τι λάδια είχες μέσα;
                                      Εγώ έπαθα κάτι ανάλογο πριν 3 χρόνια καθαρά από δικιά μου ανοησία και το μοτέρ δεν κατάλαβε τίποτε. Μαλιστα με άδειο εντελώς ψυγείο έκανα 2,5 + 2,5 χιλιόμετρα ( με ενδιάμεσο διάλειμμα μισής ώρας) έως το συνεργείο .
                                      Ήξερα οτι αν η απόσταση είναι μικρή γίνεται και το έκανα , από λάδια φορούσα τα 5W30 της γερμανικής fuchs ( PAO based , με χίλιες δυο προδιαγραφές) .

                                      Μια που το συνάντησα ξανά σήμερα , παραθέτο το παρακάτω thread από το BITOG. Η κόρη του Terry(ένας είναι ο Terry..) , έκανε 18 μίλια παρακαλώ με 0 αντιψυκτικό ... και η μηχανή απλά κάποια στιγμή μύρισε καμένο , όμως άντεξε.link εδώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        endless last edited by

                                        ναι αλλα αυτη ειχε μοτερ vag...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Το καημένο το αμάξι το αγόρασαν γυναίκες.

                                          Η πρώτη, αφού χτύπησε το κάρτερ (σε τσιμεντάκι πάρκινγκ!!!!) δεν συμπλήρωνε λάδι που χανόταν από το χτυπημένο κάρτερ (αφού όπως είπε στον πατέρα της 'γιατί να συμπληρώνω λάδι αφού έτσι κι αλλιώς χάνεται') ΕΚΑΨΕ το πρώτο κινητήρα.

                                          Το αμάξι το πήρε δεύτερη γυναίκα και απέκτησε νέο κινητήρα. Ο δεύτερος ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ κινητήρας, έμεινε χωρίς νερό, για 18 μίλια (συνολικά) ψωνίζοντας ανάμεσα σε καταστήματα. Χτυπάει ένας δυνατός βομβητής όταν δεν έχει νερό το αμάξι αλλά μάλλον αγόρασαν οι κοπέλες ωτοασπίδες αντί να συμπληρώσουν νερό. Ο κινητήρας επέζησε της υπερθέρμανσης αλλά δεν θα αντέξει πολύ γιατί τα κουζινέτα έπαθαν ζημιά από την υπερθέρμανση (φαίνεται στην ανάλυση λαδιού που κάνει ο πατέρας της - ειδικός σε θέματα λίπανσης/ανάλυσης).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Το καημένο το αμάξι το αγόρασαν γυναίκες.

                                            Η πρώτη, αφού χτύπησε το κάρτερ (σε τσιμεντάκι πάρκινγκ!!!!) δεν συμπλήρωνε λάδι που χανόταν από το χτυπημένο κάρτερ (αφού όπως είπε στον πατέρα της 'γιατί να συμπληρώνω λάδι αφού έτσι κι αλλιώς χάνεται') ΕΚΑΨΕ το πρώτο κινητήρα.

                                            Το αμάξι το πήρε δεύτερη γυναίκα και απέκτησε νέο κινητήρα. Ο δεύτερος ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ κινητήρας, έμεινε χωρίς νερό, για 18 μίλια (συνολικά) ψωνίζοντας ανάμεσα σε καταστήματα. Χτυπάει ένας δυνατός βομβητής όταν δεν έχει νερό το αμάξι αλλά μάλλον αγόρασαν οι κοπέλες ωτοασπίδες αντί να συμπληρώσουν νερό. Ο κινητήρας επέζησε της υπερθέρμανσης αλλά δεν θα αντέξει πολύ γιατί τα κουζινέτα έπαθαν ζημιά από την υπερθέρμανση (φαίνεται στην ανάλυση λαδιού που κάνει ο πατέρας της - ειδικός σε θέματα λίπανσης/ανάλυσης).

                                            Μηπως να κανει ενα τεστ DNA ο μπαμπας?Αποκλειεται να ειναι δικια του κορη!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 22 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr