Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 57
    • 58
    • 20 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    6562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Έχω ρωτήσει άτομα που δουλεύουν στη βιομηχανία (σε κάποιο θέμα νομίζω το είχα γράψει) και τα πράγματα έχουν ως εξής:

      ΟΛΟΙ οι κινητήρες δουλεύουν στο εργοστάσιο που τους κατασκευάζει. Δεν μου είπαν πόση ώρα δουλεύουν αλλά μόνο ότι στοιχίζει πάρα πολλά λεφτά να στείλουν ένα κινητήρα που δεν δουλεύει ή έχει κάποιο πρόβλημα. Άρα οι κινητήρες δουλεύουν μόνο για να βεβαιωθούν ότι δεν έχουν πρόβλημα, άγνωστο αν στρώνονται (ίσως μερικές τέρμα γκαζιές για να 'καθήσουν' τα ελατήρια). Τεράστιοι χώροι με δυναμόμετρα δεν υπάρχουν και δε νομίζω να δουλεύουν πολύ ώρα. Βίτο γνωστού μου που χρειάστηκε να κατεβεί ο κινητήρας 4-5 μέρες και 300 χλμ μετά που το πήρε λόγω διαρροής λαδιών, μάλλον δεν δούλεψε πολύ ώρα ο κινητήρας στο εργοστάσιο - αυτό σε αμάξι που έχει επάνω το άστρο, στα άλλα τα πράγματα θα είναι χειρότερα.

      Σε εργοστάσιο που συναρμολογούνται αυτοκίνητα (τους κινητήρες τους παίρνουν από άλλο εργοστάσιο), οι κινητήρες δουλεύουν μόλις τοποθετηθούν στο αμάξι για μερικά δευτερόλεπτα (χωρίς βενζίνη με παροχή αερίου στην εισαγωγή) για να βεβαιωθούν ότι δουλεύει η μίζα και ο κινητήρας έχει μπει σωστά. Την επόμενη φορά που δουλεύει ο κινητήρας είναι όταν 'μετακινεί σπινιάροντας άγρια το αμάξι ο υπάλληλος της αντιπροσωπείας στο πάρκινγκ'.

      Άλλοι κατασκευαστές μπορεί να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά αλλά αν τα αμάξια τους πωλούνται σε παρόμοιες τιμές με των άλλων, μάλλον ακολουθούν το ίδιο 'στρώσιμο'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης RedLine έγραψε:
        Δεν υποτιθεται οτι πλεον ολοι οι εργοστασιακοι κινητηρες ειναι στρωμενοι?

        Άλλο είναι το δεν χρειάζονται στρώσιμο (με τη παλιά έννοια) και άλλο ότι είναι στρωμένοι. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν πολύ προσεγμένες ανοχές στους κινητήρες και δεν υπάρχει περίπτωση κάποιο κουζινέτο να είναι σφιχτό και να χρειάζεται να δουλέψει πολλά χιλιόμετρα να 'ανοίξει'.

        Αν δεν ξέρεις κάποια συγκεκριμένη τεχνική για να στρώσεις ένα κινητήρα, το ασφαλέστερο είναι να οδηγείς κανονικά, χωρίς σκίσιμο για 500-1000 χλμ και να αποφεύγεις να δουλεύεις το κινητήρα σε πολύ χαμηλές στροφές. Πάντως το να οδηγείς το αμάξι πολύ σιγά δεν είναι καλό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Redline oil and others are suggesting a 3,000-mile break-in for new engines! Proper seating of rings with today’s lubricants is taking that long to properly seal. Shifting to synthetics before that time will just burn a lot of oil and not run as well as hoped.
          Απο εδω: http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?DisplayID=1922

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostasv6 last edited by

            Ο χρήστης Tiger έγραψε:
            Oι κινητηρες σχεδον ολων των εταιρειων μαζικης παραγωγης,ερχονται στρωμενοι ήδη απο το εργοστασιο,αυτο μου εχουν πει αξιοπιστες πηγες

            Loipon file tiger akou na deis ti kanane prin apo 2 xronia sto ellesmere port V6 house of GM, xereis ekei pou parhgane ta v6 ths opel. Vazeis mpros kateutheian 2000rpm gia 6 lepta meta 6200 gia 8 lepta me stadiakh fortish apo 0-100% frenarisma tou kinhthra sths 3400 kai paramonh ekei me megisto fortio gia 10 lepta meta xana plakwma mexri 6200 gia metrhsh isxyws 1 lepto relanti kai svhsimo. Allagh ladia forema pollaples exagwghs kai paketarisma. Auta apo synadelfo mou pou htane test cell upervisor gia 2 xronia ekei.
            Tou kwlou strwsimo dhladh, apla kai mono test gia quality control.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hammer_ last edited by

              Καθόλου του κώλου δεν μου φαίνεται αυτό το στρώσιμο. Πιστεύω ότι καταλαβαίνεις τι σημαίνει 8 λεπτά στον κόφτη με μεταβλητό φορτίο. Σίγουρα με αυτόν τον τρόπο πατάνε σωστά τα ελατήρια στους κυλίνδρους και στρώνονται κάπως και τα άλλα εξαρτήματα, όπως κουζινέτα κτλ. Προφανώς και δεν πιστεύει κανείς ότι οι κινητήρες είναι εντελώς στρωμένοι όταν βγαίνουν από το εργοστάσιο, αυτό θα έπαιρνε δεκάδες ώρες για κάθε κινητήρα! Αλλά υπάρχουν πολλές διαβαθμίσεις ανάμεσα στο 'δεν είναι στρωμένος' και στο 'τέλειωσε όλο το στρώσιμο'. Σκέψου τα εξής σενάρια:

              • Μιζάρισμα, ρελαντί 2000 στροφές για 30sec, δυό τρεις γκαζιές μέχρι τον κόφτη και τέλος
              • Το στρώσιμο που έγραψες παραπάνω
              • Μια-δυό ώρες στον πάγκο να κάνει ανοίγματα, full-throttle κοντά στον κόφτη με ψηλό φορτίο, κτλ
              • Πλήρες στρώσιμο στον πάγκο, διάρκειας δεκάδων ωρών, σαν να έχει >5000km δρόμου

              Εγώ όταν λέω ότι το εργοστάσιο στρώνει τα αυτοκίνητα, εννοώ το 2ο ή το 3ο. Το 1ο δεν νομίζω ότι ισχύει πουθενά, όπως και το 4ο. Το υπόλοιπο στρώσιμο μετά το εργοστάσιο το αναλαμβάνουμε εμείς, αλλά όπως και να το κάνεις ο κινητήρας δεν βγαίνει 'άστρωτος'!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                astrakitcar last edited by

                στρωμενο μοτερ ειναι το μοτερ που εχει κανει πανω απο 5000km και εχουμε κανει την πρωτη αλλαγη λαδιων...απο εκει και περα τα οφελη του καλου στρωσιματος θα τα δεις μετα τα 20000km οπου θα δεις μερικα αλογακια παραπανω και λιγη ροπη....

                to quality test και τεστ διαροων δεν σημαινει και στρωσιμο...δηλ ποσα χιλιομετρα εκανε το αμαξι στην διαρκεια της δοκιμης 5-10....

                τοτε οι μοτοσυκλετες επρεπε με κοφτη στις 12000+ να δοκομαζονται για 5 ωρες αφου οι διαδρομες των κινουμενων μερων ειναι μεγαλυτερες και οι σχεσεις περισσοτερες...αρα περισσοτερος χρονος παραμονης στο εργοστασιο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Όλοι οι ειδικοί σε ένα τόπικ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hammer_ last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    Όλοι οι ειδικοί σε ένα τόπικ

                    Forum είναι, ο καθένας λέει τη γνώμη του. Τόσο ξέρουμε τόσο λέμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα), αλλά όποιος ξέρει παραπάνω, είναι ελεύθερος να μιλήσει, και να παραθέσει φυσικά τις πηγές του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      astrakitcar last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      Όλοι οι ειδικοί σε ένα τόπικ

                      καλως τον επιστημονα....

                      ελα και εδω να κανεις το topic Π.....α

                      αφου δεν εχεις γνωσεις ουτε βασικες ρε μεγαλε τι πεταγεσαι καθε φορα και χαλας την κουβεντα.μαθε να βαζεις αερα στα λαστιχα και μετα πες εμας αν ειμαστε ειδικοι...
                      α μην ξεχασεις την ταπα στο βενζιναδικο,αλλιως ελα να σου βαλω εγω την ΤΑΠΑ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Έχουν γραφτεί τόσες φορές κι ορισμένοι εξακολουθούν να προτείνουν λύσεις... 20ετίας στα σύγχρονα αυτοκίνητα και κινητήρες. Αυτοί πάντα ξέρουν καλύτερα.

                        Το 'άστρωτο' δικό μου δεν πάει καθόλου θα περιμένω μέχρι τα 50 μήπως και ανοίξει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:

                          καλως τον επιστημονα....

                          ελα και εδω να κανεις το topic Π.....α

                          αφου δεν εχεις γνωσεις ουτε βασικες ρε μεγαλε τι πεταγεσαι καθε φορα και χαλας την κουβεντα.μαθε να βαζεις αερα στα λαστιχα και μετα πες εμας αν ειμαστε ειδικοι...
                          α μην ξεχασεις την ταπα στο βενζιναδικο,αλλιως ελα να σου βαλω εγω την ΤΑΠΑ.

                          καλώς τον κι ας άργησε

                          Ειδικός είσαι; αναφέρθηκα σε σένα;

                          τι ακριβώς θα μου βάλεις;;

                          Keep walking

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            astrakitcar last edited by

                            τοτε ονομασε σε ποιον ειδικο αναφερεσε.

                            την ΤΑΠΑ θα σου βαλω...

                            Δεν αφήνεις τις φοβέρες και να μείνεις στα επιχειρήματα? [kouk]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gtsiros last edited by

                              εγώ δηλαδή που ως καλό στρώσιμο θεωρώ το 'με ρέγουλα τα πρώτα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα' ... δεεεεν...;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astrakitcar last edited by

                                Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                τοτε ονομασε σε ποιον ειδικο αναφερεσε.

                                την ΤΑΠΑ θα σου βαλω...

                                Δεν αφήνεις τις φοβέρες και να μείνεις στα επιχειρήματα? [kouk]

                                Πες του να κοψει την ειρωνεια.

                                γιατι και εγω ειρωνικα απαντησα

                                διαβασε που μπαινω και τι γραφω τι επιχειρηματα λεω(γραφω μονο για βελτιωσεις-λαδια-μηχανολογια-αγωνες)και δεν περιφερομαι ασκοπα στο forum.

                                δηλ αν βγω και πω ειστε ασχετοι δεν προσβαλω κοσμο???
                                οταν του ειπα να ονοματισει καποιον γιατι δεν το εκανε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Υπάρχουν τρείς Σχολές στρωσίματος!

                                  1. Αντιπροσωπείας. Ότι λέει στο εγχειρίδιο!

                                  2. Παραδοσιακός. Ομαλά ανοίγματα μέχρι τα 5000 χλμ.

                                  3. Italian. Σκίσιμο, με διαδικασία, άμεσα.

                                  Διαλέγετε και παίρνετε!

                                  Λάθος ή σωστό, δεν θα τολμούσα να διακρίνω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tm last edited by

                                    καμμια φατσουλα για βηχα εχει?
                                    πως τα πετας ετσι ρε νικο!
                                    μπα σε καλο μας!

                                    παντως το κατα premium ευαγγελιο (μανουαλ του γκολφ ) αναφερει οτι ο πωλητης σας ενημερωσε για τη διαδικασια μπλα μπλα..
                                    ο πωλητης οντως με ενημερωσε και κατι ελεγε για σταδιακο ανοιγμα καθε 1000 χλμ 1000 στροφες αν θυμαμαι καλα...
                                    δεν προσεχα ιδιαιτερα γιατι στο μεταξυ περπατουσαμε!
                                    εκτος αυτου ειχα ηδη οδηγιες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

                                        μετα μαυριζουν οι εξατμισεις!

                                        το στρωσιμο εχει τελειωσει για μενα, αλλα... δεν αισθανομαι τοσο ζωντανη την 5η μου ρε γαμωτο... θα ξανακανω κανενα ανοιγματακι να δω τι γινεται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

                                          τι λες ρε?

                                          να περιμενεις να φτασεις τα 30000χλμ και μετα να ξεπερασεις τις 2500στροφες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης tm έγραψε:

                                            500-600χλμ να 'στρωθούν' τα υπόλοιπα πλην κινητήρα μέρη και μετά...

                                            μετα μαυριζουν οι εξατμισεις!

                                            το στρωσιμο εχει τελειωσει για μενα, αλλα... δεν αισθανομαι τοσο ζωντανη την 5η μου ρε γαμωτο... θα ξανακανω κανενα ανοιγματακι να δω τι γινεται...

                                            ευτυχως που υπαρχουν και καποιοι ABT, REVO, MTM, κτλ κτλ κτλ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 20 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr