-
το αμαξι ειναι τελειο,,απλως τωρα απαιτειταιο 1.8 η ο 2.0 λιτρος...οσο για το ζυγισμα που λεει ενας φιλος με ανοιχτη την οροφη ακομα καλυτερο κρατημα..με κλειστη πιο ουδετερο..
Ξεχασες τις εποχες που βαζαμε σακκι τσιμεντο στο πορτπαγκαζ για να κρατανε καλυτερα οι πισωκουνες..ηταν πολυ της μοδας τα 80s
-
Είναι πολύ-πολύ όμορφο. τιμές ξέρουμε?
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θα το προτιμούσα,άν ήμουνα σίγουρος για τήν αξιοπιστία του μηχανισμού ανοιγοκλεισίματος,παρά τα +30 κιλά του
Ομορφο είναι σίγουραΟι πάνινες οροφές,πόσο εύκολα καταστρέφονται;
Από τους κακοήθεις πολύ εύκολα! Από καιρικά φαινόμενα κτλ. δεν φθείρονται τόσο εύκολα αλλά σίγουρα θέλουν λίγο προσοχή παραπάνω
-
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
Θα το προτιμούσα,άν ήμουνα σίγουρος για τήν αξιοπιστία του μηχανισμού ανοιγοκλεισίματος,παρά τα +30 κιλά του
Ομορφο είναι σίγουραΟι πάνινες οροφές,πόσο εύκολα καταστρέφονται;
Από τους κακοήθεις πολύ εύκολα! Από καιρικά φαινόμενα κτλ. δεν φθείρονται τόσο εύκολα αλλά σίγουρα θέλουν λίγο προσοχή παραπάνω
Ω,ναί,είναι και οι 'κακοήθεις'
Εχω εδώ στή γειτονιά ένα ΜΚ-1,που η πάνινη οροφή του έχει μαύρα χάλια.Ξεφτισμένη και σχεδόν διαλυμένη από παντού,ενώ το πίσω πλαστικό παρμπρίζ,έχει σπάσει σε αρκετά σημεία
Από τήν πολυκαιρία δείχνει να είναιΣε τέτοια περίπτωση,πόσα θα χρειαστεί κάποιος για να ξαναφτιάξει τήν οροφή του σάν καινούρια;
-
SUPER.....
-
Σαν ανοιχτό (που για μένα είναι και ο λόγος ύπαρξής του) είναι ίδιο με αυτό με μαλακή οροφή άρα εκεί δεν χάνει. Σαν κλειστό είναι λύση ανάγκης και μάλλον και εκεί δεν χάνει... οπότε όλα καλά! Κλειστό μάλιστα θυμίζει κάπως τις γραμμές της Lancia Fulvia.... που δεν είναι καθόλου κακό!
Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις πάνω από 5χρόνια αξίζει να δώσεις 10% παραπάνω στην αρχή. Και θα τα πάρεις πίσω στην μεταπώληση αν θελήσεις ποτέ να το πουλήσεις αλλά και δεν θα το πληρώσεις σε επισκευή-αντικατάσταση μαλακής οροφής... Η επιπλέον ασφάλεια για όσους το παρκάρουν έξω (που μπορεί να ήταν και λόγος δισταγμού ενώ τώρα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο) και η αποδοχή για όσους δεν θέλουν ανοιχτά προστίθενται στα συν. Πάντως 10% είναι αρκετό, μιλάμε για 2500-3000 ευρώ παραπάνω από κάτι που ήδη είναι ανοιχτό... θα προτιμούσα να ήταν 1500 μόνο παραπάνω.
Ακόμα κι έτσι όμως πλέον γίνεται και εμπορικά πολύ ανταγωνιστικό... Ζ4 και SLK τρέμετε... την μία την ξεπερνά λόγω οροφής την άλλη την φτάνει (βέβαια αυτά έχουν καλύτερες επιδόσεις και αξιοπρεπή χώρο αποσκευών που κάνει μια διαφορά σε πρακτικότητα... αλλά κοστίζουν και σημαντικά περισσότερο) Πλέον αντί μεταχειρισμένης SLK παίρνεις καινούργιο ΜΧ5... αν και για όσους ήξεραν τι ήθελαν οι δρόμοι ήταν ξεκάθαροι τώρα διευκολύνονται μερικοί που έψαχναν κάποια ιδιαίτερη χρυσή τομή.
Σχετικά με το ζύγισμα νομίζω ότι δεν αξίζει να το συζητάμε. Μιλάμε για συνολική αύξηση 30 κιλών που φαντάζομαι αφορά κυρίως την αντλία και τις σωληνώσεις που μένουν χαμηλά οπότε η διαφορά σε βάρος ψηλά ή η αλλαγή στο ζύγισμα είναι μάλλον αμελητέα.Σε πόση ώρα ανοίγει? Είναι τελείως αυτόματο ή θέλει χειροκίνητη απασφάλιση πρώτα? Αν είναι αυτόματο μπορεί να ανοίξει με τηλεχειρισμό?
Αφού θα παρουσιαστεί Ιούλιο στην Αγγλία πότε θα αρχίσει να πωλείται και πότε θα έρθει στην Ελλάδα?
Το θέλω.... ΤΟ ΘΕΛΩ.... **ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ **!!! -
Mazda MX-5 Roadster Coupe (European Specification)Μazda to Exhibit New Mazda MX-5 with Power Retractable Hard Top at the British International Motor Show
- The Mazda stand will also feature the Mazda BT-50 one-ton pickup truck-
HIROSHIMA, Japan, June 20, 2006—Mazda Motor Corporation will use the 2006 British International Motor Show for its global reveal of the new Mazda MX-5, now equipped with a power retractable hard top roof ** - and the regional debut of the Mazda BT-50 one-ton pickup truck.
The British International Motor Show will be held in London from Tuesday, July 18, through Sunday, July 30, 2006.
Featuring a new, unique power retractable hard top roof, this is an all-new addition to the third-generation Mazda MX-5 which has been celebrated globally since 2005. This new Mazda MX-5 model provides a unified sense of driving exhilaration, ready to spread the fun of lightweight sports cars in diverse and distinct new ways.
'Jinba Ittai'—or 'rider and horse as one' is the essence of Mazda MX-5, the expression reflecting the emotional connection between a horse and rider.
Mazda will also reveal its new one-ton truck, the Mazda BT-50, equipped with a powerful new 2.5- litre Direct Injection Turbo Diesel engine. The British International Motor Show marks the European premiere of this diesel engine, which made its world debut at the Bangkok Motor Show last March.
Along with these models, the Mazda Sassou and Mazda Kabura concept vehicles will also be exhibited.Mazda will hold a press conference on Tuesday, July 18, 2006 at 11:45 a.m. (British Summer Time).
**Mazda MX-5 with a power retractable hard top roof will be known by different names around the world:
Europe: Mazda MX-5 Roadster Coupe
Japan: Mazda Roadster Power Retractable Hard Top
North America: Mazda MX-5 (Miata) Power Retractable Hard TopΑπό το επίσημο δελτίο τύπου.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε πόση ώρα ανοίγει? Είναι τελείως αυτόματο ή θέλει χειροκίνητη απασφάλιση πρώτα? Αν είναι αυτόματο μπορεί να ανοίξει με τηλεχειρισμό?Σε 12 δεύτερα διάβασα αλλά δεν είναι επίσημο. Τα υπόλοιπα που ρωτάς μου φαίνονται αυτονόητα για CC του 2006 αλλά δε μένει να περιμένουμε. Όχι ότι έχει και σημασία δηλαδή.
-
'Jinba Ittai'—or 'rider and horse as one'
μάλλον το καλύτερο ρητό,αλλά για μοτοσυκλέτες
-
Πάντως, χειροκίνητα είναι ζήτημα 4-5 δευτερολέπτων
-
Πολύ ωραίο είναι το άτιμο!
-
http://images.leftlanenews.com/content/ ... rd-top.jpg
-
Απο το να έχεις Hard Top στο γκαράζ πάντως είναι πολύ ποιο χρηστικό!
Σιγα τώρα όλοι οι χεράδες που μας πειράζουν 30 κιλά στον πίσω άξονα και χαλάει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Όσο βοηθάει η αλουμινένια οροφή του έβο άλλο τόσο θα χειροτερεύει η κατάσταση στο μιάτα!
Επι πωλήσεων, σίγουρα θα κάνει διαφορά! -
üìïñöï ,ðñáêôéêü êáé ðéóùêßíçôï
êáé Ì×5 ðÜíù áðï üëá ...... -
@ pavlos23...
Aυτό θέλει να πάρει ο Βασιλάκης...30 κιλά δεν είναι και κάτι το τραγικό πάντως... Δεν είναι και λίγα, αλλά παλεύεται η κατάσταση...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
@ pavlos23...
Aυτό θέλει να πάρει ο Βασιλάκης...30 κιλά δεν είναι και κάτι το τραγικό πάντως... Δεν είναι και λίγα, αλλά παλεύεται η κατάσταση...
Nα το πάρει το παληκάρι να δούμε και εμείς οι ίδιοι πως επηρεάζουν τα 30 αυτά κιλά.
-
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες του ΜΧ5 Roadster Coupe σε μπλε σκούρο κάπου στις ΗΠΑ στο κάτωθι link
http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... e=14&pp=25 -
Πολύ όμορφο σίγουρα...
Τα 30 κιλά ενδεχομένως να έχουν μία επίδραση μιας και θα είναι τοποθετημένα ψηλά, αλλά όπως είπε και κάποιος πριν πόσοι είναι αυτοί που θα το καταλάβουν...
Άσε που πρέπει να έχεις οδηγήσει και τα δύο...
Επιπλέον με κλειστή την οροφή λογικά θα υπάρχει βελτίωση της ακαμψίας στο CC.
Αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά είναι λεπτομέριες. Περισσότερο ουσίας θα είναι η τιμή που μάλλον θα έιναι αρκετά υψηλή...
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Επιπλέον με κλειστή την οροφή λογικά θα υπάρχει βελτίωση της ακαμψίας στο CC.Αμφιβάλλω ότι θα συντελέσει πολύ. Από τη στιγμή που υπάρχουν κλειδώσεις, η ακαμψία χάνεται. Ακόμα και κλειστό, το αμάξι θα βασίζεται σχεδον αποκλειστικά στο - ούτως ή άλλως πολύ δεμένο - σασί του για την ακαμψία του.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Επιπλέον με κλειστή την οροφή λογικά θα υπάρχει βελτίωση της ακαμψίας στο CC.
Αμφιβάλλω ότι θα συντελέσει πολύ. Από τη στιγμή που υπάρχουν κλειδώσεις, η ακαμψία χάνεται. Ακόμα και κλειστό, το αμάξι θα βασίζεται σχεδον αποκλειστικά στο - ούτως ή άλλως πολύ δεμένο - σασί του για την ακαμψία του.
Δεν θα υπάρχει αύξηση της ακαμψίας στις κινήσεις του σασί που συμβαδίζουν με τις κινήσεις των κλιδώσεων.
Σίγουρα θα υπάρχει μεγαλύτερη αντίσταση του σασί στις διαγώνιες/στρεπτικές φορτίσεις με την οροφή κλειστή μιας και τα μονοκόμματα κομμάτια της οροφής αλλά και οι κινήσεις των κλειδώσεων δεν επιτρέπουν/υποστηρίζουν τέτοιου είδους παραμορφώσεις.
Για παράδειγμα μία αλυσίδα διπλώνει και ξεδιπλώνει αβίαστα. Από την άλλη όμως δεν μπορείς να την υποβάλεις σε στρέψη πέρα από τα όρια των τζόγων των κλειδώσεων. Και πρέπει να σκεφτούμε ότι στην περίπτωση της οροφής συμμετέχουν περισσότερα τμήματα τα οποία είναι εννιαία και αντιτίθενται στις στρέψεις.
Από την άλλη δεν μπορώ να εικάσω την ποσοστιαία αύξηση. Μπορεί να είναι ασήμαντη. Μπορεί και όχι...
Αν θέλουν οι σχεδιαστές πάντως να αυξήσουν την ακαμψία με την πρόσθεση της οροφής μπορούν με την κατάλληλη σχεδίαση να το κάνουν.
Επιπλέον ο φόβος των συνεπειών μίας ανατροπής μειώνεται...
Επιπλέον όπως και να το κάνουμε ένα αμάξι που είναι coupe KAI cabrio δίνει στον ιδιοκτήτη του μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Εξάλλου όπως είπε και κάποιος παραπάνω το cabrio θα εξακολουθήσει να υπάρχει...
Mazda MX-5 RHT (Roadster-Coupe)