-
Ρε παιδιά κάθε φορά κάνουμε την ίδια συζήτηση ενώ υπάρχουν ήδη τεκμηριωμένα facts - μέχρι και τις 147/156 οι Αλφα ηταν ζημιάρικες, ειδικά η 33 και η 75, είτε αρέσει αυτό στους αλφιστί είτε όχι.
Τώρα αν κάποιοι είχατε κάποιο απο τα μοντέλα αυτά και ηταν κυριλέ όσον αφορά την αξιοπιστία δεν σημαίνει οτι το μοντέλο ΔΕΝ ειναι αναξιόπιστο, ουτε φυσικά οτι αυτό ειναι μια 'βρώμα' της ΑR χωρίς βαση. Όπως επίσης και η στάνταρ απάντηση 'Καλά, η Τογιότα να δεις, έχει ενας φίλος και έχει αλλάξει 3 φορές κινητήρα'. Ε και; Για να βλέπουμε την bigger picture...
Κακά τα ψέματα, τα νούμερα μετράνε. Κι εγώ δλδ που με το Megane μου ναι μεν αντιμετώπισα κάποια μικρά προβλήματα το πρώτο χρόνο αλλα απο τότε κομπλέ, θα πρέπει να λέω οτι 'μην ανησυχείς, ειναι αξιόπιστο το Megane' ενώ στα διάφορα φόρα και περιοδικά του χώρου έχει γίνει χαμός με θέμα τα προβλήματα;
-
Το 33 στην καλύτερη είναι 14 χρονών αυτοκίνητο, οπότε ότι και να ήταν σε αυτά τα χρόνια λογικό να υπάρχουν εξαρτήματα που έχουν κλείσει τον κύκλο της ζωής τους.
Το ότι υπάρχει μέχρί σήμερα σημαίνει οτι πολλά πράγματα που ήταν να χαλάσουν το έχουν ήδη κάνει και έχουν αντικατασταθεί.
Το οτι ακόμα κυκλοφωρούν τόσες 33 σημαίνει κάτι ανώ άλλα οχήματα (ακόμα και Ιαπωνέζικα) ίδιας χρονολογίας έχουν εξαφανισθεί πια από τους δρόμους.
Δεν λέω οτι ήταν αξιόπιστο όχημα.... φυσικά και είχαν πρόβληματα, αλλά με
σωστή συντήριση και την περιστασιακή ζημιά ζήσαν πολλά χρόνια -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....Να την ξεχάσεις την 33..
Η δική μου :
-Αφού ήπιε όλα τα ορυκτέλαια, τα ηλιέλαια και τα σπορέλαια κάθε βράδυ κατέβαινε στο υπόγειο και έβαζε χέρι και στο ελαιόλαδο.
-Όχι κάθε 5.000 αλλά κάθε 1.000 άλλαζα τακάκια. Δεν υπήρχαν τότε κινητά και στη μια τσέπη έβαζα ένα ζευγάρι τακάκια.Just in case.
-Δεν έκαιγε μόνο τη φλάντζα αλλά μια φορά έκαψε και τα καθίσματα. Παρουσίαζε αυτοκτονικές τάσεις.
-Δεν έκοβε μόνο ιμάντες (δυναμό εκεντροφόρων) αλλά και την αλυσίδα που την έδενα κάθε βράδυ.
-Ενας που την πήρε , χώρισε στο 2μηνο
-'Ενανού αλλουνού' θάφτηκε το σπίτι του σε μια κατολίσθηση.
-Ο τελευταίος που την είχε πνίγηκε στο ναυάγιο του 'Σάμινα'.
Βγάλτην από τις υποψήφιες αγορές σου, αν αγαπάς τη ζωή σου.
Εγώ την έδωσα και πήρα ένα Daewoo.
Ησύχασα -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Να την ξεχάσεις την 33..
Η δική μου :
-Αφού ήπιε όλα τα ορυκτέλαια, τα ηλιέλαια και τα σπορέλαια κάθε βράδυ κατέβαινε στο υπόγειο και έβαζε χέρι και στο ελαιόλαδο.
-Όχι κάθε 5.000 αλλά κάθε 1.000 άλλαζα τακάκια. Δεν υπήρχαν τότε κινητά και στη μια τσέπη έβαζα ένα ζευγάρι τακάκια.
-Δεν έκαιγε μόνο τη φλάντζα αλλά μια φορά έκαψε και τα καθίσματα. Παρουσίαζε αυτοκτονικές τάσεις.
-Δεν έκοβε μόνο ιμάντες (δυναμό εκεντροφόρων) αλλά και την αλυσίδα που την έδενα κάθε βράδυ.
-Ενας που την πήρε , χώρισε στο 2μηνο
-'Ενανού αλλουνού' θάφτηκε το σπίτι του σε μια κατολίσθηση.
-Ο τελευταίος που την είχε πνίγηκε στο ναυάγιο του 'Σάμινα'.
Βγάλτην από τις υποψήφιες αγορές σου, αν αγαπάς τη ζωή σου.
Εγώ την έδωσα και πήρα ένα Daewoo.
ΗσύχασαΜιλωντας σοβαρα τωρα.
Ειχαμε μια 33 στην οικογενεια, και ειδικα αυτο με τα τακακια που αναφερετε πολλοι εδω, δεν το ειχε σιγουρα... Τα τακακια βγαζαν πανω απο 20-30χιλ χιλιομετρα... Ουτε λαδι τσιμπαγε... -
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Μιλωντας σοβαρα τωρα.
Ειχαμε μια 33 στην οικογενεια, και ειδικα αυτο με τα τακακια που αναφερετε πολλοι εδω, δεν το ειχε σιγουρα... Τα τακακια βγαζαν πανω απο 20-30χιλ χιλιομετρα... Ουτε λαδι τσιμπαγε...Εκανα κι εγώ μια απόπειρα να μιλήσω σοβαρά στο 1ο μου ποστ αλλά...
Την ίδια εποχή που πήρα εγώ την 'μικρή' πήρε ένα φιλαράκι μου την 75.
Είχα ξετρελαθεί με εκείνο το αυτοκίνητο. Είμαστε και πιτσιρικάδες τότε κι έβραζε και το αίμα.
Την έστρωνε με 4η και 60χμ/ώρα μέσα στην πόλη διότι ήταν νέος οδηγός και φοβόταν να βγει στην Εθνική μήπως τον πάρουν παραμαζωμα τίποτα νταλίκες
Του είχα φάει τα αυτιά , ότι θα το καταστρέψει το αυτοκίνητο. Δεν χαμπάριαζε τίποτα.
Σε λιγότερο από 2 χρόνια το πούλησε. Ησύχασε και αυτός αλλά το κυριότερο είναι ότι ησύχασε το αυτοκίνητο.Η δικιά μου,παρ ότι μικρότερη, και αφού έκανα ότι ακριβώς μου είπαν στην αντιπροσωπεία, δεν παρουσιάσε ούτε ένα μηχανικό πρόβλημα. Ούτε ένα. Ηλεκτρολογικά άπειρα. Κάθε 15 μέρες. Με έβλεπε ο ηλεκτρολόγος κι έλεγε 'Καλως το μαλάκα'. Αλλά όχι μηχανικά.
Δεν έχω πειστηρια να το αποδείξω και ούτε φίλους να αρχίσουν τα τηλεφωνα να το επιβεβαιώσουν
Είναι μια πραγματικότητα που όποιος θέλει το πιστεύει.
Αυτό για τα τακάκια είναι για να' ναι.... -
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Τελικά όπως κατάλαβα ο Harisman είναι έτοιμος να το πάρει το αμάξι.
Απορώ γιατί μας βάζει να σαν τα κοκκόρια μεταξύ μας αφού ο ανθρωπος είναι αποφασισμένος μεχρι κόκκαλο και αμετάκλητος τι θέλουμε δηλαδή να αποδείξουμε με τα γραφόμενά μας?
Μήπως πόσο αγαπάμε την μία εταιρεία και πόσο την αλλη? Η ΄ποσο fan είμαστε της Alfa romeo, της Fiat κλπ
Αφήστε τον να το πάρει...δικαιωμά του.
Εγώ την γνώμη μου την είπα (πιστέυω να είναι σεβαστή) όπως και αλλων εδω μέσα.Παντα φιλικά και χωρίς παρεξηγήσεις....
Προτείνω να κλείσει το topic μιας και κατέληξε ο φίλος μας στην αγορά του...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το 33 στην καλύτερη είναι 14 χρονών αυτοκίνητο, οπότε ότι και να ήταν σε αυτά τα χρόνια λογικό να υπάρχουν εξαρτήματα που έχουν κλείσει τον κύκλο της ζωής τους.Το ότι υπάρχει μέχρί σήμερα σημαίνει οτι πολλά πράγματα που ήταν να χαλάσουν το έχουν ήδη κάνει και έχουν αντικατασταθεί.
Το οτι ακόμα κυκλοφωρούν τόσες 33 σημαίνει κάτι ανώ άλλα οχήματα (ακόμα και Ιαπωνέζικα) ίδιας χρονολογίας έχουν εξαφανισθεί πια από τους δρόμους.
Δεν λέω οτι ήταν αξιόπιστο όχημα.... φυσικά και είχαν πρόβληματα, αλλά με
σωστή συντήριση και την περιστασιακή ζημιά ζήσαν πολλά χρόνιαH 33 σταματησε το '94.Την δικια μου (92 μοντελο)την κυκλοφορει η μανα μου και εχει φτασει τα 255000χλμ.Την αγορασα το 2000(νομιζω) με 90000χλμ.Εχω σπασει ενα διαφορικο στα 130000χλμ,η μονη περιπτωση που με αφησε στο δρομο.Απο εκει και περα δεν εχω αλλαξει ουτε ενα λαμπακι.Τακακια εχω αλλαξει δυο φορες .Εχω επισκευασει την κρεμαγιερα γιατι ειχαν χαλασει καποια λαστιχακια και ειχα διαρροη υγρου,η κρεμαγιερα ειναι ZF.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Να την ξεχάσεις την 33..
Η δική μου :
-Αφού ήπιε όλα τα ορυκτέλαια, τα ηλιέλαια και τα σπορέλαια κάθε βράδυ κατέβαινε στο υπόγειο και έβαζε χέρι και στο ελαιόλαδο.
-Όχι κάθε 5.000 αλλά κάθε 1.000 άλλαζα τακάκια. Δεν υπήρχαν τότε κινητά και στη μια τσέπη έβαζα ένα ζευγάρι τακάκια.Just in case.
-Δεν έκαιγε μόνο τη φλάντζα αλλά μια φορά έκαψε και τα καθίσματα. Παρουσίαζε αυτοκτονικές τάσεις.
-Δεν έκοβε μόνο ιμάντες (δυναμό εκεντροφόρων) αλλά και την αλυσίδα που την έδενα κάθε βράδυ.
-Ενας που την πήρε , χώρισε στο 2μηνο
-'Ενανού αλλουνού' θάφτηκε το σπίτι του σε μια κατολίσθηση.
-Ο τελευταίος που την είχε πνίγηκε στο ναυάγιο του 'Σάμινα'.
Βγάλτην από τις υποψήφιες αγορές σου, αν αγαπάς τη ζωή σου.
Εγώ την έδωσα και πήρα ένα Daewoo.
ΗσύχασαΞέχασες το 'αν δεν το προωθήσετε σε 10 άλλους θα σας σπάσει το βολάν και τα κομμάτια του θα μπουν στην καμπίνα και θα σας ευνουχίσουν'.
Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει σε 33 λόγω διαμήκους κινητήρα...
-
Αχ αυτός ο κινητήρας που βοηθούσε και στη γεωμετρία της αναρτησούλας
'Χάθηκες' εσύ
-
Ο χρήστης Santa έγραψε:
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Τελικά όπως κατάλαβα ο Harisman είναι έτοιμος να το πάρει το αμάξι.
Απορώ γιατί μας βάζει να σαν τα κοκκόρια μεταξύ μας αφού ο ανθρωπος είναι αποφασισμένος μεχρι κόκκαλο και αμετάκλητος τι θέλουμε δηλαδή να αποδείξουμε με τα γραφόμενά μας?
.......Προτείνω να κλείσει το topic μιας και κατέληξε ο φίλος μας στην αγορά του...
Νομίζω ότι από την αρχή ήμουν ξεκάθαρος (γι' αυτό και το μακροσκελές αρχικό ποστ)...Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά αυτοκινήτου δεκαπενταετίας και δεδομένου ότι βρήκα κάτι που μοιάζει καλή περίπτωση, ζήτησα μια γνώμη από το forum, απευθυνόμενος κυρίως σε αυτόυς που έχουν συμβιώσει με Α33. Από κει και πέρα, έχω φάει άπειρες ώρες ψάχνωντας στο net για πληροφορίες, αλλά προφανώς 10-12 γνώμες κατόχων έχουν βαρύνουσα σημασία...αφού έχουν δει τα προβλήματα σε πρώτο πρόσωπο...
Επίσης έκανα ξεκάθαρο να μην αναλλωθούμε σε συζητήσεις και κόντρες alfisti και μη....Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν παίρνω γιαπωνέζικο ή γερμανικό αμάξι....Αλλού είναι τα καλά.....Για μένα πολύ χρήσιμη πληροφορία ήταν αυτό με τα τακάκια και την συχνή αλλαγή τους (κάθε 10 με 20χιλ...άντε 30... ), πόσο κάνει το σετ, πόσο πάει αντλία βενζίνης (ηλεκτρική.... ), ο καταλύτης κτλ....πληροφορίες οικονομοτεχνικές....
Την συγκεκριμένη περίπτωση την σκέφτομαι σοβαρά και για αυτό ξεκινάω σήμερα να δω την alfa σε φαναρτζή και μηχανικό....Αν αυτοί μου πουν όχι, δεν έχει καν νόημα να το εξετάζω....
Από κει και πέρα είμαι ανοιχτός σε ότι ακούω( διαβάζω μάλλον...) εδώ, άν και θετικά προδιαθετιμένος υπέρ της Alfa ......Φιλικά
Χάρης
-
Ο χρήστης Santa έγραψε:
Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από το alfisti.gr να σχηματίσεις προσωπική άποψη. Οι μεγάλες κουβέντες είναι πάντα άτοπες όπως καταλαβαίνεις.
Έχω μάθει στη ζωή μου να μή λέω μεγάλες και ατοπες κουβέντες.
Η γνώμη μου στηρίζεται σε 2ετή κατοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου καθώς και με μία A75 1.6 του `92 (που είχε ο πατέρας μου).
Βλέπεται τότε ήμουν Αλφάκιας μέχρι κόκαλο. Σε κόκκινο χρώμα τα 2 αυτοκίνητα, μετρητοίς απο τον Μοσχού αγορασμένα της Κατεχάκη.
Κόκκινα όμως ήταν συνεχώς τα control στο να ζητάνε τακάκια να χάνουν λάδια οι φλάντζες να χαλάνε τα ηλεκτρικά (πίσω παραθύρων) και γενικά αστα να πάνε. Η αποθέωση μια φορά ήταν σε ξεκίνημα απο φανάρι στο ύψος του νοσκομείου Σωτηρία ακούγεται ένα μπάμ και μου κόβεται ο σταυρός του κεντρικού αξονα....
Σας ενημερώνω οτι σε αυτό το forum δεν πρόκειται ποτέ να την γνώμη μου αν δεν έχω βάσιμα στοιχεία.Παντα φιλικά
Ποιος ειναι ο σταυρος του κεντρικου αξονα;
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Ξεχασα να αναφέρω ότι μάλλον μεθάυριο πάει για check-up......Άντε να δούμε τι θα πει και ο γιατρός....
Τελικά όπως κατάλαβα ο Harisman είναι έτοιμος να το πάρει το αμάξι.
Απορώ γιατί μας βάζει να σαν τα κοκκόρια μεταξύ μας αφού ο ανθρωπος είναι αποφασισμένος μεχρι κόκκαλο και αμετάκλητος τι θέλουμε δηλαδή να αποδείξουμε με τα γραφόμενά μας?
.......Προτείνω να κλείσει το topic μιας και κατέληξε ο φίλος μας στην αγορά του...
Νομίζω ότι από την αρχή ήμουν ξεκάθαρος (γι' αυτό και το μακροσκελές αρχικό ποστ)...Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά αυτοκινήτου δεκαπενταετίας και δεδομένου ότι βρήκα κάτι που μοιάζει καλή περίπτωση, ζήτησα μια γνώμη από το forum, απευθυνόμενος κυρίως σε αυτόυς που έχουν συμβιώσει με Α33. Από κει και πέρα, έχω φάει άπειρες ώρες ψάχνωντας στο net για πληροφορίες, αλλά προφανώς 10-12 γνώμες κατόχων έχουν βαρύνουσα σημασία...αφού έχουν δει τα προβλήματα σε πρώτο πρόσωπο...
Επίσης έκανα ξεκάθαρο να μην αναλλωθούμε σε συζητήσεις και κόντρες alfisti και μη....Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν παίρνω γιαπωνέζικο ή γερμανικό αμάξι....Αλλού είναι τα καλά.....Για μένα πολύ χρήσιμη πληροφορία ήταν αυτό με τα τακάκια και την συχνή αλλαγή τους (κάθε 10 με 20χιλ...άντε 30... ), πόσο κάνει το σετ, πόσο πάει αντλία βενζίνης (ηλεκτρική.... ), ο καταλύτης κτλ....πληροφορίες οικονομοτεχνικές....
Την συγκεκριμένη περίπτωση την σκέφτομαι σοβαρά και για αυτό ξεκινάω σήμερα να δω την alfa σε φαναρτζή και μηχανικό....Αν αυτοί μου πουν όχι, δεν έχει καν νόημα να το εξετάζω....
Από κει και πέρα είμαι ανοιχτός σε ότι ακούω( διαβάζω μάλλον...) εδώ, άν και θετικά προδιαθετιμένος υπέρ της Alfa ......Φιλικά
Χάρης
Τακακια αλλαζω καθε 60000χλμ και αν.Το σετ για αεριζομενα ειναι ~60
-
Ο 'γιατρός' είπε ότι το αυτοκίνητο αξίζει, μόνα σημεία υπό εξέταση άμα το πάρω
-Μυρωδιά βενζίνης που δεν είναι από αντλία βενζίνης (ίσως από δοχείο αναθυμιάσεων ή κάποια ενδιάμεση σωλήνα)
-Ο εγκέφαλος δέιχνει σφάλμα στον αισθητήρα λ, αλλά δεν είναι απο καταλύτη, μάλλον καθάρισμα πεταλούδας ή μπεκ.
Το αμάξι είναι 7/1994 και ατρακάριστο, μόνο που για εξωτερικό βάψιμο μου είπαν γύρω στο 1000ικο .... -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Ο 'γιατρός' είπε ότι το αυτοκίνητο αξίζει, μόνα σημεία υπό εξέταση άμα το πάρω
-Μυρωδιά βενζίνης που δεν είναι από αντλία βενζίνης (ίσως από δοχείο αναθυμιάσεων ή κάποια ενδιάμεση σωλήνα)
-Ο εγκέφαλος δέιχνει σφάλμα στον αισθητήρα λ, αλλά δεν είναι απο καταλύτη, μάλλον καθάρισμα πεταλούδας ή μπεκ.
Το αμάξι είναι 7/1994 και ατρακάριστο, μόνο που για εξωτερικό βάψιμο μου είπαν γύρω στο 1000ικο ....Πόσο το δίνει ο πωλητής δεν μας ειπες?
-
Ποιος ειναι ο σταυρος του κεντρικου αξονα;
Ο σταυρός είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι που ήταν μια συνδεση πάνω στον αξονα κίνησης. Όπως ξέρουμε η A75 είναι πισωκινητη. Ο αξονας που ξεκινόυσε απο την μηχανή και έδινε την δύναμη στους πίσω αξονες δεν ήταν (απο οτι θυμάμαι) μονοκόματος. Σε κάποιο σημείο είχε έναν σύνδεσμο στρογγυλό απο κράμα μετάλου και σκληρού λαστιχου μεγέθους μιας παλάμης με 3-4 ακτίνες. Αυτό ακριβώς διαλύθηκε εντελώς. Φανταστείτε τραβαγα και φωτογραφίες απο τα ελλατωματικά εξαρτήματα και απο το αμάξι φυσικά όπως το είχα φτιάξει. Θα ψάξω να τις βρώ και θα τις ανεβάσω να τις δείτε. (Αν τις βρώ 14 χρόνια τωρα)...
-
Η κατωθι γελοιογραφια ειναι απο το Drive και την (σκαναρισε υποθετω) και ανεβασε ο Cloverleaf απο το alfisti.gr. Νομιζω ταιριαζει αρκετα εδω!
-
Ο χρήστης Santa έγραψε:
[Mιλας για την 75.Εγω νομιζα οτι αναφερεσαι στην 33 που σαν προσθιοκινητη δεν εχει μεσαια τριβη(ετσι νομιζω το λενε).Για αυτο μου φανηκε παραξενο.
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Ο 'γιατρός' είπε ότι το αυτοκίνητο αξίζει, μόνα σημεία υπό εξέταση άμα το πάρω
-Μυρωδιά βενζίνης που δεν είναι από αντλία βενζίνης (ίσως από δοχείο αναθυμιάσεων ή κάποια ενδιάμεση σωλήνα)
-Ο εγκέφαλος δέιχνει σφάλμα στον αισθητήρα λ, αλλά δεν είναι απο καταλύτη, μάλλον καθάρισμα πεταλούδας ή μπεκ.
Το αμάξι είναι 7/1994 και ατρακάριστο, μόνο που για εξωτερικό βάψιμο μου είπαν γύρω στο 1000ικο ....-Η μυρωδια ερχεται απο το πορτ μπαγκαζ.Στην αριστερη μερια στο πλάι, μεσα απο την μοκετα,εχει ενα μαυρο πλαστικο δοχειο που μαζευει τις αναθυμιασεις του ρεζερβουαρ.Μαλλον εχει σπασει και θελει αλλαγη,κοστος γυρω στα 40
-
O πατέρας μου έχει μια 33 16V μοντελο 1994. Το αυτοκινήτο εξαιρετικό στο δρόμο (γρήγορο και στριφτερο) αλλα αρχισε την ζώη του με προβλήματα . Συγκεκριμένα η πίσω αριστερη ανάρτηση ήταν από τη μάνα του στραβη. Μετά μεγάλο καυγά την αλλαξαν τσαμπα. Μετά την αγορα του καινούργιου μας αυτοκινήτου κρατήσαμε την ALFA ΓΙΑΤΊ υστερα απο 178000km είναι σε αριστή κατάσταση.το χρώμα (σκουρο πρασινο το κλασικο) ειναι σε πολύ καλη κατασταση και δεν έχει ούτε μια λακουβίτσα. Πέρα απο την αναρτηση που αλλάχτηκε είχε για μια ζωη με τα φρένα που μπλοκαραν πολυ εύκολα.Ενα αυτοκίνητο με 980kg και 136hp... Η μόνη ένσταση ειναι στη θέση οδήγισης η οποία ειναι της πάλιας ιταλικής σχολής. 'Η σταση του πίθηκα'
-
Να ενημερώσω το forum οτι το αυτοκίνητο χθες αργά αγοράστηκε έναντι του αστρονομικού ποσού των 1300 ευρω. Ίσως να είμαι από τους λίγους που δίνουν λεφτά για Alfa κάποιας ηλικίας αλλά σίγουρα το κάνω ενσυνείδητα... Αν το μετανιώσω ο καιρός θα το δείξει, αλλά και πάλι το ποσό που έδωσα δεν είναι μεγάλο.
Να σας ευχαριστήσω όλους για τις γνώμες σας. Φίλε BILL33 πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου, όντως η μυρωδιά είναι από το δοχείο αναθυμιάσεων και πιστέυω θα λυθεί άμεσα. Το σφάλμα αισθητήρα λ, σβήστηκε και το ξαναέβγαζε συνέχεια αλλά μάλλον θέλει καθάρισμα πεταλούδα ή μπεκ. Θα το ψάξω γιατί ούτως ή άλλως δεν κρατάει καλά ρελαντί όταν δουλεύει a/c.
θα ποστάρω και φωτό όταν περιποιηθώ την Imola όπως της αξίζει .
Υ.Γ.1 Πολύ πετυχημένη η γελοιογραφία του af9pk.....
Υ.Γ.2 Ήδη χθες έκαψε και το πρώτο της λαμπάκι.....just to say me 'nice to meet you...'
Alfa Romeo 33 Imola. Το πήρα το κορίτσι....!!!