-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δώσε τα 50Κ για την Brera 3.2Q4 και καθάρισεςΤι ακριβώς καθάρισες;
ή μήπως δεν υπάρχει 3.2 ΤΤ;
Λίγη υπομονή ακόμα
-
http://www.autoexpress.co.uk/previews/6 ... _tfsi.html
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δώσε τα 50Κ για την Brera 3.2Q4 και καθάρισεςΣιγά μην έπαιρνα την Ομπρέλα...
Εδώ το 2λιτρο ΤΤ παίζει να την έχει σε θέμα επιδόσεων.
Φαντάσου το 'μεγάλο' TT.
Και εξάλλου 1630κιλά είναι πολλά, για την κατηγορία που θέλει να 'παίζει' η Brera. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δώσε τα 50Κ για την Brera 3.2Q4 και καθάρισεςΛυπάμαι που το λέω αλλά η Brera λόγω φιλοσοφίας, τιμής, βάρους και επιδόσεων απευθύνεται σε βαμμένους alfisti ή σε κάποιους που αγοράζουν μόνο με αισθητικά κριτήρια. Οπότε αν δώσεις 50Κ για την brera και δεν ανήκεις σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες μάλλον πως την πάτησες...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δώσε τα 50Κ για την Brera 3.2Q4 και καθάρισες
Λυπάμαι που το λέω αλλά η Brera λόγω φιλοσοφίας, τιμής, βάρους και επιδόσεων απευθύνεται σε βαμμένους alfisti ή σε κάποιους που αγοράζουν μόνο με αισθητικά κριτήρια. Οπότε αν δώσεις 50Κ για την brera και δεν ανήκεις σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες μάλλον πως την πάτησες...
Βrera έχει
(+)
καλυτερες αναρτήσεις
περισσοτερα άλογα
καλύτερη τετρακίνηση
(-)
ειναι πιο βαρυά.Το πρόβλημα της Brera είναι οτι ΔΕΝ απευθύνεται στους Alfisti.
Αυτοι θα προτιμούσαν κάτι πισωκινητο κ' ελαφρύτερο.
Το όχημα που θέλουν οi Alfisti είναι η 8C -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Βrera έχει
(+)
καλυτερες αναρτήσεις
περισσοτερα άλογα
καλύτερη τετρακίνηση
(-)
ειναι πιο βαρυά.Το πρόβλημα της Brera είναι οτι ΔΕΝ απευθύνεται στους Alfisti.
Αυτοι θα προτιμούσαν κάτι πισωκινητο κ' ελαφρύτερο
Μόνο καλύτερη 4κίνηση έχει (σε σχέση με το R32 π.χ.)
Αν το συγκρίνεις με το καινούριο ΤΤ π.χ. ξέρουμε τι 4κίνηση θα έχει αυτό για να είσαι τόσο σίγουρος? -
μην ξεχναμε και τη διαφορα τιμης...
-
Για τα (+) της brera το αποτέλεσμα μετράει...
-
Δεν περιμένουμε να γίνουν τα πρώτα οδηγικά τεστ στο νέο ΤΤ κ μετά να κάνουμε συγκρίσεις? Ό,τι λέμε τώρα είναι λόγια του αέρα πιστεύω...
-
http://driving.timesonline.co.uk/printFriendly/0,,2060-12089-2218598-12089,00.html
Σόρρυ αν έχει ξαναμπεί το link αλλά δεν το είδα. Αρκετά καλά τα λόγια του Κλάρκσον ειδικά σε σχέση με το προηγούμενο golf εεεε ΤΤ εννοούσα.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Βrera έχει
(+)
καλυτερες αναρτήσεις
περισσοτερα άλογα
καλύτερη τετρακίνηση
(-)
ειναι πιο βαρυά.Το πρόβλημα της Brera είναι οτι ΔΕΝ απευθύνεται στους Alfisti.
Αυτοι θα προτιμούσαν κάτι πισωκινητο κ' ελαφρύτερο.
Το όχημα που θέλουν οi Alfisti είναι η 8C10 άλογα -ονομαστικά- διαφορά υπέρ της Alfa
καλύτερες αναρτήσεις; πως το ξέρεις; στη θεωρία καλύτερες ή στο δρόμο;
καλύτερη τετρακίνηση στη θεωρία πάλι, το ΤΤ Haldex έχει λόγω διάταξης κινητήρα και προσπάθεια μείωσης βάρους.
Μήπως όμως είναι ΠΟΛΥ πιο βαριά (69% αλουμίνιο αν κάνεις μία επανάληψη) κι ότι θεωρητικά πλεονεκτήματα έχει πάνε περίπατο;
Τιμή ίδια θα έχουν πάνω κάτω -μπορεί να ναι και πιο φτηνό το ΤΤ -
Βέβαια αυτές οι εκδόσεις ενδιαφέρουν τη μειοψηφία.
Για πες μας τι θα γίνει μεταξύ ΤΤ 2.0 TFSI & Brera 2.2 JTS;
Απορώ βέβαια γιατί ασχολείστε με ένα γερμανικό κακάσχημο αυτοκίνητο με ταπεινές αναρτήσεις & turbo κινητήρα που θα το πάρουν όλοι οι φλώροι για κόντρες στα φανάρια.
Κι αυτό δάπεδο Golf V είναι, με αλουμινένιο αμάξωμα στο μεγαλύτερο μέρος και ίδιο κινητήρα με Octavia & Leon. Άλλη μία διαφορά είναι η προαιρετική magnetic ride ανάρτηση
-
H Audi έχει σοβαρέψει πολύ το παιχνίδι με το νέο ΤΤ. Καμία σχέση με το παλιό. Επιτέλους, φαίνεται να εκλογικεύεται ως εταιρεία.
Στα 40Κ η Brera 2.2 δεν έχει καμία τύχη.
Στα 50 τώρα, θα χει ενδιαφέρον η μάχη. Αν και είναι πολλά τα 1.700 κιλά, καημένη Brera... Πόσο την αδικεί το βάρος της...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
H Audi έχει σοβαρέψει πολύ το παιχνίδι με το νέο ΤΤ. Καμία σχέση με το παλιό.**+ κρεμαγιέρα από GTI **
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
H Audi έχει σοβαρέψει πολύ το παιχνίδι με το νέο ΤΤ. Καμία σχέση με το παλιό.
**+ κρεμαγιέρα από GTI **
Nαι, κάπου το διάβασα αυτό!
Ας μας πει κι ο lkar τις εντυπώσεις του από την κρεμαγιέρα του GTi.
-
Τη λαδώνει κάθε 30.000 χλμ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τη λαδώνει κάθε 30.000 χλμ.ηλεκτρική
μια χαρά είναι το τιμόνι του και σε αίσθηση και σε βάρος/ζύγισμα. Βέβαια έχει κοντά 3 στροφές από άκρη σε άκρη -παράπτωμα αυτό -
Πολύ καλό -τελικά- είναι και το σχήμα του, αν και ξενίζει. Το επίπεδο κάτω μέρος βοηθάει, όπως και το μεγαλύτερο πάχος που έχει δεξιά κι αριστερά.
Απ' ότι βλέπω στο ΤΤ είναι ακόμα πιο έντονο το flat bottom για ευκολότερη είσοδο έξοδο.
-
Καλα υπαρχουν ανθρωποι που θα παρουν ΤΤ αντι για brera?
Συγκρινεται η γερμανικη στρογγυλοκωλα γκεσταπιτισσα με μια ιταλιδα top model?
Δεν προχωρω σε καμιια συγκριση,τεχνικων και λοιπα,αλλα ρε παιδια απο την εμφανιση και μονο κρινω!Το ενα σου φτιαχνει τη μερα με το που το βλεπεις!!
Εγω με τα ελαχιστα που ξερω για αμαξια πιστευω οτι τα αυτοκινητα καθρεφτιζουν σε μεγαλο βαθμο και το λαο που τα φτιαχνει...
Βλεπεις τωρα πχ Ιταλια στο Μουντιαλ,και ολες οι γκομενες καυλωνουν με τζιλαρντινο,μπουφον,τονι κλπ και οχι αδικα αφου ειναι και ωραια παιδια...ε αυτοι οι ανθρωποι κατασκευαζουν και αμαξια-μοντελα...ferrari,lambo,maserati,alfa romeo....
Και απο την αλλη εχουμε τους απογονους του Αδολφου που και μονο τις φατσες τους να δεις,δεν σου σηκωνεται για 40 χρονια!ξενερωτοι,οπως και τα αυτοκινητα τους....α!τι σημαινει στα γερμανικα ''σβαινσταιγκερ'',οπως λεγεται ενας ποδοσφαιριστης τους?
Γουρουνογαμης!!!!
Σορυ για το off-topic! -
Να πάρουμε κανένα βραζιλιάνικο. Εκεί να δεις πως -και τι γκόμενες- διασκεδάζουν
να δεις που θα υπάρξουν πολύ περισσότεροι που θα πάρουν ΤΤ. Κακόγουστοι όλοι τους
αν είναι να κρίνουμε εμφάνιση και μόνο, αρκούν οι φωτογραφίες και τα προσπέκτους
Σβάινστάιγκερ ή Ρομπέρτο Προύτσο;
-
Don't feed the
-
επειδη δε ξερεις και πολλα οπως λες, οι lambo ειναι γερμανιδες πλεον...
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)