-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
-
Η εξάτμιση ΟΚ. Όπως ήταν πάντα και χωρίς υδρατμούς
-
Το νερό είναι πεντακάθαρο!Έχει χάσει το χρώμα του παραφλού προφανώς και είναι διάφανο. Όχι δεν είναι καφέ.Για να χάσει απ την υπερχείλιση δε πρέπει να ανεβάσει θερμοκρασία-πίεση; Το βεντιλατέρ κρατά τη θερμοκρασίαστους 90!
Ευχαριστώ πολύ!
Άλλαξε μια τάπα μια τάπα στο ψυγείο.
-
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
'Ερχεται η σειρά μου για φλάντζα...
Πριν ενάμιση μήνα σφήνωσε ένα πλαστικό κομμάτι (άγνωστο πώς! ) στο βεντιλατέρ, προφανώς έκαψε το μοτέρ του και ο TU 1.4 έβρασε... φυσικά σε 40 υπό σκιά δεν είναι εύκολο να κρυώσει το μοτέρ-επομένως δούλεψε αρκετή ώρα εν βρασμώ!
Αφού άλλαξα βεντιλατέρ, τσεκάραμε κολλάρα, βαλβίδες κτλ για αστοχία και όλα ΟΚ
Μετά από 2 μέρες η φαινομενικά καλή βαλβίδα κόλλησε και βράσαμε για δεύτερη φορά...
Τώρα συμπληρώνω νερό, αλλά διαρροή δε βλέπω πουθενά! Άρα...
Άρα ένα σενάριο είναι να έχει καεί η φλάντζα κεφαλής και το νερό από τον κορμό της μηχανής να πηγαίνει στο θάλαμο καύσης και να εξατμίζεται. Εκεί όμως είναι που θέλει προσοχή γιατί το νερό στα μέταλα που είναι ζεστά μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Με τον καιρό κανονικά θα συμπληρώνεις όλο και περισσότερο νερό μέχρι να αρχίσει να ρετάρει το μοτέρ (αυτο γινόταν στα στα παλιά μοτέρ). Τα μάτια στη θερμοκρασία της μηχανής να τα έχεις μην πάει στα κόκκινα.
Η θερμοκρασία είναι μια χαρά!Στις διακοπές τον αύγουστο έκανα μέχρι 400 χλμ την ημέρα και δεν ανέβασε θερμοκρασία. Το πρόβλημα που περιέγραψα είχε ήδη παρουσιαστεί.Ενδεικτικά έκανα Γιάννενα - Κιάτο (370χλμ νομίζω) δίχως στάση και δεν είχα πρόβλημα
Αν δεν υπάρχει από ψυγείο ή κολάρο διαροή τότε το πιο πιθανό είναι φλάντζα κεφαλής. Όμως και κάτι άλλο που το είχα πάθει ήταν το παγούρι που βάζεις παραφλού το καπάκι επάνω να χάνει. Αυτό το καταλαβαίνεις αν έχεις το παγούρι πως το λένε καθαρό και δεις να έχει γλύψει το παραφλού, αντιψυκτικό, νερό δεν ξέρω τι του βάζεις. Στο ένα αυτοκίνητο είχα τέτοιο καπάκι με πρόβλημα και έχανα από εκεί παραφλού.
Δεν έχει δοχείο πλήρωσης - απευθείας στο ψυγείο!
Στο άλλο όπως εσύ συμπλήρωνα στην αρχή και μετά είχα τα γεννητούρια με φλάντζα κεφαλής. Εκεί πάνω είδαμε ότι και η αντλία νερού δε λειτουργούσε καλά. Αλλάξαμε και εκείνη. Και επειδή λέγατε για λάδια στο ίδιο αμάξι είχα μεγάλη κατανάλωση σε λάδι από ένα σημείο και μετά. Τι έφταιγε; Τα τσιμουχάκια (έτσι μου τα είπαν) των βαλβίδων. Όταν αλλάχτηκαν η κατανάλωση στο λάδι ήταν σχεδόν μηδενική. Το πιο καίριο εδώ είναι να πας σε μάστορα γνωστό που θα κάνει σωστή μεν δουλειά και σε ότι χρειάζεται. Μην πας για φλάντζα και σε κάνει rebuild το μοτέρ με τις γνωστές δικαιολογίες 'να ξέρεις ήθελε και αυτό ήθελε και εκείνο'** και πληρώσεις τη φλάντζα χρυσή**
Εδώ το ζουμί! Πόσο πάει ρε παίδες το μαλλί; Γιατί αν είναι να πληρώσω 300 400 ευρώ, δε βάζω κανένα 1600, έστω και το 90άρι, να βγω και κερδισμένος;!!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Άλλαξε μια τάπα μια τάπα στο ψυγείο.
Λες;;!
Αυτό θα ταν τέλειο!Αύριο κιόλας!
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Άλλαξε μια τάπα μια τάπα στο ψυγείο.
Λες;;!
Αυτό θα ταν τέλειο!Αύριο κιόλας!
Είναι το πιο απλό, φτηνή είναι δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
-
Τα ψυγεία που δεν έχουν δοχείο διαστολής όταν κοιτάς τη στάθμη το πρωί είναι 2-3 δάκτυλα κάτω από το στόμιο. Όταν ζεσταθεί ανεβαίνει σχεδόν τέρμα επάνω.
Αν το γεμίζεις τέρμα το πρωί (κρύο), μόλις ζεσταθεί υπερχειλίζει, πετάει το νερό στο δρόμο και την άλλη μέρα είναι πάλι 2-3 δάκτυλα κάτω.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα ψυγεία που δεν έχουν δοχείο διαστολής όταν κοιτάς τη στάθμη το πρωί είναι 2-3 δάκτυλα κάτω από το στόμιο. Όταν ζεσταθεί ανεβαίνει σχεδόν τέρμα επάνω.Αν το γεμίζεις τέρμα το πρωί (κρύο), μόλις ζεσταθεί υπερχειλίζει, πετάει το νερό στο δρόμο και την άλλη μέρα είναι πάλι 2-3 δάκτυλα κάτω.
χμ στο συγκεκριμένο ψυγείο είναι αρκετά πιο κάτω το max μάλλον είναι κατασκευασμένο σαν να έχει δοχείο διαστολής.
Τώρα που το θυμήθηκα εξαέρωση έκανες στο κύκλωμα ??
Εδώ έχει οδηγίες πως να το κάνεις:
http://www.106sportclub.gr/forums/viewt ... 616dc8ca7e -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα ψυγεία που δεν έχουν δοχείο διαστολής όταν κοιτάς τη στάθμη το πρωί είναι 2-3 δάκτυλα κάτω από το στόμιο. Όταν ζεσταθεί ανεβαίνει σχεδόν τέρμα επάνω.Αν το γεμίζεις τέρμα το πρωί (κρύο), μόλις ζεσταθεί υπερχειλίζει, πετάει το νερό στο δρόμο και την άλλη μέρα είναι πάλι 2-3 δάκτυλα κάτω.
Σωστό. Όμως μέχρι τώρα δε γινόταν αυτό- δηλαδή η πτώση της στάθμης!
Το σημείο με την ένδειξη ΜΑΧ είναι αρκετά πιο κάτω απ την τάπα - προφανώς για το λόγο που λες
το πρόβλημα είναι οτι βρίσκω τη στάθμη πεσμένη στη μέση, δηλ πολύ κάτω...Το χω πάρει απόφαση - πάμε για φλάντζα, έτσι είναι τα μεταχειρισμένα και μη χειρότερα!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Άλλαξε μια τάπα μια τάπα στο ψυγείο.
Λες;;!
Αυτό θα ταν τέλειο!Αύριο κιόλας!
Είναι το πιο απλό, φτηνή είναι δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
εγω ετσι την πατησα το καλοκαιρι!!
Αλλαξα φλατζα και δεν εβρισκα μετα γιατι εχανε νερα!!Με σβηστο το μοτερ πατουσα με το χερι το κολλαρο του νερου και εβγαζε νερο απο την κλειστη ταπα!!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Τα ψυγεία που δεν έχουν δοχείο διαστολής όταν κοιτάς τη στάθμη το πρωί είναι 2-3 δάκτυλα κάτω από το στόμιο. Όταν ζεσταθεί ανεβαίνει σχεδόν τέρμα επάνω.
Αν το γεμίζεις τέρμα το πρωί (κρύο), μόλις ζεσταθεί υπερχειλίζει, πετάει το νερό στο δρόμο και την άλλη μέρα είναι πάλι 2-3 δάκτυλα κάτω.
χμ στο συγκεκριμένο ψυγείο είναι αρκετά πιο κάτω το max μάλλον είναι κατασκευασμένο σαν να έχει δοχείο διαστολής.
Τώρα που το θυμήθηκα εξαέρωση έκανες στο κύκλωμα ??
Εδώ έχει οδηγίες πως να το κάνεις:
http://www.106sportclub.gr/forums/viewt ... 616dc8ca7eΔεν έκανα εξαέρωση - ίσως χρειάζεται...
Στο λινκ που μου έδωσες θέλει εγγραφή. Φεύγω απ το γραφείο, άρα αύριο πρωί...Ευχαριστώ πολύ πάντως για το ενδιαφέρον!
Θύμιος -
Θύμιο όπως τα περιγράφεις δεν είναι φλάντζα οπότε μην βιαστείς και πετάξεις τα λεφτά σου. Κάνε ένα καλό έλεγχο για διαρροές πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο. Αν δεν βρίσκεις νερό κάτω από το αμάξι όταν σταθμεύεις τότε σημαίνει ότι το χάνει όταν λειτουργεί. Κάνε λοιπόν τον έλεγχο με τον κινητήρα σε λειτουργία. Αν όλα τα κολάρα σου είναι οκ και οι σφιγκτήρες σωστά σφιγμένοι τότε δες αν έχεις κάπου διαρροή από τρύπα στο ψυγείο. Επίσης μπορεί η διαρροή να είναι από τις τάπες αποστράγγισης ή τον αισθητήρα θερμοκρασίας. Αν δεν μπορείς να εντοπίσεις με τίποτα την διαρροή μια καλή πατέντα είναι να αφαιρέσεις κάμποσο νερό και να βάλεις χρωματιστό μείγμα αντιψυκτικού. Το χρωματιστό μείγμα θα δήξει ποιο εύκολα την διαρροή.
-
Υπάρχει έλεγχος για υδρογονάνθρακες στο αντιπηκτικό (μοιάζει με το τεστ εγκυμοσύνης) αλλά το κάνουν μόνο λίγες αντιπροσωπείες (οι άλλοι προτιμούν να αλλάζουν τη φλάντζα).
-
Όταν χάνεις τόση ποσότητα όσοι μας λέει ο φίλος μας είναι πλέον εμφανείς οι υδρογονάνθρακες στο νερό αλλάζοντας του το χρώμα προς το σκουρότερο! Επίσης με τον κινητήρα σε λειτουργία εμφανίζονται μπουρμπουλήθρες στην επιφάνεια του νερού.
-
To μαλί σε rover 2.14 ήταν για φλάντζα κοντά στα 300
-
Καλημέρα στο φόρουμ.
Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ. -
Το πρώτο βήμα που θα σε σώσει: γεμίζεις το παγούρι με αντιψυκτικό στη σωστή στάθμη, και προσθέτεις ένα μπουκαλάκι Κ-seal (τιμή 10 €). Έχει οδηγίες πάνω του.
-
Koita λογικά και το μπλόκ θα εχει ''πάρει'', βέβαια εξαρτάται πόσο ανεβηκε η θερμοκρασία πόσα λεπτά εμεινε ετσι και με πόσες στροφές το πηγαινες κλπ
Μόλις εβαλες παραφλού κλπ πήρε με την πρώτη ή δυσκολευτηκε ; είχε πολλούς κραδασμούς ;
Ετσι κι άλλιώς έχει και 280000χλμ...
Ολα θα πρέπει να συνεκτιμηθούν...
Εγώ θα έκανα ολικό ρεκτιφιέ πάντως... -
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
Καλημέρα στο φόρουμ.
Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.
Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.
-
@lancianos said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
Koita λογικά και το μπλόκ θα εχει ''πάρει'', βέβαια εξαρτάται πόσο ανεβηκε η θερμοκρασία πόσα λεπτά εμεινε ετσι και με πόσες στροφές το πηγαινες κλπ
Μόλις εβαλες παραφλού κλπ πήρε με την πρώτη ή δυσκολευτηκε ; είχε πολλούς κραδασμούς ;
Ετσι κι άλλιώς έχει και 280000χλμ...
Ολα θα πρέπει να συνεκτιμηθούν...
Εγώ θα έκανα ολικό ρεκτιφιέ πάντως...Το αυτοκίνητο αφού συμπλήρωσα νερά, γιατί στο δρόμο ανέβηκε η θερμοκρασία, δούλευε κανονικά. Και την επόμενη μέρα, αφού έριξα παραφλού, πάλι δούλευε καλά, δεν ρετάρει. Λάδια δεν καίει καθόλου
-
@andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
Καλημέρα στο φόρουμ.
Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.
Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.
Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?
-
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
Καλημέρα στο φόρουμ.
Έχω ένα Corolla 1.6 vvti από το 2006 με 280,000χλμ.
Πριν κανα μήνα ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε σταγόνα παραφλού. Ψάχτηκα για διαρροή στο σύστημα ψύξης και δεν έχανε από πουθενά.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία μου είπανε για αλλαγή φλάτζας, καινούργια τσιμουχάκια, πλανιάρισμα κεφαλής. έλεγχο διακενών βαλβίδων και αλλαγή θερμοστάτη.
Σε άλλους έμπειρους μαστόρους που ρώτησα, μου είπανε ότι το αμάξι έχει υψηλή συμπίεση και ότι όλη η μηχανή πρέπει να πάει ρεκτιφιέ γιατί αν κάνω μόνο το επάνω μέρος της, θα έχω θέμα με απώλεια λαδιών και γενικά θα μου βγάζει και άλλα θέματα συχνά.
Το κόστος της δεύτερης περίπτωσης είναι σχεδόν τριπλάσιο της πρώτης, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες, ανθρώπων που είχανε παρόμοια προβλήματα ή και μηχανικών που συμμετέχουν στο φόρουμ.Τι να σου γράψω για τέτοιο θέμα, υπάρχουν τόσα πολλά. Θα είμαι σύντομος.
Μόνο όταν ανοιχτεί το μοτέρ θα μπορέσει κάποιος μηχανικός με σιγουριά να σου πει τι επισκευή χρειάζεται να γίνει. Δεν μπορείς εκ των προτέρων να προεξοφλήσεις ότι χρειάζεται μόνο η κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ (το πάνω μέρος της όπως το ονομάζεις). Άρα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε επισκευή, βρίσκεις ένα συνεργείο που κατά το δυνατόν εμπιστεύεσαι και προετοιμάζεσαι για όλα τα ενδεχόμενα. Αξίζει? Εσύ θα το αποφασίσεις.Το απόλυτα σωστό τεχνικά, αφού έχεις και 280k χιλ. είναι να γίνει όλη η μηχανή ρεκτιφιέ. Αλλά μιλάμε για κόστος πάνω 2k€ και ένα ποσοστό ρίσκου για την επιτυχία της επισκευής, ανάλογα με τις ικανότητες του μηχανικού και του μηχανουργείου.
Επειδή όπως και να έχει πρέπει ή να το φτιάξεις το αυτοκίνητο ή να το πας για απόσυρση, η λύση με το μικρότερο δυνατό κόστος για να λειτουργεί η μηχανή στοιχειωδώς σωστά είναι απλώς επισκευή κυλινδροκεφαλής με τις απολύτως απαραίτητες εργασίες (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ). Και μετά ή το δίνεις το αυτοκίνητο ή το κρατάς όσο αντέξει ακόμα.
Αν ανοιχτεί η μηχανή για ρεκτιφιέ, το κόστος δεν είναι συνάρτηση με το τι θα βρουν χαλασμένο? Θέλω να πω, πάντα βγαίνει τόσο ακριβό?
Είναι πολύ ακριβά τα εργατικά. Πρέπει να λυθεί η μηχανή, να σταλεί μηχανουργείο για ελέγχους επισκευές και πάλι πίσω για δέσιμο. Οπότε ξεκινάς με ψηλό ελάχιστο κόστος. Από κει και πέρα το τελικό κόστος θα εξαρτηθεί από τις εργασίες επισκευής και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν.
Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?