Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra cc VS VW Eos
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra cc VS VW Eos
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    36
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Καμια φωτο του EOS δεν παιζει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manosk last edited by

        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
        Καμια φωτο του EOS δεν παιζει;

        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 5&start=15

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          sonath last edited by

          @ lkar

          να δω τον TSI στο EOS...

          ε, πηγαίνετε να πάρετε κοπελάκια...

          ειδικά με τον κινητήρα 1.8 140 hp... σκίζει... σίφουνας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geopili last edited by

            Οδηγικό του Eos στο automotopress από την παγκόσμια παρουσίαση:

            http://www.automotopress.gr/showape.asp?ID=58

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vargas last edited by

              TO MEGANE TO CC διαφορα το πιο ομορφο cc... Αντε να μπει κ ο κινητηρασ απο το trophy...........................

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kid last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!

                  Εδώ είμαστε!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wannabe last edited by

                    και γ@μώ τα παιδάκια ο kid

                    βρε manosk τι σκας , του χρόνου θα είναι εδώ το GT και θα σταματήσουν για λίγο καιρό τα φιλολογικά, εργαστήριο μόνο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lazarefa last edited by

                      manosk έγραψε:
                      Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!

                      Συμφωνώ απόλυτα με το mano. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η αηδία με το lifestyle marketing της Kosmocar στην Ελλάδα και όσους παραμυθιάζονται, ή μάλλον θέλουν να παραμυθιάζονται (γιατί άραγε;) από αυτό. Προσωπικά πιστεύω ότι η VW (όχι ιδιαίτερα η Audi σαν εταιρεία, αλλά κι αυτή σα marketing στην Ελλάδα το ίδιο παίζει) την τελευταία 3ετία έχει βγάλει υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα με σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, ιδιαίτερα τσιμπημένες τιμές και κόστη συντήρησης κι όλα αυτά (για την ελληνική αγορά τουλάχιστον) πλασαρισμένα με ένα marketing του τύπου έχουμε τα καλύτερα αυτοκίνητα ανεγκέφαλοι, τρέξτε να δώσετε γη και ύδωρ να τα αποκτήσετε και μη ρωτάτε πολλά πολλά...Χάρη σας κάνουμε που σας τα πουλάμε... . Ξέρω πως αρκετοί φίλοι της VW ίσως με θεωρήσουν εγκάθετο, βλάκα, κολλημένο κλπ, αλλά ας σκεφτούν λίγο την κατάσταση που προανέφερα... νομίζω πως έχει παραγίνει το κακό. Όποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό (κεντρική Ευρώπη, πχ Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), ας ρωτήσει μερικούς γερμανόφωνους να του πουν για το πρεστίζ και την υπόληψη της VW στις χώρες τους τα τελευταία χρόνια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ignatios-fiker last edited by

                        Αναφορικά με τα μαρκετινίστικα κόλπα, αναφέρω και την απαράδεκτη τοποθέτηση 6τάχυτου κιβωτίου στα 1600άρια Α3 και Γκολφ τελευταίας γενιάς, που μόνο κακό κάνουν σε επιδόσεις και κατανάλωση, αλλά από την άλλη, όποιοι άσχετοι τα επιλέγουν και τα παραγγέλνουν(και καλά κάνουν για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους), , τονίζουν ότι πέρνουν...και 6τάχυτο μαζί!Ουάου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;

                            Ενώ οι 17άρες..

                            Γενικά παρατηρείται μια υπερβολή από τους κατασκευαστές..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;

                                Ενώ οι 17άρες..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;

                                  Δεν νομίζω. Αν μιλάμε για πραγματικό 6άρι, δηλαδή πιο κοντό από το αντίστοιχο 5άρι και όχι απλώς με μια σχέση παραπάνω για οικονομία στην εθνική, δεν κάνουν καθόλου κακό. Αντιθέτως, τα βλέπω ως μια μικρή θεραπεία για να μην σέρνονται μερικά-μερικά σουπερμίνι και μικρομεσαία 1300 κιλών και 100 ίππων...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Σε λίγο θα βάζουν ως έξτρα και την 5η για πραγματικές σπορ επιδόσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;

                                      Δεν νομίζω. Αν μιλάμε για πραγματικό 6άρι, δηλαδή πιο κοντό από το αντίστοιχο 5άρι και όχι απλώς με μια σχέση παραπάνω για οικονομία στην εθνική, δεν κάνουν καθόλου κακό. Αντιθέτως, τα βλέπω ως μια μικρή θεραπεία για να μην σέρνονται μερικά-μερικά σουπερμίνι και μικρομεσαία 1300 κιλών και 100 ίππων...

                                      ακριβώς αυτό έννοώ. Ένα πιο κλειστό 6άρι είναι πολύ καλύτερο από ένα μακρύτερο 5άρι. Ακόμα και ίδιες να ναι η 5η με την 6η, πάλι κέρδος υπάρχει στις υπόλοιπες σχέσεις υπερ του 6ριου

                                      Τώρα βέβαια αν ορισμένοι βάζουν 6άρι με πιο μακριές σχέσεις από το 5άρι, είναι 'κατόρθωμα'

                                      Εδώ άλλοι βγάζουν 7ταχυτα και 8ταχύτα αυτόματα, κάτι θα ξέρουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr