-
Καμια φωτο του EOS δεν παιζει;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Καμια φωτο του EOS δεν παιζει;http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 5&start=15
-
@ lkar
να δω τον TSI στο EOS...
ε, πηγαίνετε να πάρετε κοπελάκια...
ειδικά με τον κινητήρα 1.8 140 hp... σκίζει... σίφουνας...
-
Οδηγικό του Eos στο automotopress από την παγκόσμια παρουσίαση:
-
TO MEGANE TO CC διαφορα το πιο ομορφο cc... Αντε να μπει κ ο κινητηρασ απο το trophy...........................
-
Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!Εδώ είμαστε!!!
-
και γ@μώ τα παιδάκια ο kid
βρε manosk τι σκας , του χρόνου θα είναι εδώ το GT και θα σταματήσουν για λίγο καιρό τα φιλολογικά, εργαστήριο μόνο
-
manosk έγραψε:
Ας βάλουν τον ΤΣΙ, τον ΦΣΙ και τον ΦΛΙ. Ας το χρεώσουν 40.000 έουρος κι ας το πουλήσουν σε κοπέλες και πιτσιρικάδες που ψάχνουν για γκόμενα. ουφ!Συμφωνώ απόλυτα με το mano. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η αηδία με το lifestyle marketing της Kosmocar στην Ελλάδα και όσους παραμυθιάζονται, ή μάλλον θέλουν να παραμυθιάζονται (γιατί άραγε;) από αυτό. Προσωπικά πιστεύω ότι η VW (όχι ιδιαίτερα η Audi σαν εταιρεία, αλλά κι αυτή σα marketing στην Ελλάδα το ίδιο παίζει) την τελευταία 3ετία έχει βγάλει υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα με σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, ιδιαίτερα τσιμπημένες τιμές και κόστη συντήρησης κι όλα αυτά (για την ελληνική αγορά τουλάχιστον) πλασαρισμένα με ένα marketing του τύπου έχουμε τα καλύτερα αυτοκίνητα ανεγκέφαλοι, τρέξτε να δώσετε γη και ύδωρ να τα αποκτήσετε και μη ρωτάτε πολλά πολλά...Χάρη σας κάνουμε που σας τα πουλάμε... . Ξέρω πως αρκετοί φίλοι της VW ίσως με θεωρήσουν εγκάθετο, βλάκα, κολλημένο κλπ, αλλά ας σκεφτούν λίγο την κατάσταση που προανέφερα... νομίζω πως έχει παραγίνει το κακό. Όποιος ταξιδεύει στο εξωτερικό (κεντρική Ευρώπη, πχ Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), ας ρωτήσει μερικούς γερμανόφωνους να του πουν για το πρεστίζ και την υπόληψη της VW στις χώρες τους τα τελευταία χρόνια...
-
Αναφορικά με τα μαρκετινίστικα κόλπα, αναφέρω και την απαράδεκτη τοποθέτηση 6τάχυτου κιβωτίου στα 1600άρια Α3 και Γκολφ τελευταίας γενιάς, που μόνο κακό κάνουν σε επιδόσεις και κατανάλωση, αλλά από την άλλη, όποιοι άσχετοι τα επιλέγουν και τα παραγγέλνουν(και καλά κάνουν για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους), , τονίζουν ότι πέρνουν...και 6τάχυτο μαζί!Ουάου!
-
Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;Ενώ οι 17άρες..
Γενικά παρατηρείται μια υπερβολή από τους κατασκευαστές..
-
κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αμ' το 6τάχυτο 1400άρι Grande Punto;
Ενώ οι 17άρες..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;Δεν νομίζω. Αν μιλάμε για πραγματικό 6άρι, δηλαδή πιο κοντό από το αντίστοιχο 5άρι και όχι απλώς με μια σχέση παραπάνω για οικονομία στην εθνική, δεν κάνουν καθόλου κακό. Αντιθέτως, τα βλέπω ως μια μικρή θεραπεία για να μην σέρνονται μερικά-μερικά σουπερμίνι και μικρομεσαία 1300 κιλών και 100 ίππων...
-
Σε λίγο θα βάζουν ως έξτρα και την 5η για πραγματικές σπορ επιδόσεις.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κάνουν κακό τα 6ταχύτα κιβώτια;
Δεν νομίζω. Αν μιλάμε για πραγματικό 6άρι, δηλαδή πιο κοντό από το αντίστοιχο 5άρι και όχι απλώς με μια σχέση παραπάνω για οικονομία στην εθνική, δεν κάνουν καθόλου κακό. Αντιθέτως, τα βλέπω ως μια μικρή θεραπεία για να μην σέρνονται μερικά-μερικά σουπερμίνι και μικρομεσαία 1300 κιλών και 100 ίππων...
ακριβώς αυτό έννοώ. Ένα πιο κλειστό 6άρι είναι πολύ καλύτερο από ένα μακρύτερο 5άρι. Ακόμα και ίδιες να ναι η 5η με την 6η, πάλι κέρδος υπάρχει στις υπόλοιπες σχέσεις υπερ του 6ριου
Τώρα βέβαια αν ορισμένοι βάζουν 6άρι με πιο μακριές σχέσεις από το 5άρι, είναι 'κατόρθωμα'
Εδώ άλλοι βγάζουν 7ταχυτα και 8ταχύτα αυτόματα, κάτι θα ξέρουν
Opel Astra cc VS VW Eos