-
Σας ευχαριστούμε που επαναφέρατε το θέμα. Απ'ότι φαίνεται αποδείχτηκε και απο τους εμπειρογνόμονες ότι ο Πάνος δεν έφταιγε. Το Θέμα είναι πάντα επίκαιρο δυστυχώς. Η επιστολή δεν έχει ακόμη αποσταλεί σαν διαμαρτυρία και σαν μέσο πίεσης - για εφαρμογή των κανόνων οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας και καλύτερους οδηγούς και δρόμους - ώστε να ληφθούν μέτρα οπότε όσοι το επιθυμούν μπορούν ακόμα να προσυπογράψουν την επιστολή. Σας υπενθυμίζουμε ότι το mail είναι forpanos@freemail.gr και μεις οι φίλοι και συμφοιτητές του από τους Μηχανολόγους της Πάτρας θα το λάβουμε υπ'οψη. Αλλωστε στη μνήμη του Πάνου που αγαπούσε το αυτοκίνητο από μικρός και που σπούδαζε μηχανολογία, ήταν δε έμπειρος και προσεκτικός οδηγός (ήταν και θιασώτης του safetrack) δρομολογούνται δραστηριότητες που σχετίζονται με την ασφαλή οδήγηση και την κυκλοφοριακή αγωγή που είναι ανάγκη να αρχίζει από νωρίς στη χώρα μας.
Σας ευχαριστούμε και πάλι. -
1 χρόνο μετά....
«Πάνος Μυλωνάς» ονομάζεται το Ελλ. Ινστιτούτο Έρευνας-Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη/Μείωση των τροχαίων. Αφορμή για την ίδρυσή του αποτέλεσε η απώλεια του φοιτητή μηχανολόγου μηχανικού και δημοσιογράφου του ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου, Π. Μυλωνά.
Πηγή
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=34715 -
-
Εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα οδικής ασφάλειας, ξεκινώντας με τη δημιουργία ενημερωτικού εντύπου, που στους επόμενους έξι μήνες θα διανεμηθεί σε τουλάχιστον 500.000 οικογένειες, ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πρόληψης και Μείωσης των Τροχαίων Ατυχημάτων «Πάνος Μυλωνάς», που πρόσφατα διοργάνωσε στο αμφιθέατρο του υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών, ημερίδα με θέμα «Οδική Ασφάλεια: Μας αφορά όλους». Παράλληλα, το Ινστιτούτο ανακοίνωσε τη δωρεά πινακίδας υπόδειξης της ταχύτητας των διερχομένων οχημάτων για τοποθέτησή της σε σημείο που θα υποδείξουν οι σχετικές αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Οι πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων συγκρίνουν την ταχύτητα του διερχόμενου οχήματος μέσω ραντάρ και τις μεταδίδουν στον τελικό χρήστη με σκοπό τη ρύθμιση της ταχύτητάς τους. Το Ινστιτούτο δωρίζει τη συγκεκριμένη πινακίδα, γιατί, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία και έρευνες που έχουν διεξαχθεί, η τοποθέτησή της θα συμβάλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Η πρόεδρος του Ινστιτούτου, Βάσω Δανέλλη-Μυλωνά, δήλωσε την πρόθεση του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ), Πάνος Μυλωνάς, για συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς και τους πολίτες, με στόχο την ενεργοποίηση όλων των δυνάμεων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, για να πάψει η χώρα μας να εμφανίζει το συγκλονιστικά υψηλό αριθμό θανάτων από τα τροχαία ατυχήματα, όπου πίσω από κάθε ένα από τα νούμερα κρύβεται μια τραγωδία. Επεσήμανε ότι το Ινστιτούτο συστάθηκε με στόχο την ουσιαστική πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και εξέφρασε την πεποίθηση ότι ουσιαστικά αποτελέσματα θα υπάρξουν μόνο ύστερα από συντονισμένη σταθερή προσπάθεια σε επίπεδο πολιτείας με τη στήριξη και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που μπορεί να είναι ευέλικτη και αποτελεσματική.
Στον χαιρετισμό του, ο ΥΜΕ, Μ. Λιάπης, ανακοίνωσε τη σύσταση Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας με νομοθετική ρύθμιση στις προσεχείς εβδομάδες, ενώ ο βουλευτής της ΝΔ, Αρης Σταθάκης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εκπαίδευση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες, είναι ενέργεια πρώτης προτεραιότητας για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και επιπροσθέτως ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία σε τέτοιες ενέργειες είναι η πλέον αποδοτική. Ο Γιώργος Κανελλαΐδης, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, δήλωσε ότι το 1ο Στρατηγικό Σχέδιο για τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα 2000-2005 δεν υλοποιήθηκε και εξέφρασε την ανάγκη το 2ο Στρατηγικό Σχέδιο 2006-2010 να τύχει ουσιαστικής εφαρμογής και αξιοποίησης.
Επίσημος προσκεκλημένος και κεντρικός ομιλητής της ημερίδας υπήρξε ο δρ. Joerg Beckmann, Executive Director του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (Εuropean Transport Safety Council), ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: EU Road Safety Policy Making -Who sets the agenda and how to set it better (Δημιουργώντας Πολιτική Ασφάλειας στους Ευρωπαϊκούς Δρόμους: Ποιος καθορίζει το πλαίσιο και πως αυτό μπορεί να καθοριστεί πιο αποτελεσματικά). Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Ανδρέας Ανδρικόπουλος, ενώ μεταξύ των εισηγητών περιλαμβάνονταν ο καθηγητής Γ. Μανιάτης, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τέως γ.γ. Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, η Μ. Βανιώτου, πολιτικός μηχανικός, δρ. Συγκοινωνιολόγος & Διευθύντρια Δ/νσης Δ3 της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, ο Κ. Σπέντζας, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και Δ/ντής του Εργαστηρίου Οχημάτων, ο Π. Παπαδάκος, πολιτικός μηχανικός, συγκοινωνιολόγος & πρόεδρος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ο Δ. Καλατζής, ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων και ο Τ. Μαρκουίζος (Ιαβέρης), οδηγός αγώνων αυτοκινήτου. Ολοι οι συμμετέχοντες στην ημερίδα εξέφρασαν τη στήριξή τους στο Ινστιτούτο για τις μελλοντικές του δράσεις.
Η ημερίδα διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), του Πανεπιστημίου Πατρών, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της INFOTE.
-
Κάθε φορά που διαβάζω το συγκεκριμένο θέμα, θλίβομαι...
Απ' ότι φαίνεται, πάντα πρέπει να συμβαίνουν τα χειρότερα για να αφυπνιστούμε...
-
Η ιστοσελίδα του Ινστιτούτου:
http://www.ioas.gr/index.html -
Στην Κορίνθου-Πατρών μπορείς να σκοτώσεις και να σκοτωθείς σε κλάσματα δευτερολέπτου, ειδικά τη νύχτα. Με τη 1,5 λωρίδα και τα φανάρια των ερχόμενων στο αντίθετο να σε μισοστραβώνουν δύσκολα καταλαβαίνεις πότε κάποιος, ειδικά μοτοσυκλετιστής, προσπαθεί να κάνει προσπέρασμα μέσα στα σκοτάδια.
Κόντεψα πέρσι να την πάθω ότανβγήκα στην άκρη της αριστερής λωρίδας για να προσπεράσω κάποιον που είχε παραμερίσει δεξιά και ταυτόχρονα ένας μοτοσυκλετιστής έκανε το ίδιο από το αντίθετο, πατώντας στη διπλή διαχωριστική. Πως πέρασε από δίπλα μου, πως δεν τον βρήκα δεν πρόλαβα να καταλάβω, όλα έγιναν σε κλάσματα και χρόνος για ελιγμό δεν υπήρχε. Θέμα τύχης και ατυχίας είναι το θανατηφόρο σ' αυτόν τον δρόμο. -
Mπράβο
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
[
γι αυτο κ γω σε αυτον τον δρομο εφοδιαζομαι με φραπεδακι κ σερτικα,πιανω το δεξι ρευμα κ παω με 100-120 ακουγοντας μουσικουλα.
..παω αργα για να φτασω γρηγορα..+1 ...αν και τον αποφεύγω αυτόν τον άθλιο δρόμο...γιατί ΕΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
-
Τι να πούμε κι εμείς οι φοιτητές της Πάτρας που αναγκαστικά πρέπει να τον χρησιμοποιούμε για να πάμε σπίτια μας (π.χ. Αθήνα)...
-
Η παλιά Εθνική είναι πολύ πιο ομορφη πάντως Η νέα Εθνική οδός δεν είναι για πολλά πολλά. Δεν μιλάμε σε περίπτωση που βρέχει! Τότε γ@μ@Τα με κεφαλαια γραμματα! Γι'αυτό όταν ήμουν Πάτρα φοιτητής ακολουθούσα την παλιά Εθνική οδό, όποτε έφευγα ή γυρνούσα Πάτρα
(ΒΤW, πολύ όμορφη και καταπληκτίκη διαδρομή... Εδικά στο ύψος της Ακράτας)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[
γι αυτο κ γω σε αυτον τον δρομο εφοδιαζομαι με φραπεδακι κ σερτικα,πιανω το δεξι ρευμα κ παω με 100-120 ακουγοντας μουσικουλα.
..παω αργα για να φτασω γρηγορα..+1 ...αν και τον αποφεύγω αυτόν τον άθλιο δρόμο...γιατί ΕΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Που ειναι η ΕΟ,οεο??
Απαραδεκτος για τις ταχυτητες που κινουμαστε ο δρομος...
Τελικα επι του πρακτεου δεν υπηρξε αποτελεσμα σε οτι αφορα το δρομο... -
4 χρόνια κάνω τον δρόμο αυτό ανα 15ήμερο καθώς σπουδάζω στην Πάτρα. Ότι και να πώ είναι λίγο, όποιος έχει περάσει έστω και μια φορά το έχει ζήσει. Το πλέον εξοργιστικό στην όλη υπόθεση είναι πως ο δρόμος αυτός έχει τις περισσότερες νταλίκες λόγω του λιμανιού της Πάτρας. Επίσης ο δρόμος αυτός αποτελεί την πύλη της Ελλάδας προς/από την Ευρώπη. Και για 40 χρόνια δεν έχει γίνει ένα έργο βελτίωσης...
Μπουρλώτο που θέλουν μερικοί εκεί στο Σύνταγμα...
Δεν θα ξεχάσω πριν 2 χρόνια που γύριζα οδικώς απο Τορίνο. Για 600 χιλιόμετρα ταξίδευα με πυκνή ομίχλη. Δεν φοβήθηκα ούτε μια στιγμή. Την επόμενη μέρα, για 100χλμ απο Πάτρα μέχρι Κόρινθο είχα κάτσει δεξιά και έβριζα. Απο την μια το κράτος και απο την άλλη τους άσχετους που υπο βροχή προσπερνούσαν τυφλά πάνω σε στροφές. Για να μην μιλήσω για τα φορτηγά που ενώ πήγαινα με 100 μου έπαιζαν φώτα και προσπερνούσαν.
Μπανανία...
-
cvb
-
επαναφερω το θεμα για 2 λογους... ο πρωτος γιατι ξέρω την μανα του πάνου και τον αγώνα της -μετα τον ατυχο χαμο του- για την ευαισθησιοποιηση της κρατικης μηχανης οσο αφορα την κατασκευη νεας χαραξης.
Ο δευτερος λόγος ειναι γιατί ανήκω και εγω σε αυτους που ταξιδευουν πατρα αθηνα ευτυχως οχι πολυ συχνα και θελω να καταθεσω την αποψη μου...ναι εχετε ολοι δικιο για τον δρομο...ειναι οτι χειροτερο υπαρχει στην ελλαδα...αλλα δυστυχως δεν φταιει μονο ο δρομος..γαι την ακριβεια θα ελεγα 50 50 με ευθυνη των οδηγων...εχετε δει προσπερασεις που κανουν σε διπλες λουριδες??λες και παιζουν ρωσικη ρουλετα ολοι την ωρα...αυτοκινητα που πανε με 200 μονιμως στομ αντιθετο ρευμα...προσωπικα εχω παρει αριθμους κυκλοφοριας και εχω παρει τηλ το 100 και τους εχει σταματησει αν ειμαι τυχερος στα διοδια..αυτοκινητα τερατα που σου αναβοσβηνουν τα φωτα να προσπερασουν χωρις να υπαρχει ελευθερος χωρος η να υπαρχει διαθεσιμος χωρος της μια τριχας...καθε φορα που ταξιδευω δεν μπορω να πιστεψω αυτο που βλεπω...ναι φταιει ο δρομος αλλα τι θα γινοταν αν δεν προσπερναγαμε παρανομα..προσωπικα κρυβομαι πισω απο νταλικες και λεωφορεια για προστασια...προστασια απο τους ανευθυνους γκαζακιδες νεοπλουτους οικογενειαρχες με τα μεγαλα αυτοκινητα που φευγουν απο το μεγαλο αστικο κεντρο πατρα αθηνα για να ξε....σουν στην εθνικη..απο τους νεους των 18+ που παιρνουν διπλωμα χωρις πρωτα να εχουν αποκτησει χαρακτηρα που θα τους επιτρεψει να διαχωρισουν την οδηγηση απο το γ...σι απο τους αλβανους και τουσ τσιγγανους με τα παναρχαια αυτοκινητα ..ας υπηρχε μεχρι να φτιαχτει η χαραξη ενα περιπολικο ανα 50 κμ..ετσι γαι εκφοβισμο...ενα περιπολικο με συμβατικες πινακιδες να αρχισει να γραφει οτιδηπορτε προσπερνα....σε αυτον τον δρομο δεν ειναι ζητημα η ταχυτητα αλλα η προσπεραση..ολοι ξερουμε τα σημεια με τα ρανταρ και κοβουμε..στα σημεια καρμανιολες δεν υπαρχει τιποτα..κανενας...ελεος πια
-
πεστα ρε συ.συμφωνω απολυτα μαζι σου.εκει σκωτονεται κοσμακης γιατι οχι επειδη απλα πανε ολοι νορμαλ και σκωτονται.ειναι ετσι στενος ο κολοδρομος που δεν χωρας αμα πεσεις σε καποιον που παει κοτα ε λες δεν βαριεσαι και αρχιζεις τις προσπερασεις δεν εχει μπαριερες προσπερνανε και οι αλλοι απο απεναντι και αντε να την παλεψεις μετα.
απλα πραγματα.αυτος ο δρομος δεν ειναι για ταρζανιες.κανε λιγη υπομονη προσπερνα πιο κατω ξερω γω.αλλα με τοσα ζωα που εχουμε τι περιμενεις.
ειδικα το βραδυ με τα φωτα που σε στραβωνουν που ειπε ο μανοςκ ειναι κορωνα γραματα η υπο8εση.
-
Η απόλυτη ψυχασθένεια σε αυτό τον δρόμο είναι τα φορτηγά!
Ειδικά στις φάσεις που πλησιάζουν στις ώρες απαγόρευσης κυκλοφορίας τους, Παρασκευές, ή όταν είναι να προλάβουν τα καράβια για Ιταλία. Θρυλικά προσπεράσματα πάνω σε στροφές, με τρία οχήματα παράλληλα και δε συμμαζεύεται. Πραγματικά αξέχαστες εμπειρίες...Όμως... το βασικό θέμα στην περίπτωση του Κορίνθου-Πατρών δεν είναι οι οδηγοί. Οι ΙΔΙΟΙ οδηγοί, στην Αττική Οδό παρουσιάζουν τα λιγότερα ατυχήματα σε αυτοκινητόδρομο στην Ευρώπη. Οι δρόμοι φτιάχνονται με συγκεκριμένες προδιαγραφές, ακριβώς γιατί υπάρχουν παντού οι ανώμαλοι, οι καννίβαλοι κ.ο.κ. Το θέμα είναι με το σχεδιασμό να αποφεύγονται τέτοιες ταρζανιές και όταν τέλοσπάντων γίνονται να μην έχουν συνέπειες. Τα σημεία όπου 'προκαλούνται' τέτοιες συμπεριφορές είναι διαγνώσιμα και ένας καλός οδοποιός γνωρίζει να τα εντοπίζει και να τα αποφεύγει. Στην Κορίνθου-Πατρών τέτοια λογική πρόληψης και αποθάρρυνσης δεν υπάρχει, οπότε αλωνίζουν ελεύθερα κάθε είδους άγριοι.
Για πίστα μια χαρά είναι... αλλά δε φτιάχνουν καμία κανονική καλύτερα να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο??
Υ.Γ. Ο τίτλος του topic θεωρώ ότι είναι πολύ πετυχημένος, καθώς μας θυμίζει συνεχώς ότι οποιοδήποτε πρόβλημα στην ποιότητα των δρόμων έχει ως αποτέλεσμα ανθρώπινες απώλειες, με όνομα, ιστορία, οικογένεια και φίλους και όχι ψυχρές στατιστικές με ατυχήματα...
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Επίσης ο δρόμος αυτός αποτελεί την πύλη της Ελλάδας προς/από την Ευρώπη. Και για 40 χρόνια δεν έχει γίνει ένα έργο βελτίωσης...Μπουρλώτο που θέλουν μερικοί εκεί στο Σύνταγμα...
Η άλλη δε πύλη της Ευρώπης προς κεντρική και Β.Ελλάδα(Ηγουμενίτσα-Γιάννενα-Τρίκαλα) είχε μέχρι πρότινος τις σιδερένιες γέφυρες μονής λωρίδας κυκλοφορίας του στρατού
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Επίσης ο δρόμος αυτός αποτελεί την πύλη της Ελλάδας προς/από την Ευρώπη. Και για 40 χρόνια δεν έχει γίνει ένα έργο βελτίωσης...
Μπουρλώτο που θέλουν μερικοί εκεί στο Σύνταγμα...
Η άλλη δε πύλη της Ευρώπης προς κεντρική και Β.Ελλάδα(Ηγουμενίτσα-Γιάννενα-Τρίκαλα) είχε μέχρι πρότινος τις σιδερένιες γέφυρες μονής λωρίδας κυκλοφορίας του στρατού
Εχει ακόμη μία!
Οποιος έχει κάνει στη ζωή του το δρόμο από Ηγουμενίτσα, Γιάννενα, Κόνιτσα,Πεντάλοφος,Κοζάνη, καταλαβαίνει πως η Κόρινθου-Πατρών-Πύργου είναι...μια χαρά δρόμος!
Για μένα το πρόβλημα είναι οι οδηγοί... Όταν βγαίνουν για προσπέραση σε στροφή χωρίς ορατότητα, ή σε ευθεία σε ταυτόχρονη προσπέραση φορτηγών και από τα δύο ρεύματα, δεν καταλαβαίνω γιατί τους φταίει ο δρόμος!
Και κάτι ακόμη: το πρόβλημα του συγκεκριμένου δρόμου ΔΕΝ είναι η έλλειψη διαζώματος! Ούτε ο πρώτος , ούτε ο τελευταίος είναι εν Ελλάδι! Το πρόβλημα είναι το απαίσιο οδόστρωμα σε πολλά σημεία που τραντάζει το αυτοκίνητο και κινδυνεύει κάποιος να χάσει τον έλεγχο! Και φυσικά είναι φοβερά ύπουλο, γιατί την έλλειψη διαζώματος την βλέπεις, την λακούβα ή το σαμαράκι όμως όχι! -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Οποιος έχει κάνει στη ζωή του το δρόμο από Ηγουμενίτσα, Γιάννενα, Κόνιτσα,Πεντάλοφος,Κοζάνη, καταλαβαίνει πως η Κόρινθου-Πατρών-Πύργου είναι...μια χαρά δρόμος!
Για μένα το πρόβλημα είναι οι οδηγοί... Όταν βγαίνουν για προσπέραση σε στροφή χωρίς ορατότητα, ή σε ευθεία σε ταυτόχρονη προσπέραση φορτηγών και από τα δύο ρεύματα, δεν καταλαβαίνω γιατί τους φταίει ο δρόμος!
Και κάτι ακόμη: το πρόβλημα του συγκεκριμένου δρόμου ΔΕΝ είναι η έλλειψη διαζώματος! Ούτε ο πρώτος , ούτε ο τελευταίος είναι εν Ελλάδι! Το πρόβλημα είναι το απαίσιο οδόστρωμα σε πολλά σημεία που τραντάζει το αυτοκίνητο και κινδυνεύει κάποιος να χάσει τον έλεγχο! Και φυσικά είναι φοβερά ύπουλο, γιατί την έλλειψη διαζώματος την βλέπεις, την λακούβα ή το σαμαράκι όμως όχι!ξεχασες κ την μετσοβο-μηλια-γρεβενα.
επειδη περναω αυτους τους δρομους πολυ συχνα κ αναλογα το κεφι παιρνω κ μια διαδρομη νομιζω πως ειναι οι ιδανικοι για να τεσταρεις οδηγικες ικανοτητες κ αυτοκινητο.
δε τωρα που εχουν δωθει εγνατιες κ ολοι πανε απ την συντομοτερη οδο αν κ ειναι παραπανω χλμ προτιμω την εξης διαδρομη.
βεροια απο καστανια,κ κοζανη επταλοφο απ τον παλιο καθως κ ιωαννινα-ηγουμενιτσα απ τον παλιο.
φυσικα χανω 110χλμ απο θεσ/νικη-ηγουμενιτσα αλλα με αποζημιωνει ο δρομος η ησυχια κ τα τοπια.
τουλαχιστον δεν κανω πολλες καγκουριες αλλα μου θυμιζουν τα πιπινικα χρονια που το μαντα ηθελε αλλαγμα ελαστικων οταν εφτανα.
τα στριγγλισματα τους δεν θα τα ξεχασω ποτε.Δεν τον ξέχασα, απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι έχω και το μοναδικό μου τρακάρισμα με δική μου ευθύνη μέχρι στιγμής και το έχω σε...ειδική κατηγορία! Δεν ήταν σοβαρό βέβαια, αλλά τσαλάκωσε λίγο τον εγωισμό μου μετά από 10+ χρόνια στους δρόμους με αυτοκίνητο χωρίς να ...πέσω σε κάποιον (είχε...προλάβει να πέσω με μηχανή, αλλά η...κάργια, έστριψε χωρίς να ελέγξει... )!
Το κομμάτι Ιωάννινα και μέχρι το 41 χιλιομετρο προς Μέτσοβο το ξέρω από έξω! Οταν λέμε απέξω, μπορώ να σου περιγράψω μία προς μία κάθε στροφή , την κλίση της κλπ κλπ... Βέβαια τώρα λόγω Εγνατίας έχουν αλλάξει καποιες στροφές, αλλά μετά από 100άδες (τουλάχιστον ! αλλά μάλλον είναι χιλιάδες...) φορές που τον έχω κάνει, έχει ιδιαίτερο βάρος για μένα!
Το ρεκόρ μου γι' αυτά τα 41 χλμ είναι 26 λεπτά ακριβώς (1 λεπτό χάθηκε στην...στρατιωτική γέφυρα της Μπαλντούμας...). Αυτοκίνητο: Zastava 1100 με 1100κ.εκ και λάστιχα....165/70/13 λίγο πριν τ' αλλάξουμε... Στην κατηφόρα φρέναρες με το σασμάν γιατί τα φρένα τα είχαν παίξει... Δεν προσπάθησα ποτέ να βελτιώσω το χρόνο αυτόν, πιο πολύ για συναισθηματικούς λόγους... Το αυτοκίνητο βελτιώθηκε και σε κινητήρα και σε φρένα, αλλά θεώρησα πως αυτό ήταν το peek που μπορούσε κάποιος να πιάσει με ασφάλεια με ΤΕΤΟΙΟ αυτοκίνητο σ' αυτό το δρόμο...
Πλέον δεν τρέχω τόσο, μεγάλωσα μάλλον, ο δρόμος έχει περισσότερη κίνηση και εν τέλει, προτιμούσα να μπαίνω στην στροφή με το Zastava και να γλιστράει με τα 4, παρά πχ με την Citroen ή το Υ με...άνεση και χάρη!Πάντως αν πετύχω στην διαδρομή κανέναν κάγκουρα ντόπιο ή ...εισαγώμενο, δεν του χαρίζομαι....
''Aντίο φίλε Πάνο''.....