-
Αφρομή στάθηκε το θέμα CTR vs RS. Και θέτω το ερώτημα:Ποιά αυτοκίνητα πιστεύετε ότι είναι οι ανταγωνιστές του S2K;Το σκεπτικό μου θα το γράψω αργότερα και θα αφορά και στην άλλη σύγκριση (CTR vs RS) και θα καταλάβετε τί εννοώ.Λοιπον;Ανάμεσα στο S2000 και σε ποιό άλλο θα διαλέγατε αν θέλατε ένα διθέσιο ανοιχτό και κυρίως σπορ αυτοκίνητο;
-
Αφρομή στάθηκε το θέμα CTR vs RS. Και θέτω το ερώτημα:Ποιά αυτοκίνητα πιστεύετε ότι είναι οι ανταγωνιστές του S2K;Το σκεπτικό μου θα το γράψω αργότερα και θα αφορά και στην άλλη σύγκριση (CTR vs RS) και θα καταλάβετε τί εννοώ.Λοιπον;Ανάμεσα στο S2000 και σε ποιό άλλο θα διαλέγατε αν θέλατε ένα διθέσιο ανοιχτό και κυρίως σπορ αυτοκίνητο;
-
Αφρομή στάθηκε το θέμα CTR vs RS. Και θέτω το ερώτημα:Ποιά αυτοκίνητα πιστεύετε ότι είναι οι ανταγωνιστές του S2K;Το σκεπτικό μου θα το γράψω αργότερα και θα αφορά και στην άλλη σύγκριση (CTR vs RS) και θα καταλάβετε τί εννοώ.Λοιπον;Ανάμεσα στο S2000 και σε ποιό άλλο θα διαλέγατε αν θέλατε ένα διθέσιο ανοιχτό και κυρίως σπορ αυτοκίνητο;
-
Porsche Boxster
-
BMW Z4.
Mercedes CLKNikos
-
Η CLK δεν είναι ούτε διθέσια ούτε αμιγώς σπορ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η CLK δεν είναι ούτε διθέσια ούτε αμιγώς σπορ.Δικιο εχεις.
Εννουσα SLK.
-
Ζ3 μεταχειρισμένο
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δικιο εχεις.Εννουσα SLK.
Η SLK παίζει [τουλάχιστον στην παρούσα της μορφή με το πανέμορφο αμάξωμα (είναι η τέταρτη χρονολογικά Mercedes που μειώνει την αντιπάθειά μου γι'αυτήν την εταιρεία. Οι άλλες είναι η 500Κ του μεσοπολέμου - ιδίως η roadster είχε θεϊκές γραμμές - , η 300SL 'Gullwing' και η μικρή της αδελφή η 190SL) και το καταπληκτικής σχεδίασης εσωτερικό (αυτά τα χωνευτά κρεμ όργανα είναι όλα τα λεφτά και κρίμα να μην έχει ένα ξύλινο τριάκτινο τιμόνι με μεταλλικές ακτίνες)] και μάλιστα αρκετά σοβαρά. Όμως, έχει τρία μειονεκτήματα:
- Το τιμόνι. Μα βρε παιδιά, ατέρμων κοχλίας με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια; ΉΜΑΡΤΟΝ ΡΕ!
- Το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο δεν στέκει στο ύψος της όλης κατασκευής.
- Μια κάποια έλλειψη αμεσότητας στις αντιδράσεις της.
Και πάλι όμως, αν είχα τα χρήματα, θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να την αγοράσω, γιατί και συγκινήσεις θα μου προσέφερε και θα μπορούσα να ζήσω μαζί της για πολλά χρόνια και θα χαιρόμουν να τη βλέπω.
-
Τη Ζ3 δεν θα την προτιμούσα. Το πλαίσιό της δεν είναι σε καμία περίπτωση ανάμεσα στα καλύτερα της BMW και δύσκολα στέκει απέναντι σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της.
-
Μιλωντας προσωπικα.. S2K ή... S2K...
Το τεκμηριο και μαλλον τα χρηματα μιας Ζ4 θα ειναι απαγορευτικα για την Ελλάδα.
Ομοιως για μια Boxter.
Αν μου ελεγαν οτι ολα τα παραπανω δεν τα λαμβανουμε υπ'οψιν μας, τοτε αλλαζουν τα δεδομενα. Αλλα επειδη κανενας δε χαριζει αυτοκινητα, και επειδη τα αυτοκινητα τα κρινουμε ΚΑΙ βαση της τιμης τους (τι προσφερουν στα χρηματα αυτα και δεν εννοω τι εξοπλισμο), τοτε το S2K τα προσφερει ολα γι'αυτο που θελει να ειναι.
-
η Ζ4 μαλλον. το RX-8 με το δυνατό κινητήρα επίσης(όχι κάμπριο όμως). μακάρι να είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το Χοντα...
στην Κύπρο, λόγω εισαγωγών μεταχειρισμένων από την Ιαπωνία, 2 ετών γύρω στα 11 εκατομμύρια βγαίνει...α ρε Ελλάδα!!! -
ΤΤ (225)
Boxster
SLK
Z4 -
Εάν ήθελα ένα φτηνό, με κινητήρα 'διαμάντι',διθέσιο όχημα το οποίο δεν θα ήθελα να έχει επάνω του την μισή microsoft και το οποίο πρέπει έχει και αγωνιστικές καταβολές,αυτο θα ήταν το S 2000!!!!!!!!!!!
-
boxter και s2000 για τα ανυσηχα παιδια
z4 kai slk για τους μουρατους
ΤΤ για τον φτωχο -
Αν είναι να'χει τη Microsoft επάνω... Χαιρετίσματα. Το παρμπρίζ θα είναι μια τεράστια γαλάζια οθόνη!
-
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
Εάν ήθελα ένα φτηνό, με κινητήρα 'διαμάντι',διθέσιο όχημα το οποίο δεν θα ήθελα να έχει επάνω του την μισή microsoft και το οποίο πρέπει έχει και αγωνιστικές καταβολές,αυτο θα ήταν το S 2000!!!!!!!!!!!Δεν νομιζω οτι ο χαρακτηρισμος του κινητηρα του S2000 ως 'κινητηρας διαμαντι' ειναι 100% δικαιος. Ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει αρκετα 'κατα' τα οποια τον κανου να ειναι μακρια απο τον ορισμο 'κινητηρας διαμαντι'.
-
S2000 και μόνο!!!
Ζ3,Ζ4 και slk πολύ κυριλλέ για τα γούστα μου.
TT καλά άστο, μπρίκι μπροστα στα υπόλοιπα...
Boxter καλή, αλλά πολύ ακριβή και όχι τόσο 'καθαρόαιμο' όσο το Honda.
To RX8 είναι (θεωρητικά) 2+2θέσιο, οπότε δεν πάιζει στην κατηγορία.απ' όλα πάντως θα προτιμούσα ένα παλιό-καλό-δοκιμασμένο-αυτήν ξέρετε-αυτήν-εμπιστεύεστε ΦΙΑΤ ΚΟΥΠΕ 20v TURBO.
Σπύρος
-
Οι Ζ4 και SLK έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν άνετα να είναι καθημερινά αυτοκίνητα. Αυτό βέβαια οδηγεί σε κάποιες θυσίες και συμβιβασμούς, αλλά γενικά είναι πολύ καλά. Αν είχα τη δυνατότητα, θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά. Άσε που συγχωρούν πολύ περισσότερα λάθη από το S2000. Και με δεδομένο ότι ναι μεν είμαι καλούτσικος οδηγός, αλλά όχι ο θεός της πάντας και δεν ξέρω από πισωκίνητα, θα μπορούσα να μάθω πιο εύκολα επάνω τους.
-
To S2000 μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Porsche Boxster από την οποία μένει πίσω παντού. Ειδικά στην περίπτωση της S. Είναι όμως και κατά πολύ, ακριβότερη.
Επίσης υπάρχουν τα Opel Speedster Turbo και Lotus Elise, στα ίδια χρήματα, αλλά αυτά είναι τελείως γυμνά (καλά καλά ούτε καλοριφέρ δεν έχουν) οπότε απευθύνονται σε σκληροπυρηνικούς.
Πιστεύω πως το S2000 είναι η χρυσή τομή και καλύτερο από όλα, αν λάβουμε υπόψιν πέρα από τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφόρα (που δεν υστερεί φυσικά) την πρακτικότητα και την τιμή.
S2000 vs ?