-
α) Ο καθένας οδηγεί με διαφορετικό τρόπο...δεν τα τσουβαλιάζουμε όλα.
β) γράφω 60% έξω και 40% πόλη. Πόλη εννοώ Περιοχές Αγίας Παρασκευής, Παπάγου, Χολαργού, Λ. Μεσογείων, Κατεχάκη κτλ κτλ
Εξοχή εννοώ την Ραφήνα.
[ **edit **] α και πόλη δεν είναι μόνο το κέντρο όταν μιλάμε για την Αθήνα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
α) Ο καθένας οδηγεί με διαφορετικό τρόπο...δεν τα τσουβαλιάζουμε όλα.β) γράφω 60% έξω και 40% πόλη. Πόλη εννοώ Περιοχές Αγίας Παρασκευής, Παπάγου, Χολαργού, Λ. Μεσογείων, Κατεχάκη κτλ κτλ
Εξοχή εννοώ την Ραφήνα.
[ **edit **] α και πόλη δεν είναι μόνο το κέντρο όταν μιλάμε για την Αθήνα.
εκει ειναι ομως που στην καταναλωση τον τρωμε ολοι μας...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Tα δικά μας 'μετρημένα' στοιχεία είναι ΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ
ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ[/b]Το αιτιολογεις λιγακι αυτο?
Γιατι η δικη μου εντυπωση ειναι οτι οι εργοστασιακες καταναλωσεις συνηθως ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την πραγματικοτητα.- Οι εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης γίνονται ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθήκες
(δηλαδή με οδηγό μέγιστου συγκεκριμένου βάρους, χωρίς καθόλου καύσιμο στο ρεζερβουάρ,
χωρίς καθόλου extras στο αυτοκίνητο ακόμη και ηλεκτρικά). Στις μετρήσεις έλξης βάζουν
μάλιστα πρόσθετο βάρος ώστε ο οδηγός+βάρος=200kgr. Ο κύκλος πόλης υπολογίζεται με
συγκεκριμένο και ακριβές 'δρομολόγιο', ομοίως και οι άλλοι, ενώ οι 'αλλαγές' ταχύτητας
γίνονται στο βέλτιστο σημείο.
Τί σημαίνει όμως αυτό?: ότι μπορεί να είναι 'λάθος' επειδή γίνονται σε ιδανικές
συνθήκες αλλά EINAI ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ, γιατί όλοι τις
κάνουν με τον ίδιο τρόπο. Είναι οι ΜΟΝΕΣ μετρήσεις που μπορείς να συγκρινεις- Οι 'δικές' μας μετρήσεις που είναι πραγματικές και 'φαινομενικά' ποιό
ακριβείς AΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ.
Το να λέει κάποιος ότι κάνει 60% πόλη και 40% έξω δεν σημαίνει ΤΙΠΟΤΕ. Πώς οδηγεί?, πως
αλλάζει ταχύτητες?, γεμίζει το ρεζερβουάρ?, τί εννοεί 'πόλη' κλπ. Έτσι βγαίνει ένα σύνολο
αριθμών που είναι μεν 'πραγματικοί' αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΟΙ.Για να παράξετε συγκρίσιμους αριθμούς πρέπει ο elteo, να οδηγήσει ΟΛΩΝ τα αυτοκίνητα
με τον τρόπο που οδηγεί το δικό του, να πάει από τις ίδιες διαδρομές που συνήθως πάει
και να αναφέρει μετά από ένα μήνα τα αποτελέσματα. Αυτά θα είναι συγκρίσιμα
αλλά όχι βέλτιστα, γιατί πχ ο elteo μπορεί να είναι γκαζιάρης. Θα πάρουμε λοιπόν και
έναν παππού να κάνει τίς ίδιες διαδρομές να έχουμε και άλλες μετρήσεις.Έναν παππού (και ο elteo) βρε παιδιά
- Οι εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης γίνονται ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθήκες
-
Ωχ άρχισε τα στατιστικά του...
-
zardoz
Καταρχην η αναλυση σου ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα, σωστη και επιμορφωτικη θα ελεγα, τουλαχιστον οσον αφορα τον τροπο διεξαγωγης των εργοστασιακων μετρησεων!
όμως...
-
Το γεγονος οτι οι εργοστασιακες μετρησεις ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ συγκρισιμες , σε γενικες γραμμες ΔΕΝ ειναι ιδιαιτερα χρησιμο διοτι οι συνθηκες μετρησης που περιεγραψες απεχουν απο πολυ εως παρα πολυ απο την καθημερινη πραγματικοτητα! Αυτο σημαινει οτι τα ιδια αυτοκινητα κατω απο καθημερινες συνθηκες οδηγησης μπορει να εχουν καταναλωσεις που αποκλινουν κατα πολυ απο τις εργοστασιακες και μαλιστα οι αποκλισεις μεταξυ τους- ΑΝ μπορουσαμε ιδεατα να τις συγκρινουμε σε απολυτα ιδιες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθηκες- μπορει να ηταν τελειως διαφορετικες απο τις εργοστασιακες.
-
Σαφως και εχεις δικιο οτι οι καταναλωσεις που αντιστοιχουν σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης που διαφερουν για τον καθενα μας ΔΕΝ ειναι συγκρισιμες.
Ομως
Α. Λαμβανοντας υποψη ενα αρκετα μεγαλο αριθμο δειγματων ΜΕΣΗΣ καταναλωσης απο οδηγους που κινουνται με το ιδιο αυτοκινητο σε περιπου ιδιες περιοχες (πχ Αθήνα ή προαστεια)
Β. Λαμβανοντας το Α. για αρκετα μεγαλο αριθμο km
Γ. Λαμβανοντας υποψη οδηγους των οποιων η οδηγηση τους αντιστοιχει σε ενα μεσο μικτο τροπο οδηγησης και αποκλειοντας απο την ερευνα οδηγους που οδηγουν με ακριαιο τροπο (σκισιμο).
ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ πληρουνται τα Α, Β, Γ και ΑΝ υπαρχει μικρη διασπορα των δειγματων γυρω απο τη μεση τιμη ΙΣΩΣ μπορεις να βγαλεις πιο ασφαλη συμπερασματα αποτι συγκρινοντας εργοστασιακες καταναλωσεις.
Για παραδειγμα αν στο φορουμ υπαρχουν 50 κατοχοι C4 και 50 Alfa 147, που εχουν κανει αρκετα km και χρησιμοποιουν το αυτοκινητο για καθημερινη μετακινηση εντος Αθηνας και χωρις να το πηγαινουν μονιμως στους κοφτες, των οποιων οι καταναλωσεις συγκλινουν σε 2 μεσες τιμες αντιστοιχα, τοτε εγω δεχομαι οτι τα αποτελεσματα ειναι αρκετα συγκρισιμα. Η τουλαχιστον περισσοτερο χρησιμα αποτι η συγκριση των εργοστασιακων καταναλωσεων.
Δεν ξερω ισως και να σφαλλω...
Φυσικα το ιδανικο θα ηταν αυτο που ειπες, δηλαδη να οδηγησει ο elteo 1 C4 και 1 147 ή οτι αλλο μικρομεσαιο 1.6 μας ενδιαφερει, με τον ιδιο τροπο στις ιδιες περιοχες επι 10000km και μετα να μας πει καταναλωσεις. Αν δεν εχει αντιρρηση ας ξεκινησει..
-
-
Φέρτε μου ένα 147...
Ερχεται η 159 2.2....που θα πάει θα την σκίσω!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Φέρτε μου ένα 147...Ερχεται η 159 2.2....που θα πάει θα την σκίσω!
O dad δεν μπαίνει στο 4TF, ε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φέρτε μου ένα 147...
Ερχεται η 159 2.2....που θα πάει θα την σκίσω!
O dad δεν μπαίνει στο 4TF, ε;
-
Και όμως οι μετρήσεις που κάνουν οι χρήστες δίνουν την δυνατότητα
για σύγκριση της θεωρητικής τιμής, με πραγματικές μετρήσειςΟ κανόνας που εγώ (με πίκρα) βρήκα είναι σε όποια μέση κατανάλωση
αναφέρει ο κατασκευαστής πρόσθεσε +30% (!!!)Για παράδειγμα στο KIA picanto (μέση 4.9lt/100km) εγώ πρακτικά
μετράω >6.0lt/100kmΟμοίως στο ZX 1.6 από 7 εγώ βλέπω (χρόνια τώρα) 9.0-9.2lt/100km
Γιατί δεν κάνετε ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 'ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ'/'ΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ'
να δείτε το μέσο όρο και την κατανομή των διαφορών ? -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Γιατί δεν κάνετε ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 'ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ'/'ΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ'
να δείτε το μέσο όρο και την κατανομή των διαφορών ?Δεν χρειαζόταν να το πεις!
-
συμφωνώ με τον zardoz..το περιοδικό Autocar αναφέρει ως καταναλώσεις των μοντέλων τις εργοστασιακές αυξημένες κατά 25%..
σύμφωνα με αυτή την υπόθεση
8,87 (citroen c4)-6,12 (kia picanto) *150 (15000 km/χρόνο)=412,5 lt δηλαδή περίπου 400Ε. Φυσικά εξαρτάται από την τσέπη του καθένα αν είναι σημαντική η διαφορά ή όχι
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Και όμως οι μετρήσεις που κάνουν οι χρήστες δίνουν την δυνατότητα
για σύγκριση της θεωρητικής τιμής, με πραγματικές μετρήσειςΟ κανόνας που εγώ (με πίκρα) βρήκα είναι σε όποια μέση κατανάλωση
αναφέρει ο κατασκευαστής πρόσθεσε +30% (!!!)Για παράδειγμα στο KIA picanto (μέση 4.9lt/100km) εγώ πρακτικά
μετράω >6.0lt/100kmΟμοίως στο ZX 1.6 από 7 εγώ βλέπω (χρόνια τώρα) 9.0-9.2lt/100km
Γιατί δεν κάνετε ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 'ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ'/'ΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ'
να δείτε το μέσο όρο και την κατανομή των διαφορών ? -
Θα έχουμε τίποτα αποτελέσματα για εκείνη την έρευνα;
-
Νάσο, έχω ένα τόνο εργασίες να ολοκληρώσω για τη σχολή, οπότε θα έρθει η ώρα των αποτελεσμάτων...ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, πάντως!
Σκέφτομαι να ανεβάσω μόνο τον πίνακα ή να προσθέσω και τα συμπεράσματά μου;
-
ανεβασε τον πινακα και σχολιαζεις μετα...
-
Ανέβασε τον πίνακα και θα σχολιάσουμε κι εμείς...
-
και εμείς οι δύο μέσα στα σχόλια
-
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία Yaris Verso 2002
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου 185/60 14 1000kg
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη (αν έχει μετατροπή, σημειώστε το) 1300Στοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση (Σαν συνδυασμός όλων των συνθηκών, όσο πιο μακροχρόνια έχετε) 8,8
ε) Ελάχιστη κατανάλωση (Η χαμηλότερη ένδειξη που έχετε πετύχει, με ένα μίνιμουμ χιλιομέτρων) 6,5
στ) Μέγιστη κατανάλωση (γρήγορη οδήγηση ή απλά το νούμερο που σας τρόμαξε περισσότερο )
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) 7,1
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες και όχι το απόλυτο μποτιλιάρισμα) 9,5Συνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Bεβαίως
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; 2-3
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά 70% πόλη και 30% εκτός -
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία Toyota Corolla 1993
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου 185/60 14
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη (αν έχει μετατροπή, σημειώστε το) 1300Στοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση (Σαν συνδυασμός όλων των συνθηκών, όσο πιο μακροχρόνια έχετε) 8
ε) Ελάχιστη κατανάλωση (Η χαμηλότερη ένδειξη που έχετε πετύχει, με ένα μίνιμουμ χιλιομέτρων) 6
στ) Μέγιστη κατανάλωση (γρήγορη οδήγηση ή απλά το νούμερο που σας τρόμαξε περισσότερο ) 11
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) 6,5
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες και όχι το απόλυτο μποτιλιάρισμα) 8,5Συνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Bεβαίως
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; μόνος
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά 50% πόλη και 50% εκτός -
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μάρκα - Μοντέλο - Χρονολογία Suzuki GV 2005
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου 215/65 16
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη (αν έχει μετατροπή, σημειώστε το) 1600 95Στοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση (Σαν συνδυασμός όλων των συνθηκών, όσο πιο μακροχρόνια έχετε) 8,5
ε) Ελάχιστη κατανάλωση (Η χαμηλότερη ένδειξη που έχετε πετύχει, με ένα μίνιμουμ χιλιομέτρων) 7
στ) Μέγιστη κατανάλωση (γρήγορη οδήγηση ή απλά το νούμερο που σας τρόμαξε περισσότερο ) 10,5
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) 8
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες και όχι το απόλυτο μποτιλιάρισμα)Συνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; Bεβαίως
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; 2
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά 5% πόλη και 95% εκτός -
Χωρίς να θέλουμε να το παίξουμε Αθηναίοι.... (γιατί δεν είμαστε κιόλας) μπορείτε να λέτε την Πόλη σας.
εμένα στη Λαρισα όταν πάω βόλτα μου καίει 3 λίτρα λιγότερο από την Αθήνα.
(παραμένει πάλι όμως κατανάλωση μέσα στην πόλη)
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽