Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!
Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αυτό τώρα από πού το συμπεράναμε;
Αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει.. Πουθενά δεν είδα να την αναφέρουν ως driver's car, οι διθυραμβοι είναι κυρίως για το design της...
Καλά ρε...εσύ δεν μας τα έπρηξες οτί δεν είναι ωραίο?
Τι μα λες τώρα για διθυράμβους?
Εν τέλει αποφάσισε που ίσως είναι κάπου καλό.......αν σου έχει μείνει λίγη ελεημοσύνη εύκαιρη...
Κάποιοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν τα όσα είπα για τα αποτελέσματα των crash test.
Τους αφήνω μόνους τους να βγάλουν τα γράσσα από τα μάτια τους.
Να αναφέρω μήπως τι θέση πήρε το VAG στους πίνακες αξιοπιστίας?
ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ!
Αλλά και πάλι δεν θα σας πω , να βγάλετε μόνοι σας τα γράσσα , εγώ για ακόμα μια φορά το λέω κατέχω τα πάντα....
Και μια και κατέχω τα πάντα να και ένα ωραίο σενάριο...
Φανταστείτε να ταξιδεύεται ωραία και καλά με πολλά στην εθνική σε μια ωραιότατη καμπή και η ,ομολογουμένως έξυπνη ως λύση, αεροτομή να είναι σηκωμένη...
Δεδομένου του **πολύ βεβαρημένου παρελθόντος του VAG **στους κάθε μορφής γρύλλους ,που πολλές φορές δεν δέχονται και τόσα φορτία λόγω ταχύτητας, φανταστείτε να χαλάσει , ω τι πρωτότυπο....
Ας ελπίσουμε οτί θα κλειδώνει στην έξω θέση και δεν θα μαζεύεται αυτόματα ή λόγω κάποιου οποιουδήποτε είδους βραχυκυκλώματος στην μέσα θέση γιατί τότε.......βουρ ,για ακόμα μια φορά οι έξυπνοι θα ανοίγουν γραφεία τελετών και οι δικηγόροι θα μοιράζουν κάρτες έξω από τις αντιπροσωπείες Audi!
Και αν κλειδώνει στην έξω θέση τότε δεν πειράζει , οι κάτοχοι των ΤΤ είναι συνηθησμένοι σε αυτή την οπτικη πανδαισία!