Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 247
    • 248
    • 40 / 248
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4942
    25836
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:
      Ενας συντάκτης ο οποίος πραγματικά έκανε εξαιρετική δουλειά ήταν ο Κώστας Λακαφώσης.

      Νομίζω ήταν απο τους καλύτερους δημοσιογράφους του ελληνικού (και όχι μόνο) ειδικού τύπου.

      Δεν ξέρω γιατι έφυγε και με τί ασχολέιται σήμερα αλλα θα αναβάθμιζε πολύ τους 4Τ η παρουσία του.

      Έχω την εντύπωση πως είχε γραφτεί στο περιοδικό ότι συνέχισε την σταδιοδρομία του σε κάποιον τομέα στο ΕΜΠ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ast last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Ενας συντάκτης ο οποίος πραγματικά έκανε εξαιρετική δουλειά ήταν ο Κώστας Λακαφώσης.

        Νομίζω ήταν απο τους καλύτερους δημοσιογράφους του ελληνικού (και όχι μόνο) ειδικού τύπου.

        Δεν ξέρω γιατι έφυγε και με τί ασχολέιται σήμερα αλλα θα αναβάθμιζε πολύ τους 4Τ η παρουσία του.

        +1

        O Λακαφώσης πραγματικά λείπει από το περιοδικό.

        Φίλος τηλεορασόπληκτος μου είπε πως στους τίτλους της εκπομπής του Ευαγγελάτου υπάρχει ένας Κώστας Λακαφώσης ως τεχνική υποστήριξη ή κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μην είναι ο γνωστός..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης ast έγραψε:

          Φίλος τηλεορασόπληκτος μου είπε πως στους τίτλους της εκπομπής του Ευαγγελάτου υπάρχει ένας Κώστας Λακαφώσης ως τεχνική υποστήριξη ή κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μην είναι ο γνωστός..

          Ο γνωστός είναι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο ΚΛ πάντως γράφει (αραιά βέβαια) και στο φόρουμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Υπαρχει περιπτωση το περιοδικο να αφιερωσει χωρο για τα επαγγελματικα (αγροτικα, van κλπ);
              Επισης, γιατι δεν ασχολειται πιο συστηματικα με αγορες πωλησεις μεταχειρισμενων, επιβατικων και μη, αν οχι στο περιοδικο, τοτε στην ιστιοσελιδα.
              Για οσους δεν καταλαβαν, κατι σε στυλ Autotriti.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krieza last edited by

                Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                Υπαρχει περιπτωση το περιοδικο να αφιερωσει χωρο για τα επαγγελματικα (αγροτικα, van κλπ);

                Aν δεις τι ποσοστο πωλησεων καταλαμβανουν τα επαγγελματικα επι του συνολου των πωλησεων θα καταλαβεις....
                Αλλα για να ειμαστε δικαιοι οταν παρουσιαζεται ενα νεο μοντελο οι 4Τ του κανουν μια παρουσιαση, και αραια και που βλεπουμε και καποιο συγκριτικο...

                Επισης, γιατι δεν ασχολειται πιο συστηματικα με αγορες πωλησεις μεταχειρισμενων, επιβατικων και μη, αν οχι στο περιοδικο, τοτε στην ιστιοσελιδα.
                Για οσους δεν καταλαβαν, κατι σε στυλ Autotriti.

                Αν δε κανω λαθος ειχε γινει καποτε μια παρομοια αποπειρα να εκδοθει ενα εβδομαδιαιο περιοδικο σε στυλ Auto Tριτη και πηγε αψαλτη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pafos13 last edited by

                  O Λακαφώσης πραγματικά λείπει από το περιοδικό.

                  Συμφωνώ και εγώ. Αν θυμάμαι καλά η τελευταία του παρουσία στο περιοδικό ήταν στο τεύχος που περιελάμβανε την πτήση με το Φ16, για την οποία πτήση είχε γράψει ένα εξαιρετικό άρθρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    ast last edited by

                    Πράγματι φοβερό το άρθρο με το F16.

                    Έφυγε λίγους μήνες μετά, τον μάρτιο του 2001

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Αυτό με τη Βενετιά και το βελόνι το ξέρετε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Για πες μας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sx last edited by

                          Σπερα

                          Προτάσεις λέτε, σε ανάλυση για την πορεία του περιοδικού καταλήξατε.
                          Ενα-ένα... ο Λάκας έφυγε μόνος του και βέβαια το ότι δεν γράφει κάπου αλλού κάτι λέει. Αν εσένα σου λείπει, εμένα-εμάς να δεις!
                          Τα υπονοούμενα για πώληση της εταιρείας δεν μπορώ να τα αναλύσω και αν δύο άνθρωποι έφτιαξαν και σήμερα στα 60 τόσα ψάχνουν να δουν τη στυνέχεια δίνοντας ένα ποσοστό της εταιρείας τους που ούτως ή άλλως είναι χρηματιστήριο είναι θέμα φορουμ τι ναπω?
                          Για την ύλη προσπαθώ να κατακλάβω τι θέλετε? Ναι στην αγορά? Ναι στα μεταχειρησμένα; Ναι και στα επαγγελματικά. Τότε θα γίνουμε λίγο απόλα. Ηδη έχουμε μεγάλο άνοιγμα ύλης σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο περιοδικό εντός και εκτός της επικράτειας.
                          Για την κυκλοφορία. Εχουμε π΄σει. Ομως μπείτε στο σαιτ των πρακτορείων σήμερα οπότε πλέον όλοι λένε αναγκαστικά την αλήθεια και μελετείστε την κυκλοφορία. Είμαστε αλλού μακράν σε σχέση με όλα τα άλλα ελληνικά και βέβαια και σε σχέση με αυτά των βελτιώσεων που πλησιάζουν μόνο με δώρο και ειδικά στην επαρχία. Χάρη σε εσάς έχουμε και κορυφαία αναγνωσιμότητα αλλά αν θες τη γνώμη μου η κυκλοφορία είναι αυτή που μετράει.
                          Πάντως το 0-100-0 δεν είναι ένθετο βελτιώσεων αλλά απαυθύνεταια σε όλους μας που θέλουμε να πάμε πιό γρήγορα βελτιώνοντας το εαυτό μας κια το αυτοκίνητο μας σε λογικά πλαίσια και κυρίως σε οδική συμπεριφορά. Πολλές φορές αναλύει αγωνιστικές μετατροπές αφού αυτές θεωρούμε και ως κορυφαίες σε τεχνολογία. Θυμάστε πως ήταν το πάουερ τεκνικσ κάποτε? μας άρεσε αλλά δεν μπορούμε να πάμε τόσο μακριά σε τόσες σελίδες. Ξενέροτο και σαν να κάνεις σεξ με τρία προφυλακτικά μπορεί να το πεις για κάποια άρθρα και ίσως για τη γλώσσα που την παραπροσέχουμε. Οτι περιτεύει όμως ή ότι με την έκδοσή του έχουμε κάνει στην άκρη τις αρχές μας δεν συμφωνώ.
                          Εργάζομαι εδώ από το 80, ε΄χοντας κατέβει κάμποσα κατηφόρια, και πρέπει να σας πω πως έγραφα άρθρα μετατροπές για... πριν είκοσι και πλέον χρόνια και κρίμα που τις σταματήσαμε. Ευτυχώς επανήλθαμε!
                          Και κρίμα που δεν έχουμε και ένα ειδικ΄'ο περιοδικό όπως ήταν το πάουερ τεχν πριν πεθάνει η εποχή της αθωότητας! Τέλος πάντων...

                          Με την ευκαιρία...

                          Για την αγορά, άμεσα και αύριο για μεταχειρησμένα και για τους επαγγελματίες θα εκδόσουμε από τις 15 Μαίου και κάθε μήνα στις 15 ένα περιοδικό το 4AUTO σε διαστάσεις 18.5Χ23 και σε τιμή 3 γιου.
                          Στόχος να μπορείς να έχεις την αντικειμενική πληροφόρηση και την πλήρη ενημέρωση ώστε να μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο και βέβαια λύσεις και προτάσεις ώστε να το αξιοποιείς σωστά την επομένη της αγοράς.

                          ΓΜΤ νοιώθω πως οι περισσότεροι δεν αγοράζετε το περιοδικό και πυροβολείτε στα τυφλά. Κάντο φίλε και θα δεις πως οι πίνακες στις ΔΟΚ και στις ΣΔΟΚ έίναι αξιοζήλευτοι. Εχουν πολύ κόπο.

                          Φιλικά

                          Σ

                          ΥΓ... Και τα δυναμόμετρα σας πειράζουν.Τι θα πει λέγαμε οπότε... Κια εγώ όταν χώρισαν οι γονείς μου έκλαιαγα και μετά χώρισα δύο φορές. Σημασία έχει πως αξιοποιείς την κάθε πληροφορία. Θα περίμενα να σχολιάσετε το ότι δημοσιεύουμε την ιπποδύναμη στη ρόδα και όχι κριτική για την ε΄πιλογή. Και δεν πάμε στη dyno!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sx last edited by

                            Αντιγράφω...
                            Μάρτιος
                            4Τ 31700
                            C&D 7900
                            Car 8300
                            Drive 17000
                            kai ta βελτιώσεων κάτω από 20χιλ.
                            Δεν μας αρέσει να βασιλεύοθμ,ε στους μονόφθαλμους, αλλά πρέπει να δεχτούμε πως έχουν πολλά αλλάξει στην αγορά.

                            Μην τα βάζετε με τον Σπύρο και μπείτε στο σαιτ της Ευρώπης η του Αργους να βλέπετε τις κυκλοφορίες

                            Καλ΄'ο βρλάδι και σορη αν σας έπρηξα

                            Σ

                            ΥΓ... Πάντως είστε απαξιωτικοί και άδικοι για τη συντακτική ομάδα του περιοδικού που απαρτίζεται από εξαιρετικούς επαγγελματίες πολύ μορφωμένους συντάκτες και αυτό πονάει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              sx

                              μια προτροπη θα δωσω : μην ανχωνεσαι.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Λοιπόν εγώ το αγόρασα χτές το περιοδικό....Το DVD δεν το είδα, σαν ιδέα μου αρέσει όταν βρώ χρόνο θα το δώ. Απο εκεί και πέρα το τεύχος ήταν πάρα πολύ ωραίο ( εξαιρετική φώτο του εξώφυλλου αν και είναι διπλό, χμ ίσως και να βοηθάει αυτο... ). Τα σχόλια περί dyno αποτελούν για μένα βλακείες, τα πάντα εξελίσονται και οι απόψεις είναι για να αλλάζουν κάθε τι που βελτιώνει την εικόνα του περιοδικού είναι καλό. Για την σύγκριση του 0-100-0 με τα περιοδικά βελτιώσεων...κανένα απολύτως σχόλιο,ή μάλλον θα πώ κάτι, μου φαίνεται κάποιο έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους και μιλάνε για να μιλάνε.
                                Υ.Γ. Ευχάριστη έκπληξη τα κλασσικά, ελπίζω να βλέπουμε τέτοια άρθρα ποιο συχνά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Την πρωτη φορά που το διάβασα μου άρεσε πάρα πολύ
                                  Τη δεύτερη φορά μου φάνηκαν τα άρθρα μικρά...
                                  Τι θέλω να πω.
                                  Μου αρέσει το civic. Δεν αισθάνθηκα ότι με κάλυψαν. ηταν λίγες οι πληροφορίες... θέλω πιο πολύ ανάλυση στις λεπτομέρειες. Ερχεται ένα αμάξι που το θέλουν όλοι.... Βγάλε 20 φωτογραφίες, μέσα έξω, από κάτω από το πλαί, με μία κοπέλα μέσα με 2 με 3 με 4(να δουμε αν του πάει, πλάκα κάνω )

                                  Και κάτι αλλο
                                  Τόσο χάλια φρενάρει το RS4.... πάνω από 60 μέτρα??????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    Και κάτι αλλο
                                    Τόσο χάλια φρενάρει το RS4.... πάνω από 60 μέτρα??????

                                    χειμερινά λάστιχα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      λες.... δε μπορώ να το πιστέψω..... μαλλον εχεις δίκιο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1411

                                        κατω κάτω κάτω....

                                        Απόδοση: Κώστας Λακαφώσης

                                        (και αυτό το έκανε πολύ καλά)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ερώτηση...?

                                          Αφου οι ταινίες είναι για την ασφάλεια, γιατί η κοπέλα που καθεται στο πίσω κάθισμα του rav στην 4χ4 διαδρομή και τραβάει φωτογραφίες δε φοράει ζώνη ασφαλείας?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            Ερώτηση...?

                                            Αφου οι ταινίες είναι για την ασφάλεια, γιατί η κοπέλα που καθεται στο πίσω κάθισμα του rav στην 4χ4 διαδρομή και τραβάει φωτογραφίες δε φοράει ζώνη ασφαλείας?

                                            Γιατί φοράει ο μπαμπάς κατά την μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο στην πρώτη ταινία;
                                            Αλλά είπαμε πρώτη προσπάθεια με λογικά λάθη και παραλήψεις. Η επόμενη προσπάθεια πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερη. Μένουμε συντονισμένοι και περιμένουμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 40 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr