Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA RX8 ,Καινούριο Challenge ή ΜΤΧ Cosmo;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA RX8 ,Καινούριο Challenge ή ΜΤΧ Cosmo;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    51
    1811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Προβλήματα αξιοπιστίας...
      Μάλλον προς μεταχειρισμένο cosmo το βλέπω..
      Εκτός απο τα παραπάνω άλογα έχεις και πολύ μεγαλύτερο εξοπλισμό.. Το μόνο κακό είναι οτι δε θα έχει πολύ χρόνο εγγύησης ακόμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Προσοχή με το Cosmo, παιδιά. Έχει δυνατότερο μοτέρ, αλλά εχει μακρύτερο σασμάν και από απόδοση είναι σχεδόν ίδιο με το challenge.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα, θα το καταλάβεις και συ αν τα οδηγήσεις . Το θέμα είναι ότι δεν είναι καινούριο και ότι καίει και σημαντικά παραπάνω. Η κατανάλωση μη σε απογοητεύει και τόσο. Δεν πρέπει να καίει δραματικά παραπάνω από το S2000. Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.
          ΥΓ. Αλήθεια, με το Miata τι θα κάνεις;

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            opterios last edited by

            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
            Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα

            3 δέκατα στα Μέγαρα δε μου ακούγεται και μεγάλη διαφορά πάντως 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Τόσο λίγουν έχουν; Σα να έχεις δίκιο, το Drive είχε παρόμοια (μήπως και μικρότερη ) στις Σέρρες, σε διαφορετικές συνθήκες βέβαια.
              Σόρι, εννοούσα τη διαφορά σε επιδόσεις, που είναι περί τα 0.6-07 σε 0-100 και μεγαλώνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Το καλό είναι ότι το μικρό διατηρεί τις αναρτήσεις και τα φρένα του μεγάλου.
              Προσωπικά θα πήγαινα για καινούριο, ειδικά τώρα στα 26Κ.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                insanedriver last edited by

                Bασικά αν είναι εντός εγγύησης δεν μου λέει κάτι...
                Επειδή τα Rx8 έχουν μυστήριο κινητήρα, θα πρότεινα να αγοράσεις καινούργιο, γιατί δεν ξέρεις ούτε τι στρώσιμο έχεις γίνει στο μτχ ούτε αν συμπλήρωναν συχνά τα λάδια, ούτε τίποτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                  Eπειδή είναι πιο πολύ το κείμενο?

                  Μάλλον, μου είχε διαφύγει η παρένθεση δίπλα στον κλιματισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pg220 last edited by

                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                    Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα, θα το καταλάβεις και συ αν τα οδηγήσεις . Το θέμα είναι ότι δεν είναι καινούριο και ότι καίει και σημαντικά παραπάνω. Η κατανάλωση μη σε απογοητεύει και τόσο. Δεν πρέπει να καίει δραματικά παραπάνω από το S2000. Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.
                    ΥΓ. Αλήθεια, με το Miata τι θα κάνεις;

                    12.4 κατανάλωση είναι πολύ λογική..9 καίει το miata..
                    Για το Cosmo σε συνθήκες πίεσης έχω διαβάσει για κατανάλωση 15-22λίτρα.
                    Το Miata θα το πουλήσω..Τίμιο αυτοκίνητο,εκπληκτικό στήσιμο,αλλά αργό..
                    Τώρα πάντως το ξανασκέφτομαι για καινούριο challenge..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Τα νέα Cosmo Special Version αλλά * και τα νεα Challenge Revolution και Special Version , έχουν το νεο σασί.
                      Οι διαφορές του είναι: Ενισχυμένες μπροστινές κολώνες , ενισχυμένες πίσω κολώνες , ενισχυμένο μπροστινό υποπλαίσιο ανάρτησης και μπάρα θόλων μπροστά. Αποτέλεσμα: καλύτερη στρεπτική ακαμψία.

                      • Νομίζω ... δεν είχα ρωτήσει για αυτά
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wiwol last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.

                        Συμφωνο οτι τα αλογα θελουν σανο αλλα το 12.4 μου φαινεται λιγο!!

                        Εκτος αν ολα τα χιλιομετρα ειναι εκτος πολης.

                        Εγω με το corolla ΤS είχα μεσα στην πολη πάντα περιπου 12 οταν δεν ετρεχα. Αν το παταγα κιολας (κανα βραδυ σαββατου) τα 13-14 τα επιανε ανετα.

                        Εκτος πολης κυριλε επιανα 9 αλλα οταν το παταγα εκει τα νουμερα ηταν 15+

                        Παντα με το τριπ κομπουτερ.

                        Αν και δεν ξερω για το RX-8 αλλα μου φαινεται περιεργο να καει λιγοτερο απο του υπερ-διαφημισμενο οικονομικο TS.

                        αλλα εγω θα συμφωνήσω..... δωσε στα αλογα σανο!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ναι, τα χιλιόμετρα όλα είναι εκτός πόλης (Δεν έχουμ πόλη στην Κεφαλονιά βλέπεις ). Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι αργά χλμ. Ο φόβος για την κατανάλωση των RX8 έχει δημιουργηθεί κυρίως από το Cosmo, που λανσαρίστηκε και πρώτο άλλωστε, το οποίο πρέπει να καίει 2-3 λίτρα πάνω από το Challenge. Πάντως, στην Corolla μπορείς να δεις και 9, στο Challenge για να πέσεις κάτω από τα 10, πρέπει να είσαι ασκητής (όχι ο Θάνος).

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            Τα νέα Cosmo Special Version αλλά * και τα νεα Challenge Revolution και Special Version , έχουν το νεο σασί.
                            Οι διαφορές του είναι: Ενισχυμένες μπροστινές κολώνες , ενισχυμένες πίσω κολώνες , ενισχυμένο μπροστινό υποπλαίσιο ανάρτησης και μπάρα θόλων μπροστά. Αποτέλεσμα: καλύτερη στρεπτική ακαμψία.

                            • Νομίζω ... δεν είχα ρωτήσει για αυτά

                            To βελτιωμενο πλαίσιο το είχαν εκθειάσει στο best motoring πως όντως έχει διαφορά, αν ισχύει αυτό που λές ειναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              screwdriver last edited by

                              Προσωπικα θα επαιρνα με κλειστα ματια το καινουριο εστω και αν ειναι το 'μικρο'.
                              Το αλλο δεν ξερεις τι αμαρτιες εχει (βλαβες, στουκες, τι στρωσιμο του κανε κλπ)
                              Καινουριο να το στρωσεις οπως του αξιζει και να ξερεις ακριβως τι οδηγεις.
                              Το αλλο και λαστιχα θα θελει και service αρκετα πιο συντομα απο το challenge (καινουριο γαρ)
                              Τωρα η διαφορα στις επιδοσεις ειναι πολυ μικρη. Εξαλλου αν το παιρνεις για να στηνεσαι στην Βουτα λαθος αμαξι κοιτας γενικως...
                              Την χαρα που μπορει να σου δωσει το RX8 πιστευω θα την γευτεις καλυτερα με την πιο γεματη καμπυλη ροπης του challenge.
                              Οχι οτι το Cosmo δεν αξιζει αλλα αν δεν σου περισσευουν για καινουριο δεν ειναι και ο μεγαλυτερος συμβιβασμος το Challenge, καθε αλλο θα λεγα.
                              Επισης, αν παιρνεις ενα τετοιο αμαξι και κοιτας την χλιδη και παλι κατι λαθος κοιτας. Βεβαια το ΡΧ ειναι υπερεξοπλισμενο ακομα και στην εκδοση challenge και δεν πιστευω οτι του λειπει τιποτα απολυτως, ισως η ηλιοροφη αλλα και παλι καλλιο καινουριο challenge παρα μεταχειρισμενο cosmo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Μεταχειρισμένο RX-8??? Δεν ξέρω...
                                Προσωπικά ούτε καινούριο δεν θα το έπαιρνα, πόσο μάλλον μτχ...
                                Δεν παίρνεις καλύτερα ένα MX5 που είναι και roadster? Στα ίδια λεφτά είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skye last edited by

                                  καινούργιο αδερφέ..
                                  αλλά να σου πω την αλήθεια δε με τραβάει πια το RX8..

                                  μπορείς σ'αυτά τα λεφτά να κοιτάξεις lotus elise ή speedster μτχ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pg220 last edited by

                                    Ο χρήστης skye έγραψε:
                                    μπορείς σ'αυτά τα λεφτά να κοιτάξεις lotus elise ή speedster μτχ.

                                    Αυτοκίνητο θέλω να πάρω,όχι καρτ δρόμου.. Άσε που με 26.000 παίρνεις elise 6-7 χρόνων...
                                    Αρχικά σκεφτόμουνα για το cosmo αλλά πλέον με πείσατε για το challenge.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      ρχ8 μτχ???????????????

                                      καινουριο!!!! τουλαχιστον να ξερω οτι το αμαξι ειναι τελειως δικια μου υποθεση...που ξερεις πως ηταν ο προηγουμενος αγοραστης σε οτι αφορα τη συντηρηση....?δε μιλαμε για πουντο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        maxmara last edited by

                                        Mε 26.000 'μόνο' παίρνεις ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, 2+1 (κουπέ + 4θέσιο - περίπου), αρκετά γρήγορο και (νομίζω) με πολύ καλό handling.

                                        Περί καταναλώσεως, θα με απασχολούσε μόνο αν έπρεπε κάθε μέρα να διασχίζω οδικώς την Αθήνα. Αλλιώς, δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να απασχολεί κάποιον που 'ψάχνεται' οδηγικά. Ας το κάνει αυτό όταν αρχίσει να κουβαλάει την πεθερά και τα δύο παιδιά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                          Σίγουρες διαφορές που ξέρω, είναι ότι το Revolution έχει απλό A/C αντί για το Clima που έχει το Challenge και δεν έχει προβολείς ομίχλης. 2 χιλιάρικα διαφορά δεν δικαιολογούνται μόνο από αυτά βέβαια, όλο και κάποια άλλη διαφορά που μου διαφεύγει θα έχουν.

                                          Και δε μου λες, πώς θα μπορεί να το οδηγήσει κανείς στο ελλαδιστάν χωρίς προβολείς ομίχλης??? Ούτε μέρα μεσημέρι μέσα στην πόλη δε θα μπορεί να κινηθεί!...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rania last edited by

                                            με 26000 ευρω δεν παιρνεις το challenge αλλα την εκδοση revolution.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr