-
Προβλήματα αξιοπιστίας...
Μάλλον προς μεταχειρισμένο cosmo το βλέπω..
Εκτός απο τα παραπάνω άλογα έχεις και πολύ μεγαλύτερο εξοπλισμό.. Το μόνο κακό είναι οτι δε θα έχει πολύ χρόνο εγγύησης ακόμη. -
Προσοχή με το Cosmo, παιδιά. Έχει δυνατότερο μοτέρ, αλλά εχει μακρύτερο σασμάν και από απόδοση είναι σχεδόν ίδιο με το challenge.
-
Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα, θα το καταλάβεις και συ αν τα οδηγήσεις . Το θέμα είναι ότι δεν είναι καινούριο και ότι καίει και σημαντικά παραπάνω. Η κατανάλωση μη σε απογοητεύει και τόσο. Δεν πρέπει να καίει δραματικά παραπάνω από το S2000. Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.
ΥΓ. Αλήθεια, με το Miata τι θα κάνεις; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα3 δέκατα στα Μέγαρα δε μου ακούγεται και μεγάλη διαφορά πάντως
-
Τόσο λίγουν έχουν; Σα να έχεις δίκιο, το Drive είχε παρόμοια (μήπως και μικρότερη ) στις Σέρρες, σε διαφορετικές συνθήκες βέβαια.
Σόρι, εννοούσα τη διαφορά σε επιδόσεις, που είναι περί τα 0.6-07 σε 0-100 και μεγαλώνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Το καλό είναι ότι το μικρό διατηρεί τις αναρτήσεις και τα φρένα του μεγάλου.
Προσωπικά θα πήγαινα για καινούριο, ειδικά τώρα στα 26Κ. -
Bασικά αν είναι εντός εγγύησης δεν μου λέει κάτι...
Επειδή τα Rx8 έχουν μυστήριο κινητήρα, θα πρότεινα να αγοράσεις καινούργιο, γιατί δεν ξέρεις ούτε τι στρώσιμο έχεις γίνει στο μτχ ούτε αν συμπλήρωναν συχνά τα λάδια, ούτε τίποτα. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Eπειδή είναι πιο πολύ το κείμενο?Μάλλον, μου είχε διαφύγει η παρένθεση δίπλα στον κλιματισμό.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η απόδοση δεν είναι ίδια και το αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, το λένε και τα νούμερα, θα το καταλάβεις και συ αν τα οδηγήσεις . Το θέμα είναι ότι δεν είναι καινούριο και ότι καίει και σημαντικά παραπάνω. Η κατανάλωση μη σε απογοητεύει και τόσο. Δεν πρέπει να καίει δραματικά παραπάνω από το S2000. Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.
ΥΓ. Αλήθεια, με το Miata τι θα κάνεις;12.4 κατανάλωση είναι πολύ λογική..9 καίει το miata..
Για το Cosmo σε συνθήκες πίεσης έχω διαβάσει για κατανάλωση 15-22λίτρα.
Το Miata θα το πουλήσω..Τίμιο αυτοκίνητο,εκπληκτικό στήσιμο,αλλά αργό..
Τώρα πάντως το ξανασκέφτομαι για καινούριο challenge.. -
Τα νέα Cosmo Special Version αλλά * και τα νεα Challenge Revolution και Special Version , έχουν το νεο σασί.
Οι διαφορές του είναι: Ενισχυμένες μπροστινές κολώνες , ενισχυμένες πίσω κολώνες , ενισχυμένο μπροστινό υποπλαίσιο ανάρτησης και μπάρα θόλων μπροστά. Αποτέλεσμα: καλύτερη στρεπτική ακαμψία.- Νομίζω ... δεν είχα ρωτήσει για αυτά
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φίλος που έχει το Challenge έχει μέση 12.4 στα 10.000 χλμ που έχει μέχρι στιγμής. Σε καμία περίπτωση δε σου λέω ότι είναι οικονομικό, αλλά τουλάχιστον το Challenge, δεν είναι η εκατόμβη βενζίνης που ακούγεται από παντού. Άλλωστε, γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι τα σπορ αυτοκίνητα με πολλά άλογα, θέλουν και σανό.Συμφωνο οτι τα αλογα θελουν σανο αλλα το 12.4 μου φαινεται λιγο!!
Εκτος αν ολα τα χιλιομετρα ειναι εκτος πολης.
Εγω με το corolla ΤS είχα μεσα στην πολη πάντα περιπου 12 οταν δεν ετρεχα. Αν το παταγα κιολας (κανα βραδυ σαββατου) τα 13-14 τα επιανε ανετα.
Εκτος πολης κυριλε επιανα 9 αλλα οταν το παταγα εκει τα νουμερα ηταν 15+
Παντα με το τριπ κομπουτερ.
Αν και δεν ξερω για το RX-8 αλλα μου φαινεται περιεργο να καει λιγοτερο απο του υπερ-διαφημισμενο οικονομικο TS.
αλλα εγω θα συμφωνήσω..... δωσε στα αλογα σανο!!
-
Ναι, τα χιλιόμετρα όλα είναι εκτός πόλης (Δεν έχουμ πόλη στην Κεφαλονιά βλέπεις ). Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι αργά χλμ. Ο φόβος για την κατανάλωση των RX8 έχει δημιουργηθεί κυρίως από το Cosmo, που λανσαρίστηκε και πρώτο άλλωστε, το οποίο πρέπει να καίει 2-3 λίτρα πάνω από το Challenge. Πάντως, στην Corolla μπορείς να δεις και 9, στο Challenge για να πέσεις κάτω από τα 10, πρέπει να είσαι ασκητής (όχι ο Θάνος).
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τα νέα Cosmo Special Version αλλά * και τα νεα Challenge Revolution και Special Version , έχουν το νεο σασί.
Οι διαφορές του είναι: Ενισχυμένες μπροστινές κολώνες , ενισχυμένες πίσω κολώνες , ενισχυμένο μπροστινό υποπλαίσιο ανάρτησης και μπάρα θόλων μπροστά. Αποτέλεσμα: καλύτερη στρεπτική ακαμψία.- Νομίζω ... δεν είχα ρωτήσει για αυτά
To βελτιωμενο πλαίσιο το είχαν εκθειάσει στο best motoring πως όντως έχει διαφορά, αν ισχύει αυτό που λές ειναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή.
-
Προσωπικα θα επαιρνα με κλειστα ματια το καινουριο εστω και αν ειναι το 'μικρο'.
Το αλλο δεν ξερεις τι αμαρτιες εχει (βλαβες, στουκες, τι στρωσιμο του κανε κλπ)
Καινουριο να το στρωσεις οπως του αξιζει και να ξερεις ακριβως τι οδηγεις.
Το αλλο και λαστιχα θα θελει και service αρκετα πιο συντομα απο το challenge (καινουριο γαρ)
Τωρα η διαφορα στις επιδοσεις ειναι πολυ μικρη. Εξαλλου αν το παιρνεις για να στηνεσαι στην Βουτα λαθος αμαξι κοιτας γενικως...
Την χαρα που μπορει να σου δωσει το RX8 πιστευω θα την γευτεις καλυτερα με την πιο γεματη καμπυλη ροπης του challenge.
Οχι οτι το Cosmo δεν αξιζει αλλα αν δεν σου περισσευουν για καινουριο δεν ειναι και ο μεγαλυτερος συμβιβασμος το Challenge, καθε αλλο θα λεγα.
Επισης, αν παιρνεις ενα τετοιο αμαξι και κοιτας την χλιδη και παλι κατι λαθος κοιτας. Βεβαια το ΡΧ ειναι υπερεξοπλισμενο ακομα και στην εκδοση challenge και δεν πιστευω οτι του λειπει τιποτα απολυτως, ισως η ηλιοροφη αλλα και παλι καλλιο καινουριο challenge παρα μεταχειρισμενο cosmo. -
Μεταχειρισμένο RX-8??? Δεν ξέρω...
Προσωπικά ούτε καινούριο δεν θα το έπαιρνα, πόσο μάλλον μτχ...
Δεν παίρνεις καλύτερα ένα MX5 που είναι και roadster? Στα ίδια λεφτά είναι. -
καινούργιο αδερφέ..
αλλά να σου πω την αλήθεια δε με τραβάει πια το RX8..μπορείς σ'αυτά τα λεφτά να κοιτάξεις lotus elise ή speedster μτχ.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
μπορείς σ'αυτά τα λεφτά να κοιτάξεις lotus elise ή speedster μτχ.Αυτοκίνητο θέλω να πάρω,όχι καρτ δρόμου.. Άσε που με 26.000 παίρνεις elise 6-7 χρόνων...
Αρχικά σκεφτόμουνα για το cosmo αλλά πλέον με πείσατε για το challenge. -
ρχ8 μτχ???????????????
καινουριο!!!! τουλαχιστον να ξερω οτι το αμαξι ειναι τελειως δικια μου υποθεση...που ξερεις πως ηταν ο προηγουμενος αγοραστης σε οτι αφορα τη συντηρηση....?δε μιλαμε για πουντο...
-
Mε 26.000 'μόνο' παίρνεις ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, 2+1 (κουπέ + 4θέσιο - περίπου), αρκετά γρήγορο και (νομίζω) με πολύ καλό handling.
Περί καταναλώσεως, θα με απασχολούσε μόνο αν έπρεπε κάθε μέρα να διασχίζω οδικώς την Αθήνα. Αλλιώς, δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να απασχολεί κάποιον που 'ψάχνεται' οδηγικά. Ας το κάνει αυτό όταν αρχίσει να κουβαλάει την πεθερά και τα δύο παιδιά...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σίγουρες διαφορές που ξέρω, είναι ότι το Revolution έχει απλό A/C αντί για το Clima που έχει το Challenge και δεν έχει προβολείς ομίχλης. 2 χιλιάρικα διαφορά δεν δικαιολογούνται μόνο από αυτά βέβαια, όλο και κάποια άλλη διαφορά που μου διαφεύγει θα έχουν.Και δε μου λες, πώς θα μπορεί να το οδηγήσει κανείς στο ελλαδιστάν χωρίς προβολείς ομίχλης??? Ούτε μέρα μεσημέρι μέσα στην πόλη δε θα μπορεί να κινηθεί!...
-
με 26000 ευρω δεν παιρνεις το challenge αλλα την εκδοση revolution.
MAZDA RX8 ,Καινούριο Challenge ή ΜΤΧ Cosmo;