-
Οι δοκιμές των 4Τ στα τετρακίνητα είνια όντως συνίθως άστοχες και δίνουν
σημασία στα π.χ. μαλακά πλαστικά και στην πλευρική στήριξη καθισμάτων
και ξεχνούν καν να αναφέρουν νούμερα για τις γωνίες εισόσου εξόδου,
κοιλιακές ευρυχωρίες, τεχνολογία διαφορικών κτλ κτλ....Τα περιοδικά που ασχολούνται αποκλειστικά με τετρακίνητα είναι σαφως πιο
κατατοπιστικά.Πότε φτάνουν στις εκθέσεις τα νέα Τεριος ?
-
Λογικά τη Παρασκευή βγαίνουν και επισήμως οι ΤΙΜΕΣ, και από Σαββατο θα τα έχουν στις Εκθέσεις.
(Ισως και test drive )
-
-
Προσοχή:Το Autotriti ό,τι γράφει το γνωρίζουμε ήδη.Κρίμα...
-
Ρε παιδιά το παρακάνανε!!
Βασική έκδοση με 21,000+ (άμα βάλεις μεταλλικό χρώμα κτλ) και δεν έχει τίποτα!!???
ΟΥΤΕ ζάντες, ούτε ηχοσύστημα (ξέρει κανείς αν έχει τα ηχεία τουλάχιστον?), ούτε κλιματισμό (Α/C έχει), ούτε καν την ευκολία των ηλεκτρικών καθρεπτών?
Με 2 αερόσακους και 1500 κυβικά?Μήπως είναι τουλάχιστον 2000 ευρώ υπερτιμημένο?
-
Πανάκριβο είναι αλλα η κατηγορία αυτή ειναι μονοπωλιο της daihatsu / suzuki, εφόσον ξεπουλάνε καλα κάνουν και χρεώνουν τόσο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πανάκριβο είναι αλλα η κατηγορία αυτή ειναι μονοπωλιο της daihatsu / suzuki, εφόσον ξεπουλάνε καλα κάνουν και χρεώνουν τόσο.Για ποιο Σουζούκι λες? SX4?
-
ο μονος τροπος για να πεσουν οι τιμες ειναι να μην τρεξουμε ολοι να τους τα ακουμπησουμε!!!!
μονο τοτε θα πεσουν οι τιμες αλλιως θα μας βαρανε στο κεφαλι.
αμα δουνε οτι δεν πουλαει σε αυτην την τη τιμη θα βγαλουν προσφορες. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πανάκριβο είναι αλλα η κατηγορία αυτή ειναι μονοπωλιο της daihatsu / suzuki, εφόσον ξεπουλάνε καλα κάνουν και χρεώνουν τόσο.
Για ποιο Σουζούκι λες? SX4?
GV νομίζω σύμφωνα με τις πωλήσεις, αλλά και Jimny
-
Καλα, λιγες ειναι οι ωρες του Terios... μολις σκασουν μυτη τα Sedici/SX4 τοτε θα κυνηγαν τις πωλησεις με το τουφεκι...
Θα δειτε ποσο γρηγορα θα αρχισουν οι εκπτωσεις....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλα, λιγες ειναι οι ωρες του Terios... μολις σκασουν μυτη τα Sedici/SX4 τοτε θα κυνηγαν τις πωλησεις με το τουφεκι...Θα δειτε ποσο γρηγορα θα αρχισουν οι εκπτωσεις....
3
xmm από την μία καλο είναι να υπάρχει ανταγωνισμός και να πέφτουν οι τιμές απο την άλλη δε νομίζω οτι ειναι στην ιδια κατηγορία για να κτυπούν άμεσα το Terios τα δύο νέα 'αδερφάκια'...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλα, λιγες ειναι οι ωρες του Terios... μολις σκασουν μυτη τα Sedici/SX4 τοτε θα κυνηγαν τις πωλησεις με το τουφεκι...Θα δειτε ποσο γρηγορα θα αρχισουν οι εκπτωσεις....
Το SX4 θα ξεκινάει από 17-18 και έιναι έλαφρα μεγαλύτερο
αλλά έχει λιγότερο χώρο αποσκευών λόγω της ρεζέρβάς που είναι μέσα.Το μόνο πλεονέκτημα του Τεριος ειναι το μπλοκέ πίσω...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το μόνο πλεονέκτημα του Τεριος ειναι το μπλοκέ πίσω...
Μα τι στο καλο συμβαινει ?? Εχει μαλωσει η Suzuki με τα πισω μπλοκε ???
-
Εμ βρε παιδιά αυτό εγραψα και εγώ...
Απαράδεκτες τιμές για το Terios.Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να ξεκινάει από τα 18+ όταν το παλιό ξεκινούσε από 16+.
Τι το περάσανε εκει στην D;
Ότι πουλάνε Porsche;;;;;;
Μα είναι δυνατόν γυμνό 21+;;;
Απογοητεύτηκα!
Αντε να περιμένουμε το νέο Lada Niva!!! -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Το μόνο πλεονέκτημα του Τεριος ειναι το μπλοκέ πίσω...
Μα τι στο καλο συμβαινει ?? Εχει μαλωσει η Suzuki με τα πισω μπλοκε ???
To παλιό το Vitara (όχι Grand) εβγαινε με LSD ..όταν βγήκαν τα 2.0V6 τότε
το σταματήσαν... μου είχαν πεί οτι υπάρχει πρόβλημα LSD+ABS... -
Επισκέφτηκα το τοπικό μαγαζί.
Πάει αύριο Ναύπλιο όπου είναι η παρουσίαση στους πωλητές. Έτσι εξηγείται και το γιατί έχουν μαζευτεί πολλά εκεί!
Γυρίζοντας θα έχει μπροσούρες κλπ και περιμένει αυτοκίνητα μέσα στην άλλη εβδομάδα.
Αρχικές πληροφορίες νομίζει ότι όλα έχουν τα φτερά με επέκταση (βαμένα ή όχι) και όπου αλουμινένια ζάντα είναι με 235 λάστιχο. Μόνο το πτωχό με τις μεταλλικές είναι 215. Το αναφέρω γιατί τότε μάλλον στα ελληνικά εκτός από το LSD ενσωματώνεται και το πακέτο φαρδιών φτερών μεγάλων ελαστικών που σε άλλες χώρες είναι extra.
Κλιματισμό νομίζω διαθέτουν όλα. Ακόμα και το φτωχό είναι καλά εξοπλισμένο.Όποιος συγκρίνει το Terios με τα SX4 είτε έχει άγνοια των διαφορών ή της σημασίας τους είτε δεν ξέρει τι θέλει οπότε τελικά θα κάνει λάθος αν πάρει το όντως ακριβότερο Terios.... Η διαφορά φυσικά δεν είναι μόνο στο πίσω μπλοκέ αλλά στην υπόλοιπη τετρακίνηση και στήσιμο/γωνίες κλπ.
Βέβαια ο υποψήφιος αγοραστής έχει περίεργες απαιτήσεις και κάνει περίεργους συνδυασμούς στο κεφάλι του... Προσωπικά θα προτιμούσα να μην γεμίσουν οι δρόμοι με Terios αλλά από την άλλη θα το προτιμούσα 2 χιλιάδες φτηνότερο ή στην τιμή αυτή να είχε 1800 κυβικά. Υποτίθεται ότι θα έβγαινε και με δίλιτρο βενζίνης και πετρελαίου.... έχετε ακούσει κάτι?? Terios με τον δίλιτρο του RAV4 πρέπει να είναι εξαιρετική περίπτωση!! -
Φυσικά και είναι στην ίδια κατηγορία ... μην το κάνουμε και εδώ σαν την Brera.
To Τerios είναι λίγο πιο οff-road το SX4 λίγο πιο on-road
Για καθημερινή χρήση σε δρόμο και πολύ περιστασιακή εξόρμηση
το SX4 φαίνεται ώς καλύτερη λύση θα είναι και 3Κ+ πιο φτηνόΕαν βρεθεί και after-market LSD για το SX4 όπως υπάρχουν
για τα Vitara.... -
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει με μεγαλύτερο κινητήρα, όπως και δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει στην Ευρώπη το αντίστοιχο και πανομοιότυπο TOYOTA RUSH.
Υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική απο την Toyota που έχει θυγατρική την Daihatsu. Σας μεταφέρω τα επιχειρήματα δημοσιογράφου για την πολιτική αυτή :*'... Μπορεί η Daihatsu και η Toyota στην Ελλάδα να μη σχετίζονται ούτε στο παραμικρο, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός, πως η η πρώτη ανήκει στη δεύτερη. Χαράζοντας μια παγκόσμια πολιτική, ένας όμιλος φυσικά προσαρμόζει τα μοντέλα στις διαφορετικές μάρκες του, ώστε να έχει το μέγιστο δυνατό κέρδος. Με κάτω του 14% των πωλήσεων του RAV4 που μας άφησε να προέρχονται από την 3θυρη έκδοση, και το νέο Terios στα σκαριά, Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ: ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ RAV4, ΑΣ ΠΑΡΕΙ TERIOS !...' *
-
Πάντως αν ερχόταν Ελλάδα απο την TOYOTA κανείς δε θα γκρίνιαζε για την τιμή του...
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Πάντως αν ερχόταν Ελλάδα απο την TOYOTA κανείς δε θα γκρίνιαζε για την τιμή του...Αν ερχόταν από την ΤΟΥΟΤΑ δεν θα κόστιζε 23.000€,αλλά 33.000€
Daihatsu Terios 2006