-
Σύμφωνα με τις τιμές των κατασκευαστών το αυτόματο RAV4 σε 0-100 είναι πιο αργό από την Χ3 (12 έναντι 11,5).
Αν και το 0-100 δεν είναι τόσο ενδεικτικό από μόνο του, μοιάζουν να έχουν παραπλήσιες επιδόσεις.Δεδομένων και των υπολοίπων και γνωστών πλεονεκτημάτων της BMW (καλύτερη τετρακίνηση, καλύτερο στήσιμο) θα την επέλεγα αν είχα την οικονομική άνεση.
Τώρα, περί αυτόματου. Αν το αυτοκίνητο προορίζεται να ρυμουλκήσει ή να κάνει σκληρό offroading νομίζω πως πλεονεκτεί. Σε άλλη περίπτωση, μια χαρά είναι και το χειροκίνητο.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Σύμφωνα με τις τιμές των κατασκευαστών το αυτόματο RAV4 σε 0-100 είναι πιο αργό από την Χ3 (12 έναντι 11,5).
Αν και το 0-100 δεν είναι τόσο ενδεικτικό από μόνο του, μοιάζουν να έχουν παραπλήσιες επιδόσεις.Δεδομένων και των υπολοίπων και γνωστών πλεονεκτημάτων της BMW (καλύτερη τετρακίνηση, καλύτερο στήσιμο) θα την επέλεγα αν είχα την οικονομική άνεση.
Τώρα, περί αυτόματου. Αν το αυτοκίνητο προορίζεται να ρυμουλκήσει ή να κάνει σκληρό offroading νομίζω πως πλεονεκτεί. Σε άλλη περίπτωση, μια χαρά είναι και το χειροκίνητο.
H χρηση θα ειναι βασικα ασφαλτο, χιονι όλο τον χειμωνα, και οταν θα είναι offroading δεν θα είναι ιδιαίτερα σκληρό
-
Καλά, μόνο εγώ επέλεξα τη BMW;
-
Επέλεξα και εγω BMW, εκτός απο το να μη νοιώθει μοναξιά ο saba νομίζω είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο το RAV.
Ακόμα και αν είναι πιο αργό σίγουρα ΔΕΝ σέρνεται (όπως ΔΕΝ σέρνονται οι 116/316). Αν είχε άλλο σήμα θα είχε 'καλές' επιδόσεις αλλα η επικρατούσα άποψη θέλει τις βασικές BMW de facto σερνόμενες.Η Χ3 έχει καλύτερη τετρακίνηση, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερη κατανομή βάρους, είναι πιο άνετη και πολύ πιο προσεγμένη σε φινίρισμα και υλικά. Δεν είναι όμορφο αυτοκίνητο αλλα ούτε και το RAV είναι, οπότε Χ3 απο εμένα.
-
Σε ευχαριστώ Γιάννη μου. Με συγκίνησες .
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Επέλεξα και εγω BMW, εκτός απο το να μη νοιώθει μοναξιά ο saba νομίζω είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο το RAV.
Ακόμα και αν είναι πιο αργό σίγουρα ΔΕΝ σέρνεται (όπως ΔΕΝ σέρνονται οι 116/316). Αν είχε άλλο σήμα θα είχε 'καλές' επιδόσεις αλλα η επικρατούσα άποψη θέλει τις βασικές BMW de facto σερνόμενες.Η Χ3 έχει καλύτερη τετρακίνηση, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερη κατανομή βάρους, είναι πιο άνετη και πολύ πιο προσεγμένη σε φινίρισμα και υλικά. Δεν είναι όμορφο αυτοκίνητο αλλα ούτε και το RAV είναι, οπότε Χ3 απο εμένα.
+1
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Χ3 έχει καλύτερη τετρακίνηση, .
ΙΚΕ για λεγ κατι παραπανω γι'αυτο, αν δεν ...βαριεσαι
-
ena allo zhthma pou me apasxolei einai kai h katanalwsh entos polis. emfanws to X3 kaiei perissotera mipws auto ofeiletai sth monimh tetrakini sh?
skeftomai mhpws mou pesoun poly varia ta exoda ths X3 se sxesh me to Tigra 1.400 (97) pou odhgw twra!?
-
To x-drive της BMW, που έχουν όλα της τα τετρακίνητα πλέον, έχει 3 διαφορικά εκ των οποίων το κεντρικό έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα, σαν συμπλέκτης haldex αλλα που επενεργεί σε διαφορικό και δεν είναι διαφορικό το ίδιο.
Έτσι παίρνουν κίνηση όλοι οι τροχοί πάντα και όταν ο εμπρός ή ο πίσω άξονας αρχίσει και σπινάρει το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει ακαριαία. Ο έλεγχός του χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS και αποφασίζει πότε και πόσο θα το κλειδώσει αλλα και φρενάρει επιλεκτικά τροχούς που σπινάρουν.
Του RAV είναι παρόμοιο το σύστημα αλλα αντί για κεντρικό διαφορικό με ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη έχει μόνο ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που παίζει και τον ρόλο του διαφορικού.
ΥΓ.saba σε συγκίνησα αλλα μαζί συγκινήσαμε άλλους 3 και οι ψήφοι έχουν πάει στους 5
-
Ωχ, ετοιμάσου για μεγάλη αύξηση. Μα πολύ μεγάλη...
-
Ψηφίζω Χ3...
Θα ήταν περίεργο άλλωστε να μην την ψήφιζα,διότι όπως ξέρετε μερικοί εδω μέσα έχω παραγγείλει την Χ3 2.0D και την περιμένω μέχρι τέλος Απριλίου.
Θεωρώ βασικά προτερήματα της Χ3 την εξαιρετική τετρακίνησή της σε συνδυασμό με την εξαίρετη οδική της συμπεριφορά,την υψηλή τελική της ταχύτητα που σημαίνει οτι δεν αγκομαχάει με 180 στην Ε.Ο. (εκεί όπου το RAV είναι κοντά στα όριά του) και τέλος τους άπλετους χώρους της (είπαμε παίρνουμε SUV...).
Σε τομείς όπως ο σχεδιασμός,υποκειμενικά το νέο RAV με αφήνει αδιάφορο (με απογοητεύει θα έλεγα),ενω το εσωτερικό του με τα gadgetοειδή πολύχρωμα λαμπάκια του με απωθεί μπροστά στην μινιμαλιστική σχεδίαση της Χ3.
Ποιότητα κατασκευής:Πιθανόν να έχουμε ισοπαλία εδω αλλά δεν είμαι σε θέση να κρίνω στα σίγουρα...
Στο θέμα των επιδόσεων,εγω παρέκαμψα το (σχετικό) πρόβλημα του δίλιτρου valvetronic με την αγορά του ντήζελ κι έτσι είμαι στα 10,2' στα 0-100 και Vmax 198km/h!Oι ρερπριζ δε είναι απο άλλο πλανήτη συγκριτικά με οποιοδήποτε βενζινοκίνητο SUV στα 2 λίτρα.
Στο θέμα της τιμής τα πράγματα είναι δύσκολα για τη Χ3 και για μένα θα ήταν ακόμα πιό δύσκολα αν εισαγόταν το RAV με τον 2.2 Diesel των 177 ίππων,οπότε και θα άλλαζαν τα δεδομένα...
Τέλος πάντων,εγω επιμένω οτι η Χ3 έστω και με τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα είναι καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο σε σχέση με το RAV,κι ας ειναι ακριβότερη.
Αλλωστε δεν είναι και στην ίδια ακριβώς κατηγορία.
Η Χ3 είναι ένα κλικ πιό πάνω... -
Νομίζω ότι σε χώρους ο ιάπωνας πρέπει να πλεονεκτεί. Σε χώρο αποσκευών σίγουρα.
Στην τετρακίνηση ο γερμανός μπορεί να στείλει αν δεν κάνω λάθος μέχρι 100% είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα όταν ο ιάπων περιορίζεται κάπου λιγότερο από 50%. Καμία σχέση.... και δεν είναι καθόλου παρόμοιο το σύστημα όπως λέει ο ΙΚΕ (καταλαβαίνω τι εννοεί, δεν διαφωνώ, αλλά έτσι όπως το λέει αδικεί την Χ3).
Ο Γερμανός σε μεγάλες ταχύτητες γίνεται και αυτός δικίνητος για οικονομία και τελική.Η επιλογή μου ήταν κι εμένα BMW από την αρχή του θέματος... ίσως μερικοί δεν το κατάλαβαν και δεν είχα ψηφίσει...
-
100% της ισχύος/ροπής στον κάθε άξονα μπορούν να στείλουν και τα δύο, το θέμα είναι πότε και πως και εκεί πλεονεκτεί η Χ3.
-
Θα σας πω κι εγώ ένα βασικό πλεονέκτημα της Χ3 εντός πόλης και εκτός δρόμου:
Δεν έχει βαμένους προφυλακτήρες
Όσο κιαν φαίνεται παράδοξο ή περίεργο είναι πολύ βασικό -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
100% της ισχύος/ροπής στον κάθε άξονα μπορούν να στείλουν και τα δύο, το θέμα είναι πότε και πως και εκεί πλεονεκτεί η Χ3.όχι δεν μπορεί το RAV4....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
100% της ισχύος/ροπής στον κάθε άξονα μπορούν να στείλουν και τα δύο, το θέμα είναι πότε και πως και εκεί πλεονεκτεί η Χ3.
όχι δεν μπορεί το RAV4....
Ναι μόνο μπροστά μπορεί να στείλει το 100% το RAV4.
Για το θέμα μας τώρα αυτά που λέει ο ΙΚΕ είναι γνωστά και σωστά. Γεγονός είναι όμως ότι η δίλιτρη βενζινοκίνητη Χ3 είναι πιο αργή από το RAV4, όπως γεγονός είναι επίσης ότι για να εξοπλίσμουμε αξιοπρεπώς τη X3 θα ξεπεράσουμε τα 45Κ, ενώ στην περίπτωση του RAV4 με 36Κ είμαστε πλήρεις. Μία Χ3 εξοπλισμένη σαν το RAV4 των 36Κ στοιχίζει 50Κ το λιγότερο.
Eπιπλέον έχουμε την υψηλότερη κατανάλωση της X3 (δευτερεύον από μία άποψη) και τα πολυ ακριβά service.
Αυτά είναι τα δεδομένα. Φυσικά και ότι πληρώσεις παίρνεις, αλλά από εκεί και μετά είναι στην τσέπη του υποψήφιου αγοραστή να αποφασίσει. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
100% της ισχύος/ροπής στον κάθε άξονα μπορούν να στείλουν και τα δύο, το θέμα είναι πότε και πως και εκεί πλεονεκτεί η Χ3.
όχι δεν μπορεί το RAV4....
Αν ο συμπλέκτης δεν έχει ολίσθηση τότε μπορεί να στείλει 100% πίσω, το έχουμε υπερ-αναλύσει σε άλλο τόπικ.
-
phga prin apo ligo kai odhghsa thn X3 kai katelhxa pws telika ontws anhkei se allh kathgoria(oson afora thn poiothta kataskeuhs alla kai thn metapwlhtikh axia tou)
se sxesh me timh: mia comfort me liga vasika (px. dermatina, orofh, klp) ftanei ta 47000. pisteuw pws den axizei auth h mikrh diafora (40000 me 47000) na mou sterisei thn poluteleia mias BMW me pragmatika terastious xwrous( to mono pou uperterei to RAv einai oti ta pisw kathismata metakinountai)
telos, ta service telika den einai kai toso akriva (sta 25000km to service kostizei gurw sta 300-350)! -
Για μια ακόμα φορά φαίνεται πόσο σημασία έχει να κάνει κανείς δοκιμή ο ίδιος.
Πάντως 40-47000 είναι σημαντική διαφορά....πάνω από 15%.... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
100% της ισχύος/ροπής στον κάθε άξονα μπορούν να στείλουν και τα δύο, το θέμα είναι πότε και πως και εκεί πλεονεκτεί η Χ3.
όχι δεν μπορεί το RAV4....
Αν ο συμπλέκτης δεν έχει ολίσθηση τότε μπορεί να στείλει 100% πίσω, το έχουμε υπερ-αναλύσει σε άλλο τόπικ.
Πες μου το topic.
Για να το στείλει πίσω το 100% πρέπει να το βρει.... και εκεί που είναι ο συμπλέκτης πάνω από το θεωρητικά μέγιστο 50% δεν μπορεί να βρει για να πάρει. Εκτός αν αποσυνδέσει την εμπρός κίνηση τελείως για να μην χάνεται η ροπή εμπρός....
X3 vs RAV4