Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    36
    74
    134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Kαλησπέρα.

      Συνδυαζόμενα τα εξής:

      1. κόστος παραγωγής

      2. απόδοση

      3. κατανάλωση

      4. ήχος

      ψηφίζω V6

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cavallino last edited by

        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
        Kαλησπέρα.

        Συνδυαζόμενα τα εξής:

        1. κόστος παραγωγής

        2. απόδοση

        3. κατανάλωση

        4. ήχος

        ψηφίζω V6

        Mε αυτό το σκεπτικό και με άριστα το 10

        V12

        1. κόστος παραγωγής - 0

        2. απόδοση - 20

        3. κατανάλωση - 0

        4. ήχος - 100

        Eίναι δηλαδή αρκετά καλύτερος από ένα straight 6 που παίρνει 10 σε όλα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          1. Βοxer [αυτόν ψήφισα]
          2. Straight Six
          3. V 6

          η τριάδα που με καλύπτει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο τύπος του κινητήρα από μόνος του δεν λέει και πολλά. V8 είναι και του Audi RS4 και της F430, V8 είναι και πολλοί αμερικάνικοι

            Τα ίδια ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για τους τετρακύλινδρους. Εκτός από τον τύπο μετράνε η τεχνολογία, τα υλικά κατασκευής και ο τύπος τροφοδοσίας (ατμόσφαιρα ή turbo).

            Τη διαφορά την κάνει ο... Wankel, αφού κάνει το αυτονόητο, δεν χρησιμοποιεί στρόφαλο. Πολύ μικρός σε διαστάσεις, ελαφρύς, χωρίς κραδασμούς και ανελέητο στροφάρισμα.

            Καίει σίγουρα κάτι παραπάνω, αλλά πολύ θα ήθελα να δω μία υλοποίηση σε μικρό αυτοκίνητο με απόδοση 100-120 ίππους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Boxer και για μένα μιας και η καρδιά μου θα ανήκει για πάντα σ'αυτον ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                theofaman last edited by

                Βέβαια κάποιος μπορεί να κρίνει αν ένας κινητήρας είναι καλός κατασκευαστικά μόνο αν έχει γνώσεις μηχανολόγου μηχανικού. Οπότε ίσως το θέμα θα έπρεπε να έλεγε ποιόν κινητήρα προτιμάτε
                Έτσι για την ιστορία..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kid last edited by

                  V8 γιατί έτσι έμαθα από μικρό παιδί.. Είναι και το RS4 με το διαμάντι του οπότε..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ένσταση.
                    Τι πάει να πει 'θεωρούμε' ιδανικότερο κατασκευαστικά;
                    Τι είναι καλύτερο απο πλευράς κραδασμών, τι είναι ευκολότερο να υλοποιηθεί (αντικειμενικά) κλπ κλπ ή τι γουστάρουμε (υποκειμενικά);
                    Αντικειμενικά 6κύλινδρος εν σειρά είναι ο προτιμότερος ολικά.
                    Υποκειμενικά, flat-6 (φυσικά) και V12 για τον ήχο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                      Ένσταση.
                      Τι πάει να πει 'θεωρούμε' ιδανικότερο κατασκευαστικά;
                      Τι είναι καλύτερο απο πλευράς κραδασμών, τι είναι ευκολότερο να υλοποιηθεί (αντικειμενικά) κλπ κλπ ή τι γουστάρουμε (υποκειμενικά);
                      ...

                      Σωστό !!
                      Ο τίτλος του θέματος λέει ιδανικότερος κατασκευαστικά .... άρα
                      το να γράφουμε ποιόν προτιμάμε για τον ήχο του δεν έχει νόημα ... έτσι ;;

                      Κατασκευαστικά ... με ποιά κριτήρια ;;
                      Οικονομία κατανάλωσης , οικονομία κατασκευής , απόδοσης , ήχου , κραδασμών .... τι ;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krieza last edited by

                        Εξακυλινδρο σε σειρα.
                        Καλυτερα 'ζυγισμενος', αρα με λιγοτερους ως μηδεν κραδασμους, και ευκολος στη βελτιωση του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Straight six for me...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Μάκη, αν δεν αφαιρεθεί ο wank-el ψήφο από μένα δεν βλέπετε.

                            Στα σοβαρά τώρα, κλίνω προς τον straight 6, κυρίως λόγω των πολύ καλών δειγμάτων που έχει δείξει η προπέλα τα τελευταία χρόνια (απλή σχετικά κατασκευή, πολύ ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς, ελαστικότητα, ικανοποιητική δύναμη, λογική κατανάλωση και ήχος τουλάχιστον όχι αδιάφορος).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gskarmou last edited by

                              Wankel

                              Áí åß÷å óôçí ðëÜôç ôá ÷ñüíéá åîÝëéîçò ôùí åìâïëïöüñùí èá Þôáí ðïëý êáëýôåñá ....áí åìðáéíå êáé óå ÅëéæÝ èá Þôáí áêüìá êáëýôåñá

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Δηλαδή πόσο 'ιδανικός' μπορεί να είναι ένας κινητήρας Otto που:

                                ο Μετατρέπει την ευθύγραμμη κίνηση των εμβόλων στην απαιτούμενη περιστροφική μέσω ενός πολύπλοκου συστήματος παλινδρομούντων εμβόλων, διωστήρων και στροφαλοφόρου (δηλ. όπως έκαναν και οι ατμομηχανές πριν 200 χρόνια )

                                o Εχει θερμοδυναμική απόδοση 30%, ξοδεύοντας τεράστιες ποσότητες καυσίμου για το έργο που παράγει

                                ο Παράγει έργο μόνο κάθε 4ο χρόνο

                                Θα προτιμούσα:

                                Wankel
                                Jet (όπως η Lotus της Ινδιανάπολης το '68)
                                Ηλεκτροκινητήρες ανά τροχό σε συνδυασμό με ενεργειακές κυψέλες

                                Επειδή όμως ο Wankel μπορεί να είναι θεωρητικά 'ιδανικός' αλλά 'κατασκευαστικά' (που το θέτει ο G60POWER) χάνει, δεν τον ψηφίζω. Και τα άλλα δεν είναι στην ψηφοφορία.

                                Οπότε θα ψηφίσω V6 για:

                                Μικρό μέγεθος-όγκο-βάρος-κόστος (σε σχέση με S6, V8 κτλ.)
                                Καλή απόδοση (σε σχέση με 4κύλινδρο)

                                δηλαδή ένα καλό συμβιβασμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Δεν υπάρχει τίποτα πιο καλοζυγισμένο από έναν V12

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    argyrismm last edited by

                                    fxdgb

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cavallino last edited by

                                      Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
                                      Quiz: ξέρει κανείς κανένα V6 στις 120 μοίρες ή κάπου εκεί κοντά;

                                      Φυσικά! http://www.ddavid.com/formula1/fer156.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Και ο Wankel θερμοδυναμικό κύκλο Otto χρησιμοποιεί...Εμβολοφόρος θες να πεις, μάλλον.
                                        Ο αεριοστρόβιλος (jet) έχει άπειρα προβλήματα στο αυτοκίνητο αφενός μεν λόγω της απαίτησης μεταβλητής ταχύτητας ΚΑΙ φορτίου λειτουργίας, αφετέρου εξαιτίας της ιδιαίτερα προβληματικής μείωσης από τις 10δες χιλιάδες στροφές ανα λεπτό λειτουργίας του. Ως αεριογόνος μονάδα με δευτερεύοντα στρόβιλο δε μένει χώρος ούτε για τσίχλες... Επιπλέον θόρυβος; Κατανάλωση; Βαθμός απόδοσης; Θερμοκρασίες; Πέρα από μεγάλη συγκέντρωση ισχύος δεν έχει κανένα άλλο πλεονέκτημα για αυτή τη χρήση!

                                        Αν το πάτε τεχνολογικά, ψηφίζω υβριδικός κινητήρας γκάζι-diesel με υδραυλική μετάδοση με υδραυλικούς επενεργητές κατεθείαν στις πλύμνες, οπότε κάνεις κατευθείαν ότι διάλο έλεγχο θες (οι σύγχρονες Η/Μ ψηφιακές βαλβίδες φτάνουν μέχρι και ΚΗz)...ούτε διαφορικά, ούτε κιβώτια, ούτε τίποτα... άλλη κουβέντα όμως αυτή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                          Και ο Wankel θερμοδυναμικό κύκλο Otto χρησιμοποιεί...Εμβολοφόρος θες να πεις, μάλλον.

                                          Σωστά, εμβολοφόρο Otto διότι υπάρχουν και οι δίχρονοι, οι Sterling κοκ.

                                          Βασικά θεωρώ την όλη ιστορία του πιστονιού που κινείται ευθύγραμμα και μετά η κίνησή του μετατρέπεται στη ζητούμενη περιστροφική ως θεμελιωδώς λάθος. Γιαυτό προτιμώ τον Wankel (και ας έχει αντίστοιχο βαθμό απόδοσης με τον εμβολοφόρο). Αλλά αυτά πάντα θεωρητικά, μια και πρακτικά ούτε ο Wankel ούτε ο Jet είναι καλές λύσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                                            Σωστά, εμβολοφόρο Otto διότι υπάρχουν και οι δίχρονοι, οι Sterling κοκ.

                                            Βασικά θεωρώ την όλη ιστορία του πιστονιού που κινείται ευθύγραμμα και μετά η κίνησή του μετατρέπεται στη ζητούμενη περιστροφική ως θεμελιωδώς λάθος. Γιαυτό προτιμώ τον Wankel (και ας έχει αντίστοιχο βαθμό απόδοσης με τον εμβολοφόρο). Αλλά αυτά πάντα θεωρητικά, μια και πρακτικά ούτε ο Wankel ούτε ο Jet είναι καλές λύσεις.

                                            +1

                                            Wankel κι από εμένα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr