-
Kαλησπέρα.
Συνδυαζόμενα τα εξής:
-
κόστος παραγωγής
-
απόδοση
-
κατανάλωση
-
ήχος
ψηφίζω V6
-
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Kαλησπέρα.Συνδυαζόμενα τα εξής:
-
κόστος παραγωγής
-
απόδοση
-
κατανάλωση
-
ήχος
ψηφίζω V6
Mε αυτό το σκεπτικό και με άριστα το 10
V12
-
κόστος παραγωγής - 0
-
απόδοση - 20
-
κατανάλωση - 0
-
ήχος - 100
Eίναι δηλαδή αρκετά καλύτερος από ένα straight 6 που παίρνει 10 σε όλα.
-
-
- Βοxer [αυτόν ψήφισα]
- Straight Six
- V 6
η τριάδα που με καλύπτει.
-
Ο τύπος του κινητήρα από μόνος του δεν λέει και πολλά. V8 είναι και του Audi RS4 και της F430, V8 είναι και πολλοί αμερικάνικοι
Τα ίδια ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για τους τετρακύλινδρους. Εκτός από τον τύπο μετράνε η τεχνολογία, τα υλικά κατασκευής και ο τύπος τροφοδοσίας (ατμόσφαιρα ή turbo).
Τη διαφορά την κάνει ο... Wankel, αφού κάνει το αυτονόητο, δεν χρησιμοποιεί στρόφαλο. Πολύ μικρός σε διαστάσεις, ελαφρύς, χωρίς κραδασμούς και ανελέητο στροφάρισμα.
Καίει σίγουρα κάτι παραπάνω, αλλά πολύ θα ήθελα να δω μία υλοποίηση σε μικρό αυτοκίνητο με απόδοση 100-120 ίππους
-
Boxer και για μένα μιας και η καρδιά μου θα ανήκει για πάντα σ'αυτον ....
-
Βέβαια κάποιος μπορεί να κρίνει αν ένας κινητήρας είναι καλός κατασκευαστικά μόνο αν έχει γνώσεις μηχανολόγου μηχανικού. Οπότε ίσως το θέμα θα έπρεπε να έλεγε ποιόν κινητήρα προτιμάτε
Έτσι για την ιστορία.. -
V8 γιατί έτσι έμαθα από μικρό παιδί.. Είναι και το RS4 με το διαμάντι του οπότε..
-
Ένσταση.
Τι πάει να πει 'θεωρούμε' ιδανικότερο κατασκευαστικά;
Τι είναι καλύτερο απο πλευράς κραδασμών, τι είναι ευκολότερο να υλοποιηθεί (αντικειμενικά) κλπ κλπ ή τι γουστάρουμε (υποκειμενικά);
Αντικειμενικά 6κύλινδρος εν σειρά είναι ο προτιμότερος ολικά.
Υποκειμενικά, flat-6 (φυσικά) και V12 για τον ήχο... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ένσταση.
Τι πάει να πει 'θεωρούμε' ιδανικότερο κατασκευαστικά;
Τι είναι καλύτερο απο πλευράς κραδασμών, τι είναι ευκολότερο να υλοποιηθεί (αντικειμενικά) κλπ κλπ ή τι γουστάρουμε (υποκειμενικά);
...Σωστό !!
Ο τίτλος του θέματος λέει ιδανικότερος κατασκευαστικά .... άρα
το να γράφουμε ποιόν προτιμάμε για τον ήχο του δεν έχει νόημα ... έτσι ;;Κατασκευαστικά ... με ποιά κριτήρια ;;
Οικονομία κατανάλωσης , οικονομία κατασκευής , απόδοσης , ήχου , κραδασμών .... τι ;; -
Εξακυλινδρο σε σειρα.
Καλυτερα 'ζυγισμενος', αρα με λιγοτερους ως μηδεν κραδασμους, και ευκολος στη βελτιωση του. -
Straight six for me...
-
Μάκη, αν δεν αφαιρεθεί ο wank-el ψήφο από μένα δεν βλέπετε.
Στα σοβαρά τώρα, κλίνω προς τον straight 6, κυρίως λόγω των πολύ καλών δειγμάτων που έχει δείξει η προπέλα τα τελευταία χρόνια (απλή σχετικά κατασκευή, πολύ ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς, ελαστικότητα, ικανοποιητική δύναμη, λογική κατανάλωση και ήχος τουλάχιστον όχι αδιάφορος).
-
Wankel
Áí åß÷å óôçí ðëÜôç ôá ÷ñüíéá åîÝëéîçò ôùí åìâïëïöüñùí èá Þôáí ðïëý êáëýôåñá ....áí åìðáéíå êáé óå ÅëéæÝ èá Þôáí áêüìá êáëýôåñá
-
Δηλαδή πόσο 'ιδανικός' μπορεί να είναι ένας κινητήρας Otto που:
ο Μετατρέπει την ευθύγραμμη κίνηση των εμβόλων στην απαιτούμενη περιστροφική μέσω ενός πολύπλοκου συστήματος παλινδρομούντων εμβόλων, διωστήρων και στροφαλοφόρου (δηλ. όπως έκαναν και οι ατμομηχανές πριν 200 χρόνια )
o Εχει θερμοδυναμική απόδοση 30%, ξοδεύοντας τεράστιες ποσότητες καυσίμου για το έργο που παράγει
ο Παράγει έργο μόνο κάθε 4ο χρόνο
Θα προτιμούσα:
Wankel
Jet (όπως η Lotus της Ινδιανάπολης το '68)
Ηλεκτροκινητήρες ανά τροχό σε συνδυασμό με ενεργειακές κυψέλεςΕπειδή όμως ο Wankel μπορεί να είναι θεωρητικά 'ιδανικός' αλλά 'κατασκευαστικά' (που το θέτει ο G60POWER) χάνει, δεν τον ψηφίζω. Και τα άλλα δεν είναι στην ψηφοφορία.
Οπότε θα ψηφίσω V6 για:
Μικρό μέγεθος-όγκο-βάρος-κόστος (σε σχέση με S6, V8 κτλ.)
Καλή απόδοση (σε σχέση με 4κύλινδρο)δηλαδή ένα καλό συμβιβασμό.
-
Δεν υπάρχει τίποτα πιο καλοζυγισμένο από έναν V12
-
fxdgb
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Quiz: ξέρει κανείς κανένα V6 στις 120 μοίρες ή κάπου εκεί κοντά; -
Και ο Wankel θερμοδυναμικό κύκλο Otto χρησιμοποιεί...Εμβολοφόρος θες να πεις, μάλλον.
Ο αεριοστρόβιλος (jet) έχει άπειρα προβλήματα στο αυτοκίνητο αφενός μεν λόγω της απαίτησης μεταβλητής ταχύτητας ΚΑΙ φορτίου λειτουργίας, αφετέρου εξαιτίας της ιδιαίτερα προβληματικής μείωσης από τις 10δες χιλιάδες στροφές ανα λεπτό λειτουργίας του. Ως αεριογόνος μονάδα με δευτερεύοντα στρόβιλο δε μένει χώρος ούτε για τσίχλες... Επιπλέον θόρυβος; Κατανάλωση; Βαθμός απόδοσης; Θερμοκρασίες; Πέρα από μεγάλη συγκέντρωση ισχύος δεν έχει κανένα άλλο πλεονέκτημα για αυτή τη χρήση!Αν το πάτε τεχνολογικά, ψηφίζω υβριδικός κινητήρας γκάζι-diesel με υδραυλική μετάδοση με υδραυλικούς επενεργητές κατεθείαν στις πλύμνες, οπότε κάνεις κατευθείαν ότι διάλο έλεγχο θες (οι σύγχρονες Η/Μ ψηφιακές βαλβίδες φτάνουν μέχρι και ΚΗz)...ούτε διαφορικά, ούτε κιβώτια, ούτε τίποτα... άλλη κουβέντα όμως αυτή!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Και ο Wankel θερμοδυναμικό κύκλο Otto χρησιμοποιεί...Εμβολοφόρος θες να πεις, μάλλον.Σωστά, εμβολοφόρο Otto διότι υπάρχουν και οι δίχρονοι, οι Sterling κοκ.
Βασικά θεωρώ την όλη ιστορία του πιστονιού που κινείται ευθύγραμμα και μετά η κίνησή του μετατρέπεται στη ζητούμενη περιστροφική ως θεμελιωδώς λάθος. Γιαυτό προτιμώ τον Wankel (και ας έχει αντίστοιχο βαθμό απόδοσης με τον εμβολοφόρο). Αλλά αυτά πάντα θεωρητικά, μια και πρακτικά ούτε ο Wankel ούτε ο Jet είναι καλές λύσεις.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σωστά, εμβολοφόρο Otto διότι υπάρχουν και οι δίχρονοι, οι Sterling κοκ.
Βασικά θεωρώ την όλη ιστορία του πιστονιού που κινείται ευθύγραμμα και μετά η κίνησή του μετατρέπεται στη ζητούμενη περιστροφική ως θεμελιωδώς λάθος. Γιαυτό προτιμώ τον Wankel (και ας έχει αντίστοιχο βαθμό απόδοσης με τον εμβολοφόρο). Αλλά αυτά πάντα θεωρητικά, μια και πρακτικά ούτε ο Wankel ούτε ο Jet είναι καλές λύσεις.
+1
Wankel κι από εμένα.
Ποιον κινητηρα θεωρειτε ιδανικοτερο κατασκευαστικα