Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ASTRA ΠΟΥ ΒΗΧΕΙ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ASTRA ΠΟΥ ΒΗΧΕΙ...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    18
    1869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alefantos last edited by

      Εκεί που πήγαινα ήσυχα & ωραία για τη βραδυνή μου έξοδο, έξω από το The Mall το Άστρα μου (1.4, μοντ. 2003, 92000 χλμ) άναψε το λαμπάκι του εγκεφάλου & άρχισε να παρουσιάζει δισταγμούς... Κάνω στην άκρη, δεν κρατάει ρελαντί, σβήνει, & ξαναπήρε μετά από κόπο. Αφού έφτασα κακήν-κακώς στον προορισμό μου, ήπια το ποτό μου, & μόλις έβαλα μπροστά για να επιστρέψω, ο κινητήρας με δυσκολία κρατά ρελαντί, ενώ σε όλο το φάσμα των στροφών, λειτουργεί σα να 'βήχει' (& βρωμάει άκαυστη βεζίνη...). Με δυσκολία πάλι γύρισα σπίτι, ενώ για μια απόσταση 15 χλμ έκαψε 1/4 βεζίνης. Α, & στροφές ανέβαζε με δυσκολία (safe mode?????). Το λαμπάκι του εγκεφάλου μονίμως αναμέννο, σημείωνω. Δε νομίζω ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης, μιας & βάζω από συγκεκριμένο, πάντοτε, πρατήριο ΒP, ενώ ήδη είχε κάψει μισό ρεζερβουάρ. Γενικά, έχω αγανακτήσει από τις απανωτές βλάβες του συγκεκριμένου μοντέλου (είναι το 2ο που έχω, & πάλι με ταλαιπωρεί... ). Να υποθέσω ότι πάμε για πολλαπλασιαστές;

      Γκαντεμιά, πάντως, να σου χαλάει το αυτοκίνητο Σαββατοκύριακο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alefantos last edited by

        Εκεί που πήγαινα ήσυχα & ωραία για τη βραδυνή μου έξοδο, έξω από το The Mall το Άστρα μου (1.4, μοντ. 2003, 92000 χλμ) άναψε το λαμπάκι του εγκεφάλου & άρχισε να παρουσιάζει δισταγμούς... Κάνω στην άκρη, δεν κρατάει ρελαντί, σβήνει, & ξαναπήρε μετά από κόπο. Αφού έφτασα κακήν-κακώς στον προορισμό μου, ήπια το ποτό μου, & μόλις έβαλα μπροστά για να επιστρέψω, ο κινητήρας με δυσκολία κρατά ρελαντί, ενώ σε όλο το φάσμα των στροφών, λειτουργεί σα να 'βήχει' (& βρωμάει άκαυστη βεζίνη...). Με δυσκολία πάλι γύρισα σπίτι, ενώ για μια απόσταση 15 χλμ έκαψε 1/4 βεζίνης. Α, & στροφές ανέβαζε με δυσκολία (safe mode?????). Το λαμπάκι του εγκεφάλου μονίμως αναμέννο, σημείωνω. Δε νομίζω ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης, μιας & βάζω από συγκεκριμένο, πάντοτε, πρατήριο ΒP, ενώ ήδη είχε κάψει μισό ρεζερβουάρ. Γενικά, έχω αγανακτήσει από τις απανωτές βλάβες του συγκεκριμένου μοντέλου (είναι το 2ο που έχω, & πάλι με ταλαιπωρεί... ). Να υποθέσω ότι πάμε για πολλαπλασιαστές;

        Γκαντεμιά, πάντως, να σου χαλάει το αυτοκίνητο Σαββατοκύριακο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alefantos last edited by

          Εκεί που πήγαινα ήσυχα & ωραία για τη βραδυνή μου έξοδο, έξω από το The Mall το Άστρα μου (1.4, μοντ. 2003, 92000 χλμ) άναψε το λαμπάκι του εγκεφάλου & άρχισε να παρουσιάζει δισταγμούς... Κάνω στην άκρη, δεν κρατάει ρελαντί, σβήνει, & ξαναπήρε μετά από κόπο. Αφού έφτασα κακήν-κακώς στον προορισμό μου, ήπια το ποτό μου, & μόλις έβαλα μπροστά για να επιστρέψω, ο κινητήρας με δυσκολία κρατά ρελαντί, ενώ σε όλο το φάσμα των στροφών, λειτουργεί σα να 'βήχει' (& βρωμάει άκαυστη βεζίνη...). Με δυσκολία πάλι γύρισα σπίτι, ενώ για μια απόσταση 15 χλμ έκαψε 1/4 βεζίνης. Α, & στροφές ανέβαζε με δυσκολία (safe mode?????). Το λαμπάκι του εγκεφάλου μονίμως αναμέννο, σημείωνω. Δε νομίζω ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης, μιας & βάζω από συγκεκριμένο, πάντοτε, πρατήριο ΒP, ενώ ήδη είχε κάψει μισό ρεζερβουάρ. Γενικά, έχω αγανακτήσει από τις απανωτές βλάβες του συγκεκριμένου μοντέλου (είναι το 2ο που έχω, & πάλι με ταλαιπωρεί... ). Να υποθέσω ότι πάμε για πολλαπλασιαστές;

          Γκαντεμιά, πάντως, να σου χαλάει το αυτοκίνητο Σαββατοκύριακο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            O2 sensor η MAF ειναι το πιο πιθανο για τα προβληματα σου με το δευτερο να εχει περισσοτερες υποψηφιοτητες (παπαριων)!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilis1 last edited by

              Μείον ένας κύλινδρος (καμμένος πολλαπλασιαστής,μπουζοκαλώδιο,βραχυκυκλωμένο μπουζί)κάτι τέτοιο μου μυρίζει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stilskin last edited by

                Το πιο πιθανό είναι πολλαπλασιαστής! Εχει εμφανιστεί και σε άλλους αυτό το πρόβλημα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alefantos last edited by

                  Ευχαριστώ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tpapo last edited by

                    Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                    Μείον ένας κύλινδρος (καμμένος πολλαπλασιαστής,μπουζοκαλώδιο,βραχυκυκλωμένο μπουζί)κάτι τέτοιο μου μυρίζει

                    Πήγαινες με 3 κυλίνδρους...το προβλημά σου λέγεται ' ντις ' και ειναι η ηλεκτρονική πλακέτα ψεκασμού ( ή κάτι τέτοιο..) εγώ το έπαθα στα 95000 με το vectra-b, ο αδερφός μου με astra sta 90.000 .Κοστος 220-240 ευρώ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alefantos last edited by

                      Ωωωχ!!! Και να φανταστείτε ότι πριν 1,5 μήνα του έκανα το μεγάλο σερβις (όλα πλην ιμαντών, όπου άλλαξα μέχρι δίσκο-πλατώ, δισκόφρενα μπροστά, μοτέρ πλυστικής συσκευής & υαλοκαθαριστήρων... ). Άντε να δούμε & αύριο τι θα ξαναπληρώνουμε...
                      Ευχαριστώ & πάλι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stilskin last edited by

                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                        Μείον ένας κύλινδρος (καμμένος πολλαπλασιαστής,μπουζοκαλώδιο,βραχυκυκλωμένο μπουζί)κάτι τέτοιο μου μυρίζει

                        Πήγαινες με 3 κυλίνδρους...το προβλημά σου λέγεται ' ντις ' και ειναι η ηλεκτρονική πλακέτα ψεκασμού ( ή κάτι τέτοιο..) εγώ το έπαθα στα 95000 με το vectra-b, ο αδερφός μου με astra sta 90.000 .Κοστος 220-240 ευρώ...

                        Ακριβώς αυτο είναι. DIS ονομάζεται και γενικά πρέπει να υπάρχει πρόβλημα στα περισσότερα Astra. Της Delphi είναι και σαν ανταλλακτικό στην αντιπροσωπεία έχει 220 ευρώ. Αν ψάξεις σε μαγαζί με ανταλλακτικά Οπελ θα το βρείς γύρω στα 130 ευρώ.

                        Υ.Γ. Και σε εμένα το έκανε 1 φορά πριν κανα μήνα για κανα 3λεπτο και απο τοτε δεν έχει εμφανιστεί πάλι. Να ανησυχώ ή εχουμε καιρό ακόμα μπροστά μας? Είμαι στα 31.000 χλμ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alefantos last edited by

                          Πολλαπλασιαστής ήταν, τελικα... Το κακό είναι ότι ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ!!! Ξανά λειτουργούσε με διακοπές συνεχώς (σαν καϊκι!) & στο ρελαντί έτρεμε, αν & καμμία λυχνία δεν άναψε στο καντράν. Το έσβησα & όταν ξαναπήρε μπρος μετά από 30', όλα ρολόι! Πλάκα μου κάνει; Έλεος πια! Αύριο θα τους το πάω να τους το δώσω να το φάνε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefteris25 last edited by

                            Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
                            Το κακό είναι ότι ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ!!! Ξανά λειτουργούσε με διακοπές συνεχώς (σαν καϊκι!) & στο ρελαντί έτρεμε, αν & καμμία λυχνία δεν άναψε στο καντράν. Το έσβησα & όταν ξαναπήρε μπρος μετά από 30', όλα ρολόι! Πλάκα μου κάνει; Έλεος πια! Αύριο θα τους το πάω να τους το δώσω να το φάνε!

                            Αυτο που λες δεν το κανει μονο το δικο σου αυτοκινητο...το κανουν και αλλες μαρκες που και που... και λεγεται 'κλασικη περιπτωση βλαβης' ετσι τουλαχιστον ειχε ονομασει ο τσακωνας ο ηθοποιος βλαβες που δεν σου φενοντουσαν λογικες και δεν ηξερες τι να κανεις!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alefantos last edited by

                              Ταινιάρα αυτή με τον Τσάκωνα... Το απαύγασμα της 7ης Τέχνης!

                              Αυτό που βλέπω, πάντως, είναι ότι πολλοί την έχουν πατήσει όπως εγώ με ανεπαρκείς επισκευές & σέρβις... καμμία εμπιστοσύνη πια.
                              Θέλω να δω τι θα μου πουν αύριο όταν εγώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                anemar last edited by

                                Ιδιο προβλημα ειχαμε στο Ford Ka της κοπελας μου,οπου στην αρχη ο εγκεφαλος διεγνωσε βλαβη στον πολλαπλασιαστη.Αντικατασταθηκε και αφου πηγαιναν ολα ρολοι μετα απο 50 χλμ. ξανααναψε το λαμπακι και αρχισε να 'βηχει' οπως λες.Διαγνωσθηκε καμμενο μπουζι.Αντικατασταθηκαν ολα τα μπουζι.Ξανα ολα καλα και παλι εμφανιστηκε το προβλημα σε 1 μερα.Διαγνωστηκε προβλημα στα μπουζοκαλωδια. Οποτε αλλαχτηκαν και αυτα και πλεον ολα δουλευουν αρκετα καλα,με εξαιρεση την καπως υψηλη καταναλωση.
                                Οταν υπηρχε το προβλημα ειχε φτασει τα 12 lt/100 km,τωρα ειναι στα 8,5 lt/100 km,αλλα και παλι αρκετα μου φαινονται για το Ka.(1.3 - 70 ps)

                                Στο επομενο service θα τους πω να το κοιταξουν.

                                Ευτυχως ολα τα παραπανω αντικατασταθηκαν εντος εγγυησης και δεν πληρωσαμε ουτε 1 σεντ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpapo last edited by

                                  Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
                                  Πολλαπλασιαστής ήταν, τελικα... Το κακό είναι ότι ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ!!! Ξανά λειτουργούσε με διακοπές συνεχώς (σαν καϊκι!) & στο ρελαντί έτρεμε, αν & καμμία λυχνία δεν άναψε στο καντράν. Το έσβησα & όταν ξαναπήρε μπρος μετά από 30', όλα ρολόι! Πλάκα μου κάνει; Έλεος πια! Αύριο θα τους το πάω να τους το δώσω να το φάνε!

                                  Φιλε μου το προβλημά σου λέγεται 'DIS' στο ξανάπα και εγώ και άλλοι .Να σκεφτείς ότι τα προηγούμενα 7-8 χρόνια είχα 3 OPEL ( VECTRA,CORSA,ASTRA) με 'απειρα ' μικροπροβλήματα είναι η αλήθεια ..Τώρα τα άλλαξα όλα και ...ησύχασα....με έχουν χασει τα συνεργεία με ρωτάνε που εισαι ,χαθηκες κτλ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tpapo last edited by

                                    Ο χρήστης stilskin έγραψε:

                                    Μείον ένας κύλινδρος (καμμένος πολλαπλασιαστής,μπουζοκαλώδιο,βραχυκυκλωμένο μπουζί)κάτι τέτοιο μου μυρίζει

                                    Πήγαινες με 3 κυλίνδρους...το προβλημά σου λέγεται ' ντις ' και ειναι η ηλεκτρονική πλακέτα ψεκασμού ( ή κάτι τέτοιο..) εγώ το έπαθα στα 95000 με το vectra-b, ο αδερφός μου με astra sta 90.000 .Κοστος 220-240 ευρώ...

                                    Ακριβώς αυτο είναι. DIS ονομάζεται και γενικά πρέπει να υπάρχει πρόβλημα στα περισσότερα Astra. Της Delphi είναι και σαν ανταλλακτικό στην αντιπροσωπεία έχει 220 ευρώ. Αν ψάξεις σε μαγαζί με ανταλλακτικά Οπελ θα το βρείς γύρω στα 130 ευρώ.

                                    Υ.Γ. Και σε εμένα το έκανε 1 φορά πριν κανα μήνα για κανα 3λεπτο και απο τοτε δεν έχει εμφανιστεί πάλι. Να ανησυχώ ή εχουμε καιρό ακόμα μπροστά μας? Είμαι στα 31.000 χλμ.

                                    Γύρω στα 90.000 ta paizei ,οπότε έχεις καιρό....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stilskin last edited by

                                      Αν είναι η μοναδική του βλάβη αυτή που θα βγάλει τότε χαλάλι. Ως τώρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος απο το αυτοκίνητο και απλά θέλει προσοχή να γίνει η αλλαγή του ιμάντα στα 60000 και προληπτικά και η αντλία νερού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntofato last edited by

                                        Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
                                        Πολλαπλασιαστής ήταν, τελικα... Το κακό είναι ότι ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ!!! Ξανά λειτουργούσε με διακοπές συνεχώς (σαν καϊκι!) & στο ρελαντί έτρεμε, αν & καμμία λυχνία δεν άναψε στο καντράν. Το έσβησα & όταν ξαναπήρε μπρος μετά από 30', όλα ρολόι! Πλάκα μου κάνει; Έλεος πια! Αύριο θα τους το πάω να τους το δώσω να το φάνε!

                                        Και πώς ήταν πολλαπλασιαστής αφού κάνει πάλι τα ίδια; Μήπως είναι και τίποτα άλλο;Κανά μπουζί ίσως;
                                        Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάσχει και στην EGR ενώ δεν πρέπει να αποκλειστεί και η πιθανότητα ενός προβληματικού μπεκ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alefantos last edited by

                                          Το ρημάδι μία το παρουσίαζε & μία δεν το παρουσίαζε το πρόβλημα. Σημειώνω ότι δεν άναψε πλέον κανένα λαμπάκι στο καντράν. 'Οταν τους το πήγα την Παρασκευή, δούλευε πλέον φυσιολογικά (ακόμη & τώρα είναι εντάξει...), επομένως, δε διέγνωσαν κάτι μετά από σχετικό έλεγχο. Το μεγάλο σέρβις έγινε πριν 2000 χλμ. Αυτό που με συμβούλεψαν, είναι να το γεμίσω με super αμόλυβδη κανα 2 φορές, για να καθαρίσει όλο το σύστημα γενικώς (αν & η απλή που βάζω από συγκεκριμένο πρατήριο - & σε άλλα 3 αυτοκίνητα της οικογένειας - θεωρητικά έχει καθαριστικά πρόσθετα... ). Τσπ, ίδωμεν. Ελπίζω να του πέρασει. Καλές γιορτές!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr