-
Στην πόλη έχεις φθορές από τις περισσότερες ψυχρές εκκινήσεις. Το σταμάτα ξεκίνα δεν πειράζει.
Στην εθνική λειτουργεί σε πολλές στροφές, καταπονείται ο κινητήρας και το πλαίσιο και έχεις και αυξημένη κατανάλωση λαδιών. Έχεις μόνο το πλεονέκτημα των λιγότερων ψυχρών εκκινήσεων.
Αν είσαι στη Γερμανία μπορεί οι ψυχρές εκκινήσεις να είναι πιο ψυχρές αλλά εκεί η εθνική μπορεί να είναι με 200+ χλμ/ώ οπότε δεν είναι και πολύ χαλαρά για τον κινητήρα.
Στην Ελλάδα όμως που οι ψυχρές εκκινήσεις είναι πιο χλιαρές και οι ταχύτητες στις εθνικές πιο ήπιες και λιγότερο σταθερές αφού όλο και κάποιος θα σε κόβει κάθε τόσο το κέρδος υπέρ της εθνικής σαφώς υπάρχει.
Οπότε αν μπορούσαμε να διαλέγαμε θα απορριπταμε τα εισαγόμενα από Γερμανία και θα θέλαμε ελληνικό αυτοκίνητο από πλασιέ που γυρίζει την Ελλάδα! Μόνο που αυτός θα έχει γυρίσει τα χλμ..... όπως θα το έχει κάνει και ο Γερμανός ή οι ενδιάμεσοι!
Δηλαδή η θεωρία μπορεί να είναι καλή αλλά στην πράξη τελικά δεν βγαίνει άκρη και ισχύει αυτό που λέμε: πιάσε αυγό και κούρευτο.... -
Αν όμως έχει κάνει 30.000 σε εθνική συνέχεια κοντά στο κόκκινο??Μήπως είναι χειρότερα τα πράματα.Οταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από εταιρείες και αλλάζει συνέχεια οδηγούς τότε κανείς δεν το λυπάται και το σχίζει.Οπότε δεν μπορείς να κρίνεις με βεβαιότητα.Πριν ένα χρόνο και κάτι έψαχνα για μεταχειρισμένο.
Βλέπω ένα Σαχο 1.4 2002 με 140.000κμ στο κοντερ
Αυθόρμητα λέω στον πωλητή-Πάρα πολλά χιλιόμετρα έχει
Μου απαντάει-Είναι σε εθνική,το είχε ασφαλιστής και το κοντερ δεν είναι γυρισμένο.Τι θα ήθελες να γράφει τα μισα?Φανταστείτε πόσα πραγματικά χιλιόμετρα θα είχε για να το γυρίσει στα 140.000.2 χρονών αυτοκίνητο 140.000 χιλιόμετρα που τα έκανε ασφαλιστής άρα δεν ήταν δικό του οπότε φανταστείτε σχίσιμο που τράβηξε το κακόμοιρο το ΣΑΧΟ
-
Κι όμως, μπορεί να το οδηγούσε πιο σχολαστικά κι από ηλικιωμένο που το απέκτησε με το εφάπαξ. Έχω 2 τέτοια παραδείγματα. Ποτέ δεν ξέρεις τι πραγματικά έχει συμβεί.
-
Kαι βέβαια μπορεί να συμβαίνει και αυτό
Εμείς στη δουλειά έχουμε μικρά βανάκια.Το τι περνάνε τα καημένα δε λέγεται.Αλλάζουν συνέχεια οδηγούς,οι οποιοι δεν τα σέβονται καθόλουΤο ένα έχει 55.000 χιλιόμετρα και έχει αλλάξει 2 φορές δίσκο.Από εξωτερικά χτυπήματα δεν το συζητώ καν. -
Όταν πας να ρωτήσεις για μεταχειρισμένο η κλασικές απαντήσεις είναι:
-
Έχει λίγα χιλιόμετρα γιατί το είχε ένας γιατρός
-
Είναι καλοσυντηρημένο, δεν έκανε χιλιόμετρα και το είχε ένας γέρος καθηγητής πανεπιστημίου.
-
Το είχε ένας Δ/ντης τράπεζας.
-
Αυτός που το είχε έλειπε στην Γερμανία και το οδηγούσε μόνο το καλοκαίρι.
-
-
140.000 χλμ σε δύο χρόνια,ειναι σχεδόν αδύνατον να εχει και γυρισμένο κοντέρ!
-
Έλα ντε ! Φίλος πούλησε το Accent (το ξέρω, κάνω κακές παρέες, μετά όμως αγόρασε RX8 ) του σε μάντρα με 77Κ με τιμή 4.700, για να το δει μια βδομάδα μετά με 38Κ και τιμή 6.500. Αμ πώς...
-
[quote='xsara16v']Όταν πας να ρωτήσεις για μεταχειρισμένο η κλασικές απαντήσεις είναι:
- Είναι καλοσυντηρημένο, δεν έκανε χιλιόμετρα και το είχε ένας γέρος καθηγητής πανεπιστημίου.
Απίστευτο, κι εμένα έτσι μου είχαν πει , ότι είχε ένας καθηγητής, ο οποίος πέθανε και η γυναίκα του το πούλησε(τα χλμ όμως ποιός τα γύρισε;)
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Όταν πας να ρωτήσεις για μεταχειρισμένο η κλασικές απαντήσεις είναι:-
Έχει λίγα χιλιόμετρα γιατί το είχε ένας γιατρός
-
Είναι καλοσυντηρημένο, δεν έκανε χιλιόμετρα και το είχε ένας γέρος καθηγητής πανεπιστημίου.
-
Το είχε ένας Δ/ντης τράπεζας.
-
Αυτός που το είχε έλειπε στην Γερμανία και το οδηγούσε μόνο το καλοκαίρι.
KOΡΥΦΗ!!! Θα τα πω στον πατερα μου!!!
Ξέχασες το 'έχει σπίτι στην Μυκονο και το αυτοκίνητο κινούταν μόνο χειμώνα, απο άνοιξη και μετά το έκλεινε σε γκαράζ'
Πάντως το 1ο που λες για τους γιατρούς λειτουργεί θετικά σε πολλούς αγοραστές. Μάλιστα ξερω κάποιον που δεν θέλει αυτοκοκίνητο αν δεν ήταν απο γιατρό ή φαρμακοποιό!!! -
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Όταν πας να ρωτήσεις για μεταχειρισμένο η κλασικές απαντήσεις είναι:
-
Έχει λίγα χιλιόμετρα γιατί το είχε ένας γιατρός
-
Είναι καλοσυντηρημένο, δεν έκανε χιλιόμετρα και το είχε ένας γέρος καθηγητής πανεπιστημίου.
-
Το είχε ένας Δ/ντης τράπεζας.
-
Αυτός που το είχε έλειπε στην Γερμανία και το οδηγούσε μόνο το καλοκαίρι.
KOΡΥΦΗ!!! Θα τα πω στον πατερα μου!!!
Ξέχασες το 'έχει σπίτι στην Μυκονο και το αυτοκίνητο κινούταν μόνο χειμώνα, απο άνοιξη και μετά το έκλεινε σε γκαράζ'
Πάντως το 1ο που λες για τους γιατρούς λειτουργεί θετικά σε πολλούς αγοραστές. Μάλιστα ξερω κάποιον που δεν θέλει αυτοκοκίνητο αν δεν ήταν απο γιατρό ή φαρμακοποιό!!!Να 'ταν και οι γιατροί κανένα είδος φιλικό προς τα αυτοκίνητα...
-
-
Στη γειτονιά μου είναι ένας έμπορος αυτοκινήτων και εδω και λίγο καιρό πουλάει ένα Jimny 'απο ιατρό'
Μάλιστα δίπλα στο πωλητήριο έχει φωτοτυπία και την άδεια
Δεν κατάλαβα ποτέ τις αγγελίες του στυλ:'απο δάκαλο, ιατρό, καθηγητή, συνταξιούχο, δημ. Υπάλληλο (!), στρατιωτικό (!)' εδώ κι αν το πέτυχαν
Για την ιστορία να αναφέρω κι εγώ παράδειγμα με τζιπάκι γνωστής μου, που το έδωσε στην αντιπροσωπία με 300000+ χλμ, και το βρήκα σε γειτονική πόλη με 75000!!! -
Mε όλα αυτά άντε να αγοράσεις μεταχειρισμένο...λέγανε τα παιδιά εδώ μέσα ότι συμφέρει το μεταχειρισμένο 2 ετών ...το θέμα είναι όμως :
α. για να το πουλά ο ελληνάρας (του κρατώ τουλάχιστον 5+ χρόνια) στα 2 χρόνια μάλλον του έβγαλε κάτι και θέλει να το ξεφορτωθεί.
β. έχει διανύσει 100.000 χλμ και για να μην αρχίσει να του ζητάει για σοβαρές ζημιές το δίνει...και φυσικά ο έμπορος στο δίνει μόνο με 25.000 χλμ. από γιατρό, συνταξιούχο, χήρα κτλ...
Καινούριο (με την μυρωδιά του) και πάλι καινούριο.
Τα παραπάνω είναι μόνο υποθέσεις αλλά ισχύουν σε αρκετές περιπτώσεις.
-
Εκτός αν βρείς μεταχειρισμένο απο συγγενή ή κάποιον που τον ξέρεις..
Η Θεία μου έχει Σαξο 2001 μοντέλο με 33.000κμ.. Και οχι δεν είναι πλακα
ειναι αληθινότατα.. Χρυσή την έκανα να μου το πουλήσει όταν ήθελα να αγοράσω μικρό... -
Τις μαντρες καλο ειναι να τις αποφευγουμε, καλυτερα απο ιδιωτη που δεν εχει κανει επαγγελμα την απατη.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Μάλιστα ξερω κάποιον που δεν θέλει αυτοκοκίνητο αν δεν ήταν απο γιατρό ή φαρμακοποιό!!!Χμμ έχω γνωστό γιατρό ο οποίος έχει την F430 όταν θελήσει να την πουλήσει θα ενημερώσω!
-
Γιατροί και αυτοκίνητα...καμία σχέση!!!
Και έχω πολλές προσωπικές εμπειρίες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
M
α. για να το πουλά ο ελληνάρας (του κρατώ τουλάχιστον 5+ χρόνια) στα 2 χρόνια μάλλον του έβγαλε κάτι και θέλει να το ξεφορτωθεί.Δεν σημαίνει τίποτα αυτό...
μπορεί να έπεσαν έξω οι δουλείες και να θέλει χρήματα... μπορεί ξαφνικά
να απόκτησε η οικογένεια παραπάνω μέλη και πια να μήν κάνει το αυτοκίνητο...Εγώ παλιά πούλησα Terios στους 6 μήνες με 7-8.000 χιλιόμετρα όταν
κατάλαβα οτι στην πραγματικότητα χρειαζόμουν Vitara και το Τerios μου
ήταν λίγο.. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν σημαίνει τίποτα αυτό...
μπορεί να έπεσαν έξω οι δουλείες και να θέλει χρήματα... μπορεί ξαφνικά
να απόκτησε η οικογένεια παραπάνω μέλη και πια να μήν κάνει το αυτοκίνητο...Εγώ παλιά πούλησα Terios στους 6 μήνες με 7-8.000 χιλιόμετρα όταν
κατάλαβα οτι στην πραγματικότητα χρειαζόμουν Vitara και το Τerios μου
ήταν λίγο..Τα παραπάνω είναι μόνο υποθέσεις αλλά ισχύουν σε αρκετές περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γιατροί και αυτοκίνητα...καμία σχέση!!!Και έχω πολλές προσωπικές εμπειρίες...
Μα γιατί?
Τς,τς,τς,βρε παιδί μου!
Πάντως τα μεταχειρισμένα θέλουν πολύ ψάξιμο και καλό timing...
Μπορείς να βρεις πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα,σε εξαιρετική κατάσταση,και σε τιμές άριστες...
Υπομονή και καλούς φίλους-μηχανικούς θέλει το πράγμα...
-
funkyreverend
Γιατροί και αυτοκίνητα...καμία σχέση!!!
Και έχω πολλές προσωπικές εμπειρίες..
Γιατι ρε funky??? TI σου καναμε?Οχι και καμια σχεση...
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μεταχειρισμένο?