-
Cayman...
-
Kid, όταν λέω 'απόδοση', δεν εννοώ τις επιδόσεις στην ευθεία, αλλά τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου, κυρίως στην πίστα.
Θυμάσαι το Best Motoring Νοεμβρίου που είχε τη Μ5 μαζί με τη Gallardo SE, τη Μ3 CSL, ένα φτιαγμένο Skyline και μια 997 S; Η Cayman θα έμενε πολύ πίσω σε ένα τέτοιο grid.
Better now?
-
Θέμη. δεν είναι το αποτέλεσμα μόνο που μετράει, αλλά και η αίσθηση. Και βάζω στοίχημα ότι η Πόρσε θα υπερέχει σε αυτό, καθότι καθαρόαιμη σπορ κατασκευή, σε αντίθεση με την Μ5 που βασίζεται σε οικογενειακό αυτοκίνητο παραγωγής... Με τη μία θα είναι σαν να κάνεις σεξ με μια λεπτοκαμωμένη, καλίγραμμη και ευκίνητη κοπελίτσα και με την άλλη σαν να το κάνεις με μια νταρντάνα Γερμανίδα....Σόρρυ, εγώ προτιμώ την πρώτη...
Για το Άουντι δεν το συζητώ καν... μα μιλάμε για σπορ κατασκευές αμάξια που ζυγίζουν 2 τόνους? Αν είναι δυνατόν...
-
Τι να ψηφισω ο Caym-ενος????
ΥΓ Συμφωνω απολυτως ,σε οτι αφορα το βαρος,με τους προλαλησαντες...
-
M5 γιατί έχει προγράμματα για βόλτα στο σουπερμάρκετ και για (εξαιρετικές) επιδόσεις.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον Taurus. Όσο για τη βόλτα με τη Μ5 Θέμη, ορίστε, είμαι εδώ για να δεχτώ τις προσφορές σας .
-
M5.
Όταν και αν έρθει με το καλό, η Kάιμαν κλαμπσπορτ ή PΣ, το ξανασυζητάω.
Aλλά προς το παρόν θα επιλέξω την ενσάρκωση του διαόλου σε σαλούν. -
γιατι μονο γερμανικα ρε ρατσιστες?
-
Δε χωνεύουμε τα γιαπωνέζικα .
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Θέμη. δεν είναι το αποτέλεσμα μόνο που μετράει, αλλά και η αίσθηση.Δεν είμαι άνθρωπος που μετρά τα νούμερα, αλλιώς θα έπαιρνα 106
Η αίσθηση είναι που νοιάζει κι εμένα. Εσύ πιστεύεις ότι η πόρκα θα είναι πιο καλή, εγώ πιστεύω ότι η μπέμπα θα είναι. Δυστυχώς, αν δεν οδηγήσουμε, απλώς θα πιστεύουμε
Υ.Γ.
Αυτό που είπα για το 106 δεν το εννοώ με την έννοια ότι τα 106 δεν έχουν αίσθηση, αλίμονο -
Πορσε φορ μι!
-
Άστα Θέμη, καρφώθηκες. Χρήστο, σπάσ΄ του τα δόντια. Ή καλύτερα, το Miata .
-
CAYMAN φυσικά.....
-
Το σίγουρο πάντως είναι ότι το Audi μπορεί ήδη να τα μαζέψει και να πάει σπίτι του
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Η αίσθηση είναι που νοιάζει κι εμένα. Εσύ πιστεύεις ότι η πόρκα θα είναι πιο καλή, εγώ πιστεύω ότι η μπέμπα θα είναι. Δυστυχώς, αν δεν οδηγήσουμε, απλώς θα πιστεύουμεΔυστυχώς έτσι είναι Θέμη... πού θα πάει όμως? θα τα βάλουμε κάποια στιγμή στο χέρι...
Λέω να βάλω ένα καλό κουστούμι, να δανειστώ την Μερτσέντα ενός φίλου και στο χέρι ένα Κοχίμπα και να πάρω σβάρνα τις αντιπροσωπείες... έχω ελπίδα?
Έχω την εντύπωση πάντως (και βάσει specs του κάθε μοντέλου) ότι στον τομέα 'αίσθηση' η Πόρσε λογικά θα πρέπει να είναι καλύτερη. Στην περίπτωση της Μ5 μιλάμε για ένα υπέρβαρο σαλούν με τον κινητήρα μπροστά, στην περίπτωση της Kάιμαν μιλάμε για ένα σαφώς πιο ελαφρύ αμάξωμα με τις μάζες συγκεντρωμένες στο κέντρο... Αν εξαιρέσεις τις διαμήκεις επιταχύνσεις (που δεν με ενδιαφέρουν και τόσο στην τελική, αλλιώς θα προτιμούσα ένα ντράγκστερ ή μια R1), ποιο είναι το πιο λογικό να έχει πιο άμεση συμπεριφορά και να προσφέρει πιο πολλή σπορ αίσθηση στον χειριστή του?
-
M5.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν εξαιρέσεις τις διαμήκεις επιταχύνσεις (που δεν με ενδιαφέρουν και τόσο στην τελική, αλλιώς θα προτιμούσα ένα ντράγκστερ ή μια R1), ποιο είναι το πιο λογικό να έχει πιο άμεση συμπεριφορά και να προσφέρει πιο πολλή σπορ αίσθηση στον χειριστή του?Ναι, λογικό θα ήταν να είναι η Porsche, Κώστα, αλλά δεν μπορώ να αψηφήσω σχόλια δημοσιογράφων (Ελλήνων και μη) ότι η Μ5 αυτή δε διαφέρει πολύ σε αίσθηση από την...F430...!
'It goes and it FEELS and it SOUNDS like a Ferrari F430, and that's just about the best car I've ever driven' -- Jeremy Clarkson
-
Εκεί που σίγουρα υπερέχει η Μ5 είναι στην ικανότητά της να driftάρει ασταμάτητα.
-
M5
-
Μ5 φυσικα...
2006 Performance World Car