-
[quote='
Πριν από χρόνια είχε γίνει σκάνδαλο στην Τογιότα Θέρμης με τα μεταχειρισμένα της Autotrust, τα είχαν γράψει και οι εφημερίδες...[/quote]
ΓΙΑ ΠΕΣ...Eγω αγορασα το Σεπτ 2005 γιαρις του 2004 απο τη Πολις με φωτοτυπημενο βιβλιο σερβις -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα χιλιομετρα ειναι σημαντικο θεμα, ενα αυτοκινητο που περνα τα 100.000 εχει χασει την μιση ζωή του,ειδικα αν συνοδεύεται απο τα αναλογα χρόνια και δεν ειναι απλως πολλα χλμ στην εθνικη.Έτσι είναι, μπορεί να είναι περιποιημένο και καλοσυντηρημένο αλλά η καταπόνηση των μετάλλων (αμάξωμα, αναρτήσεις) τελικά μετριέται και δικαιολογημένα, με χιλιόμετρα....
Το ότι μπορεί να βολεύει γιατί γλυτώνεις τα μεγάλα σέρβις δεν είναι πλεονέκτημα, αφού τελικά αυτό με τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι και φτηνότερο.... Αυτό έλειπε να ήταν ακριβότερο επειδή περιλαμβάνει το μεγάλα σέρβις!!
Έχω γνωρίσει άνθρωπο που κάνει αυτή τη δουλειά, να γυρίζει χιλιόμετρα και μου λέει ότι πλέον στα καινούργια αυτοκίνητα δεν μπορείς να ξέρεις από το ίδιο το αυτοκίνητο πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει. Σε παλιότερα μοντέλα μπορούσες να καταλάβεις είτε πόσα χλμ έχει πραγματικά είτε αν έχει πειραχτεί τώρα όμως μόνο από τα κεντρικά της εταιρείας μπορείς να μάθεις τα αληθινά προηγούμενα σέρβις και να βγάλεις συμπεράσματα. -
εγω παντως τη τελευταια φορα που περασα απο την αντιπροσωπεια τους ειπα -10000χλμ για να δω τι θα κανουν και δεν το πηρα κανεις χαμπαρι.
ειχα 52 ειπα 42 και ολα οκ...
βεβαια δεν εκανα σερβις απλα μου αλλαξαν κατι στην εγγυηση. -
Έτσι την είχα πατήσει κι εγώ. Αυτοκίνητο 2 και κάτι ετών με 30.000 χιλιόμετρα έγραφε στο κοντέρ...Όταν το έψαχνα για καθάρισμα, και ΑΦΟΥ το είχα αγοράσει ανακάλυψα το βιβλίο σέρβις όπου έγραφε κάπου 57.500 χιλιόμετρα!!! πήγα απο εκεί που το πήρα στον πωλητή όπου σαν πουτ@#%$ μου κλεγόταν ότι δεν το ήξερε και ότι το είχε αγοράσει κι αυτός έτσι....Το καλό ήταν ότι είχε κάνει το μεγάλο σέρβις.
Για την ιστορία πρόκειται για μεγάλη αντιπροσωπεία Ιταλικών αυτοκίνήτων στα Σφαγεία. -
Βρε παιδιά, αφού όταν πηγαίνεις σε ένα μαντρά, το μόνο που κάνει είναι να μην κουνηθεί από την πολυθρόνα του, να βγάλει το AutoΤρίτη για να δει τις τιμές και να σε ρωτήσει χρονολογία και χλμ. Τίποτα άλλο, αυτός είναι όλος κι όλος ο έλεγχος που κάνουν οι περισσότεροι από αυτούς. Μην αγοράζετε από μάντρα ούτε καραμέλες !
-
Οταν πούλησα το Rallye σε μαντρα είχε 105000 χλμ. Οταν του έδωσα μαζί με τα υπόλοιπα χαρτιά και το βιβλίο σέρβις του είπα ότι δεν ξέρω αν θα του χρειαστεί, καθώς οι περισσότεροι συνάδελφοί του αλλάζουν τα χιλιόμετρα.. Με διαβεβαίωσε τότε ότι αυτοί δεν κάνουν τέτοια πράγματα. Μετά από λίγο καιρό το είδα σε περιοδικό αγγελιών, δεν κρατήθηκα, πήρα τηλέφωνο και έμαθα ότι είχε μόλις 45000 χλμ..
-
Ειτε ψηφιακο ειτε αναλογικο κοντερ, ενας μαστορας το ανεβοκατεβαζει οπου θελει.
-
Δεν πήγες να το ξαναπάρεις; Καινούριο αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης JABAR έγραψε:
Πριν από χρόνια είχε γίνει σκάνδαλο στην Τογιότα Θέρμης με τα μεταχειρισμένα της Autotrust, τα είχαν γράψει και οι εφημερίδες...
ΓΙΑ ΠΕΣ...Eγω αγορασα το Σεπτ 2005 γιαρις του 2004 απο τη Πολις με φωτοτυπημενο βιβλιο σερβις[/quote]
εχει πολλά χρόνια,αυτό έγινε το 98,τότε που έψαχνε αμάξι ο πατέρας μου,
απότι θυμάμαι χάσανε τη δουλειά τους όλοι μέχρι και αυτός που έπλενε τα αυτοκίνητα... -
Οι μεγάλες εταιρίες στην θεσσαλονίκη το έχουν σπάσει. Είπαμε να κατεβάζουν χλμ αλλά αυτοί το έχουν σπάσει τελείως. Ξέρω περιπτώσεις για τους περισσότερους από τους μεγάλους αντιπροσώπους, πως να τους εμπιστευθείς μετά και να πας να πάρεις αυτοκίνητο. Αυτόν πάντως που ξεχωρίζω είναι ο Κάλτσιος. Εκεί όχι απλά κατεβάζουν χλμ αλλά βγάζουν και ιστορίες για το ποιος είχε το αυτοκίνητο και έκανε τόσα λίγα χλμ. Λογικό όμως είναι όταν κατεβάζεις από τις 230.000 στις 60.000 τότε χρειάζεται πολύ παραμύθι για να πείσεις.
-
έχω ακούσει ότι αν κάποιος πειράξει τα χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου, η ενέργεία αυτή φαίνεται στον εγκέφαλο. Ο μόνος τρόπος να αλλάξείς τα χιλιόμετρα και να μην το πάρει κανείς χαμπάρι, είναι να αλλάξείς εγκέφαλο και ταμπλό, κάτι που είναι αρκετά δαπανήρο και συνήθως δεν συμφέρει!!!!!!
-
Εγω ειχα παει rover 214 μαζι με το βιβλιαράκι του για πουλημα σε μαντρα (δεν το πηρε κανεις και το πουλησα μονος μου τελικα).Οταν πηγα να το παρω απο την μαντρα,μαντέψτε,ο μαντρας είχε χασει το book service το οποίο ήταν για αυτοκίνητο 7 ετών που είχε περίπου 35.000χλμ
-
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Η ΙΣΤΟΡΙΑ....
Ο ΤΥΠΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΙΜΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ MERC.
ΤΟ ΒΑΖΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ SERVICE ΣΤΙΣ.............. 280.000 χλμ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ....
Αυτό με τον αριθμό πλαισίου τον έχουν και τα VW-Audi.
Πας σε μία αντιπροσωπία τους δίνεις τον αριθμό πλαισίου και σε 5 λεπτάκια έχεις τελειώσει.
δεν ισχύει βέβαια για όλες τις αντιπροσωπίες. Στην toyota για παράδειγμα δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.
Βέβαια και στις υπόλοιπες περιπτώσεις, αν το αυτοκίνητο κάνει τα service εκτος αντιπροσωπίας τότε και πάλι δεν βγάζεις άκρη.
Για αυτόν που ρώτησε, για τον αν έχει επιπτώσεις ο έμπορος, φυσικά και έχει. Είναι απάτη και μάλιστα επιβάλεται στον έμπορο η αναστροφή πώλησης, με την καταβολή των νόμιμων τόκων. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τα χιλιομετρα ειναι σημαντικο θεμα, ενα αυτοκινητο που περνα τα 100.000 εχει χασει την μιση ζωή του,ειδικα αν συνοδεύεται απο τα αναλογα χρόνια και δεν ειναι απλως πολλα χλμ στην εθνικη.εγώ θα έλεγα καλύτερα οι ώρες λειτουργείας....
αλλα πως τις βρίσκεις αυτές...δυστυχώς δεν φαίνονται
μακάρι να έπερνα ένα μεταχειρισμένο με 80000 στον διεθνη παρα ενα πόλης με 30000......
-
Ο χρήστης face έγραψε:
μακάρι να έπερνα ένα μεταχειρισμένο με 80000 στον διεθνη παρα ενα πόλης με 30000......Όπως και δήποτε. Ίσως όχι με τόση μεγάλη διαφορά χιλιομέτρων, αλλά ισχύει αυτό που λες.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
μακάρι να έπερνα ένα μεταχειρισμένο με 80000 στον διεθνη παρα ενα πόλης με 30000......
Όπως και δήποτε. Ίσως όχι με τόση μεγάλη διαφορά χιλιομέτρων, αλλά ισχύει αυτό που λες.
κάτσε να το δούμε και μαθηματικά....
80'000 χλμ / 80 χλμ/ώρα (μέση ταχύτητα διεθνη με εισοδους εξόδους, τεμπη κτλ) = 1000 ώρες εύκολης λειτουργίας
30'000 χλμ / 27χλμ/ώρα (δική μου μέτρηση πόλης) = 1111 ώρες, σταματα ξεκίνα....
-
Ο χρήστης face έγραψε:
κάτσε να το δούμε και μαθηματικά....
80'000 χλμ / 80 χλμ/ώρα (μέση ταχύτητα διεθνη με εισοδους εξόδους, τεμπη κτλ) = 1000 ώρες εύκολης λειτουργίας
30'000 χλμ / 27χλμ/ώρα (δική μου μέτρηση πόλης) = 1111 ώρες, σταματα ξεκίνα....
Έλα βρε στο όριο είσαι. Άλλωστε λίγα αυτοκίνητα κινούνται αποκλειστικά εντός πόλης.
Για αυτό σου λέω λίγο πιο κάτω. Με τα διπλάσια χιλιόμετρα (στο παράδειγμά σου 30Κ εντός πόλης vs 60K εκτός) φαντάζει βέβαιο. -
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ένας κινητήρας που δουλεύει π.χ. σε 1.500 σαλ θέλει σέρβις σε διπλάσιο, τριπλάσιο ή και μεγαλύτερο αριθμό ωρών από ένα κινητήρα που δουλεύει στις 5.000 σαλ. Τα χιλιόμετρα του οδόμετρου νομίζω γράφουν καλύτερα τη φθορά του κινητήρα από ένα μετρητή ωρών λειτουργίας.
Στα αεροπλάνα (ή σε μερικά τρακτέρ) που χρησιμοποιούν ώρες ο κινητήρας δουλεύει σε σταθερό αριθμό στροφών και σχεδόν συνέχεια τέρμα γκάζι.
-
@meco...
μάλλον το 80 με 30 είναι λίγο ακραίο
@ leonp
νομίζω αν πάρεις ένα αμάξι με 30000 σε πόλη και 30000 σε διεθνή η καταπόνηση μέσα στην πόλη είναι πολύ μεγαλύτερη απο το σταματα ξεκίνα και τα απότομα φορτία που δέχεται ο κινητήρας...
γιαυτο και στο στρωσιμο συμβουλευουν να στρωθει το αμάξι σε συνθηκες πόλης..στον διεθνη δεν δέχεται πολλά φορτία, δουέυει ανεμποδιστα και χωρίς πολλές εναλλαγές φορτίων...
άρα πιστευω ώρες λειτουργίας είναι πιο σωστή ένδειξη..
-
Δεν πρόκειται να βρεις εν έτει 2006 αυτοκίνητο που να μην έχει δουλέψει σε πόλη...είναι ουτοπία να το πιστεύουμε αυτό.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μεταχειρισμένο?